Tips Hotel The Three Corners Sunny Beach Resort****

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

76 tips van The Three Corners Sunny Beach Resort****

20-6-2014
Rock

Duikschool op het resort. Ga een tochtje maken met Sam met de zodiac, wij hebben veel dolfijnen gezien, en lekker gesnorkeld. Ga een avondje naar El Gouna met de taxi. Kan je lekker in de haven eten en ongestoord winkelen, hier vallen ze je totaal niet lastig. Haal je Visum bij de bank in de aankomsthal op het vliegveld, laat je niet met de meute meesturen. Visum kost dan € 18,-- ipv € 25,--. Geef vooral geen fooi aan de mensen die je koffer in de bus zetten, meer doen ze n.l. niet

27-4-2014
Janice en Rico

Wanneer je wat later komt om te eten, is het vaak zo dat de tafels niet opnieuw gedekt waren voor de volgende gasten en stonden het bestek en dergelijke nog op de tafel van de vorige gasten.

Neem een onderwater camera mee wanneer je gaat snorkelen !

23-3-2014
diana

De kamers is blok 1 t./m 5 hebben 's morgens zon. Er zijn kamers begane grond, 1 en twee hoog geef bij het inchecken gelijk aan wat je prettig vindt. Let bij alle tochten met boot op de wind voorspelling het kan behoorlijk waaien, neem zo nodig reis pilletjes mee. Tochtjes zijn zeker de moeite waard. Onderhandel over de prijs en kijk ook even wat ze bij de neckermann hostess kosten onze ervaring is dat dat het voordeligst is (en het veiligst wat vervoer betreft)

16-2-2014
Carola

De boot trip, snorkelen, met Trust is een must ! Deze trip kan je boeken via het hotel. De mensen op de boot hebben ons zoveel moois laten zien. We hebben genoten van het mooie koraal, de vissen maar zeker ook van de gezelligheid van de mensen van Trust.

5-1-2014
Tilly

Via Tommy van Trust een dagje varen boeken. Wij hebben helaas geen dolfijnen gezien maar wel mooie vissen. Leuke dagtrip voor een leuke prijs. Alleen Paradise-eiland, met zijn schitterende strand, valt wat tegen. Het strand bestaat uit fijn schelpenzand. Het zand in Nederland voelt aangenamer onder de voeten. Tip om je slippers aan te houden.

3-1-2014
van de Laar

Wil je een betrouwbare goed engels sprekende taxi???? Bel dan Wael, taxinummer 1419 en 911. stuur voor zijn telefoonnummer even een PB, ik heb het niet bij de hand nu.

20-10-2013
Bianca

Echt een aanrader is de dolfijn tour die je kunt boeken bij Neckermann. Je gaat met de Dolphin Dancers, je mag snorkelen tussen de dolfijnen en daarna nog naar twee riffen om te snorkelen. 99 % kans dat je de dolfijnen ziet! Ook de crew is geweldig. En het eten ook, Ik zeg doen!

12-9-2013
Mirjam Spooren

El Gouna en eten bij de griek aldaar
snorkeltrip, zowel bij Neckerman als bij Trust, een belevenis ( beide keren dolfijnenen gezien)

26-8-2013
Monique

Doen: dolfijnenexcursie, citytrip Hurghada, uit eten bij de griek in El Gouna

22-8-2013
Marijke

- pin geld in Egypte en wissel niet in Nederland, dat scheelt echt geld.
- betalen in Egyptische.ponden is voordeliger dan met euro betalen.
- neem anti-muggenspul mee, vooral in de avond met weinig wind zijn de muggen aanwezig.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?