Hotel Sofitel Coralia ****

Sofitel Coralia
8,9

7 reviews over Hotel Sofitel Coralia in het Nederlands

Ineke Buter, 15-1-2005

Dit hotel is mijn tweede huis. Kom hier vanaf mei 2001, 4x per jaar. Ben aardig ingeburgerd in dit hotel. Een goede masseur Fawzy, bedreven is in Reiki en shiatsu. De manege gerund door Hany Bakir en zijn vaste begeleider Mahmoud, ook een aanrader. Paarden, goed verzorgd en de lessen niet duur. Ook voor mensen met een handicap wordt uitgebreid stilgestaan om hen ook het rijden zo aangenaam mogelijk te maken. Wanneer je bang bent helpt hij je daar vanaf. Het is niet zo dat je meteen op het paard gezet wordt en rijden maar. Nee, deze man zal altijd zijn paard boven de berijder plaatsen met grondig onderbouwde uitleg. Elke dag is er een thema/dresscode. Er is een dokter verbond aan het hotel. Ook kun je verschillende trips boeken naar bezienswaardigheden. Info, mail me. Écht een aanrader.
Gereisd anders in januari 2005

Anouk, 4-1-2005

Erg mooi en schoon hotel. Schoonmaak personeel erg vriendlijk. Vond het andere personeel soms wat minder vriendelijk, aan de receptie wilden ze niet zoveel moeite voor je doen, behalve als er geld aan je verdiend kon worden.

Eten was iedere dag een feest! heerlijke toetjes.

Handoekpas wel handig, wees er in het hoogzeisoen wel op tijd bij, anders zijn alle bedden bezet.

Voor een kleine fooi (schoonmakers) wordt je kamer mooi "versierd". Fijn zwembad. Lekker standje. Wel ver van Hurgada maar als je naar de grote weg loopt en met meerdere personen een busje aan houd kun je al voor 5 pond pp (20 pond) heen en 20 pond terug. De aanhouder wint!!

Gereisd anders in januari 2005

Laura Passchier, 13-12-2004

Een heerlijk hotel, met een heerlijk strand, mooie snorkel lokatie (bijna nog beter als die ik gezien heb op de snorkelexcursie).

Echt helemaal top!!!

Gereisd anders in december 2004

Bas en Kim, 17-10-2004

We hebben het hier inderdaad heel erg naar ons zin gehad. Zoals verder al genoemd, ver van het centrum, maar daar mis je niks aan. Strand is heerlijk, lekker snorkelen. Alles was perfect.

Stepheny, 8-10-2004

De kamers zijn ruim, goed gemeubileerd en inderdaad brandschoon. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is gevarieerd en goed, iedere avond een ander thema. Het zwembad is prachtig en ook op het strand is het goed toeven, je kunt er zelfs aardig snorkelen omdat er voor het hotel nog wat levend koraal is te vinden. Verder zijn alle faciliteiten volop aanwezig, is er een (ietwat opdringerig) Frans animatieteam en wordt er ook voldoende aan de kids gedacht. Wij hebben een hele gunstige prijs betaald (299 euro v 8 dgn., de prijs/kwaliteitsverhouding is in ons geval dus meer dan uitstekend geweest. Laat je niet afschrikken door het feit dat het hotel wat verder van het (vieze, drukke)centrum ligt, het is een kleine tien minuten lopen naar de doorgaande weg waar talloze mininusjes rijden en voor wat meer geld regelt de receptie een taxi die pal voor de deur stopt.

Hans en Cora Suter, 2-10-2004

Dit hotel is zijn vier sterren zeer zeker waard! Het hotel is ruim opgezet in een groene omgeving en bestaat uit meerdere losse gebouwen. De kamers zijn ruim en voorzien van tv, minibar en ruim balkon. Bovendien zijn de kamers brandschoon. Bij inchecken krijg je als gast een handdoekenkaart waardoor je elke dag schone badlakens kunt krijgen. Het eten is goed en gevarieerd en heeft elke dag een ander thema. Het animatieteam is erg enthousiast, maar niet vervelend vasthoudend. Er zaten veel Russen maar deze waren niet lastig of vervelend zoals je vaak hoort. Voor een heerlijke strand/snorkel/duikvakantie een absolute aanrader. Wij reisden met Sky Tours en ook dit verliep zonder problemen. Iedere avond was er een vriendelijke, Nederlands sprekende reisvertegenwoordiger aanwezig. Het plaatsje Hurghada zelf stelt niet veel voor, na twee uur heb je het wel gezien. Een toppertje dit hotel.

F. van Oeveren, 7-7-2004

Heerlijk hotel op kleinere schaal dan andere resorts in Hurghada. Hotel ziet er erg goed uit. Kamers zijn standaard maar goed genoeg. Eten is erg goed en gevarieerd en veilig. Iedere dag heeft het hotel een ander thema. Volop entertainment door personeel en veel faciliteiten (fitnes,hamam,paardrijden,zwembad etc.) Erg goede duikschool (Subaqua = 5* Padi duikschool), duikschool is minder massaal dan Emperor. Eigenlijk hadden wij in Hilton Villas moeten zitten maar Sky International plaatst regelmatig gasten in andere hotels. In dit geval zeker geen straf! Aanrader
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Coralia in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Coralia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Coralia scoort een 8.86 uit 10 op basis van 7 reviews.