Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort *****

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort
Pickalbatros Dana Beach Resort
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pickalbatros Dana Beach Resort bij:

60 tips over Pickalbatros Dana Beach Resort

Ronny, 25-5-2017

Als je wil snorkelen en dolfijnen wil zien, boek niet op strand bij Dana zelf. Daar beloven ze je van alles maar valt eigenlijk een beetje tegen. In oktober gedaan.

In mei met yasser-delfin mee geweest (op FB te vinden). Geweldig Zoveel dolfijnen en mooie snorkel spots gezien. Aanrader!

joostopvakantie, 23-12-2015

- Het zijn 2 boven elkaar appartementen, dus als je boven zit hoor je geen getik van mensen boven je.

- Het eten is goed, maar niet heel bijzonder. Sterke drank is niet vergelijkbaar met dat van ons, ik vond het niet lekker. Het bier gaat in halve liter flessen en is prima te doen. Wijn is ook goed.

- De entertainment 's avonds is niet bijster, maar dat is overal...neem spelletjes mee!

- Het internet is echt heel slecht! WIFI werkt vaak NIET. Hopelijk gaan ze hier iets aan doen.

joostopvakantie, 23-12-2015

- Quad safari doen (te boeken op het resort zelf). 40 euro PP van 13:00 tot 19:00, je gaat van alles doen.

- Voor 50 euro PP duiken vanaf Resort van 8:30 tot 15:00 met eten en alles erbij. Heel mooi koraal gezien met honderden vissen.

- Kamer upgraden kost geen 5 euro meer, maar 10 euro per nacht extra. Wij hadden het wel gedaan, waardoor we in blok 3000 kwamen. Het verschil is echter niet bijzonder, dus de volgende keer doen we geen upgrade.

- Een balkon op het Westen geeft je de middag zon.

wilma scharff-bongaarts, 13-11-2015
Wij vragen bij het inchecken aan de balie altijd een kamer aan de tuinzijde, deze zijn ruimer en hebben een grotere badkamer dan die aan zwembadzijde!
Nils, 13-5-2015

Geef soms een fooitje, dan krijg je wat meer voor elkaar. Ondanks dat het niet hoeft en het personeel al vriendelijk genoeg is.

Als je "lokaal/Arabisch" in het hotel wil eten ga dan naar "La Chef de L'orient" vlakbij de receptie.

van Straaten, 5-4-2015
de spa is ook zeer zeker een aanrader

Engelke en Bengelke, 16-2-2015
Boek geen snorkel/duik excursie in het aqua center op het strand, véél te duur geprijsd en wat je ervoor terug krijgt is bedroevend! Boek liever bij je touroperator, daar ben je zeker van de kwaliteit!
Ritha en Sieger Postma, 1-2-2015
Boek een kamer met binnenplaats zicht. Kamers in gebouw 6000, 5000 en 4000 hebben de ochtendzon! Een tip wordt op prijs gesteld, neem briefjes van 10 euro mee om de munten te wisselen.
Nicole Pullens, 19-1-2015
Je hebt recht tegenover het hotel wat een redelijk "normale" winkel is ten opzichte van andere. Hier kun je supermooie merkschoenen kopen voor een reële prijs. Ook hebben wij de quadsafari geboekt via het hotel, dit was ook een super leuke dag.
Loes, 17-12-2014

Leuke winkel cleopatra aan de overkant vaste prijzen ..

Boek een onvergetelijke dolfijnentrip websitewww.delfinausflug.de