Hotel Novotel Coralia ****

7,9

8 reviews over Hotel Novotel Coralia in het Nederlands

Prima hotel

Mark, 20-11-2009

Een paar nachten verbleven. Beviel prima, perfecte locatie, aan de Nijl en op loopafstand van alles. Netjes, verzorgd hotel. We hadden problemen met de airoc, kregen direct een andere kamer, prima service.
Gereisd met partner in januari 2004

prima en goed verzorgd hotel

G.C., 14-11-2009

Het hotel is netjes en bied veel extra's. Het is erg gunstig gesitueerd en heeft een groot terras aan de Nijl met zicht op de vallei de koningen!
Gereisd met partner in oktober 2004

Willem, 12-8-2005

Dit hotel is de ideale uitvalsbasis voor excursies. De kamers zijn wat krap. Wel een mooie badkamer.Zorg dat je Nijlviewkamer te pakken krijgt. Ontbijt is magnefiek. Voor Egyptische begrippen een zeer ruime keuze.
Gereisd anders in augustus 2005

marcha, 21-4-2005

prima hotel. centrum van luxor is dichtbij en de ligging aan de nijl is perfect. het zwembad drijft op de nijl! heel bijzonder. personeel is erg vriendelijk en je kan er heerlijk eten. absolute aanrader ondanks dat het hotel al wat ouder is.
Gereisd anders in april 2005

Nancy & Nick, 24-2-2005

Net 2 dagen terug van een 2 weekse reis door Egypte. Wij zaten 3 dagen in dit hotel en hadden uitzicht op de Nijl, heel mooi, de kamer was groot maar wel afgeleefd. Het ontbijt viel een beetje tegen, het zag er heel lekker uit, maar was veel te droog.

Wij kunnen je het 3 sterren New Pola hotel aanraden, dit is een zeer nieuw hotel,jan. 2005 en ziet er zeer verzorgd en schoon uit. De mensen zijn zeer vriendelijk en de prijs/ kwaliteit is beter dan Novotel. Alleen ligt er een weg voor het hotel en de Nijl, dus het uitzicht is beter in Novotel.

Wij hebben een ezeltrip gedaan naar de Valley of the Kings en dit was fantastisch.Je moet alleen geen hoogtevrees hebben, maar op deze manier voel je je veel meer verbonden met de cultuur.Wij hadden Farad als gids, zijn broer is ook ezelgids, hij heet Sabar. We betaalden 85 pond p.p. Hun nummer is 012-7414237. Zorg wel dat je bergschoenen draagt.

Gereisd anders in februari 2005

M.Nell, 10-2-2005

Wij hebben in september 2004 twee weken in dit hotel doorgebracht. De verzorging is goed. Geen last van opdringerigheid van wie dan ook. Meeste hotelgasten zijn Engelsen. De kussens zijn erg hard. Het zwembad is zeer plezierig en het uitzicht over de Nijl is fantastisch. Een kamer met Nijlzicht is een aanrader kost iets meer maar is het zeker waard. Kortom een hotel om terug te komen.
Gereisd anders in februari 2005

Tom en Jerry, 28-4-2004

Wij zijn van 25 mrt t/m 1 apr. in dit hotel geweest, 6 jaar geleden ook en ondanks de verouderde kamers wel heel leuk om weer terug te zien en een super uitzicht over de Nijl.

Wij mochten gebruik maken van een ander zwembad bij hotel Sofitel ivm renovatie.

Dat was helemaal geweldig maar de ligging van dit hotel was veel mooier en gezelliger.

Het eten was goed en de bediening heel vriendelijk. Er is ontzettend veel te zien in Luxor echt een aanrader en een heerlijke temperatuur.

Gereisd anders in april 2004

G. Muijlwijk, 4-4-2004

Prima hotel, perfecte ligging. Een aanrader en terugkomer
Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Coralia in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Coralia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Coralia scoort een 7.86 uit 10 op basis van 8 reviews.