Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only *****

Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only
SUNRISE Holidays Resort - Adults Only
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SUNRISE Holidays Resort - Adults Only bij:

616 reviews over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in het Nederlands

Nooit meer

John, 30-9-2017

Dit hotel is echt verouderd, we hebben 4 kamers aangeboden gehad en bij 3 van 4 was badkamer vol met schimmel randen, douchegordijn beschimmeld en die andere maakte de airco veel lawaai. Zwembad vonden wij te klein voor dit resort en water vonden wij troebel, weinig schaduw.

Schoonmaak personeel vroeg om MONEY. Alles is oubollige, eten was redelijk goed maar wij zijn maar 1 dag in dit hotel geweest en zijn naar een ander hotel gegaan. Service was goed.

Dear John,

I would like to thank you for your review.

Please be sure that the concerned Management is informed about the comments which are mentioned in your review.

It would be a great pleasure for us to welcome you again in our resort in order to make this stay a special and unforgettable one.

Thank you!

gewoon goed voor de prijs!

M Versteegden/ F Leijten, 30-9-2017

De kamers zijn goed de eerste 5verdiepingen! uitzicht prachtig, maar jammer dat het gehele toch erg mooi hotel slecht wordt bij gehouden.

Eten kun je de gehele dag en wie klaagt over het eten tja ...die moet thuis blijven !!Sunrise Holidays zal niet de award best hotel 2017 halen maar....wij geloven dat daar aan gewerkt wordt....

Gereisd met vrienden in september 2017

Dear M Versteegden/ F Leijten,

Thank you very much for your feedback, we do appreciate your high appraisal of our hotel and the staff. We are glad to know that you are enjoyed your stay in our hotel and hope to welcome you again in SUNRISE Holidays Resort. Best regards,

The Hotel Management.

Geen 5 sterren waardig

helma, 29-9-2017

Wij boekten een 5 sterren hotel maar dat is het lang niet. Ik vind dat dit ook aangepast moet worden. 3 sterren is voldoende. Dan weten mensen waar ze aan toe zijn en komen ze niet voor vervelende verrassingen omdat je meer mag verwachten van een 5 sterren hotel. Mensen die een gerenoveerde kamer hebben gehad weten niet wat er allemaal in de andere kamers aan de hand is. Wij betaalde net zoveel als iemand die wel een goede kamer had. Wij hebben een up grate gedaan maar dan nog is het een zeer verouderde kamer. Is niet erg als het een 3 sterren hotel is maar niet voor 5 zoals het hier verkocht wordt. Ik zal jullie alle details besparen omdat er zoveel geschreven is. Ik dan die commentaren alleen maar beamen. Verder wordt er momenteel hard gewerkt om het op te knappen. Dat is mooi maar als je op het strand ligt en je hebt het idee dat je in een bouwput ligt vind ik dat geen vakantie. Zeker ook weer dat het niet gemeld wordt. Ik had dit hotel anders nooit geboekt. Ik hoop dat ze over een paar jaar klaar zijn met alles, misschien kom ik dan nog terug. Al is het alleen maar voor het personeel dat er echt alles aan wil doen om het je naar de zin te maken. Maar voor nu Nee NOoit meer

Dear helmadrie

Zon zee strand

Marjon van Hees, 28-9-2017

Bij aankomst in Hurgada vraag je je af waar je terecht gekomen bent. Allemaal lege en in aanbouw zijnde gebouwen. Een grote chaos maar dan loop je het Resort binnen en vergeet je dit per direkt. Zeer gastvrij, goed eten, mooie grote (superieur) en vooral schone kamer en mooi groot balkon met uitzicht op zee. Eten a la cart is goed. Eten buffet is goed genoeg mis alleen wat meer variatie in vers fruit. Personeel zeer vriendelijk en strand heerlijk. Om 5 uur in de ochtend worden de strand bedjes al geclaimd maar om 8 uur zijn er nog genoeg vrij. Entertaiment doet zijn best maar heb je hier geen zin in laten ze je met rust dit zelfde met de strandverkopers. Extra aan te bevelen is dinner on the beach door Houssien en de duikschool door Osama.
Hotel Management, Hotel Manager, 29-9-2017

Dear Marjon van Hees

Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Prima te doen, niet geweldig

Jenny, 24-9-2017

Ik had al geboekt toen ik de superslechte recensies had gelezen, dus ging er wat zenuwachtig naar toe. Maar het valt wel mee, het hotel is inderdaad gedateerd en heeft voor zon groot hotel een piepklein zwembad,maar je kan gewoon de zee in. Het eten is goed te doen, geen last van maag darm problemen gehad wat bijna gebruikelijk is in egypte. Niet heel veel keuze maar wel alles goed op smaak. In egypte in toeristenplaatsen liggen resorts vaak midden tussen gebouwen die niet af zijn, dit is daar niks bijzonders. En laten we eerlijk zijn, het is 1 van de goedkopere 4 stee hotels en je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Het is een prima prijs kwaliteit hotel. Had overigens overal in het hotel wifi, ook op omze kamer op de 6e verdieping. Het oogt allemaal wel wat ongezellig, maar er is eigenlijk niet echt iets mis. Maar het kan allemaal wel beter en mooier maar dan zul je gewoon een iets duurder hotel moeten boeken.
Hotel Management, Hotel Manager, 26-9-2017

Dear jenny_dg,

Voor de 10de keer, dus erg fijn

Hans en Ineke van Baggem, 18-9-2017

Gastvrije medewerkers, ze doen alles om je vakantie te laten slagen.

Voor ons is er niets negatiefs.

Hotel Management, Hotel Manager, 19-9-2017

Dear Hans en Ineke van Baggem,

C.Broeders, 12-9-2017

Het Hotel is inderdaad iets verouderd maar er vinden momenteel de komende tijd renovaties plaats .

Maar wij hebben nog nooit zoveel vriendelijk personeel meegemaakt ....van de tuinman tot schoonmakers en management .

Voor ons was iedereen super vriendelijk en behulpzaam. Voor iedere vraag wordt een oplossing gezocht, en als je de kamer niets vind krijg je een andere. De kok denkt met je mee als je vragen hebt over het eten. Ze vinden het juist fijn als je hun daar op aanspreekt. En niet later dan met klachten aan komen zeggen ze dan. Zelfs op de dag van vertrek kregen we een kamer om te douchen We hebben een geweldige vakantie gehad, en zeker met animatie team . Vriendelijk , gezellig en enthousiast. Aan het strand kun je heerlijk snorkelen en er zijn leuke excursies op zee.

Wel gewoon boeken in het stadje . Voor ons zeker een geweldige vakantie geweest . We missen de warmte , vriendelijkheid en gastvrijheid nu we weer thuis zijn .

Het hotel management, Hotel Manager, 14-9-2017

Een keer en nooit meer!

Kim, 11-9-2017

Slecht!! Dit hotel is zeker de hoge beoordeling niet waard. De foto's zien er mooi uit.. maar deze zijn van jaren geleden. Trap er niet in! Leuk zwembad met bar op de foto te zien, maar daar aangekomen is de bar afgebroken en geen bar meer te bekennen in het zwembad. Het eten was elke dag hetzelfde en lauw! Ook erg smaakloos. Slechte airco op de kamer! En er zijn spullen verdwenen. Uiteindelijk wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. De manager zou het oplossen, maar naar meerdere pogingen contact te zoeken. Nooit meer iets gehoord!
Gereisd met partner in augustus 2017
Hotel Management, Hotel Manager, 13-9-2017

Dear Kim,

Prima hotel maar geen 9+

Ilse, 6-9-2017

Wij hebben eigenlijk heel de vakantie niet gesnapt hoe het hotel zo hoog kan scoren. Totdat iemand van de animatie langskwam met de dringende vraag om op 6 verschillende sites een goede recensie achter te laten. Het hotel is zwaar verouderd, met name de gemeenschappelijke ruimtes en het zwembad. Er zit een groot kwaliteits verschil tussen alle kamers, in totaal hebben wij door allerlei omstandigheden (denk aan; niet werkende douche, vies, lekkage) uiteindelijk 4 kamers gehad. Mocht je van kamer willen wisselen, bekijk dan altijd eerst even de nieuwe kamer die ze je willen geven. Het eten is op zich prima, maar weinig variatie. Bij het opgespoten strandje kun je leuk snorkelen, en er is altijd wel plek om ergens te liggen. De wifi is eigenlijk overal ruk. Excursies in Hurghada waren erg leuk, maar wij zouden iedereen aanraden om deze buiten het hotel te boeken (veel goedkoper). Al met al zullen wij misschien wel terugkomen in Egypte, maar niet meer in dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2017
Hotel Management, Hotel Manager, 7-9-2017

Dear Ilse,

Top vakantie

Annick Mouton, 5-9-2017

Iedereen is er even vriendelijk en behulpzaam. Je voelt dat er ook onder het personeel een fijne sfeer is wat je als gast een echt thuisgekomen geeft. Ik had de suite kamer 338. Mij kamer werd perfect gepoest en iedere dag was er wel een verassing. Er zijn meer dan genoeg ligbedjes zowel op het strand als aan het zwembad. Ik was er 15 dagen en heb elke dag iets anders gegeten de chefs doen echt hun uiterste best. De vele winkels in het hotel zijn super en je wordt er helemaal niet lastig gevallen en de prijzen vallen voor hotel winkels super mee. Ook de duikschool verbonden aan het hotel verdient van mij een dikke pluim.Kom ik hier terug? Zeker en vast zou dit hotel aan iedereen die op zoek ik naar rust en een gezellige sfeer aanbevelen. Het management doet zijn uiterste best om zich zelf steeds te verbeteren . Er is gratis WiFi in het hotel die zelfs werkt op het strand.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017
Hotel Management, Hotel Manager, 6-9-2017

Dear Annick Mouton,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Holidays Resort - Adults Only scoort een 9.26 uit 10 op basis van 1001 reviews.