8,3

Hotel Prima Life Makadi Resort & Spa is gelegen in Egypte. Een wat kleiner resort waar je verblijft in een schone kamer. Ook is er animatie en kun je een drankje doen in de beachbar bij het strand. Hier vind je trouwens ook een duikcentrum en bootverhuur. Dit resort heeft haar eigen huisrif, waardoor je hier goed kunt snorkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Makadi Resort voor je op een rij gezet:

770 reviews over Hotel Prima Life Makadi Resort in het Nederlands

Mooi en oké.

Peter H.,
12-4-2019

Goed resort om zonnestralen te tanken, snorkelen is prettig hier omdat het zandstrand langzaam afloopt en er genoeg te zien is qua vissen. Appie ontmoet, poogt het echt naar je zin te maken. Ideale plek om lekker te relaxen. Nederlandse zenders: RTL4 en BLN.

Gereisd met partner in april 2019

Erg prettig resort!!

Jacco,
4-3-2019

Wij zijn samen met onze zoon van 18 en dochter van 21 naar dit hotel geweest. De kinderen hebben hun duikbrevet gehaald. Het duiken was voor hen de moeite zeker waard en erg goed georganiseerd. Mensen waren erg vriendelijk. Vooral Assem, de jongen bij de receptie, was erg behulpzaam en maakte altijd tijd vrij als we vragen hadden. Topper! Ik ben geneigd om veel tienen te geven, maar wat kleine puntjes. Eten was heerlijk en goed. Ligging: Strand is vrij klein, dus je moet even een plek zien te vinden waar je goed kunt liggen. Van 10.00-13.00 en 15.30-16.00 animatie waar je van moet houden (wij niet) en wel wat rust verstoord, maar dat weet je vooraf. Koraal is mooi, maar we hebben iets mooiere plekken gezien in Egypte. Zwembad is niet verwarmd, dus in februari/maart te koud. Daarentegen was het zeewater prima, mede omdat het in een baai ligt. Kamers top! Beste tot nog toe, evenals het eten (4 maal Egypte geweest).

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke week gehad. Ook met kleine kids

Maaike Blok,
2-3-2019

Net terug van een heerlijke vakantie! Bij aankomst keurig ontvangen. Zowel de kamers als het park zagen en prima en goed onderhouden uit. Personeel zeer vriendelijk en willen graag met je meedenken, onze schoonmaker was niet de snuggerste maar een oplossing kwam er altijd. Het was wat winderig in de week dat wij er waren, waar je vooral bij het zwembad erg last van had. Hier is trouwens wel constant op verschillende punten toezicht (ook zonder zwemgasten) . Onze oudste vond de glijbanen fantastisch. Het restaurant was prima maar niet heel bijzonder. Ook hier was het personeel aller vriendelijkste. Wij brachten de dag door op het strand waar je ook kunt snorkelen. Dicht bij de kust zwemmen de mooiste vissen. Op het strand komen er wel vaak mensen van de spa en de activiteiten shop langs, wel irritant! Iedere dag genoten van Appies heerlijke ijskoffie, gaan we missen. Een van de laatste dagen ontbeten op het strand. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Angelique Hazeleger,
1-3-2019

Wederom een heerlijke week vakantie gehad. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt aan het strand gedaan geheel verzorgd door onze grote vriend Appie. Die ook de lekkerste ijskoffie kan maken. Bedankt weer voor al dat lekkers.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel met een paar minpunten

Mike,
17-2-2019

Op het hotel valt weinig aan te merken maar de in januari/februari 2019 grote groep aanwezige Egyptische vakantiegangers hebben andere normen en waarden dan wij gewend. Dat asociale gedrag is storend. Overigens is het asociale gedrag van andere vakantiegangers het hotel niet aan te rekenen maar wel de iets te ijverige drang van het personeel naar een fooitje. Hierdoor leken het geen collega's maar meer elkaars concurrenten.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Het was weer geweldig

C van den Donker,
5-2-2019

Voor de 4e keer dit heerlijk resort bezocht. We zijn 10 dagen verschrikkelijk verwend. Dank aan het Restaurant personeel en de koks. Het was weer geweldig , niets teveel. Als je een wens had m.b.t. het eten van iets anders of wat uitgebreider. Het was geen probleem alles kon. Met speciale dank Ahmed Abd Alhaay. Voor ons de mederwerker van de maand.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erna,
11-12-2018

Geweldig hotel met als verwenvriend Appie. Goede kamers, perfecte ligging maar het allerfijnste is Appie op het strand. Hij bestierd de strandbar links en verwent je de hele dag. Appie bedankt voor de goede zorgen. Ook kan je hier altijd snorkelen omdat het in een baai ligt. Koraalrif voor de deur. In april gaan we weer en laten ons dan weer door Appie verwennen.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bevalt goed en kom in mei terug eten

Anneke,
20-11-2018

Van 9 nov tm 16 nov hier verbleven. Was zeker een super vakantie. Resort heeft een eigen huisrif. Echt schittert wat je allemaal onderwater ziet. Onze kamer was 8202. Precies naast ketelhuis. Er kwam best veel geluid Uit, maar we stoorden ons er niet aan. Leek gewoon dat je de airco aan had staan. De temp was ' s avonds rond de 20 en 22 graden. Ene avond was het wat kouder dan de andere. Overdag +32 graden. Vroeg zon en vanaf 1630 gaat de zon onder. Douches goed, bedden zijn ok. Verder goede schoonmaak en elke dag schonen handdoeken. Omar is een schat en doet goed zijn best. Eten is wel wat variert maar ene dag is de andere dag niet. rijst en pasta s zijn heerlijk. samenstellen Vd saus net kruiden. Toetjes en koekjes en vers fruit was heerlijk. Ijs en popkorn Leuke vriendelijke obers . Gaber Achter de bar van de lobby ahmed . De cocktails waren heerlijk. Leuke koks bij azzuro buiten. ook lekkere patat. Leuke mensen hier

Gereisd met vrienden in november 2018

Tot volgend jaar !!

John,
18-11-2018

Lekker klein resort met mooi huisrif en vriendelijk personeel. Nu voor 3 e keer geweest en wordt steeds beter qua eten (goed warm); wel eentonig, maar best voor een week. Prima service op het strand; bedankt weer APPIE!!

Nadeel is wel, dat ze je eerst in een oude kamer plaatsen; maar kamer wisselen wordt wel geregeld. Snap niet waarom het complete animatieteam van 2017 vervangen Is??

Gereisd met partner in november 2018

Ontspannend

Richarda,
9-11-2018

Dat het een klein maar gezellig resort is , niet zo massaal .

Gereisd met vrienden in september 2018

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Life Makadi Resort in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Life Makadi Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.