Hotel Waves ***

6,1

25 reviews over Hotel Waves in het Nederlands

Niet meer voor ons!

Monique, 13-8-2008

Het hotel doet aan de buitenkant prima aan maar binnenin de kamers is het echt aan vervanging toe. Slecht sanitair, wo lekkende douchebak/afwatering richting slaapkamer, grijs linnengoed, hier in Nederland gebruiken we zoiets als dweil. Het eten is erg eentonig en in de periode dat wij er zaten waren er in totaal 7 Nederlanders en de rest Russen.

De tuin was wel erg mooi en goed onderhouden.

Het animatieteam was een regelrechte aanfluiting en die Mario? die de muziek regelt mogen ze van mij ontslaan, wat een sukkel 1e klas.

Het eten was niet vies maar zeer eentonig , kip met rijst of rijst met kip!

De ligging van het strand was wel prima en de man van de badlakens verdient een pluim.

Gereisd familie in augustus 2008

Margriet, 8-5-2008

Wij zullen dit hotel aan niemand aanraden. De tuin is prachtig, maar verder is alles oud en versleten.De lakens en handdoeken zijn wel schoon maar zitten vol vlekken en zijn grijs van kleur ipv wit. Sanitair werkt slecht.Het personeel is best aardig, de meeste gasten zijn Russisch. De zwembaden hebben slechte trapjes en kapotte tegels langs de wanden. Het restaurant is ronduit slecht. Het is er verschrikkelijk warm en het buffet is niet gekoeld. Iedere dag eigenlijk het zelfde eten. Wij komen naar Hurghada om te duiken. Wij waren voorbereid dat dit niet zo'n goed hotel was (alles was vol dus we hadden geen keus) en hebben er daarom ook geen probleem van gemaakt, je stelt je daarop in en dan valt het niet zo tegen. Wij zijn echt niet zo kinderachtig maar dit kunnen we niemand aanraden. We zullen een volgende keer zeker vroeger afspreken zodat we niet weer bij Waves terecht komen.
Gereisd familie in mei 2008

S.M. Meuwsen, 2-5-2008

Wij werden eerst in een kamer achteraf gestopt, kamer 319. De gordijnen vielen van de muur af toen we ze dichtdeden, er zat een kuil in het bed, de badkamer was heel oud en het was allemaal erg brak. We hebben toen wel een nieuwe kamer gekregen die vele malen mooier was. Het personeel daarentegen was op zich prima, maar lieten ons lang wachten en hebben ons niet gewaarschuwd toen een trip een uur later was. Was netjes aan ze doorgegeven door de gids, maar niet aan ons. Het eten was ook niet lekker. We hebben ondanks het halfpension de hele week buiten het hotel gegeten. Het strand was heel klein met alleen maar bedden en 1 zwembad was altijd overdag in de schoonmaak dus kon je helemaal niet zwemmen.
Gereisd met vrienden in april 2008

Sander J Dol, 22-4-2008

Leuk hotel wanneer je niet teveel verwachtingen hebt, klagen heeft zin want ze stoppen je makkelijk weg in een kamertje zonder balkon en uitzicht op een bouwplaats. Na 1 nacht daar te hebben geslapen zijn we gaan klagen over de kamer en wanneer je dat vriendelijk doet maar wel serieus dan krijg je een kamer aan de tuinzijde met balkon en uitzicht op de tuin en dan krijg je al het vakantiegevoel vanzelf. Mario van het annimatieteam is redelijk een wandelende sukkel.......harde muziek en weinig inhoud. Mario van de duikschool is super. Weinig geld voor een dag goed duiken en snorkelen. Laat je niet verleiden door de trip bij een lokale agent te boeken maar gewoon bij de duikschool. Wees er s'morgens op tijd bij het strand anders is er geen plek meer op het strand.
Gereisd met vrienden in april 2008

chris & carine, 7-4-2008

Het was daar niet te doen in het waves hotel, keiharde muziek, kamers redelijk, de bedden verschrikkelijk, het restaurant vies en vettig, de russen waren daar de ere gasten, wij als belgen werden gewoon als lucht bekeken. Het is zeker geen aanrader. Waren wij allen blij dat we een heel goede duikschool hadden, elke duiker aangeraden. BLEU PARADISE (gewoon fantastische) Maar menskes geen waves hotel meer.
Gereisd met vrienden in maart 2008

Dani&Con, 29-3-2008

Waves is het zeg maar allemaal net niet. Er zijn kamers waar je volgens ons standaard de eerste nacht wordt ingestopt en als je niet hard genoeg klaagt laten ze je daar. Kamer is een groot woord, wij noemden het een hok. Geen balkon schimmelig, stinken.. maargoed, wij kregen de volgende dag een veel betere, leuke kamer.. maar.. de bedden en matrassen zijn echt waardeloos. Voor je slaap moet je er niet gaan zitten.. Wel aardige mensen, maarja, das hun werk denk ik dan maar weer. En de hele dag keiharde muziek, nou, daar word je ook niet blij van. De net geopende duikschool is trouwens erg leuk, ook leuk om met ze te gaan snorkelen. Super chill en weg van de herrie. Nee, wij zouden niet meer naar waves gaan, en wij hebben heel wat afgebackpackt dus zijn echt wel wat gewend!
Gereisd met vrienden in maart 2008

hans en annelies, 22-3-2008

Ik ben hier geweest van 14 maart t/m 21 maart 2008. ik had voor een heel goedkope prijs een bingo hotel geboekt dus wist niet waar ik terecht kwam. Waves hotel dus. Eerste indruk was niet goed maar de volgende dag zag het er allemaal anders uit. Kamers zijn niet modern badkamer oud maar je slaapt er alleen maar en dan zijn je ogen toch dicht. Animatie team was super, zo ook ik als vegetarier het eten ook super strandje super en drankjes kost een habbekrats. aardige mensen en s,avonds ach ja de muziek staat wat hard maar ik hou wel van vermaak. Ligt middenin het centrum en er waren iedere dag schoone handoeken en de kamer werd iedere dag schoongemaakt met de mooiste kreaties van de handoeken. Verder de handdoeken service op het strandt was ook top dat scheelt een hoop ruimte in je koffer. Kortom ik vondt het geweldig en ik ben niet gauw tevreden. natuurlijk heb je altijd zeikerds van mensen maar die moeten dan maar thuisblijven dan weten ze wat ze hebben.
Gereisd met partner in maart 2007

ilona, 12-3-2008

Een heel erg slecht onderhouden hotel

Met veel schimmel en veel problemen zoals kapotte tegels in de badkamer vlijm scherpe stukken,kasten die op instorten staan.

bedden zijn erg slecht niet te vergeten dat de matrassen zo dun en doorgezakt zijn dat je op de houten latten van het bed ligt.

Over het mooie strand van de plaatjes van de touroperators die zijn van de buren niet van het waves hotel je ligt gewoon op een bouwplaats tussen de stenen en hout spinters.

Schoon is het nergens lakens en handdoeken zijn na het wassen nog steeds smerig met vlekken.

Eten is erg slecht. Vaak is de kip niet goed doorgegaard

Drinken is erg duur in het hotel en als je iets wil meenemen van buiten helaas dan word het in genomen.

Dus wil je op vakantie naar die hotel...

NIET DOEN

zonde van je geld het hotel ernaast is veel beter voor het zelfde geld

Die voldoet wel aan zijn sterren.

Gereisd met partner in maart 2008

ilona, 12-3-2008

Dit is geen 3 sterren hotel voor ons is het min één ster.

Kamer zijn oud en vaak met heel veel schimmel Bedden zijn slecht en de matrassen zijn doorgezakt.

Linnengoed is nooit schoon altijd met vlekken en de handdoeken zijn nog vies nadat het is gewassen.

Eten is in en in slecht buiten het hotel eten is de beste optie.

Je mag geen eten of drinken het hotel in brengen word gewoon afgenomen.

Over het strand nou je ligt op een bouwplaats en je moet in je eigen hotel nog betalen voor de bedden om er op te liggen.

Service is in en in slecht behalve als je de mensen betaald en dan willen ze soms wel iets voor je doen.

Gereisd met partner in februari 2008

sanne, 26-2-2008

Het is een heel leuk hotel, de eerste indruk was niet zo goed. Want op internet zag het allemaal mooier uit, maar na een dagje ben je gewend. En dan doet het er allemaal niet meer toe, het is gewoon heel leuk. Ze organiseren veel op je te vermaken, en het zijn hele vriendelijke mensen!
Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waves in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waves scoort een 6.08 uit 10 op basis van 26 reviews.