Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada ****

Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada
Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada bij:

628 reviews over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in het Nederlands

Redelijk hotel

Valerie, 16-10-2017

Het is een prachtig hotel, alles is super schoon en we hadden een voordeel kamer geboekt, maar hadden gewoon zee zicht.

Het eten was teleurstellend , de derde dag ziek geworden, en bijna de hele vakantie hadden we alle twee een rommelige maag. Er zijn inderdaad veel restaurants, maar veel het zelfde, ligt lang in de warmhoudbakken en veel is smaakloos. Ontbijt was wel erg goed, en de lunch was redelijk.

De cocktails zitten er wel bij ingegrepen, En er is een bar met echte Hollandse koffie.

Personeel is vriendelijk, maar helaas alleen maar gefocust op Duitsers , het entertainment was alleen maar op de Duitsers gefocust.

We zijn twee avonden naar hurghada stad geweest en naar de Marina , echt heerlijk gegeten voor maar 12 euro . Evht de moeite waard.

Hebben ook excursie gedaan naar Caïro, echt de moeite waard !!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima resort

Bas & Elly, 28-9-2017

Ruim opgezet, goede kamers, prima strand en ligbedden en mooi snorkelen. Bijna overal wifi(bereik).Verschillende restaurants waar je zonder reserveren naar toe kan. Veel keuze.

Op loopafstand geen winkeltjes

In meeste bars wordt helaas nog gerookt. Veel ligbedden al op tijd bezet, maar er zijn er wel genoeg.

Vooral Duits georiënteerd.

Personeel over het algemeen heel behulpzaam.

Het resort kent ook een groot park gedeelte met glijbanen en zwembaden gericht op kinderen / gezinnen. Daar hebben wij geen gebruik van gemaakt maar zag er wel erg leuk uit. Onze kleinkinderen zouden zich daar prima vermaken

Gereisd met partner in september 2017

Je moet het zelf maar leuk maken

Dirk, 26-9-2017

Wat wél goed was ? Vrij weinig! Als je van vliegen houd is het eten echt super bij elke maaltijd komen er wel een stuk of 20 lekker mee eten, op je zitten en rond je heen vliegen. Wat animatie betreft heel weinig gezien. Het avond programma is ook niet echt denderend een of andere c-segment zanger of zangeres. De kat van de buren maakt nog een beter geluid. Het personeel praat alleen maar Duits omdat het hele hotel vol zit met Russen en Duitsers. Wij hebben 5 restaurants gevonden waar ze zeker elke dag hetzelfde buffet klaarzetten. Dus als je van witte rijst, gele rijst, rijst met noodles of friet met rundvlees in bruine saus houd is er keuze zat.(zo nu en dan variëren ze met kip) De zwembaden (ik noem het liever voetenbadjes) zijn heel klein en heel ondiep. Helaas moet ik hier nog een week zitten. Maarja.... je moet het zelf maar leuk maken.
Gereisd met partner in september 2017

fantastisch hotel

anita, 15-8-2017

jammer dat er zoveel russen, polen en oekraieners zijn en jammer dat ze niets aan handdoekleggers doen, verder een fijn hotel en jammer dat er maar 1 zwembad verwarmd is in de winter
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk!

Frederique, 2-8-2017

We zijn net terug van een 16 daagse vakantie bij dit hotel. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en het duurde niet lang voordat we de kamer in konden. We hadden geen speciale kamer geboekt maar hadden wel een van de betere. Het was nergens te druk en je had altijd wel een beetje bij het strand/zwembad. De quadtour die het hotel aanbiedt is een geweldige aanrader! Rond het hotel is niet veel te beleven. Na 2300uur is er niets meer te beleven. Enige nadeel was, te weinig plekken waar je water kon halen. Al met al een heerlijke vakantie!
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig resort met alles erop en eraan.

Nelly, 7-4-2017

Rondom de resorts is niks te beleven. Zelfs geen mooie strandwandeling. Maar op het resort hoef je je niet te vervelen. Iedereen komt voor de zon en die schijnt altijd. Je kunt boottochten maken met snorkelen . Erg leuk. Beetje duur.

Veel restaurants waar je goed kunt eten. Personeel erg vriendelijk en werken erg hard. Je komt niets tekort.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk gehad. Lekker warm.

Marleen Dekker, 15-3-2017

Heel groot resort, genoeg ligstoelen en goed eten. Best lang vliegen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch voor herhaling vatbaar in het voorjaar

RIA VELDHOVEN, 14-3-2017

Het is schoon, ruim, veel zwembaden, vriendelijk personeel, animatie, leuk voor kinderen, rode zee lekker strand kortom een wek relexen en all inclusief voor een lage prijs.
Gereisd met partner in februari 2017

super goed

Otto, 7-1-2017

Het resort ligt deels aan zandstrand en deels aan rots strand. Volgens insiders uitermate goed te snorkelen zelf geen liefhebber.

Het resort is ruim opgezet en vrij groot qua oppervlakte als je boekt probeer hoofdgebouw is iets duurder maar zeer prettig en overal dichtbij. Bijzondere is de 5 restaurants (Chinees-Mexicaans-Italiaans-lokaal en Europees) je kunt elke dag bij alle 5 de restaurants eten zelfs de lekkere dingen bij de een halen en aanvullen bij de ander. Eten prima kwaliteit en goed van temperatuur.

Is redelijk afwisselend maar dat komt ook door de grote keuze. Voor kinderen een apart paradijs ingericht. Zwembaden zijn verwarmd en op het strand staan schermen tegen de wind als het harder waait. Het geheel is 5sterren plus. Kamers goed en royaal met prima bedden en erg schoon.

Gereisd met vrienden in december 2016

Ook voor de 11e keer nog steeds een er goed hotel

Anton, 12-12-2016

Beach Albatros is een hotel dat alleen maar beter wordt. Wij zijn hier nu voor de 11e keer geweest en het voelt voor ons als thuis komen. Het eten is werkelijk uitstekend en het personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen. De kamers zijn netjes en worden iedere dag schoon gemaakt. Er is hier voor iedereen wel wat te doen. Er is zelfs een eigen duikschool op het Resort. Het hotel ligt direct aan het strand met een mooie baai. Naast het hotel is een rif waar je heel mooi kunt snorkelen. Wij gaan er zeker weer naar toe.
Gereisd met vrienden in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada scoort een 8.37 uit 10 op basis van 641 reviews.