De beste prijzen en last minutes voor Hurghada bij:

47 tips over Hurghada

• marga baas aGhqYmFhc0B4czRhbGwubmw=
    denk goed na voor je met iets of iemand in zee gaat,er zit altijd een maar aan vast,wat je vaak heel veel geld gaat kosten.
  • l.elshout bC5lbHNob3V0QGhvbWUubmw=
    Alle WK-wedstrijden van Nederland, zijn live te zien op het grote scherm op het terras van het Orange Café, en gezellig natuurlijk!
  • Anja en Hans Frant... YW5qYS5tLmRlaGFhbkBrcG5tYWlsLm5s
    Met Aart Bos van het Orange Cafe hebben wij 2 geweldige trips gemaakt. Tijdens de citytrip laat hij je het echte Hurghada zien en verteld je allerlei wetenswaardigheden.
    Ook zijn wij een dag met hem naar Sharm El Naga wezen snorkelen. Een waar paradijs waar je zo vanaf het strand kunt snorkelen. Beslist de moeite waard.
  • l.elshout bC5lbHNob3V0QGhvbWUubmw=
    Blijf niet op je resort! Ga er op uit en verdiep je in de gewoontes van het land! Wil je duiken met Nederlandse begeleiding, neem contact op met Voodivers, zij zitten in het Bella Vista hotel, echt een aanrader! Zie hun website
    Voor een hollandse hap en Heineken pilsje kan je terecht bij het Orange Cafe van Aart en Marianne Bos. Zie website of *** ! Erg leuk!
  • andre YW5kcmUud2llcmluZ2FAaG90bWFpbC5jb20=
    Hele goede tip hier.... Zet je bankpas even op wereldwijd zodat je in egypte kunt pinnen!! Wij kwamen er pas achter in egypte en gelukkig had ik mijn cardreader bij me... Toen was het via internet zo geregeld .
  • M.Siemeling bXNpZW1lbGluZ0Bob3RtYWlsLmNvbQ==
    Ben je in Hurghada ga dan is langs bij OxygenRedSea Diving Center. Ze zitten op het strand van Empire Triton Beach Hotel. Onder leiding van Kristel uit België. Om 12.00 uur een gratis proefduik van 30 min. Om de dag een prachtige boottrip naar het mooiste stukje van de rode zee. Zwemmen,snorkelen,duiken en relaxen. Om 12.30 krijg je een heerlijke lunch aanboord. Dan varen ze naar een ander stuk waar het koraal nog leeft en prachtige kleuren heeft. Ook is het mogelijk je duikbrevet te halen.
  • F ZmV5b2VuYWRla2tlckBob3RtYWlsLmNvbQ==
    Bij aankomst en je loopt hal van het vliegveld binnen meteen naar links gaan naar het loket met het blauwe logo van "Bank of Cairo". Daar koop je voor 15 euro een visum. Laat je niet verleiden door schreeuwers met bordjes "Arke"/TUI/etc. Bij deze loketjes betaal je 17 of 18 euro voor een visum. Geen idee waarom deze oplichterij op het vliegveld wordt gedoogd. Ook geen idee waarom Arke dit niet meldt aan de nietsvermoedende toeristen.
  • JBakkertje am9saWVuX2lsb3ZlZG9sZmlqbnRqZUBob3RtYWlsLmNvbQ==
    ga eens in een onderzee boot of doe een excursie met de jeep of de qaurds zeer indrukwekkend
  • Willemijn d19tYWFuQGhvdG1haWwuY29t
    De moskee in het centrum
    Eettentjes tegenover Hotel Minamark, o.a. Spicey
  • toktok Z2VoZWltZW5kaWVuc3RAbGl2ZS5ubA==
    Nooit te veel geld uitgeven,. Ze troggelen je geld af, koop van buiten je hotel echt veel goedkoper

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is jouw favoriete vakantieaccommodatie voor de zomer?