8,8

Uitstekend

5 reviews over Hotel Tropicana Palacio in het Nederlands

Fam: Hondman, 27-1-2005

Wij zijn nu al weer voor de 3e keer naar Palasio geweest. net terug 25 januari en het bevalt ons daar prima. het is inderdaad een groot hotel dus als je op bepaalde tijden wilt gaan eten dan is het erg druk, ga je gewoon iets later.

personeel is vriendelijk als je ergens om vroeg dan werdt dat geregeld. en bij het hotel is een rif dat moet je met je eigen ogen gezien hebben het is prachtig.

kamers/bedden worden iedere dag gedaan.

eten is er in overvloed.

wij hadden altijd wel een strandbed zelfs s`middag`s om 14.00 uur.

met gratis grote handdoeken.

Gereisd anders in januari 2005

Pascal, 10-10-2004

Prima vakantie-oord. Wel overwegend veel onbeschofte Russen ca.80%, die enigszins misbruik maken van de All Inclusive (ze zijn erg onbeschoft richting Egyptisch personeel en weigeren hun jachttrofeeen, oftewel de uitgedronken glazen Wodka, voor het eind van de avond na de gezamenlijke foto terug te geven). Maar ja, daar heb je weinig last van als je overdag gebruik maakt van de prima Nederlandstalige duikschool. Ik heb er mijn brevet in 4 dagen gehaald. Mooie onderwaterwereld gezien. Rond het hotel is nog een huisrif, maar dat is nu in slechte staat, door het getrappel van de vele toeristen. Ook erg zonde dat het hotel echt midden in het rif is gebouwd. Ik wil niet weten hoeveel natuurschoon hieraan verloren is gegaan. Hotel heeft prima kliniek, mocht je zoals ik en een vriend nog ziek worden, wat niet vreemd is op een reis naar Egypte (ik zou me achteraf gezien toch laten inenten).
Gereisd anders in oktober 2004

Jaap, 18-9-2004

0307 tot 240704. Super hotel. Je hoeft helemaal geen hinder van de herrie te hebben als je een kamer vraag aan de buiten c.q. achterzijde van het hotel! Hele middag worden er pannekoekjes gebakken buiten op het terras en ook frites. Animatieteam is inderdaad nogal flauw, weinig klasse. Verder super kamers en mooi restaurant. Visrest. achter op de pier is ook goed! Receptie medewerkers soms niet zo klantvriendelijk, rest v.d. pers. ontzettend aardig.
Gereisd anders in september 2004

Marco en Rian, 22-6-2004

In juni geweest.Het heet tegenwoordig Sunrise Palacio. We vonden het een fantastisch mooi en goed verzorgd hotel en vriendelijk personeel. Eten is buffetvorm en voor elk wat wils. Het motto is daar echt:"alles voor de klant".

We hadden een kamer aan de binnekant van de u met een mooi uitzicht op de lagune en hebben geen last gehad van de muziek. Animatieteam doet wel hun best maar verwacht er niet te veel van.

Gereisd anders in juni 2004

Wim van Keulen, 19-10-2003

Luide muziek, maar dat voorkom je door niet in de U-vorm te gaan liggen, maar achter het hotel. Absolute rust. Niet altijd even vriendelijke bediening, tenminste niet wat ik gewend ben. Typische handdoekencultuur (vanaf 7:00 uur liggen de eerste handdoeken op de stoelen om deze te reserveren en wie wil uitslapen, heeft dus pech). Mooi huisrif met helaas onprofessionele duikschool. En tja, binnenkort vragen we niet meer om een rookvrij hotel, maar om Rusvrije hotels. Zo'n 80 % kwam uit Rusland en dat is absoluut geen pré. Integendeel, het kan je vakantie behoorlijk verknallen. Onbeschoftheid ten top.
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropicana Palacio in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropicana Palacio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropicana Palacio scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.