6,8

Matig

136 reviews over Hotel Titanic Palace in het Nederlands

Leuke vakantie maar kamer was toe aan renovatie

familie Drenthe, 22-7-2017

Goed Prachtig vakantie resort. Eten was er voldoende. Personeel was vriendelijk. Je kon er prachtig snorkelen. Even vragen waar de leukste plekjes zijn.

Niet goed Kamers waren toe aan renovatie en niet in elk zwembad zat water terwijl het hoog seizoen is. Mijn vriendin haar dochter is betast door iemand van het personeel en dat was verschrikkelijk. We hoorden achteraf dat het vaker was gebeurd. Eten was wel vaak hetzelfde maar er was genoeg.

Gereisd met vrienden in juli 2016

fijn hotel

marja, 11-7-2017

heel vriendelijk personeel doen alles voor je schone kamer hotel zwembad mooi en bedjes genoeg hoeft geen handdoek weg teleggen fijn strand met lange pier kun je mooie vissen zien alleen bij hoog water ver lopen om im diep water tekomen gaan zeker nog eens terug
Gereisd met partner in juni 2017

Super vakantie

Liesbeth van der laan, 1-5-2017

Fantasche vakantie, super personeel , doen alles voor je. Genoeg variatie+ thema's wat eten betreft! Hotel erg schoon en groot. Wordt hard gewerkt door het personeel en leggen je zeker in de watten. Ze doen er alles aan om een positieve indruk achter te laten. Wat ons betreft zeer zeker gelukt!
Gereisd familie in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Titanic Palace***** bij :

Mimoun gaat nooit meer naar dit hotel!

Mimoun (Eindhoven), 27-4-2017

Hele slechte service. Slechte boeking door touroperator bij een maatschappij die kamer later laat ingaan. Geen variatie in het een. Ook slecht eten. Wel een mooi zwembad en mooie kamer. Al met al een 5!
Gereisd familie in april 2017

Fantastisch hotel

Pm, 22-5-2016

Heel fijn hotel. Kamers zijn netjes eten is oke. Het eten is meer gebasseerd op russen maar je kunt ook gebruik maken van een van de restaurantjes. Het strand is echt geweldig. Je kunt een aantal km de zee inlopen en dan sta je nogsteeds tot je enkels in het water. Ook de mooie pier is een aanrader je ziet er zulke mooie vissen zwemmen net een aquarium.
Gereisd met partner in juli 2015

Aanrader!

kimberly, 3-3-2016

Het hotel op zich was heel mooi en groot!

De kamers waren heel ruim en proper.

Er waren zeker en vast ligzetels genoeg voor iedereen!

In het hotel was een waterpretpark met heel veel waterglijbanen!

Ik heb nog nooit zo'n mooi hotel gezien :)

Men kan er ook snorkelen in zee, zeker doen! Die mooie beelden ga ik nooit niet vergeten!

Het personeel was heel vriendelijk. De activiteiten zijn echt fantastisch!

Het enige minpuntje was dat het eten niet zo lekker is. Eveneens dat er weinig te doen is rond het hotel.

Maar voor de rest vond ik het een geweldige vakantie om nooit meer te vergeten.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Nooit meer

P van Pijkeren, 13-10-2015

Gehandicaptenkamer gereserveerd maar helaas dus niet,

Overgeplaats na Titanic Beach.

Eten was slecht zowel in Palace als Beach.

Voor wat je moet betalen krijg je weinig terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Goede prijs-kwaliteitsverhouding !

Mooie vakantie !, 25-8-2015

20 min van vliegveld Hurgada. Inrit hotel imponeert. In lobby lijkt het wel of je in het oude Rome terecht komt. Aan de balie eerder koel maar wel correct bediend. Het hotel heeft een ouder gedeelte (links) maar ook een moderner gedeelte. Sommige (duurdere) kamers geven meteen uit op het zwembad. Het eten is onder buffetvorm en aanvaardbaar. Bij een verblijf van min. één week, mag je tweemaal naar "à la carte" restaurant. Eerste dag reserveren in de lobby ! Chinese restaurant is aanrader ! Veel Russen en Polen (ongeveer 55 %) soms onbeleefd, maar je hoeft je er niet aan te storen.De kamer (ouder gedeelte) was netjes. Badkamer aanvaardbaar maar wel aan renovatie toe. TV aanwezig maar met enkel BVN als Nederlandstalige zender. Minibar dagelijks aangevuld met 2 flesjes water en één grotere fles Coca-Cola/Sprite. Opgepast ! Airco en koelkast werken maar NA het activeren door het plaatsen van de "kamerkaart". Zeer nuttig gratis kluisje op de kamer !
Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijke vakantie gehad

Caline, 10-8-2015

Tegen een kleine meerprijs een bungalowkamer geboekt. Zeker een aanrader! Kamer op het water, privezwembadje voor de kamer; perfect en rustig! Ontbijt was goed, veel keuze. Pannekoekjes, gebakken ei, donuts werden waar je bij stond klaargemaakt. Lunch en avondeten ook redelijk. Wel elke dag hetzelfde maar genoeg keus waardoor je elke avond wat anders kan eten. Hebben 2x gegeten in een van de vele restaurantjes. Reserveer deze wel zo snel mogelijk anders is er geen plek. Personeel vriendelijk; vooral wanneer je zelf ook vriendelijk bent en een fooi geeft.

Mooi aquapark. Strand ligt aan het resort maar voordat je in echt diep water bent moet je wel een stuk de zee in. Winkeltjes direct voor het resort en in het resort. Tip; wifi is in het resort erg duur. Wij hebben een simkaart aangeschaft van vodafone met 3.5 GB. Deze in een 'oude' telefoon gedaan en gebruikt als wifi hotspot. In het winkeltje kunnen ze dit voor je activeren.

Na acht dagen hadden wij het wel gezien.

Gereisd met partner in augustus 2015

Absoluut geen 5 sterren waard!

Natascha, 20-7-2015

Groot komplex, weinig Nederlanders en veel Polen en Russen waar we trouwens geen last van hebben gehad. Het eten is er vaak het zelfde helaas, er is genoeg en is niet vies, we hebben wel lekker gegeten. Het was leuk. ook de kinderen, die waren niet weg te slaan bij de glijbanen. Wel jammer dat de beachbar al om 17.00 uur dicht gaat, het is dan te ver lopen naar de poolbar. Ook mogen ze de toiletten bij de Beach en poolbar vaker schoonmaken, ik heb er al die tijd niemand overdag zien schoonmaken en wij zijn 2 weken geweest. De hapjes 's nachts stelt niets voor!! Broodje ham en kaas. Er is helaas ook maar 1 bar 24 uur open en dat is binnen, er staat ook maar 1 ober achter, dus......lange wachtrijen en chagrijnige obers. Titanic Beach ziet er veel mooier en luxer uit terwijl de Palace duurder is. Wij zijn ook in Jungle Aqua Park in Hurghada geweest, dit is het beste hotel in Hurghada die heeft 4 * en dat was top! Goed stuk vlees, gamba's. Vandaar dat ik dit geen 5* vind.
        Gereisd familie in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Titanic Palace***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Palace scoort een 6.77 uit 10 op basis van 161 reviews.