Hotel Royal city **

Matig

45 reviews over Hotel Royal city in het Nederlands

Bah

H., 11-4-2011

Bij aankomst wordt je waarschijnlijk in een van de oudste kamers geparkeerd. Zodra je overweegt weg te gaan (zoals wij na de eerste nacht), krijg je een upgrade naar een veel mooiere kamer. Toch is ook daar alles oud en vies en hangen de stroomdraden gevaarlijk los (zeker met een overstroming van de wc, zoals wij die gehad hebben). Altijd weer een verrassing als je naar de wc bent geweest of het water het doet, hetzelfde bij de koelkast. Ontbijten hier zou ik niet doen, haal liever zelf iets bij de supermarkt. Of beter nog: zoek een ander hotel!
Gereisd met partner in januari 2011

super vakantie

Anita , 6-5-2010

Ik ben hier op vakantie geweest met mijn schoonfamilie. We hebben hier een super week gehad en vonden het jammer dat we weer moesten gaan. Het personeel was erg vriendelijk, en als we zeiden dat er iets kapot was, vies was of ontbrak dan werd dat gelijk geregeld.Het eten was niet echt gevarieerd maar we kwamen een keer om 10 uur terug van een dagje luxor en toen werd er gelijk nog wat geregeld voor ons. Onze kamers waren schoon, geen ongedierte gezien en beddengoed werd elke dag verschoond. Ook stond er elke dag weer iets leuks op de bedden. Ik ga er zeker nog een keer naar terug.
Gereisd met vrienden in mei 2010

Vriendelijk personeel in vies oud Hotel

Tim en An, 18-3-2010

We zijn 5 nachten geweest in wat wij al snel Royal Shitty noemden. Wat een vreselijk vies hotel, koelkast was te vies om aan te raken, van de 5 dagen hebben we 3 dagen geen water gehad (lekker met die hitte :-() lift deed het meer niet dan wel, smerig restaurant waarvan een bladderend plafond de troep in je eten vliegt. Het hotel ligt wel op loopafstand van de vele winkels en eettenten.

Personeel (vooral de politie die daar dag en nacht zit) is heel aardig. De schoonmaker maakte elke dag van handdoeken een ware "art".

De aanwezige airco maakte vooral veel lawaai maar koelen ho maar. We zaten op kamer 309. We hebben een hoop lol gehad buiten het hotel, vooral gelachen met de 10duizenden taxichauffeurs. Een rondrit van 1,5 uur gemaakt met taxi voor maar LE 60 (nog geen 9 euro). Strand is vies dus gingen elke dag naar Vic Beach (voor LE 10) daar is het strand netjes en alleen zand ipv stenen. Weer is fantastisch, we gaan zeker terug maar nooit van ons leven meer naar Royal Chitty

Gereisd met partner in maart 2010

Goed te doen

Inge, 7-3-2010

Ben nu net 1 dag terug. Het hotel was oud maar goed te doen. Vriendelijk personeel en de ligging is perfect. Prima hotel als je voor just sleeping komt en verder niks verwacht.
    Gereisd met vrienden in februari 2010

vriendelijk en zorgzaam

inez snoek, 12-2-2010

wat een heerlijk hotel!

de eerste indruk was inderdaad oud maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

geweldig vriendelijk personeel.

.als er iets mist hoef je er alleen maar even om te vragen.

geen kakkerlak gezien trouwens.

voor het hotel is een gezellige bar bijgebouwd.aan weerszijde van het hotel zijn ze idd met nieuwbouw bezeg...zoals overal in hurghada.

de ligging is perfect,

neem de straat rechtdoor en je loopt in de luxe wijk marina (3 minuten)

enge zwerfhonden??? 5 stuks,allemaal even lief..

en er lopen weleens wat geiten door de straat.

verkopers willen je inderdaad graag hun winkel inhebben.een vriendelijk no thanks is genoeg.

vergeet op het strand niet naar de bob marley store te gaan,gezellig!

en een keer eten bij samos en del mar.

volgende keer ben ik zeker weer in het royal city! al is het maar voor het personeel en de ligging!!!

Gereisd met partner in februari 2010

Vast nog eens

yvon, 25-11-2009

Hoera voor ons wereld burgers, in Nederland kan je nog niet eens een weekend voor deze prijs weg en maar zeuren. Kakkerlakken ja die waren er de eerste dag, komt vast door die mensen die eten meenemen naar hun kamer en dan lekker knoeien ze zijn tenslotte niet thuis. Personeel ontzettend aardig, kamer redelijk schoon, warm water deed het niet maar mochten in een andere kamer douchen,was geen probleem, ligging ten opzichte van het strand fantastisch.
    Gereisd met vrienden in november 2009

basic hotel

Annemarie, Etienne, 8-11-2009

Basic oud hotel. wij hadden kamer 402. grote kamer en schoon. Hotel ligt tussen 2 bouwputten, maar heel Hurghada is een bouwput. vriendelijk personeel. we hebben er niet gegeten. we waren daar 6 dagen voor een prijs waar je nog geen weekendje in eigen land kunt bekostigen. Dus prijs kwaliteit valt dan niets over te zeggen. In de Marine op loopafstand kun je heerlijk eten.
    Gereisd met partner in november 2009

Met schone lakens best te doen!

Mirjam, 6-11-2009

Helaas bij aankomst lakens van de vorige gasten, dus handdoeken op bed gelegd. Volgende dag alles schoon gekregen. Hier zo goed als niet gegeten, niet bepaald haute cuisine.

Hebben ter plaatse Nijlcruise geboekt (een echte aanrader).Maar voor € 95,= hotel en vlucht kan je niet de hele wereld verwachten.

Mirjam

Gereisd anders in november 2009

Nooit weer

van der Woude, 21-9-2009

Hotel ligt in een afgelegen donkere straat, veel wilde honden. In de avond komen veel egyptische mannen samen inclusief luide muziek/auto's (in combinatie met verlichting en gebrek aan andere faciliteiten in de straat: een zeer onveilig gevoel), ligt midden in een bouwput, hotel is mede daarom van binnen heel stoffig/vies. Hotel ziet er geleefd uit, eetruimte is donker en vies (tafelkleden in 1 week niet verschoond ondanks vieze vlekken, veel vliegen). Eten is eenzijdig, droog, smaakloos. Geen drinken te krijgen behalve thee en koffie (thee van kraanwater: veel risico op buikloop). Voor fris of fleswater moet het personeel naar de plaatstelijke supermarkt lopen, rekenen hier ruim het dubbele voor! De kamers zijn zeer eenvoudig en niet schoon. Verder onaangename riool lucht in de kamer. Geen housekeeping. Hotel wordt 'schoongemaakt' door persoon die ook het eten deelt in het 'restaurant'. Laken zijn vies, geen handdoeken gezien! Strand is dichtbij en netjes, personeel doet zijn best.
    Gereisd alleenreizend in september 2009

Nacht merrie!!!!!!!!!!

Denise de Vries, 19-9-2009

Vreselijk Hotel mag geen hotel heten!

We wilde geen luxe maar dit sloeg alles!

Vieze bedden/goed, kakkerlakken, geen of warm water,eten wil je niet eens proberen of je weet zeker dat je buikloop krijgt!

En vreselijk onveilig want de lekkage loopt langs de stopcontacten en draden die niet veilig zijn aangesloten, want draden hangen los en open en bloot!

Stront wat omhoog komt in de wc en echt nog meer vreselijke en vieze dingen!

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal city bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal city in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal city zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal city scoort een 5.36 uit 10 op basis van 49 reviews.