Hotel Morris ***

Matig

3 reviews over Hotel Morris in het Nederlands

SCHONE SCHIJN

Marc en Karin, 2-1-2009

Wij verbleven op oudejaarsnacht in dit hotel te Luxor. Betaling met bankkaart was niet mogelijk!Kamer 231 ligt aan achterzijde hotel, steeds veel lawaai (coffeeshop beneden op straat en moskee in de straat). Kamer was vuil (tapijt niet gestofzuigd, stof niet afgedaan) en oud (zeker de badkamer). Alle aandacht in dit hotel gaat naar de benedenverdieping en de kelder met een mooi ingericht restaurant, een fraaie pianobar en een intieme disco. Drankjes zijn echter zeer duur, personeel zeer opdringerig. Ontbijtbuffet op 1/1 was ondermaats (weinig variatie en van bedenkelijke kwaliteit). Slechts 2 van de 5 verdiepingen zijn toegankelijk, de drie bovenste zijn bouwwerven. Op het dakterras ligt een klein zwembad en voor de hotelgasten staan 7 (!) ligstoelen klaar. Je hebt daar wel een mooi uitzicht op de Nijl en de stad. Amper 3* waard. NOOIT MEER!!
Gereisd met partner in december 2008

Schone schijn

marc, 2-1-2009

We verbleven op oudejaarsnacht in dit hotel te Luxor. Kamer 217 aan achterzijde gebouw, voortdurend straatlawaai (coffeeshop aan straat beneden + moskee in de straat tegenover hotel). Kamer was vuil, tapijt niet gestofzuigd, stof op alles, geen zeep in badkamer, ... In dit hotel gaat aandacht enkel naar luxe op de benedenverdieping en kelder : een knappe pianobar, een mooi ingericht restaurant en een verzorgde disco (met dure drankjes). Hotel telt 5 verdiepingen maar bovenste 3 zijn bouwwerven. Ontbijtbuffet is ondermaats: heel weinig keuze en van slechte kwaliteit.

Op dakterras ligt een klein zwembad en voor de hotelgasten staan 7 (!) ligstoelen klaar. Dat was drummen voor een plaatsje. Nooit meer.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Carla en danny, 9-6-2008

Wij hebben hier een nachtje doorgebracht tijdens een 2-daags bezoek aan Luxor. In een achterbuurt gelegen, maar heel mooi hotel met mooie eetzaal en een heel lekker buffet. Kamers waren prima in orde. Alleen heel warm. Airco deed het niet zo goed op die korte tijd dat wij ze inschakelde. Voor ons kort verblijf was het in orde.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morris in Luxor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Morris scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.