Hotel Shedwan Garden ****

7,3

54 reviews over Hotel Shedwan Garden in het Nederlands

Goed hotel

Wilma, 7-2-2011

Shedwan Garden is een goed hotel met een goede ligging. Winkeltjes en restaurants op loopafstand. Een super groot strand en 3 zwembaden op heet complex. Zijn hier meerdere malen geweest, zo ook in Shedwan golden beach welke tot dit zelfde complex behoord. Super vakantie gehad.
Gereisd met partner in juni 2007

Mooi hotel

Djinnie, 11-10-2010

Goed hotel, beschikt over 2 baaien. Geen rif. Heeft duikschool op hotel terrein. Licht nabij leuk zwembad waar je ook gebruik van mag maken. Kamers zijn netjes en schoon. Eten is zoals vaak in all in standaard en elke week het zelfde.
Gereisd met partner in januari 2008

prima.

Patrick, 22-8-2010

In dit hotel met mijn vrouw en 2 kinderen (8 en 5) in Oktober 2004 verbleven voor 12 dagen zon terwijl 't in Nederland allang baggerweer is, en geloof me dan is dit een prima keuze.

Zeer ruime best goed onderhouden kamers met prima bedden.

Eten is volop keuze, let in dit land alleen wel op met producten die eventueel met lokaal water in aanraking kunnen zijn geweest (waterijs, sla, tomaten enz enz).

Voorbeeld: toen ik na een dagje strand voor mijn 2 kinderen het bad had laten vollopen schrok ik even bij terugkomst in de badkamer want 't leek er op alsof ik het bad niet had gevuld met kraanwater maar met icetea !.

Buiten het hotel in Hurhada zelf ervaar je het echte lokale Egytische leven met alles wat daarbij hoort zoals winkeltjes met opdringerige verkopers en armoede maar ook aparte originele thee/koffiehuizen en eetgelegenheden.

al met al goeie prijs/kwaliteitkeuze om terelaxen en weer even op te laden.

Gereisd met jonge kinderen in november 2004

ik heb genoten

diana cramer, 19-7-2010

jammer dat het strand en zwembad gesloten zijn, maar het hotel is top, ben er in mei en juni geweest en ga zeker terug, lees negatieven berichten maar heb dat niet ervaren, personeel is heel vriendelijk en het eten is ook goed, ze doen erg hun best en het is maar 20 minuten met de bus naar het andere hotel en dat is heel gezellig daar. en heb maar een keer koud water gehad. ik hoop dat er een oplossing komt voor het strand en zwembad want zelfs de nagelegen winkels leiden hieronder en sluiten hun deur. ik ga zeker terug.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Slechtse hotel waar ik ooit ben geweest

Job, 24-5-2010

De eerste dagen waren oké, maar de 3 laatste dagen waren een RAMP.

Ze hadden de zwembad EN strand afgesloten dus we konden alleen met een shutlle bus (die Shedwan had geregeld) naar een andere hotel, die inmens was -teveel mensen naar mijn mening-, en daar van het strand genieten, de busrit duurt een half uur.

In ons hotelkamer was er ongeveer 4 keer pér dag GEEN water te bekrijgen, en als het er was was het ijskoud.

Eten is elke keer hetzelfde, bediening is sagerijnig hetzelfde geld voor de receptie.

Conclusie: ik raad jullie allen dit hotel NIET aan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

goed hotel en fantastisch strand

corrie, 9-3-2010

wij hebben het goed gehad in hotel shedwan garden.van 11febr tot 4mrt geweest sommige reacties zijn belachelijk.kamer groot, bed beetje hard.douch goed maar wel wat oud.eten was goed bij ons niet koud .bediendig goed wel wat problemen als je water vroeg kreeg je spa rood moet dan na maja vragen en dat ging goed.wij hadden ons drinken nog niet op en er stond al weer een glas.bij check out kregen wij een douche kamer en zelf nog drinken gratis. min puntje was strandbedjes te weining .hoster jannette van de touroperator vlot en vriendelijk

emsjes

Gereisd met partner in februari 2010

Geen aanrader

Henk, 6-3-2010

We hebben een prima vakantie gehad in Hurghada.

Mahmaya is een leuk uitstapje.

Hotel vonden we minder.

Hotelpersoneel is gericht op geld en niet op service.

Ik ben niet kieskeurig wat eten betreft, maar het was niet warm en eentonig.

Gereisd met partner in januari 2010

onvriendelijke medewerkers

san, 6-3-2010

We hebben een mooie vakantie gehad in Hurghada. Ons uitstapje naar Mahmaya was top.

In het hotel is een deel van het personeel onvriendelijk. Voornamelijk bij de receptie. Eten eentonig.

Gereisd met partner in maart 2010

heerlijke vakantie gehad

Lieke Beck, 24-2-2010

Wij hebben afgelopen week een super vakantie gehad in Shedwan Garden. Op het eten na was alles dik in orde. Maargoed, we wilden dan ook zo goedkoop mogelijk op reis dus wij hadden geen hoge verwachtingen. Op 1 dag na zat er altijd wel iets bij het buffet dat goed te eten was tot zelfs wel lekker!

Ik zou zo weer terug gaan naar Shedwan. Super vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Beste vakantie ooit!

Kim, 7-2-2010

Bizarre vorige reactie! Onze vakantie was echt geweldig! Personeel was altijd zeer behulpzaam en vriendelijk en hield nooit het handje op voor een fooi. Het eten was zeer divers. Verse lamsbouten, gevulde kip, ijsbar.. Brood buffet, iedere ochtend vers gebakken eitjes!

Hotelkamers verschillen wel wat van de andere kamers. Deze witte kamers zijn zeer ruim en goed onderhouden. oa Minibar, fohn aanwezig. Enige minpunten zijn de harde bedden.

Het hotel ligt PAL aan het strand. Ligbedden met kussens en parasols zijn gratis. Strandhanddoeken zijn van het hotel en die kun je iedere dag schoon krijgen als je wilt.

Bij check out kregen wij zonder moeite een douchekamer aangeboden. Wij waren wel al uitgecheckt van onze kamer. De housekeeping moet ook zijn werk doen en een late check out prijs is in elk hotel gebruikelijk..

Wij zijn van plan om in november weer terug te gaan; naar Shedwan!

Gereisd met partner in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shedwan Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shedwan Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shedwan Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shedwan Garden scoort een 7.3 uit 10 op basis van 56 reviews.