Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****

Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
400 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
Corniche Road - Red Sea, 5290, Hurghada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa scoort een 8,7 uit 10, op basis van 400 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 83 vakantiefoto's van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** met andere accommodaties in Hurghada.
Even geduld a.u.b.

6,4
6,8
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
"Super en hartverwarmend"vertalen
Petra
10,0

24-10-2014 Echt een aanrader voor een week uitrusten met zon en zee. Ik was een beetje bang voor 'drukke' Russen en de onrust in het land maar daar was absoluut niets van te merken. Geweldig mooi hotel met zijn entree, tuin, zandstrand en heerlijk zwembad. Een uur zeilen met de catamaran was een geweldige ervaring. Massage op het strand is ook een aanrader.
De winkeltjes hadden wel wat opdringerige types maar ze verkopen wel hele leuke spullen. Goed uitkijken dat je niet teveel betaalt! Verder erg vriendelijk en aardig personeel(receptie,guestrelation marina). Eten en drinken was er altijd meer dan genoeg en van redelijke kwaliteit. Ik kom hier graag nog eens terug.

Met vrienden, Okt. 2014
"Goed hotel om te slapen en te duiken"vertalen
Benisan
10,0

23-10-2014 Het hotel is in goede staat en het complex zeer proper net zo als de kamers, helaas was mijn beddenroest gebroken, maar dat merkte ik pas op de voorlaatste avond :-). Verder was de buis in de douche kapot maar dat werd gerepareerd naardat we dit meerdere malen aangegeven hadden. De kamer was zeer ruim en er was een gratis kluisje in de kamer. De service bij het buffet was middelmatig, elke dag was er pasta, rijst, vlees en vis. Het personeel was meestal wel vriendelijk, alleen spreken de meesten geen Russisch maar wel Engels. Dankzij meisje marina met receptie voor hulp. We hebben ons elke dag een lunchpaket laten maken en daar zat zo veel in dat je het niet alleen op kon eten (vier broodjes voor één persoon) maar de Redsea Divers verheugden zich hier steeds op :-)De kamer was altijd goed schoongemaakt.

"Op en top vakantiegevoel"vertalen
Beata
9,0

16-10-2014 Wat was het weer geweldig ons 8ste bezoek aan dit geweldig hotel. We werden weer met open armen ontvangen en de staf deed zo als elke keer weer hun best om het ons naar de zin te maken(receptie,marina GR) . In de keuken in de restaurant bij de zwembaden en in de spa was het elke keer weer een genot om dit mee te maken. Het verbaast ons elke keer weer Hoe het mogelijk is dat ze zoveel mensen op zo'n goede manier kunnen laten genieten van weer een geweldige vakantie

"Zeer goed hotel"vertalen
Niko
10,0

13-10-2014 Zijn net terug van een weekje Egypte .
We zijn voortaan ook al in dit resort geweest , was in 2010 .
Was toen al goed , en is nu nog veel verbeterd op alle vlakken .
Het resort is zeer proper en wordt echt goed verzorgd .
Ook op het eten is er weinig of niets op te merken .
De kamers zijn ruim en worden ook weer correct gepoetst.
Hadden een probleem met de matras en is ook binnen de 15 min opgelost gebruik guest relation marina, deze was iets kleiner maar de volgende dag was de correcte matras geleverd zonder vragen .
Al bij al dit resort mag zeker tot de top gerekend worden in egypte .
Heb al wat hotels gedaan ook in de caraiben en deze moet er zeker niet voor onderdoen .
Aanrader zijn toch wel de lekkere soepen die men heeft .
Alleen de airco is voor verbetering vatbaar ivm lawaai tijdens de werking

Met vrienden, Okt. 2014
"Goed hotel met vriendelijk personeel"vertalen
Katharina
10,0

09-10-2014 Het hotel is prima Het amusement programma is veelzijdig. De strand faciliteiten zijn royaal met veel gratis service. Het personel is vriendelijk en service gericht. Marina van de receptie erg aardig en behulpzaam!Alles met elkaar een fijne omgeving om vakantie te vieren. Het schoonmaken is in orde en het personeel is vriendelijk Doen extra dingen. Mooi uitzicht met zicht op zee. Als er iets niet goed werkt dan wordt het snel verholpen en op een prettige manier. Vriendelijk en service gericht.

Met partner, Sept. 2014
"“Uitstekend hotel !”"vertalen
Suzi
10,0

29-09-2014 Prachtig resort. Mooie vegetatie, zwembaden echt super mooi. Vooral 's avonds krijg je een ansichtkaart-gevoel. Er heerst een give-me-a-tip mentaliteit. Personeel bij het zwembad, restaurant . . Aan de receptie wel, maar ook daar kreeg ik de indruk dat ze niet alles begrijpen. Heel veel russen en polen!!! ... dank aan allepersoneel van de receptie en marina.
Buffet uitgebreid ..... nee....ik kan niet koken, maar zelfs ik ben een chef vergeleken met degene die daar het eten bereidde. Snorkelen kun je bij de pier van het naastgelegen hotel . Veel mooie vissen naast een steiger, maar wel even een flink eind lopen.
Al met al een fijn verblijf geweest.

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Sunny Days....."vertalen
Iwona
8,0

23-09-2014 Dit is een geweldig goed hotel omdat er ruim aandacht wordt besteed aan het welzijn van de vakantiegangers. Vriendelijk en service gericht personeel, dank aan jongens van de receptie, gestreleyshen marina)
Goede animatie. Kortom een heel goede keuze als u een hotel zoekt in Hurghada. Enige nadeel is dat het resort geen echt strand heeft.

Met vrienden, Sept. 2014
"Helaas een negatief onvergetelijke vakantie"vertalen
Sharon
6,0
2,0
5,0

30-09-2014 Dit hotel is niet meer dan 3 sterren waard. Het eten is slecht, de badkamer is smerig, de schoonmakers kwamen savonds, geen enkele dag schone handdoeken. In 8 dagen 2 keer overdags schoongemaakt met een vieze doek, alleen de vloer en het toilet. Het animatieteam was opdringerig en super saai. De service van de zwembadjongens en het bar/restaurant personeel was erg goed, ze deden alles voor je. Helaas ook moeten toe zien hoe een 6 jarig jongetje is verdronken in het zwembad, de lifeguards hadden geen idee wat ze moesten doen, er was geen orde tijdens de reanimatie, een gast van het hotel heeft de ambulance gebeld, het was verschrikkelijk. Te veel geld uit gegeven voor zo'n slechte vakantie. De recensies op Zoover waren goed, maar ze maken niks waar!!

Met partner, Sept. 2014
"Een prachtig hotel"vertalen
Linda
9,0

20-09-2014 We zijn naar dit hotel gegaan omdat we niet naar Sharm El Sheikh konden. We vonden het een goed schoon hotel, het eten was er erg goed!! Het personeel waar wij mee in contact waren, waren zeer vriendelijk! 2 standaard kamers, erg ruim en goed schoon, schoonmaker erg vriendelijk! Het snorkelen bij het hotel is niet erg mooi.
Goed hoofd restaurant. heel vriendelijk personeel die echt alles voor je willen doen. mooi aangelegde tuin die ook goed onderhouden wordt. mooie zwembaden met voldoende bedjes . Heel fijn dat er iemand van de hotel is marina ook echt altijd klaar met hulp bij van alles en nog wat. Een Geweldig hotel

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
nirikeja
8,0

29-09-2014 Heel oud bollig hotel, slecht onderhouden voor al de douche/ badkamer,eten elke dag het zelfde geen variatie slecht animatie team , snorkelen kan je er bijna niet het rif is helemaal vertrapt , het enige positieve is dat het personeel super vriendelijk is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?