Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) *****

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) bij:

116 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Voor Jonge bejaarden & kids

Marcus willems, 20-10-2017

voldoet niet aan 5sterren volgens de reviews worden alleen de positieve opmerkingen bewaard en de rest verwijderd! Na 3dagen heb je het daar gehad!..en zoek je andere restaurants,en stranden.

is voor een 60plussers en voor kids super ok .Maar niet voor fijne eters,watersporters, er is geen intertaiming in hotel saai dus.Van 24u tot ..kan je alleen een appelsien of broodje met kaas/leverworst eten ---cocktails die smaken naar waterijs met zoetstof en kleurtjes ,nergens om over te stoefen je komt er zeker niet dronken van (lach) En je moet altijd geld op zak hebben ..voor tips of extra bedieningen. Ze trachten je telkens op te lichten,waar dan ook in het hotel taxi's rekenen 10 x meer aan volgens het normale!!! als je ga schoppen op je hoede zijn tzijn qewoon allemaal geboren oplichters ;-).Het dak restaurant was goed!, en vooral de ideale temperatuur en wind/zon is een toppi vandaar koos ik egypte. volgende reisje turkey hotels!;-)

Gereisd met partner in oktober 2017

Geen 5 sterren waard maar wel een leuk hotel

Tessa en Sven, 2-10-2017

Een heel mooi hotel met een heel leuk aquapark en een zalige lazyriver. Mooie kamers, mooi gebouw,.. Alles zag er mooi uit. Het hotel verdiend puur op het uitzicht zeker 5 sterren.

Maar al de rest is maar 4sterren waard.

Het buffet lijkt zeer groot.. maar in realiteit is het eigenlijk heel klein. Weinig keuze, elke dag 2 of soms 3 soorten vlees of vis. Er waren zelfs dagen dat er geen vis was. Dessert was elke dag het zelfde (zowel in de middag als in de avond) Taart en mierezoete (droge) koeken. Verder niets. Fruit was ook elke ochtend, middag en avond het zelfde. meloen, dadels, appel en banaan. Dat was het.. De 24u all in formule is ook een grote leugen. Je kan in de ochtend een heel klein buffetje eten van 5u tot 7u. van 7u tot 10u30 kan je in het buffetrestaurant eten (om 10u30 zijn ze alles al aan het opruimen) Van 10u30 tot 11u30 kan je in een ander restaurant opnieuw een heel klein buffetje eten (enkel wat droge koeken, cornflakes, en wat brood met enkel confituur) dan moet je w8ten tot 13u om in het buffet of in 1 van de andere restaurants te eten. er is 1 restaurant open tot 16u daarna moet je wachten tot 17u om een droge hamburger of een soort van namaakvlees hotdog te eten. En dan is het restaurant terug open vanaf 18u. je hebt nog een laat diner van 22u30 tot 00u00 (heel klein) en dan is er enkel nog in de lobby een droog broodje met harde kaas of namaaksalami te krijgen. Heel triestig..

De a la carte restaurants zijn super! Jammer dat je maar 1keer per verblijf mag gaan. Wij waren er 11dagen en vonden 2keer wel te weinig, zeker omdat het buffet de wensen overliet. Toen we dit gemeld hadden kregen we als antwoord 1keer per verblijf en daar blijft het bij. Gelukkig voor ons was er een hele lieve dame in het palappa restaurant die ons toch uitnodigde om een 2de keer daar te gaan eten. En die ons een super avond heeft bezorgt! Dit maakte al heel veel goed voor ons.

De spa.. Daar is niets te beleven. De koppels reconnect massage.. alle 2 op een aparte tafel een meter uit elkaar. Maar wel een goede massage. Verder kon je gebruik maken van de spafaciliteiten. Dit was: 2 sauna’s (waarvan 1 gesloten en 2 stoombaden (1 gesloten en 1 stonk naar rotte vis)

Als je aan het zwembad ligt wordt je elke dag minstens 2keer lastiggevallen door verkopers van het hotel. Ze proberen een spa behandeling, een jeep safari, foto’s enzo,.. te verkopen. Ze blijven maar terugkomen.. Niet leuk als je op het gemak ligt te zonnen.

De animatie was elke dag hetzelfde aqua gym en waterpolo. In de avond waren er shows, vals gezang of rare dansen. Daarna kan je naar de discotheek (die te betalen is) de animatie verzameld iedereen en vertrekt samen naar de disco. Ze laten je daar in een zetel zitten en zetten zichzelf iets verder weg. Je betaald er 6euro voor een cocktail, hoort enkel lounge muziek en na een half uur is iedereen van de animatie weg. Daar zit je dan..

De kamer is heel mooi en vooral heel proper. Onze kuisman was top! Elke dag een mooi gevouwen handdoekje en super nette kamer. De bedden zijn heel hard alsook de kussens. Elke dag wakker worden met een stijve rug en nek.

Bij het aqua park moet je wel opletten. Ik heb dagelijks mensen die met 2 in een band door de buis gingen zien omkantelen in de buis. Wij zijn zelf ook gevallen en hebben er een kleine hersenschudding, en een serieuze bloeduitstorting aan de kin aan overgehouden. De mensen aan de buizen geven graag een flinke duw dat je snel gaat.. Maar dat is dan het gevolg. Toen we dit vermelde hebben ze er bij ons wel rekening mee gehouden.. maar toch heb ik daarna nog veel mensen gezien die het zelfde voorhanden.

Voor ons was het al bij al een leuke reis, warm weer, goeie cocktails, leuke zwembaden en gewoon samen genieten van het niets doen. Het mindere eten en al de rest denken we even weg. Maar gaan zeker niet meer terug naar dit hotel.

De beoordelingen hier op Zoover leken veel belovend.. Jammer genoeg was het toch een heel stuk minder in de realiteit.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

J. Kok, 28-9-2017

Schoon hotel, super eten, bijzonder vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar stond. Ook kun je normaal erop uit in Hurghada wat erg belangrijk is voor de bevolking! Ze zijn nog steeds aan het opbouwen van de stad wat ook te zien is.
Gereisd met vrienden in september 2017

Hotel met alles op en aan

Sven bombeke, 18-9-2017

-Hygiëne waren op en top: constant mensen die alles schoon hielden!

-Rustige relax pools maar ook animatie pool met vele activiteiten.

-Top animatie team! Katrin, Khareem, Xenia en Celine gaven ons veel leuke momenten + zeer leuke babbels!

-Enige minpuntje: variatie in eten(wel super lekker)

- zeker aan te raden: de a la carte restauranten!

Sven en Tiffany

Gereisd met partner in september 2017

Gewoon fantastisch

ingrid , 7-9-2017

Er valt niets negatiefs te zeggen over dit hotel. Alles, inclusief, het annimatieteam is (bijna) perfect.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Meer dan fantastisch. Aanrader!

Roose, 1-9-2017

Vanaf vliegveld Hurghada met de bus naar Steigenberger Aqua Magic neemt 10 min in beslag. Wat dat betreft is de ligging perfect.

Aankomst hotel is het welkom voor Egyptische begrippen gewoon goed. Je krijgt een welkomstdrankje tijdens het inchecken.

Aankomst kamer is eerste indruk perfect. Ruime kamer, ruime badkamer en indien nodig ruime kinderkamer.

Kamer wordt dagelijks zeer goed schoongemaakt. Af en toe een fooi en je maakt ze zeer blij. Hoeft niet veel te zijn. Accommodatie met 8 zwembaden waaronder ook pierebaden is zeer indrukwekkend vooral avonds.

Tijdens je vakantie in het zwembad komt er iemand je eventuele bestelling opnemen en komt het ook brengen. Ook deze geef je af en toe een euro, want vergeet niet hun loon is niet hoog.

Het eten in grote restaurant is goed, alleen de variatie had persoonlijk beter gemogen. Bij het piratenschip is het kleine restaurant, voor als je rustig wilt ontbijten.

Je hebt recht op 1x gratis eten op het dak. Doe dit zeker want dit eten is gewoon verrukkelijk. Bij een tweede keer betaal je. 4 gangen menu c.a. € 17,00

Buiten het hotel heb je twee restaurants, Nubian en White Elephant beide de moeite waard.

Respect voor het animatie team. Deze werken hard en lang door.

Enig minpunt: rond de klok van 15.00 uur is het mogelijk dat Egyptenaren met hun klein kinderen komen. Bij ons twee keer voorgekomen dat een kindje in het zwembad poept. Let wel het kind kan hier niets aan doen. De ouders wel. Het zwembad wordt wel gelijk schoongemaakt.

Ook lopen sommige vrouwen met een hoofddoek of in burka's als jij je hier druk om maakt dan zeg ik dat je niet moet gaan. Je bent immers te gast in het land van de moslims. Doe net als ik, zeg ze gedag en maak een praatje en zeg dat ze mooi zijn. En eigenlijk zijn ze dat ook. Vinden ze leuker dan jij denkt

Wat betreft de taxi ( oranje blauw ) lokale bevolking betalen uiterlijk 50 pond. Jij als toerist betaald 400 pond. Althans daar beginnen ze mee. Ding af tussen 250 en 300 pond ( € 15 ) en ga naar Senzo Mall. Zeker niet naar Dahar en Sheraton.

Al met al. Onze vakantie was super. En voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het perfecte resort echter vrouwonvriendelijk

kelly, 31-8-2017

15 dagen verbleven met 2 kinderen van 5 en 8 jaar. Men vliegt echt voor je, bijna op het ongemakkelijke af. Zeker als vrouw zijnde, de opmerkingen continue waren storend,met name van de chef kok in het buffet restaurant . Hij zorgde ervoor dat ik als vrouw mijn eten niet alleen wilde halen. Zowel animatie team als meiden van kids club zijn top. Overal wordt de hele dag schoon gemaakt en guest relations kwam vaak een praatje maken of alles naar wens was. Koude doekjes rondbrengen tijdens de hete uren,zonnebril even oppoetsen, ze doen de gekste dingen om je koning te voelen,ze verdienen echt een fooi. Overal badmeesters. Je moet echt van goede huize komen om daar te kunnen verdrinken! Kortom een aanrader,zeker met kinderen,maar wees als vrouw zijnde direct duidelijk dat je niet van vrouwonvriendelijke opmerkingen gediend bent.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Isa, 21-8-2017

Het hotel is erg mooi, de mensen zijn er heel aardig. Vooral het animatieteam is fantastisch (in het speciaal kareem).

De matrassen zijn alleen wel hard.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch!

Fleur Rupert, 21-8-2017

Het hotel is fantastisch, ontzettend aardig en behulpzaam personeel vooral het animatieteam was te gek (kusje voor Kareem en Luca 😘). Enig minpuntje.. de matrassen van de bedden zijn erg hard.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

zeer mooi hotel

Nadine, 16-8-2017

zeer mooi hotel .mooie ruime kamers badkamer zeer ruim. alles netjes een schoon. personeel erg vriendelijk. Eten zeer gevarieerd en goed. niemand ziek geweest. aanrader ga a la cart eten bij magic sky en magic palappa echt super!!! Niet zo geschikt voor de kleinere kinderen. Ruimte bij animatie mag iets meer. was altijd erg druk geen stoelen te krijgen. Je kunt er lekker winkelen in hotel maar ook 5 minlopen van hotel veel winkels waar je avond kun twinkelen. Niets gemerkt van alle onrust. Geen seconde onveilig gevoeld. Ondanks de aanslag 2 dagen voor ons vertrek op Duitse toeristen. Land wordt wel armen in vergelijking met 4 jaar geleden. ook is dit te merken aan de opdringerige verkopers die elke toerist aanklampen omdat ze afhankelijk zijn van ons geld.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) scoort een 9.44 uit 10 op basis van 355 reviews.