6,7

Matig

168 reviews over Hotel Sultan Beach in het Nederlands

Zeer kindvriendelijk hotel

Rene, 11-5-2011

We waren in mei 2007 naar dit hotel in Egypte geweest, was alleen de naam vergeten, maar toch uiteindelijk gevonden. We hadden een familiekamer, maar daar werkte de airco niet, de volgende dag kregen we een andere familiekamer, waar de airco wel goed werkte. Het eten was goed(geen buikpuin of diarree gehad) en ook de drankjes waren lekker, ik heb niets gemerkt van plastic bekertjes, wij kregen alles in glazen, behalve bij het zwembad, wat mij logisch lijkt, als je daar met je blote voeten in glas trapt, bijvoorbeeld.

Hebben een 1 dag excursie naar Luxor gehad, heel mooi om te zien, al die oude beschaving. Vriendelijk personeel en er waren natuurlijk russen, maar daar hebben we weinig last van gehad. Zou hier zeker weer een keer naar toe gaan.

Leuk zwembad, eigen privestrandje en handdoeken service was gratis, niets teveel betaald en ook niet te weinig. Alleen buiten het Hotel waren ze wat opdringerig, een keertje daar zoete thee gedronken en daarna laten ze je met rust.

Gereisd familie in mei 2007

Never nooit meer Sultan BITCH Hotel

Diane, 26-12-2010

Wat een aanfluiting dit hotel, wij zijn nu voor de 5e keer naar Hurghada geweest en dit is het allerslechtste hotel waar we ooit zijn geweest. Ten eerste toen wij gingen inchecken werd ons verteld dat het geld nog niet was overgemaakt!!! Hebben we uren in de lobby moeten wachten na een lange vliegreis met ons zoontje die al oververmoeid was. Uiteindelijk is dit opgelost door middel van de hostess die bijna smekend vroeg of we aub de kamer op mochten want ze hadden ons 3en zonder pardon de straat op willen zetten!!?

Dan het eten, wat een ranzig voedsel wordt er daar geserveerd. Al het eten smaakt naar niks, of het nou melk of koffie is, alles wordt aangelengd met water en het eten is elke dag hetzelfde. We hebben iedere dag buiten de deur gegeten want dit sloeg echt helemaal nergens op!!

Het hotel is echt gericht op de Russen, we waren de enigste 3 Hollanders op zo'n 400 Russen. Het is er doodsaai, het animatie team voor kinderen is ook alleen op Russen gericht.

WEGBLIJVEN HIER!!!!

Gereisd familie in december 2010

als ned wordt je daar zeer goed behandeld.

familie Dontje, 27-11-2010

als je het personeel met respect behandeld.

heb je een super vakantie.

wij hadden elke dag 4 strand stoelen die ze reserveerde voor ons.

elke dag in het restaurand een eigen tafel.

kort om een super hotel en personeel.

wij zijn 11 dagen geweest en niet ziek van het eten.

de kids ( 9 en 7 ) willen volgend jaar weer en wij ook

dus sultan beach tot volgend jaar.

Gereisd familie in november 2010

Verouderd hotel met voornamelijk russen..

aapie, 21-10-2010

Aangekomen bij het hotel kregen we te horen dat er geen kamers vrij waren.

Voornamelijk bezetting is russen dus wij konden naar een ander en veel slechter hotel dan je kan geloven voor 1 nacht.

Eenmaal terug in SUltan Beach de volgende dag waren ze erg vriendelijk en kregen we ook een mooie kamer aangeboden.

Het eten is niet super maar personeel gaf aan dat russen alles eten en 99% van de gasten zijn toch echt russen. je hebt wel keuze genoeg wat betreft gerechten.

De kamers zijn behoorlijk verouderd en eigenlijk is dit in het hele hotel terug te vinden.

Het zwembad is mooi en ook voor de kleintjes is er een mooi zwembad.

Personeel is vriendelijk alleen van een volle bus gaan er maar 2 nederlanders naar sultan beach en ook dat zegt denk ik wel genoeg.

Gereisd met partner in oktober 2010

Nooit meer

Jos van Doornspeek, 6-10-2010

Ik ben hier een week geweest met mijn dochter, ons hele gezin is verliefd op Egypte maar dit was wel de allerslechtste ervaring terwijl wij met heel weinig normaal genoegen nemen en al verschillende plaatsen en hotels hebben geprobeerd. We kwamen hier terecht omdat ons geboekte hotel overboekt was. De kamer was minimaal, badkamer even zo, het strand lag tussen 2 steigers in en ook het eten was niet echt super maar het allerslimste waren de andere gasten, dit hotel is gewoon een Russische/Oostblok enclave en een ieder weet wat dat betekend.
Gereisd familie in augustus 2010

eten viel erg tegen

Irma, 29-9-2010

Hotel met mooie grote kamers. Helaas opdringerig personeeel en animatieteam. De tuinman duwde ons wat basilicumzaad in de handen en eiste vervolgens 5 euro !!! Eten erg eentonig, vis met alleen graat, weinig variatie.

Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2010

Niet goed

Bart Driesen, 25-8-2010

aan ons verblijf houden we 3 positieve dingen over. massagesessies in het hotel zijn echt geweldig goed. deze mensen zijn ook zeer vriendelijk net als de uitbater van het duikcenter in het hotel waarmee we zijn gaan snorkelen, echt schitterend. 3e positieve punt was het prachtige weer. voor de rest was het echt geen aanrader. zeer onvriendelijk personeel in het restaurant en de receptie. Verder stikt het er van de Polen en Russen. ook bij de poolbar en het restaurant is het drinken nooit koud en is vooral de poolbar zeer smerig. wij zijn absoluut geen moelijke mensen maar vonden dit absoluut geen goed hotel. Ons zien ze hier in ieder geval nooit meer terug.
Gereisd met partner in augustus 2010

Verschrikkelijk !

Iris, 12-7-2010

Wat een horror vakantie was dat zeg ! Het zag er zo leuk uit op internet maar helaas was de realiteit anders... Veel asociale Russen. Smerig eten.. de rauwe kip stond buiten in de zon en was gewoon al bruin geworden. Ook is er niks te doen geen animatie Hurgada is ook een vieze stad. Zelfgemaakt gamele bedjes bij het zwembad. Er is helemaal geen strand.. Alleen een soort baai waar boten in liggen (stinkt dus naar benzine) Ik heb 8 dagen brood met boter gegeten en ben gewoon 4 dagen flink ziek geweest. Was ingeent en ben nooit ziek dat zegt denk ik genoeg. 1 tip ga hier niet heen ![4]
Gereisd met vrienden in april 2008

Nooit meer

Iris, 12-7-2010

Wat een horror vakantie was dit zeg. Vies eten ! De rauwe kip lag buiten in de zon en werd gewoon al bruin te ranzig voor woorden ! Ze hadden nog een eens patat.. Ik heb 8 dagen lang brood met boter gegeten meer niet en nog flink ziek geweest 4 dagen op de kamer gezeten waar trouwens ook geen ramen in zaten alleen een deur naar een gezamelijk balkon ook al zoiets aparts..De zon al om 19:00 uur onder en om 22:00 uur wordt je gewoon van je stoel gelicht dan moet je weg zijn.. Dat hadden wij nog nooit meegemaakt.. Geen animatie niks.. En Hurgada is helemaal een vieze stad.. Als ze als vrouw zijnde je mond open doet staan ze ook nog eens gek te kijken..
Gereisd met partner in april 2008

Erg gastvrij, vriendelijk en

Henry en Renate, 12-7-2010

Personeel is erg meewerkend, vriendelijk en gastvrij. Ze doen alles voor je. Zeker als je ook vriendelijk tegen hun bent. Kamers zijn netjes verzorgd en hygienisch. Het eten is van goede kwaliteit en genoeg keus. We hebben er een goede tijd gehad.
Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Beach in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sultan Beach scoort een 6.65 uit 10 op basis van 199 reviews.