Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort *****

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort
Pickalbatros Dana Beach Resort
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pickalbatros Dana Beach Resort bij:

864 reviews over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in het Nederlands

Variabel kamer aanbod

Fam. Van oers, 3-10-2017

Ondanks berichten op zoover dat de kamers in blok 6000 gerenoveerd zouden zijn moet ik helaas meedelen dat dit niet ( of deels) waar is.

Onze badkamer was toch wel erg gedateerd en beslist geen sterren waard ondanks dat het goed werd schoongehouden.

Een update was alleen mogelijk met bijbetaling, en van een medebewoner van het blok welke lekkage ontdekte in de badkamer erboven kreeg wel direct een prachtig gerenoveerde kamer toegewezen zonder toeslag.

Het is wel verstandig om direct na betrekking van de kamer hierover te klagen als je kamer niet voldoet aan de verwachting.

Voor de rest is het prima eten en de bediening was zoals door ons bekend prima, de kamer was echt de slechtste en kleinste welke wij tijdens ons 3e bezoek in Egypte gehad hebben en dat terwijl dit nu zelfs onze huwelijksreis betrof .

Gereisd met partner in september 2017

Zoo mooiii

Ingrid, 8-9-2017

In 1 woord zo mooi echt van alle gemakken voorzien

en in alle restaurants is zoveel keus

Zwembaden 4 x p/d gecontroleerd op ph waardes

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Bert en Marly Hanssen, 1-9-2017

Alles was super. Personeel, Kamers , Restaurants . Dus in een woord geweldig . Echt een aanrader. Komen hier nu al voor het 5de jaar.
Gereisd met partner in september 2017

Vakantie Dana Beach 01/08 - 15/08

Dennis Vermeer, 28-8-2017

Dit jaar zijn mijn vriendin en ik voor de eerste keer naar Egypte afgereisd. Bij aankomst werden wij direct getrakteerd op een drankje, en werden wij netjes begeleid naar onze kamer.

De kamer waar wij zaten (6000 blok) was een ruime gerenoveerde kamer. Deze werd iedere dag netjes schoongemaakt. Een prima kamer!

Het eten wordt elke dag met voorzorg bereid en je ziet dus ook zelden rauw vlees. Echter mogen ze wel wat doen aan de variatie. Vrijwel iedere dag zie je dezelfde soort gerechten met af en toe wat variatie. Ook de keus is vrij beperkt vergeleken met de buffeten in Turkije.

Waar Dana Beach in uitblinkt is de service. Dit is tot in de puntjes verzorgd. Vooral in de restaurants. Ook aan het strand wordt je bediend met drankjes.

Het Animatie team is niet spectaculair maar elke dag wordt er wel voor gezorgd dat er genoeg activiteiten zijn. Ook de shows zijn van amateuristisch niveau.

Het strand en de zee zijn top. Genoeg bedjes dus je hoeft je handdoek niet te leggen wat ideaal is.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geen min punten!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig hotel

Jolanda, 8-8-2017

Het is groot maar niet ongezellig goed eten in verschillende resraurants goede bediening je komt niets te kort hier en hele goede lekkere koffie
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super genoten van onze 10daagse vakantie bij Dana

Vivian, 28-7-2017

Voor de 3e keer in Dana Beach Resort, een fantastische tijd gehad. Super vriendelijke altijd behulpzame medewerkers , schone kamers en heerlijke buffetten. Wij hebben enorm genoten bij de Aziaat en ook bij Columbus.

Een punt van aandacht zijn de balkon stoelen (grijs) die doorgehangen zijn en uitstekende onderdelen hebben waardoor je niet lekker kan zitten. Zag overigens wel al op andere plaatsen witte stoelen staan alleen aan onze zijde nog niet.

Kamers wat verouderd maar de kamers aan de andere zijde zijn al gerenoveerd. Verder viel ons op dat de obers aan t zwembad te warm gekleed moeten zijn (spijkerbroek en blouse korte mouw), dat kan toch ook in een nette 3kwart broek zodat deze mannen deze enorme warmte niet hoeven meedragen.

Verder super service en altijd een glimlach en er zijn al zelfs medewerkers die ons bij naam kennen en herkennen.

Wij gaan er zeker nog terug, 👍🏻

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Weer 3 weken een top vakantie gehad in Dana !

ron47_1, 27-7-2017

ik ben er nu al voor de 30 ste keer geweest het is er top zoals altijd , 3 weken heerlijk genoten vanaf 4 juli tot en met 25 juli , in blok 6000 gezeten prachtig gerenoveerde kamers helemaal toppie , eten en drank in overvloed flessen bier en wijn geserveerd in ijs koelers heerlijk koud , alle restaurants een dikke 10 alles goed warm en meer dan genoeg variatie , bedjes bij de zwembaden en op het strand in overvloed dus je hoeft niet vroeg je bed uit perfect ! en ja er word gerookt maar niet in de restaurants en in de bellabar wel in de lobby zijn er 2 ruimtes waar gerookt word maar er zitten volop afzuigers dus nergens geen last van !! wij komen 21 november weer heerlijk naar dana toe een toppertje !!!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Perfect

K, 18-7-2017

Alles is goed geregeld, goed eten, prima kamer. Er wordt wel openbare ruimtes gerookt dus longpatienten; let op.
Gereisd met partner in januari 2017

Ik denk dat ik er niet meer terug kom .

Piet, 14-7-2017

Service was uitstekend kon niet beter mensen super vriendelijk . Maar eten viel tegen niet alleen bij ons maar bij meer Nederlanders Was wel met zorg klaar gemaakt
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 914 reviews.