Hotel Sol Y Mar Makadi Marine ****

8,4

8 reviews over Hotel Sol Y Mar Makadi Marine in het Nederlands

Geweldig!!!!

Joke en Aad, 19-3-2009

Makadi Bay is een soort dorp, met een disco, restaurants, hotels, winkels, boulevard.

Was benieuwd want de laatste beoordeling was uit 2008,,maar geen spijt gehad, hele grote kamers met groot balkon, heel goed gevarieerd eten, goede bediening, ook zonder fooi.

Het kleinschalige hotel ligt aan een heel mooi strand met boulevard,met veel watersport.

Wij waren de enige 2 nederlanders, veel russen en duitsers, engelsen,maar heb niemand dronken of zo gezien, gezellige sfeer, je mag ook eten en drinken bij de andere sol y mar. heel goed animatieteam,(hou er zelf niet zo van)maar deze mensen waren echt goed,hadden plezier in hun werk. drankjes GELUKKIG wel uit plastic aan het zwembad en strand,begrijp niet dat mensen hierover klagen,wel eens in glas gestapt met uw blote voeten,denk ook eens aan kinderen.naar makadi bay en dit hotel gaan wij zeker weer terug, eten was heel goed en gevarieerd, het enige vervelende van deze vakantie was"wij zijn weer terug, jammer"

Gereisd met partner in maart 2009

mart jansen, 22-2-2008

Gisteren terug gekomen van een week Makadi Marine in Makadi Bay. Hadden er met enige "zorg"naar uitgekeken, gelet op de diverse negatieve commentaren. Onze conclusie na 1 week: "wat 'n gezeur allemaal!!"Wij hebben een fantastische week gehad in een superverzorgd hotel. Prima accomodatie in nubische stijl gebouwd, niet te groot, ideaal voor mensen die rust zoeken. Eten was prima, elke dag in ruime mate afwisselend en van goede kwaliteit. Maar als je de kwaliteit van een Michelin * restaurant verwacht moet je thuis blijven!! en sowieso niet naar dit soort landen gaan. Kamer was prima, meermaals schoon beddegoed, volop handdoeken enz.enz. Ook de drank is ok, ook is er niks mis met de egyptische wijn en de egyptische sterke drank is prima. Maar wat het allermeeste opviel was de grenzenloze service van het complete personeel. Je voelt je 24 uur per dag een gewaardeerde gast, ze doen letterlijk alles voor je. Geef af en toe een fooi en ze bedienen je als een vorst. Kortom: super vakantie!!
Gereisd familie in februari 2008

Gert-jan, Benji, Frits en Joop, 21-1-2008

Zaterdag teruggekomen van een tegenvallende vakantie.

Kwaliteit en services erg achteruit gegaan.

Vorig jaar tijdens de paasdagen hier geweest, maar toen was het een stuk beter.

Gereisd met vrienden in januari 2008

C. Breunesse, 7-10-2007

Het eten was goed maar elke dag hetzelfde.

Op klachten van een andere gast met kinderen werd zeer serieus en oplossend gereageerd.

Ook was de medische dienst erg accuraat, zoals we gemerkt hebben, we zaten vlak bij de clinic en een echtpaar in het hotel had een ziek kind. Zij werden door personeel en de dokter goed opgevangen.

Gereisd familie in september 2007

Pascal en Ria,Joël en Tante Kikki, 7-5-2007

Wij hebben reeds 6 verschillende hotels gedaan in 6j tijd en dit complexje is ronduit het familiaal aangenaamste.Ook zonder tip of fooi zijn ze er uiterst vriendelijk en de kamers en tuinen worden zeer goed onderhouden.Prachtig strand en rif en zeer lekker eten.De keuze is wel beperkter dan in de grote resorts doch dit komt de service ten goede.Wij hebben zelfs in de keuken een rondgang gehad.En wat betreft de Russen als je je er aan stoort dan moet je je ook zo gedragen als je dit kunt.Zij scheppen reeds bij de soep alles reeds op om zeker toe te komen en alles te hebben doch zie je een goed dessertje ik zou zeggen doe het ook geen mens dat je bekijkt ginder.Wij vonden dit een super meevaller en wij zijn toch reeds wat gewend,El Gouna,Hurghada en Sharm el sheihk doch dit kleine hotel is knusser en de mensen zijn aangenaam.Wij gaan zeker nog eens terug
Gereisd anders in mei 2007

Tom Tubbing, 23-3-2007

Helaas waren er teveel mensen uit het oostblok. Daar kan het hotel verder niets aan doen, maar ze trokken veel aandacht en waren zeer onbeschoft naar het bedienend personeel. Het strand was overvol, omdat veel gasten van andere hotels ons stukje strand opzochten.

Wanneer je mooi weer zoekt en goede bediening the place to be.

Hellas is er veel van het koraal al verloren gegaan.

Gereisd anders in maart 2007

Joyce, 14-2-2007

Prima hotel met nette kamers direct aan het strand. Wij kwamen voor een uitrustvakantie en die hebben we ook gekregen. Het eetbuffet is uitgebreid maar wel veel van hetzelfde. Veel Russisch georienteerde schotels.

Wat wij erg jammer vonden is dat de drankjes erg tegen vielen. De Egyptische wijn is niet lekker en ook de gedestilleerde dranken worden lokaal gebrouwen. Tip neem zelf een flesje mee en laat dat mixen met een frisdrank uit blik (niet uit de postmix)

Voor een weekend uitrusten een prima hotel, maar van het eten en drinken hoeven ze het niet te hebben.

Gereisd met partner in januari 2007

Hanny, 10-11-2006

Zeer schoon hotelcomplex. Ruime kamer, vriendelijk personeel.

's Avonds kun je rustig buiten hotel lopen, liggen veel souvenierswinkeltjes waar ze je graag iets verkopen zonder echt hinderlijk te zijn.

Hotel ligt 30 min. rijden vanaf het vliegveld.

Eten is elke dag uitgebreid en voor ieder wat wils.

Dagtocht naar Luxor is zeer aanteraden.

In november geweest maar avonden zijn dan al erg fris.Maar in hotel is ook een sfeervolle bar aanwezig waar je je avond prima kan verbrengen.

Er ligt een heel mooi groot koraalrif vlak voor het hotel.

Prima 'klein' hotel alleen geen Nederlanders en dat geldt voor alle hotels die om Makadi centre liggen.

Veel russen maar niet veel last van gehad.

Animatie viel een beetje tegen, in Makadi Centre was ook elke avond een kinderprogramma en een show, dit was te bekijken onder het genot van een waterpijp.

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Y Mar Makadi Marine in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Y Mar Makadi Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Y Mar Makadi Marine scoort een 8.44 uit 10 op basis van 9 reviews.