Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa *****

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa
SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa bij:

680 reviews over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in het Nederlands

Wederom perfect!

Monique en Sjoerd, 22-10-2017

Voor de 3e keer een bezoek gebracht aan Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa, wat een fantastisch resort.

Prima ontvangst en de gevraagde kamer was voor ons gereserveerd. Alle medewerkers uitermate vriendelijke en correct. Van ontbijt tot diner alles lekker klaar gemaakt, indien nodig wordt er er aan speciale wensen voldaan.

Ook de a la carte restaurants verdienen een dikke voldoende. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt, bedden slapen heerlijk. Het resort is ruim opgezet en is schoon. In onze vakantie periode werd er druk gerenoveerd aan kamers en gebouwen zonder enige overlast.

Het z.g.n. "handoekje leggen" is afgeschaft, wil je een ligbed bij zwembad of strand reserveren dan zal bij afwezigheid tot 08.00 uur je handoek weer worden verwijderd, PRIMA regel!

Kortom het blijft een aanrader en wij komen zeker terug.

Dank voor de fijne vakantie.

Monique en Sjoerd #121

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer! (+Rectificatie)

Johannes Janssen, 15-10-2017

Laten we beginnen met wat goed is in het hotel, dat is namelijk het heerlijke weer. Elk jaar gaan we in het voor en najaar normaal gesproken naar Antalya, Turkije. Dit jaar dachten we is een keer wat anders te gaan doen. Het werd Sunrise Garden Beach Resort in Egypte. Omdat we turkije gewend zijn gingen we er vanuit dat dit aardig overeen zou komen, maar dit is zeker niet zo! Het gaat vooral mis bij het eten en de hygiene. Het eten is zeer eentonig, koud en niet lekker! Dit is erg vervellend, maar het ergste is dat de glazen waarin je je drinken geserveerd krijgt zeer smerig zijn. We maakten meerdere malen mee dat ze vieze gebruikte glazen gewoon weer onder de tap hingen. In al die jaren dat we naar Turkije zijn geweest hebben we nog nooit zoiets meegemaakt. Ook voel je je net een volwassen koe als je buiten zit, continu ben je bezig de vliegen van je af te slaan. Voor ons was het meteen de eerste en de laatste keer Egypte!

Rectificatie:

Toen we aan kwamen in het hotel hebben we een beetje een eerste slechte indruk van het hotel gekregen. Zoals te zien hierboven. Dit was achteraf veel te overdreven. We hebben met Susan (persoon die hierover gaat) gesproken, die ondanks de negatieve reactie erg blij was dat we onze mening hebben gegeven. Je merkt dat het hotel er alles aan doet om het zo goed mogelijk op te pakken. De dagen erna zag je dat ze er alles aan deden om het zo goed mogelijk te doen. In bovenstaande reactie klaagde ik nogal over het eten. Dit was op de eerste dag ook erg eentonig. De andere dagen zijn we steeds in een van de a la carte restaurant geweest. Dit is zeker een aanrader! Wat me halverwege de week ook opviel is dat je vaak (hogere) mensen van het hotel ziet lopen om met gasten in gesprek te gaan, en hoe het hun bevalt. Dit zie je bij andere hotels bijna nooit gebeuren. Het is fijn om te zien dat een hotel dit doet. In mijn vorige reactie zei ik dat het de laatste keer Egypte was, dit is zeker veranderd. Het hotel, personeel en zeker Susan erg bedankt voor de leuke en lekkere vakantie! Groetjes, Familie Janssen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Hotel management, General Manager, 17-10-2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten.

Wij hebben u comments over het eten doorgegeven aan the chef en F&B Manager voor verbetering

Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Hotel Management

A.W. van Duijn, 6-10-2017

Fantastisch hotel met goede service en zeer goede restaurants. Kom nu sinds 2002 in Egypte en zie in de hotels waar we zijn geweest het niveau steeds verder stijgen Dit is het beste hotel dat we tot nu toe hebben gehad We komen hier zeker volgend jaar weer terug
Gereisd met vrienden in september 2017
The Hotel Management, General Manager, 9-10-2017

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort –Select- .

Guest Service Center

van top resort naar opvangkamp?

de grijzeplaag, 16-9-2017

front office top

guest relation top

a,la cart personeel top

in plaats van een nieuw a.la cart restaurant meer aandacht voor de staat van de kamers zou beter zijn.

kinderen met luiers aan in het zwembad bah bah (met een poepluier)

soms lijkt het meer een opvangkamp(dus zeker niet gaan tijdens ramadan en offerfeest)

schoon maken van zwembad na poepalarm (luier in het bad)

kinderen van 6 tot 12 hangend aan de poolbar tussen dronken gasten.

dit gaat mij aan het hart omdat dit een fijn hotel kan zijn waar ik met veel plezier mijn vakanties heb door gebracht.

personeel bijzonder aardig en behulpzaam en zullen alles doen om je een fijne vakantie te geven.

Gereisd met partner in augustus 2017
The Hotel Management, General Manager, 19-9-2017

Mooi maar slecht eten

Marco, 26-8-2017

Het hotel was goed, service ook, maar helaas het eten was ver onder de maat. Geen variatie en koud. Een dikke onvoldoende. De ala carte restaurants welke binnen het All inclusive concept vallen waren goed, maar zeer slecht te reserveren. In de periode van 15 dagen is het ons maar twee keer gelukt om te reserveren. Anders was het altijd "vol", maar liep je langs de restaurants waren nooit alle tafels bezet. Bij diverse reclamaties helaas geen verbetering. Toen bij vertrek wij het hotel hadden gewaardeerd met een 6, kwam opeens de manager om uitleg vragen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
The Hotel Management, General Manager, 29-8-2017

Beste meneer Marco,

Twijfelen erg of wij nog een 4e keer willen gaan

Gilbert Beijer, 6-7-2017

Heb eerst rustig een week nagedacht om een goede beoordeling te kunnen schrijven. Wij zijn aangekomen op 7 juni voor 19 dagen. Alles is erg schoon, meubels erg verouderd. Personeel is erg vriendelijk. Eerste 5 dagen was hotel lang niet vol, daarna extreem veel Egyptenaren, waren erg onbeschoft en luidruchtig, sfeer veranderde direct. Eten in het restaurant was zeer matig en eentonig, aardappelpuree, makreel, lever en pasta. Hierover 2x gesproken met de chef kok en 1x met de host van touroperator. Zij gaven aan dat het vooral kwam door de ramadan, wij konden eten in de a la carte restaurants, dit hebben we gedaan.Italiaans restaurant was matig, Mexicaans restaurant was erg goed, tempo ligt erg hoog, 3 gangen diner binnen 30 minuten. Entertainment was overdag prima, 's-avonds slechte live zanger(es). Ook werd er ineens veranderd van show in theater naar erg amateuristisch programma op terras van restaurant.Tijdens muziek/film spel kon een week verblijf in het hotel gewonnen worden, heel toevallig waren het veelal Egyptische liedjes en films! Overige gasten hebben geen enkele kans! Hotel vinden wij zeker geen 5 sterren waard, maar hooguit 3,5 sterren, dit komt door het eten, het avondentertainment en de vele onbeschofte Egyptenaren, zij hebben ons niet het fijne vakantie gevoel gegeven dat we de 2 voorgaande keren wel hadden. Wij twijfelen helaas heel erg ondanks het mooie hotel en vriendelijke personeel of we nog een 4e keer gaan.
Gereisd met partner in juni 2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Wij hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren.

Wij zijn een internationaal Resort met meer dan 10 verschillende nationaliteiten waaronder ook Egyptenaren.

Wij hebben al u punten doorgegeven aan het top management voor verbetering

Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om u vertrouwen terug te winnen. Wij kunnen u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke Groeten

Het Hotel Management

fantasties

irma, 2-7-2017

goed. Eerste keer Egypte. eten goed .mensen vriendelijk. schoon. roomservice goed. animatie teveel hetzelfde. ijskast goed bijgevuld. bedden goed. eten drinken genoeg keuze. zowel personeel als managers behulpzaam
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SUNRISE Garden Beach Resort - Select-

Julia, 2-7-2017

Leuke aardige mensen hier in het hotel. Je kan overal wel terecht met je vragen. Top vakantie.

Elke dag wordt de kamer voorzien van vers water in gesloten flesjes. Handdoeken wordt ook verwisseld. Dit is de 2e keer na 23 jaar in Hurghada. Ze hebben het hier mooi voor elkaar voor de toeristen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Beste Mevr. Julia,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie beleving

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verbljf en hopen dan ook dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in het resort

Mei vakantie

Alan mustafa, 4-5-2017

Hotel was schoon en mooi. Personeel buitengewoon aardig en behulpzaam! Animatie team was top en deden erg hun best om iedereen naar hun zin te krijgen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Hotel Management, General Manager, 16-5-2017

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

De Holiday concierge

Gezinsvakantie

Mabbie Shina, 4-5-2017

Dit was de we x keer dat we voor sunrise garden hebben gekozen! Geen enkel moment spijt van gehad. We hebben echt 2 heerlijke weken gehad! Animatie team was top. Ze deden erg hun best om iedere avond een geweldige SHOW neer te zetten. Mijn kinderen hebben echt genoten. Personeel was erg behulpzaam en werken erg hard. Verder een hele leuke mooie hotel! We komen hier zeker nogmaals terug..!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Hotel Management, General Manager, 16-5-2017

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

De holiday concierge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Select Garden Beach Resort & Spa scoort een 9.03 uit 10 op basis van 949 reviews.