Tips Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort****

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

82 tips over The Three Corners Sunny Beach Resort****

12-10-2014
scheyvens

Zorgen dat het eten beter verdeeld wordt. Er zeker wat gedaan moet worden aan de muggen want je wordt er lek gestoken, arme kindjes, deze zaten helemaal onder de bulten. Nooit meer praten over koraal. Aandachtspunt voor jullie hotel de mensen die de massages doen. Ze zijn zeer ondeskundig je komt er namelijk met blauwe plekken naar buiten ze veroorzaken blessures en weten zich niet aan de afspraken te houden als het geld eenmaal binnen is het is er erg smerig.

4-9-2014
danielle

Kleine excursie met bootje naar rif verderop, echt de moeite waard!

2-9-2014
Pauline

Tip: Ga een dag met de boot dolfijnen spotten en snorkelen want het thuisrif viel erg tegen door de wind die er bijna altijd staat kon je door het zand niets zien.
Ook op een camel of paard de woestijn in is super leuk om te doen.
Het plaatsje El Gouna moet je zeker heen ze noemen het het ST. Tropez van Egypte.

11-8-2014
Brenda

Onze tip is: Kijk goed naar de wisselende prijzen van dit resort bij verschillende aanbieders. Wij hadden de pech bij Neckermann dat onze reis binnen 2 uur na boeking (EN BETALING) Euro 600,-- goedkoper was geworden !!! En dat geld krijg je NIET terug. Zelfs de 'goedmaker' van een leuke korting tijdens de vakantie voor een tripje is EEN WASSEN NEUS. De vertegenwoordiger ter plaatse (Ben) was niet op de hoogte gebracht door Neckermann. En bij navraag kon hij eigenlijk niets betekenen voor ons.

4-8-2014
Lau

Als je slecht ter been bent, vraag een kamer op de begane grond. Er zijn geen liften.

Noem bij verkopers/vreemden in Egypte nooit waar je vandaan komt. Ze passen hun prijzen daar op aan. Laat je ook niet misleiden op het vliegveld. Volg zelf de borden en draag altijd je eigen koffer. Neem niks zomaar aan. Ook geen hulp. Overal zal je voor moeten betalen!

Als je wilt pinnen in Egypte, zorg dan van te voren dat je dit bij je bank hebt aangegeven. Anders kan je (uit veiligheid) niet pinnen!

29-7-2014
Joop

Als er wat te vragen of te regelen valt, ga dan naar Cynthia of Saleh.Zij verzorgen alles prima voor de gasten. Een TOP team.
Bar naast La Dolce Vita moet echt pas sluiten om 22.00 uur en niet om 21.20 dat kan dus echt niet op een vakantie adres.

20-6-2014
Rock

Duikschool op het resort. Ga een tochtje maken met Sam met de zodiac, wij hebben veel dolfijnen gezien, en lekker gesnorkeld. Ga een avondje naar El Gouna met de taxi. Kan je lekker in de haven eten en ongestoord winkelen, hier vallen ze je totaal niet lastig. Haal je Visum bij de bank in de aankomsthal op het vliegveld, laat je niet met de meute meesturen. Visum kost dan € 18,-- ipv € 25,--. Geef vooral geen fooi aan de mensen die je koffer in de bus zetten, meer doen ze n.l. niet

27-4-2014
Janice en Rico

Wanneer je wat later komt om te eten, is het vaak zo dat de tafels niet opnieuw gedekt waren voor de volgende gasten en stonden het bestek en dergelijke nog op de tafel van de vorige gasten.

Neem een onderwater camera mee wanneer je gaat snorkelen !

23-3-2014
diana

De kamers is blok 1 t./m 5 hebben 's morgens zon. Er zijn kamers begane grond, 1 en twee hoog geef bij het inchecken gelijk aan wat je prettig vindt. Let bij alle tochten met boot op de wind voorspelling het kan behoorlijk waaien, neem zo nodig reis pilletjes mee. Tochtjes zijn zeker de moeite waard. Onderhandel over de prijs en kijk ook even wat ze bij de neckermann hostess kosten onze ervaring is dat dat het voordeligst is (en het veiligst wat vervoer betreft)

16-2-2014
Carola

De boot trip, snorkelen, met Trust is een must ! Deze trip kan je boeken via het hotel. De mensen op de boot hebben ons zoveel moois laten zien. We hebben genoten van het mooie koraal, de vissen maar zeker ook van de gezelligheid van de mensen van Trust.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?