Hotel Titanic Palace *****

Titanic Palace
6,8

25 tips over Titanic Palace

Steven, 25-5-2015
Ga zeker naar Luxor, vooral nu, nog steeds rustig maar wel veilig! Ga dan wel met een prive tour en niet met een grote massale bus. Google maar eens op kingfishertours, nederlands/egyptisch reisbureau te Luxor, heel erg goed! Wij kunnen het weten, zijn al vier keer met ze naar Luxor geweest.
Ilona, 3-5-2015

1.Gelijk bij aankomst op de luchthaven in de Vodafone shop (bij de uitgang) een Prepaid internet kaartje kopen, 3,5 gb voor 10 euro, heel je vakantie overal goed internet! (evt.hotspot aan en je mede reizigers hebben ook voldoende internet!)

2.Aanrader;Dolfijnen boot excursie boeken bij Abdull Jansen!! De leukste persoon van Titanic Palace en je krijgt echt waar voor je geld! 3.Zsm na aankomst de a la carte restaurants reserveren, zitten snel vol! 4.Je kunt overal met Euro's betalen!

louisfraanje, 2-3-2015
In de sensomall kan je bij de vodaphone winkel een simkaart kopen voor 7 euro, 3,5 gig. Hotspot aan en iedereen internetten

Raymond van Ruiten, 21-11-2014
Á la carte restaurants in Titanic Beach zitten minder op de tijd te letten, en daardoor aan te raden. Italiaan is prima, als je maar pizza neemt. Japanner is erg leuk, en lekker, maar in 45 minuten sta je weer buiten. Geldt voor meerdere restaurants. Je moet op tijd reserveren, dagen vooruit! Let daar op!
pascanellie, 21-11-2014

respecteer deze mensen zoals jij gerespecteerd wil worden en jou vakantie is top...

winkels afbieden tot ruim 50 of meer .. lutk het niet ff weglopen en ze komen je achter na voor de prijs die jij wil ...

taxi hurgada ... ze vragen 50 euro voor retour ... ze wachten op je tot je klaar ben .. geen tijd limiet ... echter wij hebben 12 euro betaald ...

als je niet van drukte houdt , vraag een rustige kamer , het animatie team zet de volume knop flink open (A)

jan, 25-8-2014
wij hadden een kamer met balkon maar ééntje met een zwembad zou heel fijn geweest zijn maar kost ook wat meer

s_kraakman, 1-4-2014

Check de russische vakantieperiode.

Geef het personeel her en der wat fooi en je krijgt voorrang boven de oostblokkers.

Laat weten dat je europees bent, dat opent deuren.

Peter G, 16-9-2013
Wij hebben al op meerdere plaatsen een kamer gehad in het Titanic Beach Spa en Aqua park, maar de laatste was nog g;e;en 50 meter van het strand..Super. Ook de Marina Bay, in Hurghada is zeker een aanrader. Vele restaurants en barretjes langs een beveiligde boulevard. Super geregeld voor de toerist.
Loe, 8-8-2013
Een aanrader is zeker de tour van de dolfijnen zowel in de ochtend-middag volop dolfijnen gezien met ook een vriendelijke en behulpzame bemanning die iedereen bezighield.
Pascal Bouman, 24-7-2013

Neem wat pillen mee voor je buik/maag want je zult ze nodig hebben. Wij zijn gelukkig sterk gebouwd dat we alleen een maagkramp hadden. Andere NL-ers hadden niet zo'n geluk. Die zaten in het ziekenhuis.

En neem wat kleingeld (euros) mee. Anders krijg je een paar boze Egyptenaren achter je aan. Ze willen op ALLES een tip/fooi