Hotel Quality Royal Palace ****

Quality Royal Palace
7,9

7 reviews over Hotel Quality Royal Palace in het Nederlands

Hetty Mulder, 10-2-2006

We komen hier nu al een paar jaar en vinden het vooral een verademing om niet de hele dag Nederlands te horen. We krijgen altijd een prachtig grote kamer en worden op onze wenken bediend. Het eten is prima, zeer afwisselend bovendien. Echt een heerlijk hotel!
Gereisd anders in februari 2006

Olivia, 26-8-2005

We zijn 4-8-05 in royal palace gekomen en waren van plan er 3 weken te blijven. Vanaf de eerste dag viel ons het eten, service en de bijna alleen maar russen zelfs russische annimatie heel erg tegen!! We zijn er ook na een week weer weg gegaan, Gelukkig werkte de reisorganisatie mee en hebben we de laatste 2 weken in Marlin Inn doorgebracht en dat was redelijk. Volgend jaar maar naar een ander hotel kijken.
Gereisd anders in augustus 2005

jansens, 31-1-2005

Mooi hotel, fijne grote kamers. Vooral de familiekamers.Het strand is een van de mooiste die ik in Egypte heb meegemaakt. (dit is 5x)

ligging is lekker centraal niet ver van de stad en winkeltjes. Service is prima.

Eten is prima net als in andere hotels in Egypte.

De prijs via Duitsland geboekt super!

Gereisd anders in januari 2005

Fam Kip Dinxperlo, 17-1-2005

Wij zijn er 2 keer geweest in het voorseizoen. Het is een gemoedelijk hotel met leuke bediening en een mooi strand. Wij zaten de 2de keer in een apartement en dat is zeker aan te raden. Daar was het lekker rustig in tegenstelling tot het hotel waarbij je weleens "last"hebt van de muziek op het middenterrein.
Gereisd anders in januari 2005

Karin, 22-8-2004

De omgeving van het hotel is een bouwput, maar daar wen je aan. Bank schuin tegenover, lekker makkelijk. 10 minuten vanaf vliegveld. Hotel is leuk, gezellig. Wij zaten in een appartementje, aanrader. Service is prima. De staff is echt top. Het eten is wel aardig. Neem all inclusive, dat scheelt een hoop gedoe met betalen van drankjes iedere keer. Er zijn wel tijden aan verbonden! Tot maar 23.00 uur in de tent bijvoorbeeld. Overdag op het strand draaien ze relaxte muziek van lounge tot Bob Marley. Lekker chillu. Have fun!
Gereisd anders in augustus 2004

caroline, 4-6-2004

het was echt heel leuk ik kom in de zomervakantie nog terug!
Gereisd anders in juni 2004

Miek Prinsen, 26-11-2003

Had allemaal net ietsje beter gekund, eten snel op uitgekeken, ontbijt wel erg goed. Personeel wel erg vriendelijk en behulpzaam. prettig dat hotel maar 2 km van vliegveld af ligt en toch geen last van vliegtuiglawaai.
Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Royal Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Royal Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Royal Palace scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.