8,2

21 reviews over Hotel Premier Romance in het Nederlands

Geweldig hotel

Karin van Veen, 20-4-2017

Het hotel is heerlijk rustig met een eigen privé strand, handdoeken en ligbedden. De kamers zijn heerlijk ruim met balkon en met zeer goede bedden, een douche met ligbad, heerlijke dikke handdoeken en badjassen!! Het eten is zeer gevarieerd en voor elk wat wils, zowel ontbijt als lunch als diner. Het personeel maakt het voor iedereen een onvergetelijke vakantie. De eerste dag op het strand neemt Amr je bestelling op en komt de rest van de dag vragen of je nog iets wilt drinken, de volgende dag hoef je niets te zeggen en komt hij automatisch je drankjes brengen!!! Je bril wordt zelfs iedere dag gepoetst!! Als je in de zon wilt liggen tillen ze je ligbedje in de zon en als je in de schaduw wilt liggen tillen ze hem voor je terug in de schaduw. Wij gaan gewoon volgende keer weer naar dit hotel!!! Perfect!!!
Gereisd met partner in april 2017

Jan Poppe, 18-3-2017

Een schitterend hotel met een prachtig uitzicht op de rode zee en rustig gelegen, de straat voor het hotel mogen geen auto's rijden.

De kamers zijn ruim en netjes en gratis wifi in de kamer.

Behulpzaam en vriendelijk personeel, ze doen er alles aan dat je het naar je zin heb, het eten is heerlijk en goed warm en er is veel keus.

Voor het hotel is er geen koraalrif maar er groeit hier en daar al koraal en zijn best wel mooi dingen te zien, zelf heb ik daar een prachtige octopus gezien.

Maar je kunt ook een golfkarretje of fiets huren, ongeveer 5 km verder is er wel een koraalrif, dat is zeker de moeite waard om daar te gaan snorkelen, ook een boottrip vanuit Hurghada is een aanrader. daar zijn zulke mooie koraalriffen, is niet te beschrijven.

Dit hotel is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Prachtig

Herwig C, 10-3-2017

Klein zwembad op 2 de verdiep, wisten we dus géén probleem voor ons,

super vriendelijk personeel onder leiding van de Manager Georges Shafik,

a la carte restaurants zijn zekers aan te raden,

Was de 2 de maal, 3 keer komt snel

Gereisd met partner in februari 2017

gewoon zeer goed

Devoogtb, 25-11-2016

Bij aankomst in het hotel om 22:45 ,bedankt touroperator met je idiote vluchttijden, stonden er broodjes met beleg,vers fruit en luxe broodjes klaar.

Alles is echt 5 *

De kamer , de schoonmaak ,het eten en niet te vergeten het personeel.

Nieuw is de douche op het strand en een handdouche om je voeten af te spoelen

heb bewust de vraag over het zwembad niet ingevuld,met een strand als dit voor de deur is het zonde om aan een zwembad te hangen

Gereisd met partner in september 2016

Voor de Belg niet aan te raden

Koenkeereman, 15-11-2016

De kamers zijn ok niet speciaal , proper !!!

Internet traag

Personeel vriendelijk mits betaling

Eten !! Dan ga buitenshuis moeten gaan tenzij je graag alles koud eet

Een executive chef staat te pronken aan het buffet maar hij zou beter achter zijn fornuis staan,want als Bourgondiër schiet je hem af

Eten is zn geld zeker niet waard

Strand een dikke 8 opletten handdoeken oorlog zeker met de russen

Ik wens u veel genot in dit hotel ,maar mij zien ze er zeker niet terug

Gereisd met partner in november 2016

Fantastiesche huwelijks reis gehad!! Grandioos!

Benschop-Kok, 15-9-2016

Netjes,vriendelijk en vrolijk personeel, niks is te gek. Geen kinderen was een groot pluspunt.
Gereisd met partner in juli 2016

Kalm en rustig hotel

Bonné Christiaan, 17-4-2016

Vriendelijke en behulpzaam personeel. Lekkere en gevarieerde keuken. Luxieuse en propere kamers. Mooi strand en goede snorkelmogelijkheden.
Gereisd met partner in april 2016

Goed resort.

Kl.Bijlsma, 31-1-2016

Goed all-in hotel .Ligging in een spookstad.
Gereisd met partner in maart 2015

Begon met slechte ervaring maar daarna heel goed

Philip, 5-1-2016

We hadden geboekt voor een DeLuxe kamer maar kregen bij aankomst een standaardkamer. Met foto's van de kamer en met foto's van hun eigen website, probeerde ze er zich onderuit te praten en te beweren dat we een DeLuxe kamer hadden. Na veel discussiëren en tenslotte ook tussenkomst van touroperator host kregen we de tweede dag een andere kamer en dat bevestigde nog eens dat wij de eerste nacht geen De Luxe kamer hadden gehad maar een standaard kamer.

Nog een minpunt is het feit dat voor All In geen gebruik wordt gemaakt van polsbandjes maar bonnetjes die getekend moesten worden. Die bonnetjes zijn precies heilig, als je vergeet te tekenen, lopen ze je achterna om het toch maar getekend te krijgen. We waren ook een paar keer getuige van een felle discussie tussen barmannen en controleurs van de bonnetjes.

Het eten is er goed en keuze genoeg. Ontbijt is wel ééntonig hetzelfde.

Buiten het hotel, kan te maken hebben met de terreurdreiging en het wegblijven van bepaalde landen uit Egypte, was het zeer dood. Veel lege hotels en vooral gesloten winkeltjes (veel al met Russische opschriften).

Zwembad is zeer klein en ligt op de 2de verdieping en na de middag heb je er praktisch geen zon meer. Voor het privéstrand moet je de straat oversteken. De houten vaste parasolconstructies zorgen ervoor dat je wat versleepwerk hebt om in de zon te kunnen liggen. Je wordt op je p.laats bedient en men komt dagelijks je bril kuisen. Op het strand geen douche.

De netheid van de kamers is optimaal, de man die onze kamer reinigde liep werkelijk de benen van onder zijn lijf om het ons aangenaam te maken.

Door het bonnetjes systeem is het ook onduidelijk wat nu bijbetalend is en wat niet en kan tot een verrassing komen bij de afrekening.

Gaan we er nog terug, neen en enkel door de oneerlijkheid van het receptiepersoneel toen ze zelf met harde bewijzen werden geconfronteerd, oprechtheid was beter te appreciëren geweest.

Gereisd met partner in december 2015

Super hotel

Devoogtb, 3-5-2015

Geweldig hotel,voor herhaling vatbaar.exelente service eten zeer goed,verse aardbeien bij ontbijt !!strand super alles wordt gebracht,begint met gekoeld water om 10:00 en het schoonmaken van je zonnebril,handdoeken liggen klaar
Gereisd met partner in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premier Romance***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Romance in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Romance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Romance scoort een 8.16 uit 10 op basis van 26 reviews.