Beoordelingen Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa****

Sunny Days El Palacio Resort & Spa****
911 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa****
Cournich Road, 77710, Hurghada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa scoort een 7,9 uit 10, op basis van 911 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 303 vakantiefoto's van Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa**** met andere accommodaties in Hurghada.
Even geduld a.u.b.

6,8
5,1
6,6
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Een hotel om zeker naar terug te keren."vertalen
Jan en Renée
9,0

14-06-2014 Een fantastisch hotel - die je op z'n waarde - situatie - plaatselijke cultuur
en omstandigheden moet kunnen waarderen.
Een hotel die je niet met Europese normen moet benaderen,- ondanks z'n
4 sterren kwalificatie.
Bovenstaande in gedachten hebben - is dit een fantastisch hotel met zeer
hun best doend hotel personeel - die ook niet zo blij zijn met de 95%
aanwezige Russen - maar desondanks dit gegeven - is het een ideale locatie om te verblijven.
Wij komen zeer zeker terug en het zal niet de laatste keer zijn.

Apr. 2014
"Nachtmerrie"vertalen
joke
1,0

11-04-2014 Niet doen! Het zit er vol met Russen alles is daarop gebaseerd. Wij hebben na 2 uur verblijf direct de hostess gebeld en gevraagd of er een mogleijkheid tot overplaatsing was. Gelukkig heeft touroperator dit voor ons binnen een dag kunnen oplossen maar hebben helaas dus wel extra kosten moeten maken. (eten want dat is daar echt niet te doen, bellen ,taxi enz).

Mrt. 2014
"Nooit meer!"vertalen
Judith
4,0
4,0
3,0
5,0

16-03-2014 Dit hotel zou niet in NL aangeboden mogen worden...ondanks zijn goede pluspunten: goede en snelle service, goede oplossingen voor Europeanen, en het schoonhouden van vloeren..zijn er toch veel minpunten als: 80 procent Russische bezetting, waardoor de animatie en het eten Russisch was. Verder was het eten in de ochtend en avond eentonig. Ook was het vaak koud of lauw. Ook waren ze niet echt van het oplossend denken..was het koffie apparaat kapot, dan maar geen koffie, ook niet halen bij een andere bar.
Verder worden de Europeanen in het verste blok neer gezet, om van de lawaai geen last te hebben die russen maken (want kamers zijn buiten gedateerd ook gehorig en de Russen maken veel lawaai) Je loopt dan al snel een paar km om bij het hoofdgebouw te komen. Verder is er geen lift aanwezig, enkel in het hoofdgebouw. Er zijn te weinig wc's rond de baai en het zwembad, en die er zijn, zijn goor..echt vergane glorie. Het kan er denk ik heel fijn zijn..maar dat was het nu echt niet...jammer.

met een groep, Mrt. 2014
"Fantastishe plek"vertalen
freddy
9,0

14-03-2014 een wat oud hotel het personeel is geweldig voor de nederlanders voor al tarik in de loby en alle mensen van de bediening een groot compliment het eten is redeelijk alleen het ontbijt valt wat het beleg betreft vies tegen geen plakjes kaas geen vlees waren en het boter was geregeld op vraag aan de bediening en hij haalt op voor de tafel een min punt is de animatie moesten betalen voor de shows wat mijn inziens niet hoort een nog grootere minpunt zijn die russen onbeschoft en om 11 uur al stom dronken maar een perfecte ligging

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Romy van der Pluijm
9,0

25-02-2014 De omgeving van het hotel is geweldig, het ligt aan een prachtige baai. Wij zijn niet het hotel uit geweest en dat is ook zeker niet nodig. Het personeel is super geweldig! Stuk voor stuk even lief. Voor onze complimenten aan Mohamed van de sapjes, Mahmoud van de Receptie en natuurlijk Ap van de strand bedjes. Omdat wij Hollanders zo vriendelijk zijn, is het personeel gek op ons en krijgen we extra aandacht. Het eten was lekker, niet heel veel variatie maar dat is in ieder all in clusive hotel zo. De kamers waren wat aan de oude kant maar keurig opgeruimd en schoon. Elke dag word de kamer schoon gemaakt. Ook het animatie team is super. De hele dag door is er voor ieder wat wils.

met partner, Jan. 2014
"Voor 1x genoeg"vertalen
Dekker
7,0

17-01-2014 Het is een mooi hotel maar de russen maken er een bende van! Voor mensen die slecht ter been zijn is het niet geschikt er is geen lift en als je in het verste blok zit is het een kilometer lopen naar de eetzaal!
Als Nederlander mocht je elke dag eten in het Italiaans restaurant wat een perfecte oplossing was!

met partner, Jan. 2014
"Fantastische plek we gaan terug!!!"vertalen
Mina en Henk Hamstr...
7,0

18-01-2014 Net terug van een geweldige vakantie. Met weemoed kijken we terug naar deze vakantie. We hebben een geweldige tijd gehad. Het personeel is behulpzaam en heel vriendelijk. De ligging van het resort is adembenemend! Op het resort waren in totaal 3 restaurants. Het grote restaurant was voor alle gasten. Wij de Nederlanders , mochten gebruik maken van de Italiaanse en Visrestaurant ook gelegen op het resort. (Geheel kosteloos). De kamers waren oud, maar heel Schoon. Elke dag werden de kamers schoongemaakt en kregen we schonen handdoeken. Het eten was ook heel goed, voor elk wat wils. Buiten het restaurant wordt ook nog eten voorbereid op grill en bakplaten. Tsja en dan de andere gasten, tijdens ons verblijf waren en ongeveer in verhouding 80% Rus en 20 % Nederlanders, Duitsers en Arabieren. Geen last van de Russen gehad , we wisten dat deze mensen in grote getallen aanwezig zouden zijn. Maar de aanwezigheid van de Russen heeft onze pret niet bedorven. Wij gaan terug!!!!!

met oudere kinderen, Nov. 2013
"Fantastisch vakantieresort"vertalen
Marjan Kuijt
10,0

28-11-2013 Vorige week, 3e week november 2013, ben ik hier als dame alleen een week geweest. Prima resort om lekker te zonnen en te relaxen. De spa welness kan ik zeker aanraden. Als Nederlander wordt je op handen gedragen. Wij mochten als Nederlanders en Belgen apart eten in het pizzarestaurant, ver weg van de invasie Russen. Heerlijk gegeten. Het eten wordt bereid met schoon water dus geen darmklachten. Enig minpuntje, wat ook weer vakkundig opgelost werd, zijn de kamers boven de entree. Ik heb 2 nachten geen oog dichtgedaan vanwege het gedrag van dronken Russen. Maar op mijn vraag naar andere kamer werd ik direct geholpen. Geen last als vrouw alleenzijnde van opdringerige Egyptenaren. Werkelijk zeer goed resort. Klasse. Volgend jaar ga ik zeker weer in deze tijd van het jaar. Het is immers nog steeds 30 graden en je kunt in de zon zitten.

Nov. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
M. Hey
5,0

29-11-2013 12-11-2013 naar Sunny days el palacio geweest Geen Aanrader mits je van russen houdt. Wat een vreselijke beesten zijn het. Als je in het
restaurant ( oftewel "vreetschuur" ) wilt eten moet je van goede huizen komen want de russen nemen zoveel dat als jij aan de beurt bent alles op is , als je het al overleeft hebt. Eten erg slecht ( is russisch) krijgt van mij een -3. Gelukkig zag de manager ook dat de europeanen zich niet prettig in het restaurant voelden en had besloten dat wij in het á la carte restaurant konden eten. Het is zonde dat dit gebeurt want het personeel doet heel erg zijn best om het iedereen naar hun zin te maken. Maar mocht je een zwak hebben voor de russen dan is het een aanrader en kan je je hart ophalen.Ikzelf ga hier nooit meer naartoe al zouden ze me er geld voor geven.

met partner, Aug. 2013
"Leuk hotel"vertalen
Jaap
9,0

22-08-2013 Het hotel is geweldig. De kamers zijn schoon en groot. Wij hadden lekker een balkon met uitzicht op de zee, heerlijk om daar bij zonsondergang even te zitten!! Als Nederlander word je super behandeld in het hotel, iedereen van het personeel is erg vriendelijk. Wij willen in het bijzonder Roxanne (guest relation) nog bedanken voor de goede tips en adviezen. Het is jammer dat er zoveel Russen in het hotel zijn, maar daar moet je jezelf maar niet teveel van aan proberen te trekken. Het is jammer dat het restaurant niet meer soorten fruit heeft, want dat hebben wij toch wel gemist! Buiten staan iedere dag koks met eten, erg lekker. Het strand is super mooi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?