Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****

Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
345 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****
Corniche Road - Red Sea, 5290, Hurghada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa scoort een 8,7 uit 10, op basis van 345 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa**** met andere accommodaties in Hurghada.
Even geduld a.u.b.

5,5
6,2
6,5
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Feb. 2014
"Uitstekend hotel!"vertalen
Saskia Klein
8,0

17-2-2014 Uitstekend eten; zeer vriendelijk personeel; iedere dag en avond animatie.
Mooi uitzicht, fijn strandje, zwembad was nog veeeeel te koud (februari)
We voelden ons echt in de watten gelegd; niets was het personeel te veel...
De mannen waren vriendelijk, maar niet opdringerig.
Een hele goede general manager!

met partner, Feb. 2014
"Sunny Days"vertalen
Bastiaans
7,0

3-3-2014 het hotel in het algemeen is zeer goed de grootte van de kamers is goed ze zijn ook mooi en met mooi ruim terras het personeel is heel vriendelijk. de kamers worden elke dag gekuist er zijn 2(1- Fish) restaurants. het eten is heel lekker de hygiene van de restaurants zijn heel goed het word er alltyd gekuist voor het open gaat de sfeer is echt heel goed je kan met een busje naar een stad in hurghada gaan winkelen je kan er uitstappen maken de animatie is super er zijn veel zwebbaden en er is ook een leuk zwembad voor de kinderen.Respect voor iedereen die daar werkt personeel vriendelijk en behulpzaam marina guest relation die alles voor je doet om je thuis te voelen.

met partner, Jan. 2014
"Nooit meer geen 4 sterren waard maar 2"vertalen
Lenie
6,0

22-1-2014 Nooit meer naar dit hotel de kamers worden in 8 dagen niet eens met water schoongemaakt.
Het eten in dit hotel is echt slecht iedere dag hetzelfde en koud het is zelfs zo dat het eten wat er 's middags staat er weer in de avond wordt gebruikt.
De animatie in dit hotel moet je zelfs betalen dit is te gek voor woorden en dit noemen ze all inclusieve.
En ook heel veel russen die rond 12 uur 's middags al zat rond lopen.
Nee voor mij met partner dit hotel nooit meer.

met partner, Jan. 2014
"Erg genoten"vertalen
lida van geijten
10,0

6-2-2014 we waren er voor de 2de x dus weet je wat je kan verwachten .we hebben het erg naar ons zin gehad alleen de drank was spititus dus zelf maar gekocht de ligging is er mooi het personeel erg vriendelijk eten viel wat tegen maar gingen lekker buiten de deur eten kost helemaal niks daar kamer was erg schoon om de dag je bed verschoon erg veel hulp gehad van mamdoeg onze reisleider je kon zelf zn auto meekrijgen voor de prijs die wij betaald hebben hoor je ons niet klagen we waren er op 9 tot 21 jan en terug 28 jan tot 4 febr we gaan zeker weer terug als de prijs goed is Een compliment voor het personeel en de chefs. Wij gaan zeker weer terug wat alleen zo jammer is ...er zijn te veel russen

"DIT NOOIT MEER"vertalen
DEVOLDER
5,0

15-1-2014 ZEER SLECHT HOTEL , alles te betalen internet ,flesjes water , sommige dranken enz ..... Je kan je bijna niet wassen met manieren water ofwel heet ofwel ijskoud niets ertussen GORE KAMERS EN VUIL ,eten hou je niet voor mogelijk zeer onsmakelijk geen variatie

"Lekker goedkoop, prima prijs/kwaliteit"vertalen
Pim
7,0

21-12-2013 Met actie van touroperator hier terecht gekomen voor 239 euro p.p. all inclusive. Het eten en drinken is zoals in alle hotels waar ik de afgelopen 9 jaar ben geweest: veel van hetzelfde en koud (of juist warm in het geval van drinken). Prima strand er bij (hoewel je de bodem van het "afgeschermde" gedeelte niet wilt zien). Personeel aardig. Zeker in de zomer lijkt me dit een prima hotel om te overnachten/aan het strand te liggen. Het is gewoon een van de zoveel ***/****-sterren hotels in Egypte. Voor 239 euro voor 8 dagen p.p. vond ik het beter dan verwacht. Ik moet er niet aan denken om hier het volle pond voor te moeten betalen (500-600 euro per week?).

met vrienden, Dec. 2013
"Fantastisch!!"vertalen
d.koldewijn3
10,0

19-12-2013 Voor de 2e keer in december naar het Mirette geweest, en weer is het supergoed bevallen. Voor deze prijzen mag je geen Hilton verwachten,maar het hotel is gewoon GOED ! De kamer is ruim en schoon met goede bedden, de badkamer schoon,elke dag schone handdoeken en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen her eten is eentonig, maar de kwaliteit is goed,smaken verschillen. En de Russen: laat ze gewoon Russen zijn,ze zijn dan ook niet lastig.
Ik kijk nu alweer uit naar de volgende vakantie in het Palma de Mirette!!

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Super hotel!!!!!!!!!!"vertalen
rob
9,0

16-12-2013 ...Wat een negativiteit over dit hotel zeg...! maar ik was er vorig jaar ook in December geweest dus wist wat ik kon verwachten. Maar mensen,wat doet het personeel daar hun best om het ons naar de zin te maken!
Wat heb ik weer een supervakantie achter de rug,als je binnenkomt voelt het n beetje als thuiskomen- en natuurlijk is de douche thuis beter en het eten lekkerder- maar dan moet je niet op vakantie gaan!!!!
Ook wij hadden last van minder warm water in de douche maar neem dat voor lief, je bent in een ander land.
Door de service en het enthousiasme van het personeel moeten we eigenlijk helemaal niet zeuren!
Het was 's avonds best koud maar de bar in de lobby is 24/dag open dus daar hebben we meerdere nachten doorgebracht hahahaha!
De redelijk grote groep nederlanders was ook zeer te spreken over dit hotel,en de russen die ik daar sprak kon ik niet verstaan maar ze waren wel vrolijk- Ga gewoon zelf dit hotel bezoeken en reageer daarna hier op Zoover!
Ik ga weer boeken!

"Afrader"vertalen
Rene Feelders
5,0

14-12-2013 1 Pluspunt...Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam , maar hotel zelf.....Vergeten!!..Gedateerde kamers...Elke dag hetzelfde eten , enkele dingen Koud en Taai/droog van het liggen in de warmhoudbakken. Drank is Nep en de wijn is Niet te pruimen...... Bier is warm uit flesjes geschonken Per Glas !!...brood af en toe oud !!.

met partner, Okt. 2013
"Nooit meeeeeer"vertalen
Anass
2,0
2,0
5,0

26-10-2013 In de 8 jaar dat ik reis is dit de meeste smerigste, slechtste en armoedigste hotel die ik ooit heb bezocht. 2 sterren hotel in Amsterdam wint het met vlag en wimpel.

Kamer:

Na 2 keer van kamer te hebben gewijzigd stuiten wij telkens op het zelfde neer.

- douche ijskoud of bloedheet(8 dagen lang elke dag kwam monteur om het water temperatuur af te stellen, dus elke dag een half uur lang wachten voor we kunnen douchen)
- een douche van 60 bij 60 cm
- een douchekop die kapot of half werkend is, stralen die lijken op druppels
- toilet verstopt, waardoor je genoodzaakt bent buiten de kamer. Je boodschap te lozen.
- toilet die los zit van de grond
- kalk die in de voegen van de tegels zitten
- een bed die van alle kanten kraakt
- door het bewegen tijdens het slapen is een zelf gemaakt latten bodem stuk gegaan
- airco waarvan ik niet weet of ie wel koelt of niet.

Elke dag zelfde eten en voedsel wordt gefrituurd is pik zwarte olie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?