9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort***** bij :

860 reviews over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in het Nederlands

Geen min punten!!!

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig hotel

Jolanda, 8-8-2017

Het is groot maar niet ongezellig goed eten in verschillende resraurants goede bediening je komt niets te kort hier en hele goede lekkere koffie
Gereisd familie in juli 2017

Super genoten van onze 10daagse vakantie bij Dana

Vivian, 28-7-2017

Voor de 3e keer in Dana Beach Resort, een fantastische tijd gehad. Super vriendelijke altijd behulpzame medewerkers , schone kamers en heerlijke buffetten. Wij hebben enorm genoten bij de Aziaat en ook bij Columbus.

Een punt van aandacht zijn de balkon stoelen (grijs) die doorgehangen zijn en uitstekende onderdelen hebben waardoor je niet lekker kan zitten. Zag overigens wel al op andere plaatsen witte stoelen staan alleen aan onze zijde nog niet.

Kamers wat verouderd maar de kamers aan de andere zijde zijn al gerenoveerd. Verder viel ons op dat de obers aan t zwembad te warm gekleed moeten zijn (spijkerbroek en blouse korte mouw), dat kan toch ook in een nette 3kwart broek zodat deze mannen deze enorme warmte niet hoeven meedragen.

Verder super service en altijd een glimlach en er zijn al zelfs medewerkers die ons bij naam kennen en herkennen.

Wij gaan er zeker nog terug, 👍🏻

Gereisd familie in juli 2017

Weer 3 weken een top vakantie gehad in Dana !

ron47_1, 27-7-2017

ik ben er nu al voor de 30 ste keer geweest het is er top zoals altijd , 3 weken heerlijk genoten vanaf 4 juli tot en met 25 juli , in blok 6000 gezeten prachtig gerenoveerde kamers helemaal toppie , eten en drank in overvloed flessen bier en wijn geserveerd in ijs koelers heerlijk koud , alle restaurants een dikke 10 alles goed warm en meer dan genoeg variatie , bedjes bij de zwembaden en op het strand in overvloed dus je hoeft niet vroeg je bed uit perfect ! en ja er word gerookt maar niet in de restaurants en in de bellabar wel in de lobby zijn er 2 ruimtes waar gerookt word maar er zitten volop afzuigers dus nergens geen last van !! wij komen 21 november weer heerlijk naar dana toe een toppertje !!!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Perfect

K, 18-7-2017

Alles is goed geregeld, goed eten, prima kamer. Er wordt wel openbare ruimtes gerookt dus longpatienten; let op.
Gereisd met partner in januari 2017

Ik denk dat ik er niet meer terug kom .

Piet, 14-7-2017

Service was uitstekend kon niet beter mensen super vriendelijk . Maar eten viel tegen niet alleen bij ons maar bij meer Nederlanders Was wel met zorg klaar gemaakt
Gereisd met vrienden in juni 2017

Super Service

Edenlil, 24-6-2017

Een geweldig mooi hotel met super service. Personeel was erg gedienstig en wilde alles voor je doen. Hotel is ietsjes gedateerd maar meer dan super onderhouden. Klein douche probleempje werd binnen 10 minuten opgelost. Eten goed. Een super vakantie waarbij ik een eventueel minpuntje zou moeten verzinnen.
Gereisd familie in april 2017

Heerlijke vakantie

Denise Nijdam, 17-6-2017

De service is goed, ze zien je aankomen en vragen gelijk of je drinken wilt en komen het brengen. Er zijn 2 zwembaden. Met een bootje tussen de vissen kan je naar het strand. De animatie kan vele vele malen beter. Wij vinden het mooi om leuke shows in de avond te zien, dat was absoluut niet het geval. Erg low budget, het podium is aan het zwembad en de geluidboxen zijn niet de nieuwste meer waardoor je soms geruis erdoor hoort. Er zijn genoeg restaurant voor ieder wat wils.Aan het zwembad word je veel gevraagd om naar de spa, quad safari, fotoshoot of nog meer wat op een gegeven moment wel vervelend werd. Kamers waren prima, ruim opgezet. Alleen wij hadden maar een stopcontact! Even het nachtkastje verplaatsen.. even vervelend als je in de nacht je telefoon of dergelijke wilt opladen. Wij zijn als excursie naar Luxor gegaan (heel mooi, aanrader! 52 graden) Kortom, heerlijk om even bij te komen.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

diana, 14-6-2017

Voor de eerste keer in Dana Beach, en zeker niet de laatste keer.

Wat een geweldig, mooi hotel is dit en wat een service waar je ook komt.

Ook het bootje is erg leuk als je geen zin heb om te lopen.

Elke dag op het strand word je de hele dag bedient, en lieve mensen het eten is heerlijk vooral het Duitse restaurant vond ik zelf erg goed, maar ook de andere restaurants zijn geweldig. Elke avond life muziek en heerlijke cocktails

Ik ben vaker in Egypte geweest en in verschillende hotels, maar dit hotel krijgt van mij een dikke 10.

Voor mij niks anders meer dan Dana Beach

Gereisd met vrienden in mei 2017

“Super resort! Super service! Super zwembaden

..., 29-5-2017

We zijn net terug van een weekje Dana beach resort en kortom het was een super vakantie!! We werden heel goed verwend zowel in restaurants als aan het zwembad!

De kinderen hebben zich goed geamuseerd en ze vonden het super leuk aan het verwarmd zwembad.

Service dat je daar krijgt was gewoon top!! Ze zien je al aankomen en staan meteen klaar om te vragen wat je wilt drinken en binnen enkele minuten heb je je drank. Koffie was super! Je vroeg een latte dan krijg je ook een echte lekkere latte! Je kan het vergelijken met starbucks koffie.

Hun eten was ook heel lekker, niet ziek geworden en ze hebben veel variatie.

Zeker een aanrader mocht je dit hotel nemen. Het is er ook heel rustig en dat vonden we zalig! Geen lastige mensen die er rondlopen of al te veel kinderen. Was super gewoon

tip: geef de obers een kleine fooi en je krijgt een extra verwende service ;-).

Dana beach we komen volgend jaar zeker terug!!!

Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 910 reviews.