Hotel Titanic Beach Resort *****

Titanic Beach Resort
7,4

24 tips over Titanic Beach Resort

Sigrid, 9-8-2015

Via Arke = veel duurder dan de org op het park. Bij Abdull kon ik met 3 p de dolfijnentocht maken, vd prijs van 1 bij Arke. Zie foto prijslijsten.

Taxi in het hotel is duurder dan dat je beneden bij de ingang een taxi neemt. Nadeel is dat sommige chauffeurs geen Engels spreken. Ik ben zelf elke keer met Mohammed Ali (zie foto) weg geweest. Die spreekt goed Engels en je kunt goede prijzen met hem afspreken. bv naar Senzomall (winkelcentrum)brengen hen halen kost 40 Ep (tel: 02 121 287 4355).

Anouk, 20-7-2015
TIP: Koop een prepaid simkaart bij de vodafone winkel, voor 6 euro heb je 1 GB 3G die je een maand lang kunt gebruiken. zo heb je overal internet en hoefden we in ons hotel niet belachelijk veel voor de wifi te betalen
Anouk , 20-7-2015

dagje naar Mahmya! Een heel mooi bounty island, waar je heel de dag een lazy day hebt met eten en drinken!

Dit was echt prachtig, net zo mooi als de foto's op google!

Vanaf het strand heb je een pier van 900 m , vanaf daar kun je zwemmen en snorkelen. het is even lopen maar dan heb je wel wat , op de pier heb je ook ligbedjes.

vanaf het strand kun je niet echt zwemmen, als het vloed is, komt het water nog niet tot je knieën.

Joeri de sterck, 6-5-2015
Snorkeldagje naar Paradise eiland en omliggende streken enorm mooi voor dag in te vullen en niet duur.
Johnnie, 19-9-2014
Als ze weten dat u uit Nederland komt zal dit uw vakantie nog aangenamer maken, geloof me. Op de een of andere manier zien ze de Westerlingen veel liever en met name Nederlanders, gevolgd door de Belgen en Duitsers, en vervolgens de Polen. De Russen moeten ze niet. En daar zijn er veel van, heel veel, al veroorzaken ze relatief weing last. Geef af en toe een fooi, het liefst losse Dollars. Dat is voor de Egyptenaren makkelijker inwisselen dan Euromuntstukken en voor u is het nog goedkoper ook.
Jazz, 14-9-2014

Shoppen in senzo mall, hier kun je naar toe met taxi ramses, zit in het hotel en is echt een goed taxibedrijf.

De city tour is leuk om gedaan te hebben, je ziet net de wat andere kanten van egypte en dat heeft ook wel iets.

SNorkelen is in egypte altijd een aanrader.

Verna, 9-8-2014
Excursies top via Abdul Jan en veel goedkoper dan de reisorganisatie!
anna, 3-8-2014
Wij zijn met Abdul naar het dophin house geweest en daar waren we maar met twee boten en hebben wij zestig dolfijnen gezien. Terwijl we van andere hoorde die vis de reisorganisatie hadden geboekt dat ze bijna geen dolfijnen hebben gezien omdat er zoveel boten waren dat je er niet eens uit kon. Wij hebben gezwommen met de dolfijnen. Fantastisch.
Mike Hendry, 30-7-2014
Snorkel gear, onderwatercamera, NORIT!
W, 15-9-2013
Een lekker visje eten van de bbq bij het strand. Heerlijk ook de kinderen vinden ze heerlijk