9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld)***** bij :

109 reviews over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in het Nederlands

Isa, 21-8-2017

Het hotel is erg mooi, de mensen zijn er heel aardig. Vooral het animatieteam is fantastisch (in het speciaal kareem).

De matrassen zijn alleen wel hard.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch!

Fleur Rupert, 21-8-2017

Het hotel is fantastisch, ontzettend aardig en behulpzaam personeel vooral het animatieteam was te gek (kusje voor Kareem en Luca 😘). Enig minpuntje.. de matrassen van de bedden zijn erg hard.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

zeer mooi hotel

Nadine, 16-8-2017

zeer mooi hotel .mooie ruime kamers badkamer zeer ruim. alles netjes een schoon. personeel erg vriendelijk. Eten zeer gevarieerd en goed. niemand ziek geweest. aanrader ga a la cart eten bij magic sky en magic palappa echt super!!! Niet zo geschikt voor de kleinere kinderen. Ruimte bij animatie mag iets meer. was altijd erg druk geen stoelen te krijgen. Je kunt er lekker winkelen in hotel maar ook 5 minlopen van hotel veel winkels waar je avond kun twinkelen. Niets gemerkt van alle onrust. Geen seconde onveilig gevoeld. Ondanks de aanslag 2 dagen voor ons vertrek op Duitse toeristen. Land wordt wel armen in vergelijking met 4 jaar geleden. ook is dit te merken aan de opdringerige verkopers die elke toerist aanklampen omdat ze afhankelijk zijn van ons geld.

Heel goed hotel

Van Hoof, 8-8-2017

Heel mooi proper hotel, heel vriendelijk personeel en voor ieders wat wils qua zwembaden. Top hotel.

Fantastische plek

Kelly, 23-7-2017

Het hotel is netjes verzorgd.

Het hotel zit mooi gelegen , voor het hotel staan taxi's en de bewaker schrijft op met welke taxi je waar naartoe gaat en ook als je terug komt.

De animatie doet het erg leuk met de kinderen en ouderen vooral karim!

Het eten is elke dag anders en als er iets niet bij zit kan je er altijd naar vragen en ze maken het!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Leuk hotel!

John, 21-7-2017

Leuk en mooi hotel

We zijn hier nu bijna 3 weken en nu al jammer dat we nog maar 8 dagen over hebben.

En ook het animatie team is erg lollig :-)

I want to thank the animationteam, and special to:

Kareem,ziko, Cucu, Renita, Nathalie, Mido

And the waiters, niet the pool and in the restaurants they where all great😃

Mooi hotel

Kay, 14-7-2017

Goed restaurant, hele leuke animatie en fantastische service.

We willen Karim en Ziko en kuku hartelijk bedanken, ze waren erg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige vakantie !

Sherilyn, 12-7-2017

Het hotel is echt super, meteen boeken! Alles is perfect, het eten is lekker, het animatieteam is super actief en enthousiast. Het zwembad en de kamers zijn super schoon en ik heb in 3 weken pas 1 insect gezien. Het animatie team zijn we nog het meest enthousiast over, Kareem, Renyta en Ziko zijn echt super en precies zoals de mensen in een animatieteam horen te zijn.
Gereisd familie in januari 2017

Super leuk leuk hotel

Shirley, 12-7-2017

Alles is goed! Eten is goed, zwembad is goed! Animatie team is echt leuk! Kareem, ziko, rynita, allemaal eigenlijk heel leuk! Niks op aan te merken.
Gereisd familie in januari 2017

Fijn hotel met kinderen en mooier dan de foto's

Sjoerd Niessen, 10-7-2017

Bestemming: Toch wel wat huiverig voor Egypte, maar nergens voor nodig. Geboekt vanaf 20 juni t/m 1 juli (12 dagen) in dit hotel bij touroperator. Overigens een prima maatschappij met directe vluchten. Nog nooit in Egypte geweest, maar overwegen zeker om weer een keer te gaan.

Het eten: Er zijn mensen die klagen over het eten, nou ik feliciteer ze hierbij met de sterrenchef die thuis voor ze kookt. Echt onzin het is gevarieerd en gewoon goed. Elk ontbijt, lunch en diner (buffet hoofdgebouw) kun je kiezen uit veel en ik bedoel echt veel. Yoghurt 6 soorten, fruit zes soorten, brood 6 tot 8 soorten en ga zo maar door. Je kan ook eten bij Italiaans a la carte restaurant (bij glijbanen, tevens ook lunch) en bij Sky Magic en bij het piratenschip zit ook een klein buffetrestaurant (ontbijt, lunch, diner). Eten bij Italiaan is prima en zo ook bij Sky Magic. Voor Aziatisch eten moet je betalen, een aanrader is de Teppanyaki. In Nederland doen wij dat vaker en deze was echt supergoed kregen zelfs een kreeft. Het enige wat ik minder vond was dat je in de a la carte restaurants de wijn moest bijbetalen. Was overigens wel goede wijn en zeker niet duur. Prosecco bij Italiaan is een aanrader! De sportsbar en disco stelt niet heel veel voor en ook daar zijn de drankjes niet inclusief. Dit heb ik wel gemeld bij de manager (zie ook bedden), want dat vind ik gewoon vreemd en niet horen.

Het drinken: Bestaat uit postmixes (Pepsi, 7-Up etc.) wat de frisdrank betreft en verder is er appelsap, sinaasappellimonade, mineraalwater...etc. Iedereen die vaker all-inclusive zit weet wat ik dan bedoel. Het bier en de overige alcoholische dranken zijn de hele dag gratis en van prima smaak. Neem een cocktail: Cubalibre, Blue Lagoon of andere.....ze zijn echt goed en ze gooien er genoeg alcohol in (geen Zeeuws Meisje...ons benne zuunig). Dan de koffie....die is top. Nescafé...en daar verwacht je meestal niet veel van, maar we spraken meerdere mensen die al vaker naar Egypte waren geweest en die zeiden ook dat de koffieautomaten hier echt veel beter zijn de andere hotels waar zij zaten. Een prima bakkie pleur.

Zwembaden: Het piratenschip is gesitueerd bij het kinderbadje met 3 glijbanen en geeft veel waterfun. De kinderen waren er niet weg te slaan. Je kan er makkelijk zelf toezicht op houden, maar er zitten daar al minimaal 3 a 4 badmeesters. De oudste kon ook van de glijbanen (Aquapark), nou die wilde daar de hele dag wel blijven. Toezicht is goed en ze corrigeren met fluitjes. Zelfs in Nederlandse zwembaden niet zoveel toezicht. Dit geld overigens voor alle plekken waar water is. Dat gaf een goed gevoel.

Kamer: Wij hadden een Junior Suite met 2 kinderen (3 en 6) geboekt. Wij zaten boven het buffet restaurant en de kidsclub voor de kenners. Heb je wat meer over voor een kamer neem de junior suite....is echt super. Twee ruime kamers met op beiden een tv en een hele ruime badkamer met inloopdouche. Vanwege de ligging van de kamer hadden wij een extra groot balkon, zo mooi uitzicht op het zwembad. Absoluut slecht vond ik de matrassen. Die waren veel te hard en geven te weinig ondersteuning. Overigens hebben wij dit gemeld bij een manager die ons om een review vroeg. Hij heeft het meegenomen in de evaluatie.

Animatie: Kidsteam is superlief. Spreken helaas geen Nederlands, maar wel Duits en Engels. Mijn oudste van 6 kan redelijk Engels verstaan, maar voor de jongste van 3 was dat in begin lastig. Vanaf 4 mogen kinderen zonder ouders, maar gelukkig werkt onze opvoeding blijkbaar toch beter dan wij af en toe denken. De engeltjes gingen regelmatig daar tekenen, kleuren, knutselen of in de keuken spelen. ’s Avond is er kidsdisco (super!) en een volwassenshow. Overdag zijn er ook allerlei activiteiten, keurig geregeld een lief team.

Hotel: Mooi onderhouden. Het is absoluut rolstoelvriendelijk voor wie dat zoekt. Groot, maar dat gevoel heb je niet door de layout. Je krijgt geen massaal gevoel. Heerlijk genoten en vinden het echt een aanrader voor jong en oud!

Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Aqua Magic (Splashworld) scoort een 9.41 uit 10 op basis van 321 reviews.