Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa ****

Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa
Sunny Days El Palacio Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunny Days El Palacio Resort & Spa bij:

689 reviews over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa in het Nederlands

Nooit meer

Mara, 25-5-2017

Dit hotel wat prachtig gelegen is aan een baai is slecht onderhouden. Vooral sanitair laar te wensen over. Eten erg eenzijdig en vooral gericht op gasten uit het Oostblok. Weinig europeanen. Ligging is wel erg mooi.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Uw Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 9-9-2017

Beste Maruna

Heel erg bedankt dat u al uw ervaringen en belevingen in ons gastenboek opgeschreven heeft, dit is voor ons en onze gasten erg belangrijk om een verblijf bij ons zo aangenaam mogelijk te maken

We zijn erg verheugd te horen dat uw vakantie zo succesvol verlopen is en hopen u zeker in de toekomst weer als gast te mogen begroeten

Fantastiesche vakantie

Lucinda Huisman, 3-7-2016

Super vakantie in Sunny days el palacio.

Super lokatie mensen heel erg behulpzaam ook tijdens de ramadan ! Kamers zijn zoals zo veel hotels in egypte niks te veel

Maar ook niets te kort is er iets niet goed t word direct opgelost . Bij de zee en het zwembad bar en ruim voldoende ligbedjes met schonen handdoeken.

Over eten valt altijd te klagen

Smaken

Verschillen nu eenmaal maar er is altijd iets wat je lekker vind en dit is zeker goed vers eten want vaak werd t voor je neus gemaakt.

Bij t zwembad maakt 🍸🍸Mohammed Sadan 👍👍heerlijke cocktails 👍👍🍸🍸🍸die hij met plezier bij je brengt op t strand !

Gereisd met partner in juni 2016
Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 28-7-2016

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan Sunny Days schrijven. Uw mening en feedback is belangrijk voor ons we willen dat al onze gasten een plezierige en onvergetelijk bezoek te hebben. Dank u voor de leuke reacties met betrekking tot ons animatieteam en het personeel We zijn blij dat u genoten van het hotel en de faciliteiten en de service die u ontvangen van al onze medewerkers. We zijn erg blij dat we je goede herinneringen aan uw verblijf zou kunnen geven en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar terug.

Fantastische plek direct aan zee

Inge punter, 25-3-2016

Zeer vriendelijk personeel, erg leuke contacten gehad met personeel. Kamer werd elke dag schoon gemaakt en het eten was goed. Er had iets meer variatie in gemogen. De ligging, direct aan zee is geweldig en je kunt er volop snorkelen. Elke dag genoeg entertainment.

We hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in maart 2016
Sunny Days Egypte Team, Sales Manager, 28-9-2016
Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente verblijf bij ons te schrijven. We zijn erg blij dat u van uw vakantie genieten met ons. Dank u voor de prachtige opmerkingen met betrekking tot onze medewerkers en animatieteam. We zijn blij je weer genoten van onze faciliteiten en we willen u bedanken voor het kiezen om weer bij ons blijven als u een deel van het Sunny Days Family zijn geworden. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien.

Mooi hotel, slecht bijgehouden.

Tim M, 23-2-2016

De kamer:

Veel schimmel in de badkamer, veel kalksteen/aanslag bij de kranen, wc-borstel versleten en vol ontlasting resten, wc-bril kan ook vervangen worden, matrassen en bedden zijn ingezakt en mogen ook vervangen worden. Dit laatste gemeld en een "nieuw" bed gekregen. Die kraakte en piepte minder, maar de matrassen zijn te ingezakt.

Het eten:

Het ontbijt en lunch was iedere dag grotendeels hetzelfde met een redelijke keuze. Fruit iedere dag sinaasappels, dadels en meloen. Soms met granaatappel, mandarijn en/of grapefruit. Bij het avondeten vaak koud of lauw voedsel. Af en toe servetten met vlekken en bestek idem dito.

Van de zeven avondmaaltijden waren er twee heel goed naar onze mening. Wederom vaak dezelfde gerechten en enkele gerechten die in de avond variëren.

Het hotel ziet er op zich mooi uit. Mooie kunstmatige baai. Hygiëne en onderhoud mag wat ons betreft meer aan gedaan worden. Zelfs de sportschool heeft gebrekkig onderhoud en daardoor teveel slijtage.

Gereisd met partner in februari 2016
Sunny Days Egypte Team, Sales Manager, 28-9-2016

Dank voor de tijd neemt om een beoordeling met betrekking schrijven naar uw recente vakantie bij ons in El Palacio. We zijn erg blij dat de totale vakantie je genoten hebt van uw verblijf bij ons. Dank u voor de zeer openhartige herziening van zowel negatieve als positieve punten die zijn geconstateerd en zal door ons management team worden aangepakt. Uw mening en feedback zijn erg belangrijk voor ons en we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Nooit meer!

Elise, 7-2-2016

Dit is géén 5* hotel!!!!! Ook niet voor Egyptische begrippen.

Als je aan komt rijden zie je al dat het oud en vervallen is.

Op onze kamer was een heleboel stuk. O.a. de stopcontacten.

Het restaurant heeft vies bestek, borden en glazen op tafel.

Het eten van 's avonds ligt de volgende ochtend weer bij het buffet als ontbijt.

Wij zijn hier bijna 24 uur geweest en hebben toen om geboekt naar een echt 5* hotel. Samen met nog 3 andere stelen, trouwens.

Toen het management dit hoorde, kwamen ze met 3 man sterk verhaal halen. Dreigend voor ons staan en afdwingen dat we zouden blijven.

Gereisd met partner in januari 2016
Greetings from Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 20-2-2017
Laat het me deze gelegenheid aangrijpen om u te bedanken voor het delen van uw vakantie beoordelingen door deze zo grote kanaal, accepteer ons diep excuses dat onze gastvrijheid niet aan uw verwachtingen, vragen uw goede zelf vertrouwen dat uw commentaar had genoteerd en overwogen in onze motivatie plannen veelbelovend met meer comfort tijdens uw volgende bezoek. We kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen in onze Sunny Resorts wensen u een aangenaam verblijf vol onvergetelijke herinneringen.

enorme puinhoop

cnossen m., 7-2-2016

het uitzicht mooi.de rest verschrikkelijk.alles vies, vol met locals, chaos in de eetzaal, of wat hier voor door moet gaan, het leek wel een oude stationshal. lawaai, kinderen,puinhoop compleet. wij zijn veel op vakantie in egypte en weten echt wel onderscheid te maken en zeuren niet snel maar dit hotel slaat echt alles. 5 sterren op de sites, wat ons betreft 1 ster vanwege het uitzicht. snel overgeboekt en toch nog mooie vakantie gehad gelukkig...
Gereisd met partner in januari 2016
Greetins Sunny Days Egypt Team, Sales Manager, 20-2-2017

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio uw feedback is belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat u een onvergetelijke vakantie te schrijven.

Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en passeren we over je feedback om ons management voor de beoordeling en de implementatie in ons verbeterplan.

We zijn blij dat je deed genieten van uw vakantie en we hopen u snel onder diffrent omstandigheden te zien.

Geweldig hotel, super vriendelijk personeel

Amany Rezk, 2-2-2016

Voor zoveelste keer zijn we in Hurghada geweest, geel teleurstelling. Gweldig hotel, super vriendelijk personeel. Je wordt op elke moment geholpen. Kamers zijn dagelijks schoon, bar open 24 uur per dag. gasten zijn vriendelijk tegen elkaar.

personeel doet zijn uiterst best om de gasten tevreden te stellen.

wij willen iedereen bedanken voor onze prettige en geweldig verblijf , in het bijzonder willen wij de heer Essam Awadallah Area manager of food &Beverage bedanken voor de gastvrijheid en de perfecte service die hij opgeleverd heeft met de herenAlaa Elturkey, Ayman Hozeine, Sherif Said, Sayed Fathy .

Gereisd met partner in februari 2016

Geachte Youpinl

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan El Palacio Hotel te schrijven. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons als we ernaar streven om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun verblijf bij ons uw feedback helpt ons om de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gasten te verbeteren. We zijn erg blij dat je echt genoten van uw verblijf bij ons en vonden het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, het en dat je genoeg dingen had te doen. Wij willen u bedanken voor het kiezen om uw vakantie door te brengen bij ons in Sunny Days Egypte en we hopen u binnenkort weer te zien.

Prima hotel!

AnsjelienCorne, 10-10-2015

Hier in 2012 een weekje geweest met mijn moeder.

Prima kamers en goed eten, lekker zwembad en een fijn strand om aan te liggen!

Gereisd anders in februari 2014

zeer slecht hotel/resort

Niels en Lesley, 22-8-2015

De sterren niet waard: zeer slecht chloor zwembad; Slechte sanitaire voorzieningen; Personeel is zeer onvriendelijk en onbeschoft; Drinken word de gehele dag geschonken in plastic bekerTJES (voor overdag te begrijpen maar een cocktailtje in een glas is wel zo lekker); Het restaurant is niet groot genoeg voor het aantal gasten. te weinig plek, geen borden, geen bestek en tafels vies; Aanbod van het eten was minimaal en niet bijzonder(10 dagen hetzelfde gegeten); GELUKKIG was er een vis restaurant waar de kwaliteit beter was. Hier kon je gratis gebruik van maken als westerling. Maar elke dag vis eten is ook niet alles; Kamer is gedateerd, ook hier sanitair aan vervanging toe. een lekkende airco en een lekkende sifon (werd niets aan gedaan); WIFI is NIET gratis, met geluk heb je in de lobby iets bereik; Bijboeken van de kamer ONMOGELIJK zonder groot bedrag te betalen anders geen eten en drinken meer na uitchecken 12:00. GEEN HOTEL VOOR DE NEDERLANDSE MAATSTAVEN.
Gereisd met partner in juli 2015

heerlijke vakantie in Sunny days el Palacio

Caroline, 4-8-2015

Prachtig groot hotel met mooi zwembad en een eigen baai. Vrijwel alle kamers kijken op zee.de kamers zijn schoon, ruim en hebben heerlijke grote bedden. Het sanitair zag er netjes uit. Het eten is niet Europees dus het buffet viel wat tegen maar Europeanen mogen alle 3 de maaltijden ook kosteloos nuttigwn in het Italiaans en het vis restaurant. Hier kun je gewoon a la carte bestellen. Echt ideaalHet hotel is gunstig gelegen en met de taxi ben je zo midden in het centrum. De taxi kost overigens echt niet veel! Hurghada is echt erg leuk en ik voelde me er gewoon veilig. Afdingen moet je wel kunnen maar dat is heel gewoon in een land als dit.
Gereisd met partner in juli 2015
Greetings from Sunny Days Team, Sales Manager, 20-2-2017
Dank u voor de tijd neemt om een mooi overzicht van uw recente verblijf bij ons in El Palacio We zijn ontzettend blij dat u een aangenaam verblijf bij ons in het bijzonder is dit de vijfde keer met ons had te schrijven. Bedankt voor de leuke opmerkingen over de service die u ontvangt van ons personeel in het hotel. We zijn erg blij dat je weer zal terugkeren en we zullen uiteraard hebben uw kamer voor u klaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunny Days El Palacio Resort & Spa scoort een 7.99 uit 10 op basis van 958 reviews.