Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort *****

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort bij:

617 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in het Nederlands

Thuis komen

Gea en Cor, 6-10-2017

Sunrise Crystal Bay is ons 2e huis. Wij gaan er 2 x per jaar naar toe. Waarom? Hier is het heerlijk verblijven. Wij boeken altijd een junior suite aan het strand. Hoe heerlijk is het om 's morgens vanuit je kamer zo het strand op te lopen. Het is een mooi goed onderhouden hotel. Momenteel zijn ze bezig met enkele renovaties. Ook het strand restaurant Poseidon werd tijdens ons verblijf gesloten en gaat een Grieks restaurant worden. Was wel even een teleurstelling, want de lunch was daar over heerlijk. Vooral de Egyptische gerechten. Maar er was een prima oplossing, over heerlijke hamburgers enz. bereiding op het strand gedeelte. En je kan natuurlijk altijd naar het Rainbow restaurant. Super koks. Keuze genoeg. Masala voor een heerlijk diner 's avonds.

Ons ontbijt was bij Mohamed Rqbee, Maamoun en Mohamed. Top. Heerlijke bediening. Top service en altijd een lach. Op strand waren diverse toppers. Mohamed die een drankje kwam brengen. Eslam, Peter. De jongens van het strand, elke dag fijne handdoeken.

Onze house keeper Taha bedankt voor alles.

Wij bedanken iedereen. Iedereen werkt hard om het naar je zin te maken.

De front desk, animatie team, Mous, alle obers.

Tot de volgende keer.

Guest Service Center, General Manager, 7-10-2017

Beste Gea en Cor,

Zonnige groetjes vanuit Hurghada!

We willen jullie weer hartelijk danken voor het posten van jullie review.

We zijn dan ook erg blij om te lezen dat jullie weer hebben genoten van jullie verblijf in jullie ' tweede thuis'.

Namens het genoemde personeel, heel erg bedankt voor de comlimenten dit waarderen zij zeer.

Nogmaals hartelijk dank en we kijken er weer naar uit jullie te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal bay Resort- Grand Select-

Bram

sjoerd, 3-10-2017

Zeer goed hotel, prima animatie, lekker eten..... Kortom we komen terug.

Beste Sjoerd,

Hartelijk dank voor het delen van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad.

Het gehele team van SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select- kijkt er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in uw ' tweede thuis' .

Goede vakantie gehad

Kemper/ Blokker, 3-10-2017

Heel vriendelijk personeel

Mooi complex

Kan geen klachten verzinnen

Beste Kemper/ Blokker,

Vele groetjes vanuit Egypte!!

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw mening! We waarderen dit zeer!

Wij willen u bedanken voor de positieve beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons. Bedankt voor uw complimenten.

Het gehele team van SUNRISE Crystal Bay resort- Grand Select- kan niet wachten u weer te mogen verwelkomen!

Wederom geweldig. Exelent

Etienne G, 2-10-2017

Voor de meer dan 10e keer terug. Wederom geweldig. Fijne en vriendelijke service. Vrijwel iedereen helpt je hier met een lach. Kamers prima. Hotel is gestart met de renovatie van haar kamers. Hier geen last van. Eten prima. Meeste bezoekers komen uit Europa. Nederlanders, Belgen, Duitsers, Engelsen. Plus naturlijk mix van allerlei andere landen. Weinig Russische gasten. Animatie team prima: dank Sandra, Sacha, Irina! Bedden reserveren hoeft hier nieten wordt ook actief niet toegestaan. Ga rustig naar ontbijt en zoek plekje aan strand of zwembad. Kortom een aanrader.

Beste Etienne G,

Zonnige groetjes vanuit Sunrise Crystal Bay Resort-Grand Select-

Namens het gehele team willen wij u hartelijk bedanken voor het achterlaten van uw mening.

Het was ons een waar genoegen om u als gasten te hebben mogen ontvangen. We zijn blij te horen dat u een fijn verblijf hier bij ons heeft gehad.

We hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen hier in ons resort.

Top !

Astrid en Frank, 2-10-2017

Voor de zesde maal weer een heerlijke vakantie gehad in Crystal Bay. Zoals altijd voelden wij ons zeer welkom!! Mooie ruime schone kamer, grote zwembaden, heerlijke baai en lekker eten. Altijd genoeg plaats bij het zwembad, en reserveren van bedjes wordt gelukkig niet op prijs gesteld! Natuurlijk moet het een en ander gerenoveerd worden en daar is men dan ook hard mee bezig, zonder dat de gasten hier teveel hinder van hebben. Binnenkort nieuw Grieks a-la-carte restaurant en later misschien ook een Aziatisch. Het personeel doet er alles aan om het ons naar de zin te maken. Bedankt iedereen van Crystal Bay voor de afgelopen twee weken! Wij komen zeker terug!!!

Beste Astrid en Frank,

Hartelijk dank voor het posten van jullie review!

Het was ons weer een waar genoegen jullie terug te mogen verwelkomen in jullie ' tweede thuis'. We zijn dan ook erg blij te lezen dat jullie weer genoten hebben van jullie verblijf, en we kijken er alweer naar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-.

Met vriendelijk groet,

Top vakantie gehad

De jong, 28-9-2017

Gezellig, leuke sfeer! Het was een leuke vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar
Guest Service Center, General Manager, 30-9-2017

Beste De jong,

Hartelijk dank voor uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

Met vriendelijk groet,

Guest Service Center

Het is een geweldig resort

Thijs Holland, 27-9-2017

Eten is prima

Het animatieteam doet goed hun best om je te vermaken.

Guest Service Center, General Manager, 17-10-2017

Beste Thijs Holland,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen.

Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select-.

Met vriendelijke groeten,

Fijn hotel.

Janny, 26-9-2017

Een fijn , ruim opgezet hotel. De kamers zijn netjes en schoon. Het eten is prima, zeker niet lauw. Het personeel is vriendelijk en doet erg hun best voor je. Het animatie team is ook super. Er komen wel verkopers langs als je bij het zwembad ligt maar er is rode vlag te verkrijgen die je bij je ligbed kunt hangen, dan lopen ze voorbij.
Guest Service Center, General Manager, 27-9-2017

Beste Janny,

We willen u graag bedanken voor posten van uw review.

We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons resort.

We hopen u dan ook weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort- Grand Select-

met vriendelijke groet,

Fantastich

Ingrid, 24-9-2017

Het is een goed hotel annematiei ook erg. veindelijk eten ook goed en

Beste Ingrid,

Hartelijk dank voor het posten van uw review.

We zijn erg blij om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons.

We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal bay Resort- Grand Select-.

Geweldig.

Roy Dohmen, 23-9-2017

Dit is werkelijk een geweldig hotel. Alles netjes. mooie zwembaden en altijd nog genoeg plaats rondom het zwembad Het eten In de a la carte restaurants is ook heerlijk. Verder het Shisha café ook top.. ik kom zeker terug volgend jaar naar dit hotel.
Guest Service Center, General Manager, 26-9-2017

Beste Roy Dohmen,

We zijn blij om te lezen dat u een geweldige vakantie heeft gehad en we willen u dan ook bedanken voor het delen van uw feedback.

Het is ons een genoegen om u snel weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort - Grand Select -.

Het gehele team kijkt er naar uit om uw verblijf nog comfortabeler te maken dan de laatste keer.

Guest Service Center

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Grand Select Crystal Bay Resort scoort een 9.53 uit 10 op basis van 1086 reviews.