Hotel Sol Y Mar Makadi Sun ****

Hotel Sol Y Mar Makadi Sun
Sol Y Mar Makadi Sun

9 reviews over Hotel Sol Y Mar Makadi Sun in het Nederlands

rustig,kleinschalig en gepersonaliseerd: fijn!

Ann, 11-8-2012

Hotel Sol y Mar Makadi Sun is een kleiner hotel dan dat we gewoon waren in Egypte maar dat maakte het ook deze keer juist wat specialer: zeer rustig én een gepersonaliseerde service (geparfumeerde natte handdoekjes die worden uitgedeeld bij het zwembad, evenals fruit, cakes, enz), de kamers waren prima in orde, de service top, het eten heel erg lekker, het ligt wat verder van het strand maar als je in een kamer verder in de tuin ligt van een groots massa hotel in Makadi moet je deze afstand naar het strand ook ondernemen, al bij al valt het wel mee en is het een vijf à tien minuten wandelen, de plaats op het strand vonden we echter wel heel erg beperkt, verder alles super!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Een goed hotel klein maar fijn

M Schuite, 16-3-2012

Een goed hotel vriendelijke bediening eten primaten wij er waren was het rustig verder een super vakantie gehad
Gereisd met vrienden in maart 2011

Goede keuze

N.Sleegers, 4-11-2010

Op zich een klein hotel, maar daar is service ook wel naar. Bij het ontbijt word de koffie ingeschonken aan tafel en je zal niet vlug zonder zitten, ook savonds bij het diner word je zeer vriendelijke vlug bediend. Eten is erg goed, voorral smiddags bij het strandpavelioen is het eten super. Het hotel ligt in een groot complex van allerlei andere hotls. Zee is 3 minuten lopen. Winkels ook binnen 2 minuten. Kamers worden netjes bijgehouden.Handoekenservice. Receptie is top. Annematie is heel leuk er word veel gedaan. Vooral Kimo is een topper.Wij vonden alleen dat er savonds weinig vertier voor de volwassenen. Het was een top vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

super service

ellen, 10-5-2010

Makadi sun ligt dan niet midden in Hurghada maar dit is totaal geen gemis.

De service in het gehele hotel staat op een geel hoog niveau, er zijn aparte gastvrouwen die de belangen van de klanten zoveel mogelijk behartigen.

bij het zwembad krijgt men dagelijks verschillende malen verkoelings doekjes en extra kleine hapjes.

In het restaurant is men uiterst vriendelijk en men heeft dagelijks een meer dan ruime keuze aan gerechten.

Dit is zeker een hotel om terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Zeer vriendelijk personeel

luus, 17-4-2010

We verbleven hier 12 dagen. Vonden dit lang genoeg. Het hotel is schoon, alleen een minpunt was het bed, het kraakt ontzettend. Het koraal is aan de zeezijde nog er mooi en we hebben dan ook veel gesnorkeld. Het eten is gevarieerd en het ontbijt is zeer uitgebreid.

In Makadi op zich is niet zoveel te doen maar dat maakte het hotel wel weer goed.

Gereisd met vrienden in april 2010

geweldige plek

Mari & Carina de Wit, 26-3-2010

Kleinschalig complex met zeer vreindelijke medewerkers.

Prima keuken met veel mogelijkheden.

De kamer zijn wat dedateerd.

Helaas niet in nederland te boeken via reisbureau.

Dus zelf gedaan en losse vlucht.

Gereisd met partner in maart 2010

GEWELDIG!

Familie Soethoudt, 5-1-2010

dit prachtige hotel aan de rode zee is zeker een aanrader! we hadden van te voren al gehoop dat het een mooie vakantie zou worden, maar dit overtrof onze verwachtingen! zeer goede service, de kamers altijd netjes schoongemaakt, van weinig privacy oid hebben wij weinig last gehad, maar dit kan komen omdat wij er in de kerstvakantie zijn geweest, het was toen niet erg druk. Ook het animatie team was de hele dag bezig om leuke dingen te organiseren zoals buikdansen, salsa dansen of, wat wij met kerst deden, bijvoorbeeld ezel rijden! zeer geslaagde vakantie dus!!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Diana, 10-11-2007

Prima hotel, we sluiten ons aan bij de vorige schrijvers.

Het enige minpuntje was de beperkte ruimte op het strand, we lagen wel erg dicht bij de mede zonaanbidders.

Het scheelde dat we toch de meeste tijd doorbrachten met het snorkelen bij het fantastische huisrif!

Gereisd met partner in november 2007

tanja, 1-6-2004

Ik vond het een super hotel! Heb er in de zomer 2003 tien dagen gezeten. Personeel werkt daar soms 3 weken onafgebroken, maar dat zul je niet aan ze merken! Lekker eten ook, iedere avond een ander thema, italiaans, russische, hollandse pot! etc etc. waar ook het personeel aan meedoet met klederdracht. echt super en een erge aanrader!
Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Y Mar Makadi Sun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Y Mar Makadi Sun in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Y Mar Makadi Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Y Mar Makadi Sun scoort een 9 uit 10 op basis van 15 reviews.