7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Titanic Beach Resort***** bij :

417 reviews over Hotel Titanic Beach Resort in het Nederlands

Mooie en proper hotel

Collin linda, 10-8-2017

Ik ben hier geweest met mijn zoon van 11 en vind dit een super hotel. Ok het hotel is Mss wat gedateerd maar geen enkel hotel blijft er nieuw uitzien. De kamers zijn netjes, elke dag wordt er gepoetst. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Onze airco werkte niet goed en is direct gemaakt. Het eten is in buffet vorm dus voor ieder wat wils. Er zijn verschillende a la carte restaurants waar je ook nog eens naartoe kan. De zwembaden worden elke dag proper gemaakt. Ik snap niet dat dit hotel zo slechte reviews kreeg en maar een 6,2 aanbeveling. Een zeer tevreden mama en zoontje 👍🏻👏🏻👍🏻
Gereisd familie in augustus 2017

Nooit weer

Miranda, 5-8-2017

Wij zijn overgeplaatst van Sunny Beach Ressort naar Titanic Beach Ressort. Ook hier zouden we een familiekamer krijgen. Echter waren ook hier de kamers niet beschikbaar. We hebben voor 1 dag een kamer geaccepteerd met een bed wat bij gezet werd voor onze zoon. maar een bed waar Julius Cesear nog op geslapen heeft. Hij werd smorgens met enorme rugpijn wakker. Hij is 14 en bijna 1.90 lang. Volgende dag eindelijk een familiekamer, maar ook hier mankeerde van alles aan. Toen we daar over klaagde, heeft het drie dagen geduurd voordat het werd opgelost. Een koelkast die niet koud werd, een fohn waar de vonken uit kwamen. Geen prettige vakantie. het eten was iedere dag hetzelfde. Totaal geen variatie. Hetgene wat wel goed was, waren de zwembaden en het personeel op de werkvloer wat werkelijk het vuur uit de sloffen loopt. Het personeel achter de receptie is enorm arrogant, en het blijkt gewoon dat eigen volk voor gaat. En aangezien Egypte ook vakantie had, heb ik totaal geen vakantiegevoel gehad.
Gereisd met partner in juli 2017

hotel Titanic Baech Spa ,in Hurghada, heel mooi

van hoey willy, 1-8-2017

het hotel is mooi ,maar veel te groot,de kamers zijn wel aan een opknap beurt toe,en de egytische gasten zijn heel onbeleefd,echt onbeschoft ,dat heb ik nog nooit meegemaakt en ben al 5x in egypte geweest,was echt niet te doen ,ik zal nooit meer naar egypte gaan..Het personeel was heel vriendelijk.Een goede raad ga nooit in Jullie naar daar dan is het schoolvakantie en komen de rijke Egyptenaren naar hurghada met heel hun familie en die zijn soms met 15,en die kijken naar niks ze denken dat alles van hen is,nog nooit meegemaakt
        Gereisd met partner in juli 2017

Het idee om daar heen te gaan was het leukst..

Bart van Naarden, 14-6-2017

In juni zouden we 2 weken naar Titanic beach gaan, het leek ons een prachtige plek voor ons en onze kinderen 5 en 7. Aankomst prima, Het resort ziet er verder goed uit wij denken: de vakantie gaat beginnen. Grote teleurstelling: onze jongste mocht niet van de glijbanen af, ze hebben hier een belachelijk beleid. bij sommige badmeesters leek het wel alsof ze er van genoten. Dit leide niet alleen bij ons maar ook bij een hoop andere tot een flinke discussie. Hij mocht niet eens onder mijn begeleiding samen van een glijbaan af. Er waren 4 tal glijbanen die prima geschikt zouden zijn. nog een manager gesproken maar wij hebben pech. Na overleg met de reisleiding , die aangaf dat ze inderdaad hier een erg streng beleid hebben is besloten om naar een ander hotel te gaan waar we in het verleden ook zijn geweest.Doordat het heel erg rustig was kon je merken dat het eten en de rest behoorlijk matig was. Een aantal restaurants waren gesloten.
        Gereisd familie in mei 2017

Deze plek is echt Goed!

Samira, 31-5-2017

Wij zijn hier 8 dagen geweest, het was echt een topvakantie! Wij reizen echt heel veel, ik ben eerder in Egypte geweest, maar deze plek heeft veel overtroffen.

Ik ben heel gevoelig voor eten en de bacteriën op vakantie, maar ik had echt werkelijk nergens last van, eten was schoon, hygiene goed, eten is wel allemaal dezelfde smaak maar ach, dat is de hele Egyptisch keuken, je bent niet in Nederland. Het enige wat ik vervelend vond was het personeel continue met hun "hello, how are you en Where do you come from???!!!"

Maar ach, als je met een zonnebril loopt en doet alsof je ze niet hoort of ziet dan heb je nergens last van.

Heel veel plezier en geniet er allemaal van, het is zeker de moeite en je geld waard!

Gereisd familie in april 2017

Super vakantie gehad!

Edwin hulshof, 10-5-2017

Goed eten ruime keus en super service!kortom ideale plek voor een onbezorgde vakantie
        Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijke vakantie zeker voor herhaling vatbaar

Familie Ruijters, 10-1-2017

Prima hotel elke dag andere thema bij het eten en waarschijnlijk omdat het niet bomvol was ook lekker en geen lange wachtrijen bij het buffet. We hebben ook gegeten in 3 a la carte restaurants die waren ook alle drie prima.Twee zwembaden waren verwarmd en dus ook goed te doen in deze tijd van het jaar.
        Gereisd familie in januari 2017

Prima hotel

René Faessen, 11-12-2016

Goed resort, vriendelijke staf. Eten divers en altijd wel dingen die men lust. Zeker met de grill buiten het restaurant.

Schoon resort, hygiene prima, gezellig animatieteam zelfs in de rustigere vakantietijd ook.

Gereisd anders in november 2016

Zwembad top Eten slecht

Nick den Heijer, 14-9-2016

Het zwembad was heerlijk en personeel heel vriendelijk voor alle gasten.

Er is genoeg te doen zoals het aquapark en de animatie was ook heel leuk.

Het eten eentonig niet gaar en soms gewoon smerig maar gelukkig was er voor 6 euro één taxi naar de Mac.

Excursies zijn leuk en snorkelen in het koraal is echt een aanrader om te doen.

Kamers waren super ruime badkamer en goede bedden.

We hebben een top vakantie gehad op het eten na dan.

Gereisd met vrienden in september 2016

Mooi resort

Cinderella, 4-9-2016

We vonden dit een mooi resort,goed onderhouden, vriendelijk personeel, mooie grote kamer, eten was lekker. Het strand was ook heerlijk,lange pier waar je met een busje naar toe gebracht kon worden maar lopen was ook goed te doen. Je kunt bij de pier fantastisch snorkelen, nog nooit in Egypte zo'n mooie onderwater wereld gezien en we zijn al in veel resorts geweest. Wil je echt een mooi huisrif zien moet je hier naar toe. Het lijkt wel alsof je in een aquarium zwemt echt fantastisch. Enig minpunt was dat het zwembad niet verwarmd was, het was niet te doen zo koud. Wij zijn hier 15 dg geweest en op de dag dat we naar huis gingen was er opeens 1 zwembad verwarmd en zat het vol met mensen. We zouden hier nog wel eens terug willen
        Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Beach Resort scoort een 7.45 uit 10 op basis van 436 reviews.