Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa***** bij :

675 reviews over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in het Nederlands

Twijfelen erg of wij nog een 4e keer willen gaan

Gilbert Beijer, 6-7-2017

Heb eerst rustig een week nagedacht om een goede beoordeling te kunnen schrijven. Wij zijn aangekomen op 7 juni voor 19 dagen. Alles is erg schoon, meubels erg verouderd. Personeel is erg vriendelijk. Eerste 5 dagen was hotel lang niet vol, daarna extreem veel Egyptenaren, waren erg onbeschoft en luidruchtig, sfeer veranderde direct. Eten in het restaurant was zeer matig en eentonig, aardappelpuree, makreel, lever en pasta. Hierover 2x gesproken met de chef kok en 1x met de host van touroperator. Zij gaven aan dat het vooral kwam door de ramadan, wij konden eten in de a la carte restaurants, dit hebben we gedaan.Italiaans restaurant was matig, Mexicaans restaurant was erg goed, tempo ligt erg hoog, 3 gangen diner binnen 30 minuten. Entertainment was overdag prima, 's-avonds slechte live zanger(es). Ook werd er ineens veranderd van show in theater naar erg amateuristisch programma op terras van restaurant.Tijdens muziek/film spel kon een week verblijf in het hotel gewonnen worden, heel toevallig waren het veelal Egyptische liedjes en films! Overige gasten hebben geen enkele kans! Hotel vinden wij zeker geen 5 sterren waard, maar hooguit 3,5 sterren, dit komt door het eten, het avondentertainment en de vele onbeschofte Egyptenaren, zij hebben ons niet het fijne vakantie gevoel gegeven dat we de 2 voorgaande keren wel hadden. Wij twijfelen helaas heel erg ondanks het mooie hotel en vriendelijke personeel of we nog een 4e keer gaan.
Gereisd met partner in juni 2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Wij hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren.

Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten.

Wij zijn een internationaal Resort met meer dan 10 verschillende nationaliteiten waaronder ook Egyptenaren.

Wij hebben al u punten doorgegeven aan het top management voor verbetering

Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om u vertrouwen terug te winnen. Wij kunnen u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke Groeten

fantasties

irma, 2-7-2017

goed. Eerste keer Egypte. eten goed .mensen vriendelijk. schoon. roomservice goed. animatie teveel hetzelfde. ijskast goed bijgevuld. bedden goed. eten drinken genoeg keuze. zowel personeel als managers behulpzaam
Gereisd familie in juni 2017

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort - Select-

Guest Service Center

Julia, 2-7-2017

Leuke aardige mensen hier in het hotel. Je kan overal wel terecht met je vragen. Top vakantie.

Elke dag wordt de kamer voorzien van vers water in gesloten flesjes. Handdoeken wordt ook verwisseld. Dit is de 2e keer na 23 jaar in Hurghada. Ze hebben het hier mooi voor elkaar voor de toeristen

Gereisd familie in juni 2017

Beste Mevr. Julia,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie beleving

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verbljf en hopen dan ook dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in het resort

Mei vakantie

Alan mustafa, 4-5-2017

Hotel was schoon en mooi. Personeel buitengewoon aardig en behulpzaam! Animatie team was top en deden erg hun best om iedereen naar hun zin te krijgen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

De Holiday concierge

Gezinsvakantie

Mabbie Shina, 4-5-2017

Dit was de we x keer dat we voor sunrise garden hebben gekozen! Geen enkel moment spijt van gehad. We hebben echt 2 heerlijke weken gehad! Animatie team was top. Ze deden erg hun best om iedere avond een geweldige SHOW neer te zetten. Mijn kinderen hebben echt genoten. Personeel was erg behulpzaam en werken erg hard. Verder een hele leuke mooie hotel! We komen hier zeker nogmaals terug..!

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

De holiday concierge

heerlijk

peter, 25-4-2017

heerlijke vakantie gehad.

2 min puntjes: alle bars sluiten om 17:00 voor ons de lekkerste tijd om lekker een drankje te doen, krijg je nix meer! pas weer bij het eten.

voor de glijbanen moet je 1.20 zijn. Als je o.a. voor de glijbanen kom en je heb een kind mee die kleiner is heb je een probleem.

zou in de brochure vermeld moeten worden.

Beste Dhr. Peter,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie beleving.

Wij zijn dan ook erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf

Gedurende het winter seizoen zijn alle buiten bars gesloten om 17:00 maar sinds 2 weken geleden hebben wij savonds een bar geopened zodat de gasten nog lekker kunnen genieten van een drankje

Wij hebben in al onze brochures vermeld dat kinderen onder 1.20 m geen gebruik mogen maken van de 8 grote glijbanen. dit is voor de veiligheid van uw kind en volgens de egyptische wet

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons resort (het liefst in de zomer en als u kinderen boven de 1.20 zijn :) ) zodat wij die vakantie beter kunnen maken dan deze

Kindvriendelijk hotel

Fam. Malevé, 23-4-2017

Heel fijne vakantie gehad, zeer kindvriendelijk (kinderdisco, mini club, ..)

Lekker eten en lief en behulpzaam personeel.

Mini puntjes .. om 7u tenlaatste handdoeken leggen aan het zwembad anders geen ligbed meer te vinden om 8.30u.

Kinderbadje niet verwarmd, kamers zijn inderdaad verouderd en aan opfrissing toe, maar wel proper.

Beste Fam. Malevé,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie beoordeling

Wij zijn inderdaad al begonnen om onze eerste kamers te vernieuwen om dit te verbeteren.

Het handdoeken reserveren is helaas moeilijk op te lossen, wij hebben wel een systeem daarvoor maar het uiteindelijke stoppen van het reserveren is nog steeds erg lastig. Wij hebben daarom ook 2 x zoveel zonnebedjes in het hotel om te verkomen dat gasten geen bedje hebben als ze later komen.

Wij zijn al aan het plannen om ook het kinder bad te verwarmen aankomende winter en hopen dan ook dat wij daarin zullen slagen

Wij hebben al uw feedback besproken met het management voor verbeteringen

Het Hotel Management

Helaas niet meer hetzelfde..

Annick Deckers, 21-4-2017

5de bezoek en steeds een blij weerzien.

Helaas is het hotel niet meer wat het was...ook missen we een aantal mensen. Eslam Kassab van het animatieteam is er niet meer....en dat is een HEEL groot gemis. Toch was het leuk om o.a. Emmo, Mamadou, Maxi, Neveen, Sam, Ahmed Turboo,....terug te zien. Ook enkele leuke nieuwe mensen ontmoet. Ook bellman Hossam stond weer met de glimlach klaar.

Verder nog even een opmerking voor het management.

Als een buitenlandse gast op de dag van vertrek nog een ganse dag in het hotel kan verblijven ....dan zou dit ook moeten gelden voor locale mensen, ook zij betalen voor hun verblijf!!!

Beste Mevr. Deckers,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring.

Helaas veranderen de mensen binnen het entertainment team regelmatig, dit heeft verschillende redenen bijv. studie, terug naar eigen land, rotatie in het bedrijf. Wij kunnen daar helaas weinig aan veranderen.

Het gebruik maken van de faciliteiten heeft niets te maken met het land maar met het contact dat is gesloten tussen de reis organisatie en het hotel

Wij hopen u nogmaals te kunnen verrwelkomen in ons resort

Het Hotel Managment

Geweldig hotel 8 keer geweest een nog steeds goed.

Andre en Korrie, 19-4-2017

Zeer behulpzaam personeel , staan altijd voor je klaar . Wij gaan 3 keer per jaar en als je binnenkomt is het welkom home. Wij voelen ons echt thuis en gaan in november beslist 4 weken terug. Onze kamerboy Alaa is een geweldige jonge. Wij kunnen alleen maar positief zijn over bijna al het personeel.
Gereisd met partner in maart 2017

____________________________________________________________

Beste Dhr. Andre en Mevr. Korrie,

Allereerst willen wij u bedanken dat u ons resort heeft gekozen als uw vakantiebestemming. Bedankt dat u uw positieve beoordeling over het hotel deelt op Zoover

We zijn ook blij om te horen dat ons personeel uw vakantie nog beter heeft gemaakt zoals u zegt.

We zullen wachten om het genoegen te mogen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in uw " tweede huis" in de winter

Hotel Management

dit is een geweldig Resort, iedereen is geweldig .

Nel Blijleven, 19-4-2017

Alles was goed ,van bediening tot schoonmakers,
Gereisd met partner in maart 2017

Beste Mevr. Nel,

Ontzettend bedankt voor uw fantastich lieve woorden

Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in ons resort

Het Hotel Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa scoort een 9.03 uit 10 op basis van 926 reviews.