Hotel Jaz Makadina ****

8,6

28 reviews over Hotel Jaz Makadina in het Nederlands

waw!

sandra van slambrouck, 17-5-2015

Dit is een prachtig hotel. Zeer rustig en dus niet zo ideaal voor gezinnen met tieners maar wel voor gezinnen met kinderen. Het is geen mastodont van een hotel. Echt een dikke pluim voor de kok om iedere dag een ander buffet te toveren. Er waren ook thema avonden zoals Aziatische keuken, zeevruchten, ... Het personeel is heel behulpzaam. Als er iets gemorst is, wordt dit direct opgeruimd. mooie kamers. Wij hadden een all in formule geboekt en dit was de beste tot nu toe, internationale frisdranken, cocktails Alles was inbegrepen ook in het Aqua park. mooi rif voor de deur. Tja wij kunnen écht niets negatiefs verzinnen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

super Hotel

Gerrie Kamphorst, 7-6-2014

Is in mei 2014 veranderd van naam Jaz Makaina een super goed hotel niks negatief over te zeggen naast het strand een leuk zwembad super lekker eten en goed en leuk animatie team ,

Jammer dat er weinig Nederlanders zijn van russen en duitsers geen overlast zoals je vaak hoor Super personeel als wij weer naar Egypte gaan dan gaan we hier weer heen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Fantastiche vakantie!

Tina Schooneman, 29-12-2012

Een kleinschalig (in vergelijking met de overwegend mega grote resorts), geweldig vakantiepark. Geen hoogbouw, maximaal drie hoog. Alle kamers/appartementen liggen aan een prachtige tuin. Mooi zwembad, deels verwarmd. Resort ligt aan eigen strand met bedjes en parasols (gratis). Voor de deur een rif voor de liefhebber. Super vriendelijk personeel. Zijn de hele dag in touw om alles tot in de puntjes te verzorgen. Eten echt heerlijk, nog niet eerder zo goed meegemaakt in Egypte. Je kan alles eten, tot ijsblokjes in je drinken en salades, geen probleem. Miniclub vanaf 3 jaar. Het is een duits georiënteerd park. Geen Nederlander gezien, 80% duitsers, wat russen, fransen en engelsen. Heel beschaafd publiek. Inclusief tickets voor nabijgelegen waterpark met 45 glijbanen, zelfs all inclusive in dit park. Kids vonden het fantastisch. Shuttle service heen en terug. In de omgeving ook een enorme golfbaan voor de liefhebber. Enige minpuntje, kamers iets gehorig door stenen vloer.
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Russen waren correct

J.Knoups, 18-1-2009

Ik begrijp de klachten over Russen niet. We hebben in november 2008 in dit hotel gezeten. Wel veel Russen, maar dat zijn ook gewone mensen zoals de West-Europeanen. In ons geval correct. Eten was goed. Er is zo ongeveer een weekmenu. Bediening goed en kamers keurig schoon. Geef af en toe een fooi aan het personeel en de vriendelijkheid straalt van hen af.

Gaan hier zeker nog ooit naar toe.

Prachtig goed onderhouden tuin.

Enig minpuntje: hotelstrand iets te klein.

Gereisd met partner in januari 2009

veel te druk

rini annemarie, 10-8-2008

net terug uit het hotel Wat is het daar veranderd voor het eerst in 2000 geweest toen was alles er nog rustig nu 8 jaar later wat een drukte je ligt er als haringen in een ton op elkaar op het strand Later dan 10 uur op het strand was er geen plek meer en als je niet opletten ging er een ander in je schaduw liggen zodat jij in de zon moest zitten veel ruzie om gehad.personeel was wel heel vriendelijk vooral MOHAMMED uit cairo een vriendelijke jongen als je hem ziet doet hem maar de groeten we hebben hem nog asperienen gegeven Het eten was goed maar gaat al snel vervelen en als er een toetje op was werd het niet aangevuld vroeg gaan eten dus . Geen nederlanders tegen gekomen alleen maar duitsers en russen wat een VARKENS
Gereisd met partner in augustus 2008

B.A. van Reeven, 16-4-2008

Hotel bestaat uit een 9-tal kleinere units rondom een grote zeer mooie tuin en zwembad. Het ligt direct aan zee, met koraal riffen en bijbehorende kleurrijke koralen en vissen op 100 tot 200 mtr afstand, die snorkelend vanaf het strand te bereiken zijn. Er is een groot restaurant en diverse bars met een gezellig centraal terras waar allerlei animatie aktiviteiten plaatsvinden. Het personeel was zonder uitzondering bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Schoonhouden van kamers, restaurants, tuin, zwembad, strand en alle overige faciliteiten gebeurt zeer fanatiek. De maaltijden zijn zoals gebruikelijk in buffetvorm met voldoende keuze aan doorgaans smakelijke gerechten.

Makadi Bay is een wat compacter resort complex waar vooral oudere bezoekers en gezinnen met jongere kinderen komen. Een zeer groot deel van de bezoekers is Russisch sprekend en spreekt geen andere talen, zodat je er weinig contacten mee hebt. Wij hebben een fantastishe week gehad.

Gereisd met partner in april 2008

albert, 23-3-2008

zijn er net weer na 8 dgn hier te zijn geweest prima hotel veel duitsers en russen hier merk je niets van iedereeen was beleeft en vriendelijk eten was prima afwisseling genoeg ideale ligging direct aan het strand met mooi huisrif

zeer mooie tuin mooi aangelegd en goed onderhouden

zeer ruime kamers super schoon zowel binnen als buiten

vriendelijk en beleefd personeel

we komen zeker nog een keer weer

aanrader is het quad rijden en een duikcursus bij het diveteam wat ook aanwezig is op het complex wij hebben een 2 daagse cursus gedaan en ze hebben speciaal een nederlandse duikinstructrice laten komen die normaal les geeft in soma bay

super service dus

top vakantie

Gereisd familie in maart 2008

Margit, 10-3-2008

Prachtig en zeer goed onderhouden hotel direct gelegen aan het privéstrand. Kamers groot en dagelijks goed schoongemaakt. Wij hadden een familiekamer waarbij de slaapgedeeltes waren opgesplitst door een gordijn. Minpuntje van de ka,mer waren de matrassen, erg hard. Eten was op zich wel goed maar werd na een paar dagen beetje eentonig. De service krijgt een dikke 10 van mij, de obertjes rennen voor je ook zonder fooi. En voor kleine kinderen zijn ze superlief. Mijn dochtertje was een avond ziek en de dag erna kwamen verschillende obertjes en zelf een manager informeren hoe het er nu mee was. Erg attent! De 10 geldt zeker niet voor het animatieteam. De kidsclub is in het duits en zo ook de kinderdisco met allemaal onbekende liedjes (ook allemaal in het duits) De avondsshows hebben we maar nagelaten. Animatieteam was niet van het hotel zelf maar van een duitse touroperator waar ook wij geboekt hadden)

Kortom, wij hebben een prima vakantie in dit hotel gehad!

Gereisd familie in februari 2008

Agnes en Sander, 20-1-2008

Prima hotel, met goede service en schone nette kamers.

De duikschool is uitstekend (www.extradivers.info) met een gezellig en deskundig team. Prima huisrif, met enorme mureen, en met bootduiken kom je op hele mooie plekken. Temperatuur van het water was 21-22 graden en boven water rond de 24. Voldoende zon, af en toe wat harde wind. Niet slecht voor deze tijd van het jaar! 's Avonds wel jas nodig.

Wij zaten er vanaf 1ste kerstdag t/m 8 januari en van de russen geen last gehad!!!!!!

Op oudejaarsavond had men een grote tent omgebouwd tot feesttent, wat er prachtig uitzag en het buffet was ook prachtig.

Erg weinig Nederlanders gezien, wat voor ons geen probleem is.

Als je in de buurt van Hurghada wilt zitten en toch de drukte wilt ontwijken en daarnaast fantastisch wilt duiken, dan is dit een heel erg goed hotel. Een aanrader.

Gereisd met partner in december 2007

Fam. Baba, 6-1-2008

Helaas stikte het er van de onbeschofte russen tijdens ons verblijf en helaas wordt er door het personeel mee heen geslijmd en zien ze een (normale) tourist niet staan.

Het komt net over of men bang is voor de masale aanwezigheid van de oostblokkers.

Eten en service en muziek ook geheel erop aangepast.

Gereisd met vrienden in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jaz Makadina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Makadina in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Makadina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jaz Makadina scoort een 8.58 uit 10 op basis van 30 reviews.