Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag33°19°
7,3

35 reviews over Hotel Fort Arabesque in het Nederlands

Geweldig een echte aanrader!

Fam Woortman,
16-9-2018

Fantastische vakantie gehad. Mooie ruime kamer, iets verouderd, maar met een fenomenaal uitzicht op zee. Mooi ruim opgezet met een prachtige groene tuin, mooi strand en veel snorkel mogelijkheden voor de deur. De service is werkelijk subliem wat een aardige, en supervriendelijke bediening. Top heb helemaal niks te klagen gehad. Ik kom hier zeker terug en kan hem iedereen aanraden. Echter voor levendigheid buiten het resort is dit de verkeerde plek.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar!

fam. Eilander,
25-8-2018

Mooi hotel met ruime kamers een heel mooi strand. Een hele goede snorkellocatie.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!

Lisa,
3-7-2018

Het hotel heeft verschrikkelijk slechte hygiëne. Zowel wat schoonmaken van de kamers betreft als het eten en het servies. Mijn zus en ik zijn beide ziek geworden op vakantie en ik ben nu nog steeds ziek. Het hotel heeft werknemers in dienst die alleen maar om je nummer vragen van whatsapp, je Facebook of continu vragen of je een vriend heb. Zeer onprofessioneel! Ze storen je 30 keer op een dag als je op het strand of aan het zwembad ligt of je gebruik wilt maken van de diensten van het hotel. Denkend aan parasailing, surfen , fotoshoot etc. En werkelijk waar voor alleen verwachten ze een fooitje. Zelfs voor het brengen van de handdoeken die ze ‘s ochtends na het ‘schoonmaken’ vergeten waren. Het zwembad zag er armoedig uit. De verf liet los en steentjes zaten her en der los. De bankjes in de lobby vallen van wanhoop uit elkaar en ga zo maar door. Zogenaamde all inclusive waar je voor veel diensten gewoon moet bijbetalen!! Nooit meer

Gereisd met vrienden in juni 2018

Egypte op zijn best.

cor en caroline,
3-5-2018

Alle eerdere goede commentaren kan ik beamen. Het personeel verdient een extra pluimpje : attent en goedlachs. Alhoewel ik er geen gebruik van heb gemaakt vind ik het een goede idee dat je een vaste plek op het strand kan huren voor 50 euro per week, incl frigobox-service. Dit is een waardig alternatief voor handdoekleggers en gemakkelijk voor families. Doe eens een avondwandeling door het villagedeelte, het is bijna een sprookje. 's Avonds is het heerlijk loungen aan club 159. Cocktails kosten 5 euro maar het zijn dan ook echte en geen fake. Het beauty salon is een aanrader : op je laatste dag krijg je een gratis nabehandeling.

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk!

Ron,
12-11-2017

Prima resort met een heerlijk strand en mooi rif voor de deur. Verschillende terrassen met zeer vriendelijk personeel. Het eten is in buffetvorm, prima maaltijden en zeer gevarieerd! Animatieteam is actief en is niet overmatig aanwezig. Voor een relaxte vakantie is Fort Arabesque zeer aan te bevelen!

Gereisd met partner in november 2017

prima resort

Otto,
1-5-2017

Ffort Arabesque is een kwalitatief prima resort. Er wordt heel veel aandacht besteedt aan de tuinen, verwarmde zwembad, strand en eten en drinken. We waren met 9 personen waarvan 3 relatief kleine kinderen (4-5-7). Nadeel is best aanwezig door de ligging redelijke ver van Hurghada. Er rijden geen taxi's je moet dus gebruik maken van de hotel taxi en een retour Hurghada (30 km) kost al snel 25 tot 30 euro als je samen gaat of met 3 of 4 personen en wilt gaan en staan wanneer en waar je wilt. Verder moet je 25 euro per week betalen voor gebruik wifi in de hal. Aan het strand zijn windschermen die je ook kunt huren voor 30 euro per week. Als ze niet verhuurd zijn mag je ze gebruiken. Winkeltjes zijn absurd, voor 10 postzegels omgerekend plm 2 euro rekenen ze 10 euro. Je kunt ze nergens anders kopen dus bingo. Hotel is prima, personeel super goed, het is alleen jammer dat je zo ontzettend wordt uitgebuit en men misbruik maakt van de gasten. Voor alles moet je dik en dik betalen. Shutle bus naar Hurghada is 8 euro pp maar wel met 12 man dus 96 euro voor een ritje van 30 km en de benzine is 1.10 per liter?????

Gereisd met vrienden in februari 2017

geweldige onderwaterwereld

Poesenteddy
18-1-2016

Hotel geeft zeker geen wauw gevoel. Iets verouderd , maar wel grote kamers. we hadden een standaardkamer met twee 2persoonsbedden. In de oostvleugel op de gelijkvloers hadden we zowel toegang tot onze kamer langs terras als langsde gang. Heel vriendelijk discreet personeel, die het de klanten zo aangenaam mogelijk wil maken. Ruim strand met voldoende stoelen. Om te snorkelen ben je hier aan het juiste adres. Vanop het strand ga je de zee in en na enkele tientallen meter kom je in een geweldige onderwaterwereld. Al regelmatig in Egypte gaan snorkelen, maar dit is wel de mooiste en makkelijkste plek. Eten vonden wij een minpunt. Wel vers maar niet lekker bereid. Was ook nooit echt warm ook al kwam het rechtstreeks uit de keuken. Fitness was betalend, 200 EP voor 10 dagen, vond ik wel raar , overal elders zit dat wel bij de all in. De zaal was wel goed onderhouden met nodige apparatuur en instructeur Ashraf gaf dan ook telkens stretching op het einde van je sessie. Super. Deze locatie stelt je zeker niet teleur als je van snorkelen houd.

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geslaagde vakantie

BORREMANS Edwig
15-7-2015

Bij aankomst aan het hotel leek het wel een bouwwerf, maar eenmaal binnen de hotelmuren kom je werkelijk in een oase van rust. Mooie architectuur, alles goed onderhouden, vriendelijk personeel (niet opdringerig) en een heel ruime kamer (hadden gekozen voor een superieure). Voor Egypte een heel goede all inn. Frisdranken en bier worden geserveerd in blik, echte Cola, Schweppes en Fanta. Geen gedoe met plastieken bekertjes enz.. Mits een kleine vergoeding eigen strandstoel en frigobox aan het strand. Het eten was naar Egyptische normen goed. Koraalrif aan het strand is nog de moeite. Gaan zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Prima Hotel!

Jos Schouten
31-5-2015

Langgerekt complex, waardoor er veel ruimte is op het strand. Veel privacy, grote parasols, prima ligbedden. Mooi huisrif, altijd bereikbaar, doordat de wind altijd aflandig is, dus geen gevaarlijke branding. Grote kamer met fantastisch uitzicht over de hele baai. Goed schoon en alles functioneerde naar behoren. Airco werkte prima, maar enigszins met geruis. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende service, overal. Het eten: redelijk goed, altijd wel wat lekkers te vinden. Dessertbuffet: voornamelijk gebak, zuivel is er niet. 's Avonds soms lawaaierig op het balkon door optredens in de buurt. Stopt rond 23.30 uur. Dit is ook afhankelijk van de windrichting/kracht.

Gereisd met partner in mei 2015

Heel aangenaam verblijf!

Lynn
17-5-2015

Fort Arabesque is een zeer aangenaam hotel, groot en in deze omgeving zeker wel een aanrader. Ruime plaatsen op het strand, vlak aan de zee. Gevarieerd ontbijt, lunch en dinner. Hebben onze junior suite met zicht op de algemene airco ingeruild voor een kleinere kamer met zicht op het zwembad en de zee. Badkamer in gewone kamer veel properder dan in de suite! Vriendelijk personeel.Jammer dat fitness en wifi betalend is in zo'n hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Arabesque in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Arabesque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.