Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort *****

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
SENTIDO Mamlouk Palace Resort
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort bij:

484 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie in super resort!

Denise & Lisah, 16-10-2017

Het resort is netjes, schoon en voelt als een echt vakantie-thuis! Direct bij aankomst in de avond nog kunnen eten, wat warm en lekker is.

Zowel buffet als a la carte eten is goed (alleen de Italiaan vonden wij tegenvallen). Wel lastig qua reserveren in de a la carte omdat het snel vol zit.

Zwembad en strand zijn goed onderhouden en schoon. Geen handdoekje leggen en altijd een plekje te vinden. Vanaf de pier kan je ontzettend leuk snorkelen.

Kamers zijn ruim en netjes. Worden goed onderhouden en iedere dag weer schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben via touroperator onze tripjes geboekt, wat erg goed is bevallen. Luxor, quadrijden en de Dolfin Safari met snorkelen/duiken. Vooral die laatste is een echte aanrader!

Kortom, een heerlijke all-in vakantie in een fantastisch resort. We willen alweer terug..!

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Hotel management, General Manager, 17-10-2017

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Deholiday concierge

Fantastische vakantie

Romana rosiers, 6-10-2017

Een fantastische vakantie waar iedereen

Paraat staat om ons bij te staan.

Super animatieteam die voor iedere leeftijd activiteiten hebben. Leuk om een Nederlandstalige holiday conciërge Mieke te hebben die ons ook met raad en daad bijstond.

the hotel management, General Manager, 9-10-2017

Beste mevrouw Romana,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Pany

Superfijn hotel

Yolande, 6-10-2017

Een weekje bijkomen en genieten: dát was ons doel. Met enige aarzeling - in deze 'rare tijden'- kozen we voor Egypte. Het was geweldig. Fijnste vonden wij de persoonlijke service, keuze uit - naast een heerlijk buffet - vier (bij de all inclusive zittende) a la carte restaurants én het feit dat je kon kiezen uit een plekje op het strand. Geen handdoekje leggen dus. We hebben genoten en gaan zeker terug!
The Hotel Managment, General Manager, 7-10-2017

Fantastisch!

S.rijsbergen, 6-10-2017

Niks negatiefs ,alles perfect verzorgd .kamers heel groot ,eten super elke dag wat anders ,heel vriendelijk personeel .ik kan dit resort echt 100 procent aanraden .
Gereisd met partner in augustus 2017
The Hotel Managment, General Manager, 7-10-2017

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

De Holiday concierge

Zeker de moeite waard voor iedereen

brands, 1-10-2017

Fantastische week hier gehad heerlijk genieten.

Eerste keer in Egypte komen zeker nog eens terug.

The Hotel Management, General Manager, 4-10-2017

Abhalte Leuk hotel

Sven, 1-10-2017

Een unieke ervaring super vriendelijk groot hotel
The Hotel Management, General Manager, 4-10-2017

De Holiday concierge

Op reisleiding van touroperator na een topresort

Said, 29-9-2017

Topresort zowel de kamers het eten en de service waren wel heel goed ,niks op aan te merken

Groot mooi zwembad ook en een heel goed al inclusieve concept

Alleen jammer van de reisleiding van touroperator ter plaatse, want als het om een excursie boeken gaat bij ze die peperduur is dan staan ze voor je klaar maar wij wouden een auto huren (dat kon ook ter plaatse is ons hier in NL verteld) maar dat werd ons sterk afgeraden door de reisleiding maar toen wij alsnog wel een auto wilden konden zij die niet regelen.... oké willen jullie dan bemiddelen i.v.m taal barrière maar dat wilden ze ook niet omdat ik dat maar zelf moest regelen want de meeste verhuurbedrijven spreken ook engels was de boodschap.

Had sterk het gevoel dat ze het liefst wilden dat we afhankelijk bleven van de excursies die zij te bieden hadden (die by the way makkelijk op het internet te vinden zijn voor minder als de helft van de prijs inclusief transfair)

Maar goed het is toch nog gelukt om zelf een auto te huren en het resort was niks op aan te merken dus hele leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Het Guest Service Center Team, General Manager, 1-10-2017

Welkom thuis

S vd ven, 29-9-2017

Voor de derde keer weer terug, echt thuiskomen. Iedereen is zo aardig en behulpzaam en ze herkende ons meteen. Personeel oprecht heel lief tegen onze dochter van 2. Klachten worden meteen opgelost en Wendy is inmiddels vervangen door Mieke. Mocht je parfum of geweldige oliën willen kopen is de winkel van Maxim een echte aanrader. 3 hele vriendelijke broers die je altijd met een lach te woord zullen staan. Het bevind zich buiten naast het hoofd restaurant. Al met al niet twijfelen maar boeken. Ik ga nooit 2x naar een hotel maar dot is al de derde keer oprij. Kan niks bedenken wat niet goed is aan dit hotel. Het eten is nog meer verbeterd dan het al was.... echt top
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
The Hotel Management, General Manager, 30-9-2017

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

Deholiday concierge

Waanzinnig en boven verwachting !!

Danique Bosker, 28-9-2017

Je voelt je direct heel welkom, alle personeel is super vriendelijk en heet je welkom met de zin "Welkom thuis" Ze doen er echt alles aan om het iedereen aan niets te ontbreken. Alles is uitgebreid,groot en super schoon en verzorgd.Echt een vakantie om nooit te vergeten !! Wij waren er van 14 t/m21 sept en mijn man was jarig in die periode. Er werd van alles georganiseerd,eerst werd er een chocoladetaart op onze kamer bezorgd,en een reservering gedaan door de manager in het Asian restaurant.Heerlijk gegeten en fantastisch verzorgd. Al het personeel ging in het Egyptisch zingen met trommels en ja weer een chocoladetaart. Toen later op de avond werd hij door het fantastische animatieteam naar voren geroepen en rond om hem werd er weer gezongen in het Engels en Egyptisch en weer een grote chocoladetaart. We hebben een Quad tour gedaan door de woestijn erg leuk. En een echte aanrader is met de luxe glazen speedboot van Sinbad Quest varen en snorkelen. Wij hadden mazzel we mochten met z'n tweetjes !! Er mogen maximaal 14 personen op die boot.Wat een geweldige ervaring!! We willen het liefst zo gauw mogelijk weer terug. Ahmed de badmeester was ook zo lief !!
The Hotel Management, General Manager, 30-9-2017

De Holiday concierge

het was een heel goed en fantastisch hotel

Marnix en Claudine, 28-9-2017

Het was goed door zijn verschillende restaurants

Mindervaliden krijgen een tafel gereserveerd aan het buffet

Voor handdoeken te leggen moest je niet vroeg uit bed altijd plaats

Islam de jongen die het zwembad en de zee zetels in orde brengt is een harde werker en heel vriendelijk .

Het animatie team geef ik een dikke duim kivo , Holly , en nog een Engels blond meisje waren voor ons de toppers !

heel vriendelijk mensen doen alles wat ze kunnen en problemen worden in 123 opgelost

het hotel is in de kamers aan het renoveren en er zou ook nog een lift komen aan de receptie dat zou het nog extra maken

het gebruik van het aqua hotel ernaast is ook een pluspunt

het is misschien nu geen 5* maar 4 à 4,5 door de renovaties op komst zal het zeker weer een 5 worden

Het buffet restaurant is niet zo Europees maar zoals ik zei maken al de restaurantjes het goed

Een Nederlandstalige dame kan je dagelijks bereiken om vragen te stellen dus prima

ik ben mindervalide en als die lift daar is ga ik zeker terug , het is de moeite !

Ze doen meer dan hun best om het naar je zin te maken !

Het Guest Service Center Team, General Manager, 2-10-2017

De Holiday concierge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort scoort een 9.44 uit 10 op basis van 1128 reviews.