Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°16°
9,7

In Hurghada (Egypte) ligt het mooie Crystal Bay Resort. Kom even helemaal tot rust in de spa terwijl de kids worden vermaakt door het gezellige animatieteam in de Kids Club. Luxe in overvloed met het privé strand, de fitnessruimte en de vele restaurants. In de omgeving kun je vooral terecht voor wateractiviteiten en safaritrips.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

BeachCheck

923 reviews over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- in het Nederlands

Super vakantie, alles helemaal voor elkaar

dhr. mark,
16-4-2019

Alles helemaal top. Zeer goed eten, gevarieerd en vers bereid waar je bij staat. Je wordt de hele dag overal bij geholpen. Iedereen is erg vriendelijk en zeker niet opdringerig. In restaurant wordt je snel bediend met drankjes. Animatie prima voor elkaar. Kidsclub genoeg te doen en vriendelijke. Kamers groot genoeg en schoon. Prive strand is rustig en mooi warm water

Gereisd met jonge kinderen in april 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Beste dhr. mark,

Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie in ons resort en willen u dan ook bedanken dat u de tijd heeft genomen om het online te delen. Wij hopen dat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in uw “tweede thuis” SUNRISE crystal Bay Resort -Grand Select-. Met vriendelijke groet , Guest Service Center

Stop met zoeken! Reserveer nu Crystal Bay.

Sjoerd Hanemaaijer,
14-4-2019

Bij ieder bezoek lijkt het nog beter te worden, wat een fantastische accomodatie om uit te rusten. Iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Maaltijden perfect verzorgd, Felucca is een aanrader. Receptie wil ik nogmaals bedanken voor de perfecte "Room switch"! Super bedankt 👍. Graag komen wij terug in oktober. Bedankt voor deze fijne week.

Gereisd met partner in april 2019

Beste Sjoerd Hanemaaijer,

Zeker aan te raden!

Shelley & Jasper,
11-4-2019

Wij hebben vorige week in dit top hotel mogen verblijven! Het eten was goed, wees wel snel met reserveren. Wij deden dit elke ochtend voor de volgende dag zodat we op tijd waren maar helaas lukte dit niet altijd. Dan kan je alsnog in het restaurant eten waar geen reservering voor nodig is.

Wij waren van te voren bang dat het personeel opdringerig zou zijn maar ook dit was echt niet het geval. Wat een top personeel en allemaal zo netjes. Ook de kamers waren netjes en werden elke dag schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken.

Wat echter wel een klein nadeel was, dat iedereen zijn bedje al reserveert door middel van zijn of haar handdoek. Deze worden tot 8:00 verwijderd als er niemand bij zit maar na 8:00 wordt er niks meer mee gedaan. Als je dus een leuk plekje op de steiger of bij het zwembad wil moet je op tijd uit je bed.

Kortom, een topweek en zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2019

Beste Shelley & Jasper,

Fantastisch!

Jeffrey Otten,
8-4-2019

Super mooi hotel, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten! Enorm gastvrij, als er maar aan iets mankeert, dan wordt het direct opgelost. Ze vragen ook continue of er iets is wat ze kunnen doen.

We gaan hier zeker nog een keer naar terug. Speciale dank voor Mahmoud bij het zwembad, Ahmed en Badr bij de bar buiten en Peter in het Poseidon restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Beste Jeffrey Otte,

Goed hotel

Patrick de zwart,
7-4-2019

Vriendelijk ontvangen,gastvrije mensen.behulpzaam,goed eten,schone kamers.

Beste Patrick de zwart,

Super locatie

Jesse,
7-4-2019

Kamer 503 mooie kamer lekker ruim. Alles ziet er netjes verzorgd uit. Mooi zwembad je loopt ook zo naar het strand. Alleen de restaurants zitten zo vol

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Beste Jesse,

Geest place

Simone,
7-4-2019

Top hotel eten is prima. Kamers netjes en goede bedden. Er wordt goed voor je gezorgd. 👍

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Beste Simone,

Mooi resort met perfecte service

Esmé Paagman,
3-4-2019

Heel mooi resort met heerlijk zwembad dat verwarmd is. De service is uitmuntend, iedereen is heel vriendelijk en zorgt dat je leeft als een koning. De verschillende a la carte restaurants zijn goed met genoeg vegetarische opties. Dit geldt ook voor het buffet. Verder is het resort goed schoon. De kamers zijn een beetje verouderd maar groot en van alle gemakken voorzien. Verder helemaal niks op aan te merken. Aanrader!

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 8-4-2019

Beste Esmé Paagman,

5 timers here

De Keyser Johan,
1-4-2019

Het was iedere keer top . Een allergie opgedaan maar op dat gebied staan ze hier in Egypte veel verder dan ons Thanks to the top team Egypte en speciale sunrise crystal bat resort .TOP

Guest Experience & Quality Department, General Manager, 8-4-2019

Beste De Keyser Johan,

Fantastisch hotel

John van Gils,
31-3-2019

Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie zwembaden. Animatieteam geweldig. A la carte restaurants. Schoonmaak is goed. Samengevat gewoon top!

Beste John van Gils,

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Gerechten voor gasten met allergieën, Engels, Grieks, Arabisch, Indiaas, Duits, Aziatisch, Belgisch, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.