Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****

Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
383 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
Corniche Road - Red Sea, 5290, Hurghada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 383 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** met andere accommodaties in Hurghada.
Even geduld a.u.b.

6,2
6,8
7,6
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heel prettig"vertalen
Natalia
6,0
9,0

30-08-2014 zeer ruime kamers met uitstekende bedden,schoonmaak stipt en correct,bediening en andere services buitengewoon attend.wifi voor email is heel goed,betaald internet snel en goed.
Het eten is niet fantastisch maar goed verzorgt en smakelijk, meer dan voldoende keus.
Zwembad is goed , handdoekenservice voortreffelijk, marina guest relation, personeel van de receptie.

met partner, Aug. 2014
"Vakantie om van te genieten"vertalen
Margaret
9,0

28-08-2014 We zijn net terug van 9 dagen Sunny Days. En hebben het hier geweldig gehad. Fijn hotel ook als je met kinderen gaat die s middags nog slapen, je huisje is namelijk gelegen aan een zwembad dat je met een aantal huisjes deelt. Zeker een aanbeveling waard en om nog een keer naar terug te gaan. zwembad in de buurt.
Leuke animatie voor de kinderen, verzorgde kamers en heel vriendelijk personeel, alle managers, marina GR.
Een echte aanrader.

"“Ons tweede thuis”"vertalen
Paul
9,0

24-08-2014 Sinds 2011 verblijven we ieder jaar in Augustus in Poalma De Mirette! Alles is super. Prachtig resort, in een omgeving waar verder alleen resorts zijn. Personeel in het resort is bijzonder vriendelijk en klantvriendelijk,om hulp gevraagd om gestreleyshen marina. Eten is smakelijk, desserts geweldig. Drank is lokaal maar wel lekker. Animatieteam is m.n. bij de pool erg vriendelijk, doet zijn uiterste best mensen wat actiever te krijgen maar dat valt hier niet mee. Is echt sof animatie.
Shows simpel en meestal niet de moeite waard

met vrienden, Aug. 2014
"Prima hotel"vertalen
Nikol
9,0

12-08-2014 Wij verbleven van 27 Juli tot 3 Augustus in hotel Palma De Mirette en het was Super!!
Heel goed gelegen, proper... zowel de kamers als het hotel zelf. Service top, all incl formule fantastisch. Heel vriendelijk personeel, marina was zeer behulpzaam bij alle aangelegenheden. En op 20 minuutjes stappen van het centrum met honderden winkeltjes......zalig! Eten heel lekker en zeker zijn sterren waardig. Ook kun je er heerlijk naar de Hamam. Als we de kans krijgen gaan we zeker terug. Als we een excursie mogen aanbevelen doe dan zeker de Jeep safari en het zwemmen met dolfijnen, dit was zeker zijn geld waard

"Prachtig hotel"vertalen
Inke
9,0

11-08-2014 Net terug van wederom een geweldige vakantie bij Palma De Mirette. Het is een super hotel en het ontbijt en avond eten is prima. Varieërd elke dag met vis, vlees , groente De kamers zijn mooi en worden elke dag schoon gemaakt. De ligging is erg goed ... oversteken en je bent aan t strand. Het animatie team is zeer professioneel! Service is uitstekend, Vriendelijk personeel,marina guest relation, werknemers strand, wij gaan zeker weer terug er naartoe.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Niet meer naar terug"vertalen
Ton
8,0

13-08-2014 In tegenstelling tot vorige beoordelingen is hier een negatieve. Ik ben zelf altijd van mening dat het glas half vol is, maar nu ff niet..
Door alle Nederlandse gasten is van kamers gewisseld!!!!
Het eten was heel eentonig en absoluut niet op het westen van Europa ingesteld…hoeft ook niet alle dagen en met alles, maar helemaal niet….alles was gekookt op de Egyptische/Oost Europese gasten.
De obers in het hotel waren overigens super…gen klachten over..
De drankjes waren altijd lauw…alleen de limonade en het water (uit de apparaten) was goed koel.
De laatste dag vroegen we of we de kamer en/of een andere kamer konden aanhouden omdat we pas om 17.35 uur werden opgehaald…kregen te horen dat het hotel 100% vol zat…!!?? Niet te geloven wat een flexibiliteit. Ik durf bijna te zeggen een leugen…. De deskmanager was niet van dat idee te brengen…maar goed waren blij dat we naar huis gingen.

met vrienden, Juli 2014
"“Alles was prima voor elkaar”"vertalen
Damian
9,0

27-07-2014 Goed hotel ,eten prima en keuze genoeg.
Omgeving is wat minder en een straatveger zou niet overbodig zijn.
Verder mooie zwembaden, iets te kort toiletten.
Erg vriendelijk personeel erg behulpzaam(dank aan alle jongens van de receptie en gestreleyshen marina)
Kamer was altijd goed schoon.
Toiletten op het strand niet echt schoon, dat was jammer.
Misschien hard plastic bekers voor de drank

met partner, Juli 2014
"“Zeer mooi hotel met ontzettend goed personeel!”"vertalen
Julia
9,0

23-07-2014 Ik ben eergisteren teruggekomen na een verblijf van 22 dagen in hotel Palma De Mirette. Ik kom er al vijf jaar en deze keer zal zeker niet de laatste keer zijn. Wat het verblijf zo heerlijk maakt, is vooral het personeel wat in het hotel werkt, zij werken ontzettend hard en doen zeer hun best om het de gasten naar de zin te maken. Het management en marina ( gast relations) doen er alles aan om het verblijf van hun gasten goed te laten verlopen. Eten: er is veel variatie, elke dag wel wat anders, het buffet ziet er altijd goed uit en het italiaanse en Fish restaurant zijn ook zeker een aanrader om te doen. Kamers: zeer ruim en schoon, elke dag nieuwe handdoeken. Strand: Ik ben zelf een liefhebber van het strand, elke dag liep daar personeel, die zorgde dat alles goed verliep. Strand wordt keurig elke dag bijgehouden en schoongemaakt

"“Supper Vakantie”"vertalen
Jim
6,0
10,0

22-07-2014 Dit hotel is echt super!Prachtig resort met een goede service. Standaard kamers zijn wat klein. Eten is heerlijk met voldoende keuze. Ook het personeel is erg vriendelijk(marina gr, alle managers). De gasten bestaan vooral uit Russen, maar hier heb je totáál geen last van. Ik kom hier zéker terug!

"“helemaal top super !!”"vertalen
Diana
9,0

18-07-2014 Het complex is goed onderhouden, vriendelijk personeel(marina is super),geweldig gewoon super alles is zo perfect geregeld en alles super schoon eten heel goed en gevarieerd drank in overvloed en goed gekoeld trouwens er is niets meer aan toe te voegen het is er helemaal top !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?