Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****

Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
388 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
Corniche Road - Red Sea, 5290, Hurghada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 388 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 83 vakantiefoto's van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** met andere accommodaties in Hurghada.
Even geduld a.u.b.

6,3
6,8
7,6
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heel prettig"vertalen
Natalia
6,0
9,0

30-08-2014 zeer ruime kamers met uitstekende bedden,schoonmaak stipt en correct,bediening en andere services buitengewoon attend.wifi voor email is heel goed,betaald internet snel en goed.
Het eten is niet fantastisch maar goed verzorgt en smakelijk, meer dan voldoende keus.
Zwembad is goed , handdoekenservice voortreffelijk, marina guest relation, personeel van de receptie.

met partner, Aug. 2014
"Vakantie om van te genieten"vertalen
Margaret
9,0

28-08-2014 We zijn net terug van 9 dagen Sunny Days. En hebben het hier geweldig gehad. Fijn hotel ook als je met kinderen gaat die s middags nog slapen, je huisje is namelijk gelegen aan een zwembad dat je met een aantal huisjes deelt. Zeker een aanbeveling waard en om nog een keer naar terug te gaan. zwembad in de buurt.
Leuke animatie voor de kinderen, verzorgde kamers en heel vriendelijk personeel, alle managers, marina GR.
Een echte aanrader.

"“Ons tweede thuis”"vertalen
Paul
9,0

24-08-2014 Sinds 2011 verblijven we ieder jaar in Augustus in Poalma De Mirette! Alles is super. Prachtig resort, in een omgeving waar verder alleen resorts zijn. Personeel in het resort is bijzonder vriendelijk en klantvriendelijk,om hulp gevraagd om gestreleyshen marina. Eten is smakelijk, desserts geweldig. Drank is lokaal maar wel lekker. Animatieteam is m.n. bij de pool erg vriendelijk, doet zijn uiterste best mensen wat actiever te krijgen maar dat valt hier niet mee. Is echt sof animatie.
Shows simpel en meestal niet de moeite waard

met vrienden, Aug. 2014
"Heel goed hotel"vertalen
Ana
7,0
9,0

14-09-2014 We hebben een fantastische week gehad , niets op aan te merken , we gaan zeker terug ! Een super hotel, vriendelijk personeel en een goede keuken. We zijn reeds voor de vierde maal daar geweest en worden daar ondertussen als VIP ontvangen. Heerlijk is dat. Een duikcenter bij aan het hotel is ook een pluspunt.
Duikschool zit direct aan het hotel verbonden. Hotel is niet het luxe der luxe, maar goed betaalbaar en een prima verblijf. Het personeel is behulpzaam en maakt graag een praatje met je, om hulp gevraagd om gestreleyshen marina en de receptie. Wij zijn klaar om nog eens terug te gaan

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer geslaagde vakantie"vertalen
Antonia
9,0

12-09-2014 Hotel is zeer netjes onderhouden. Accommodatie van ruim strand voorzien en goede ligbedden. Het vriendelijke personeel(receptie,strand personeel,marina gr) maakt het voor ons een vakantie om met plezier op terug te kijken. Ze spreken hier goed engels. Receptie gelukkig ook eens. Is wel eens anders geweest. Kamer wordt dagelijks gereinigd met schone handdoeken. Wat wel fijn is. De weersomstandigheden waren uitermate goed. Goede temperatuur om hierheen te reizen. 230 Volt aansluiting is ook hetzelfde als bij ons. Voor de prijs is de kwaliteit goed te noemen. Kortom een fantastisch resort waar we met veel plezier op terug kijken Resort is rijk aan bars en restaurants. Het eten is ook nog warm als je plaats neemt aan je tafel. Dat wat niet overal is met buffet. Strand is aan het resort gelegen. Hurghada met de taxi makkelijk te bereiken waar uitgebreid geshopt kan worden. Hoop zand, maar zeker een aanrader!

met vrienden, Aug. 2014
"Prima hotel"vertalen
Nikol
9,0

12-08-2014 Wij verbleven van 27 Juli tot 3 Augustus in hotel Palma De Mirette en het was Super!!
Heel goed gelegen, proper... zowel de kamers als het hotel zelf. Service top, all incl formule fantastisch. Heel vriendelijk personeel, marina was zeer behulpzaam bij alle aangelegenheden. En op 20 minuutjes stappen van het centrum met honderden winkeltjes......zalig! Eten heel lekker en zeker zijn sterren waardig. Ook kun je er heerlijk naar de Hamam. Als we de kans krijgen gaan we zeker terug. Als we een excursie mogen aanbevelen doe dan zeker de Jeep safari en het zwemmen met dolfijnen, dit was zeker zijn geld waard

met partner, Aug. 2014
"“Prima hotel maar niets te doen in de omgeving”"vertalen
Veronica
9,0

11-09-2014 Prima hotel met uitstekend personeel, guest relation was zeer behulpzaam bij alle aangelegenheden. Als je aardig voor ze bent dan vliegen deze mensen voor je!
Helaas snappen veel Russen dit niet en behandelen deze aardige mensen ontzettend grof.
Het eten is hier wel wat beperkter, maar als je suggesties geeft en dit positief brengt naar de chefkok is hij zelfs bereid om het voor je klaar te maken.
De kamers zijn niet bijzonder. Maar er is een vaste schoonmaker per kamer en als je hem een fooitje geeft doet hij zijn werk nog net even iets beter.
Ook jammer dat er geen gratis wifi geregeld is voor de gasten. In Sharm el Sheikh hebben bijna alle hotels dit wel als service.

"Prachtig hotel"vertalen
Inke
9,0

11-08-2014 Net terug van wederom een geweldige vakantie bij Palma De Mirette. Het is een super hotel en het ontbijt en avond eten is prima. Varieërd elke dag met vis, vlees , groente De kamers zijn mooi en worden elke dag schoon gemaakt. De ligging is erg goed ... oversteken en je bent aan t strand. Het animatie team is zeer professioneel! Service is uitstekend, Vriendelijk personeel,marina guest relation, werknemers strand, wij gaan zeker weer terug er naartoe.

"Zeer goed verblijf"vertalen
Rianne
8,0

06-09-2014 Het was geweldig: het ontbijt is gevarieerd, de kamer was goed; het strand schoon; de verscheidenheid aan vis tijdens het snorkelen direct vanaf het strand was geweldig.
Het personeel was een genot, zeer attent en altijd meer dan bereid om te helpen, meisje marina met de receptie was zeer behulpzaam
Toen ik naar het strand ging om mijn vriendin te vinden, hielpen ze mij om haar te vinden en toen de volgende kwam werden ze rechtstreeks naar ons gestuurd.
Ze zorgde echt goed voor ons.
Iedereen in Hurghada is zeer charmant en flirt veel, waarover ik verbaasd was maar ik genoot ervan

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Niet meer naar terug"vertalen
Ton
8,0

13-08-2014 In tegenstelling tot vorige beoordelingen is hier een negatieve. Ik ben zelf altijd van mening dat het glas half vol is, maar nu ff niet..
Door alle Nederlandse gasten is van kamers gewisseld!!!!
Het eten was heel eentonig en absoluut niet op het westen van Europa ingesteld…hoeft ook niet alle dagen en met alles, maar helemaal niet….alles was gekookt op de Egyptische/Oost Europese gasten.
De obers in het hotel waren overigens super…gen klachten over..
De drankjes waren altijd lauw…alleen de limonade en het water (uit de apparaten) was goed koel.
De laatste dag vroegen we of we de kamer en/of een andere kamer konden aanhouden omdat we pas om 17.35 uur werden opgehaald…kregen te horen dat het hotel 100% vol zat…!!?? Niet te geloven wat een flexibiliteit. Ik durf bijna te zeggen een leugen…. De deskmanager was niet van dat idee te brengen…maar goed waren blij dat we naar huis gingen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?