Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa ****

Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa
Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa bij:

212 reviews over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa in het Nederlands

geweldige vakantie

Anita, 14-7-2017

Aan alle zeurders: verdiep je eerst eens in de gewoonten en gebruiken van een land.... het eten was Wel warm en er was/is Wel genoeg variatie!! Wat eet je thuis dan??? Heb je thuis wel een uitgebreider buffet, 2x per dag??

Mijn moeder en ik hebben een geweldige vakantie gehad. Zon, zee en strand, daar gingen we voor en dat hebben we gekregen!!!

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Niets was teveel.

Mekdad en team, alle personeel, Bedankt!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017
Uw Sunny Days Egypt Team, Sales & Marketing Manager, 9-9-2017

Beste Anita,

Heel erg bedankt dat u al uw ervaringen en belevingen in ons gastenboek opgeschreven heeft, dit is voor ons en onze gasten erg belangrijk om een verblijf bij ons zo aangenaam mogelijk te maken

We zijn erg verheugd te horen dat uw vakantie zo succesvol verlopen is en hopen u zeker in de toekomst weer als gast te mogen begroeten

Heelijke zeewater temperatuur

Daphne kolthof, 24-6-2017

Heerlijk strandje wordt goed schoon gehouden. Ahmed de ober van de lobbybar is de beste en maryna regelt alles als er klachten zijn. Je moet in dit hotel wel van paprika pepers aubergine en courget houden. Lamskofte is heerlijk en de linzensoep ook. Beter geen sim kaart halen bij corendon. 10 euro voor 3 gb en voor 2 gb deed hij t niet meer. Jongens van t hotel kunnen je hier ook aan helpen voor weinig
Gereisd met partner in juni 2017
Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales & Marketing Manager, 9-9-2017

Hallo Daphne,

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio uw feedback is belangrijk voor ons omdat we ernaar streven om ervoor te zorgen dat u een onvergetelijke vakantie te schrijven schrijven. We zijn blij dat u genoten van het hotel en de faciliteiten en de service die u ontvangen van al onze medewerkers. We zijn erg blij dat we je goede herinneringen aan uw verblijf zou kunnen geven en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar terug.

Budget hotel fijn personeel .niet voor snorkelen

Marretje, 3-5-2017

. Wel hoop muggen in de kamer .maar hebben daar alles aan gedaan.door weinig bezetting is het eten eentonig niet superdeluxe .maar prijs kwaliteit verhouding redelijk te doen . Zee .haarst geen vis of koraal. Daar zijn de excursies dan weer goed voor . zwembaden goed. Fijn strandje .een gastvrij hotel met een lach.
Gereisd met vrienden in maart 2017
Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales & Marketing Manager, 13-5-2017

Beste Binky

Uw Sunny Days Egypt Team

Prima hotel, in een prachtig land

Marco & Petri, 3-3-2017

Prima hotel, in een prachtig land met zeer betrokken en vriendelijk personeel.

Toerisme in Egypte zit in zwaar weer wat zijn weerslag heeft op het land en de mensen. Het optimisme, de vriendelijkheid en de warmte van de mensen doen je dat bijna vergeten. Maar achter de lach van veel mensen gaat een grote armoede schuil.

Het aantal toeristen is sterk afgenomen en dat merk je duidelijk.

Een vakantie in een Islamitisch land is natuurlijk al anders dan in een westers land en kun je dus niet met elkaar vergelijken. Een ster straalt niet overal het zelfde, ook al zijn het er vijf. De omgeving, de cultuur en economie laten zich nu eenmaal niet verbergen, maar als je weet waar je naar toe gaat dan is het prachtige, rijke en een mooie ervaring.

Het hotel is prima en biedt ruim voldoende voorzieningen voor iedereen.

Het eten is goed, gevarieerd en voor ieder wat wils. De bediening is zeer goed.

Als je op het complex een vraag hebt, hulp nodig hebt of iets wilt drinken, dan is iedereen zeer behulpzaam, vriendelijk en altijd bereid iets voor je te doen.

De vele mensen zijn constant aan het werk om het de gasten erg naar de zin te maken. Uiteraard is dat om een fooi te krijgen die ze 100% verdienen, maar meer nog zeer nodig hebben om te overleven in de moeilijke situatie die er nu eenmaal in het land is. Een bedrag van €10,- maakt daar voor iemand echt een verschil.

Dus mocht je het kunnen missen, geef ze wat extra's en geef ze daarbij het respect dat ze verdienen. Niet alleen de obers, maar ook de jongen bij het zwembad, die veegt of wat minder in het zicht zijn. Het best geeft je direct Egyptische Ponden en druk je het ze in de hand.

Egypte is een prachtig land met een zeer vriendelijke bevolking die je graag als gast in hun land ontvangt en vol trots spreekt over hun cultuur. Geef ze respect, laat ze in hun waarde en toon waardering en je zult je een koning voelen in het land van de Farao's!

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2017
Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales & Marketing Manager, 18-3-2017

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan Palma De Mirette te schrijven. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun verblijf bij ons uw feedback helpt ons om de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gasten te verbeteren. We zijn erg blij dat je echt genoten van uw verblijf bij ons en vonden het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, het en dat je genoeg dingen had te doen. Wij willen u bedanken voor het kiezen om uw vakantie door te brengen bij ons in Egypte en we hopen u binnenkort weer te zien.

Super plek

Y.P, 3-10-2016

Personeel is super. Dit was voor ons de 3e keer en zeker niet de laatste. Als Nederlanders heb je een streepje voor ze houden van onze mentaliteit. Erg leuk om contact te maken met de locale bevolking. De stad is wisselend modern en armoedig. Uitgaan is erg leuk in de wijk Mamsha met disco's en gezellige cafés. Het hotel heeft 4 sterren en dat moet je zien als een Egyptisch begrip. Eten is goed maar anders. De bar is 24/7 open. De zwembaden zijn schitterend met een poolbar. Helaas wordt er veel troep in de zee gegooid en hier was men dagelijks druk mee om het schoon te houden. Met een taxi naar de stad kost hooguit 2 euro die prijs moet je afspreken voordat je instapt. Wij voelden ons daar erg veilig. Zoveel respect als men daar heeft voor een ander was hartverwarmend. De tip-mentaliteit is niet anders dan een in stad in Nederland maar de dankbaarheid is veel groter
Gereisd met partner in september 2016
Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales & Marketing Manager, 20-2-2017
Dank u voor de tijd neemt om een overzicht van uw recente verblijf bij ons in Palma De Mirette schrijven. We zijn zeer teleurgesteld om te ontdekken dat je verwachtingen, waar niet in een paar gebieden ontmoet tijdens uw verblijf bij ons. Ons team zijn trots op het aanbieden van onze gasten een plezierige en onvergetelijke vakantie en we zijn blij met zowel positieve als negatieve feedback om ons te helpen om de kwaliteit en service bieden wij onze gasten te verbeteren. Uw punt zijn geconstateerd en zullen worden doorgestuurd naar ons management team voor de beoordeling. In de tussentijd neem dan gerust contact met ons op info@sunnydaysegypt.com om de zaken verder te bespreken. We horen graag van u.

Nooit meer

René Schmerda, 19-9-2015

Achterhaald hotel, bestaat voor 49% uit Russen, 49% Egyptenaren en 2% overige. We troffen een enkele Duitser, Zwitser, Deen en waren zelf de enige Nederlanders. De animatie is volledig op Russen/Egyptenaren ingesteld en het programma was waardeloos.

Van de 2 zwembaden was er 1 volledig door Egyptenaren ingenomen en zwommen de vele vrouwen ook volledig gekleed. Veel troep in de zee (wel personeel druk met opruimen elke dag). Restaurant gewoon nauwelijks variatie (4 keer lever in 2 weken is overdreven) en Russen die zowel absurd veel opscheppen, voordringen, stoelen onder je kont vandaan wilden halen etc etc. Personeel bezet alle bedjes bij zwembad en strand voor hen die betalen, dus je hebt nauwelijks kans op een beetje plek.

Al met al een absolute afrader en voor ons het slechtste plek ooit op een vakantie

Gereisd met partner in september 2015
Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales & Marketing Manager, 20-2-2017

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio schrijven. Uw feedback is belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat u een onvergetelijke vakantie.

Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en zullen we doorgeven aan je feedback om ons management voor de beoordeling en uitvoering van ons verbeterplan. Wij hopen u onder diffrent omstandigheden snel te zien.

te ranzig

monica & aart, 26-8-2015

er was echt helemaal niets goed an dit z.g.n. 4 sterren hotel. te vies voor woorden. eten smerig geen smaak aan. zwembad vol afval en de stront lag er naast. niets werd er schoongemaakt. airco kapot, douche kapot, koelkast lekte. 's ochtends om 5 uur zaten de egyptenaren al in het zwembad. je handdoeken werden gewoon maar even gebruikt. het ijs werd 'snachts ontdooid en 's ochtends ging de vriezer weer aan. flesjes water moest je betalen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales & Marketing Manager, 20-2-2017

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio uw feedback is belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat u een onvergetelijke vakantie te schrijven.

Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en passeren we over je feedback om ons management voor de beoordeling en de implementatie in ons verbeterplan.

We zijn blij dat je deed genieten van uw vakantie en we hopen u snel onder diffrent omstandigheden te zien.

Perfecte Vakantie

Niko, 3-11-2014

Echt, het was een erg leuk verblijf in het perfecte hotel, ik raad dit hotel aan aan iedereen die een bezoek wilt brengen aan deze stad, eten is zeer goed, kamers zijn goed, het personeel is vriendelijk,marina van de receptie erg aardig en behulpzaamerg, leuk privéstrand, het enige punt dat ik maak is dat als je met je auto komt, check dan in met je auto om het bij het hotel te parkeren, parkeren is erg ingewikkeld, verder geen andere problemen gezien.
Gereisd met partner in oktober 2014

Super en hartverwarmend

Petra, 24-10-2014

Echt een aanrader voor een week uitrusten met zon en zee. Ik was een beetje bang voor 'drukke' Russen en de onrust in het land maar daar was absoluut niets van te merken. Geweldig mooi hotel met zijn entree, tuin, zandstrand en heerlijk zwembad. Een uur zeilen met de catamaran was een geweldige ervaring. Massage op het strand is ook een aanrader.

De winkeltjes hadden wel wat opdringerige types maar ze verkopen wel hele leuke spullen. Goed uitkijken dat je niet teveel betaalt! Verder erg vriendelijk en aardig personeel(receptie,guestrelation marina). Eten en drinken was er altijd meer dan genoeg en van redelijke kwaliteit. Ik kom hier graag nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2014

Goed hotel om te slapen en te duiken

Benisan, 23-10-2014

Het hotel is in goede staat en het complex zeer proper net zo als de kamers, helaas was mijn beddenroest gebroken, maar dat merkte ik pas op de voorlaatste avond :-). Verder was de buis in de douche kapot maar dat werd gerepareerd naardat we dit meerdere malen aangegeven hadden. De kamer was zeer ruim en er was een gratis kluisje in de kamer. De service bij het buffet was middelmatig, elke dag was er pasta, rijst, vlees en vis. Het personeel was meestal wel vriendelijk, alleen spreken de meesten geen Russisch maar wel Engels. Dankzij meisje marina met receptie voor hulp. We hebben ons elke dag een lunchpaket laten maken en daar zat zo veel in dat je het niet alleen op kon eten (vier broodjes voor één persoon) maar de Redsea Divers verheugden zich hier steeds op :-)De kamer was altijd goed schoongemaakt.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa scoort een 8.82 uit 10 op basis van 457 reviews.