8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada**** bij :

625 reviews over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in het Nederlands

fantastisch hotel

anita, 15-8-2017

jammer dat er zoveel russen, polen en oekraieners zijn en jammer dat ze niets aan handdoekleggers doen, verder een fijn hotel en jammer dat er maar 1 zwembad verwarmd is in de winter
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk!

Frederique, 2-8-2017

We zijn net terug van een 16 daagse vakantie bij dit hotel. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en het duurde niet lang voordat we de kamer in konden. We hadden geen speciale kamer geboekt maar hadden wel een van de betere. Het was nergens te druk en je had altijd wel een beetje bij het strand/zwembad. De quadtour die het hotel aanbiedt is een geweldige aanrader! Rond het hotel is niet veel te beleven. Na 2300uur is er niets meer te beleven. Enige nadeel was, te weinig plekken waar je water kon halen. Al met al een heerlijke vakantie!
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig resort met alles erop en eraan.

Nelly, 7-4-2017

Rondom de resorts is niks te beleven. Zelfs geen mooie strandwandeling. Maar op het resort hoef je je niet te vervelen. Iedereen komt voor de zon en die schijnt altijd. Je kunt boottochten maken met snorkelen . Erg leuk. Beetje duur.

Veel restaurants waar je goed kunt eten. Personeel erg vriendelijk en werken erg hard. Je komt niets tekort.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk gehad. Lekker warm.

Marleen Dekker, 15-3-2017

Heel groot resort, genoeg ligstoelen en goed eten. Best lang vliegen.
Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch voor herhaling vatbaar in het voorjaar

RIA VELDHOVEN, 14-3-2017

Het is schoon, ruim, veel zwembaden, vriendelijk personeel, animatie, leuk voor kinderen, rode zee lekker strand kortom een wek relexen en all inclusief voor een lage prijs.
Gereisd met partner in februari 2017

super goed

Otto, 7-1-2017

Het resort ligt deels aan zandstrand en deels aan rots strand. Volgens insiders uitermate goed te snorkelen zelf geen liefhebber.

Het resort is ruim opgezet en vrij groot qua oppervlakte als je boekt probeer hoofdgebouw is iets duurder maar zeer prettig en overal dichtbij. Bijzondere is de 5 restaurants (Chinees-Mexicaans-Italiaans-lokaal en Europees) je kunt elke dag bij alle 5 de restaurants eten zelfs de lekkere dingen bij de een halen en aanvullen bij de ander. Eten prima kwaliteit en goed van temperatuur.

Is redelijk afwisselend maar dat komt ook door de grote keuze. Voor kinderen een apart paradijs ingericht. Zwembaden zijn verwarmd en op het strand staan schermen tegen de wind als het harder waait. Het geheel is 5sterren plus. Kamers goed en royaal met prima bedden en erg schoon.

Gereisd met vrienden in december 2016

Ook voor de 11e keer nog steeds een er goed hotel

Anton, 12-12-2016

Beach Albatros is een hotel dat alleen maar beter wordt. Wij zijn hier nu voor de 11e keer geweest en het voelt voor ons als thuis komen. Het eten is werkelijk uitstekend en het personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen. De kamers zijn netjes en worden iedere dag schoon gemaakt. Er is hier voor iedereen wel wat te doen. Er is zelfs een eigen duikschool op het Resort. Het hotel ligt direct aan het strand met een mooie baai. Naast het hotel is een rif waar je heel mooi kunt snorkelen. Wij gaan er zeker weer naar toe.
Gereisd met vrienden in december 2016

Super!!

Bakker, 27-11-2016

Wij waren hier inmiddels voor de derde keer. En een vierde keer zit er zeker ook weer in. Een heerlijk hotel, zeer vriendelijk personeel, goed eten, ruime schone kamer. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch hotel

Softie de wilde, 2-11-2016

Wij waren een weekje in dit hotel en hebben er een super reis opzitten. Ik kan van het hotel echt geen slechte opmerking geven. Misschien 1 minpuntje waren de harde matrassen van het bed maar dat is bijzaak natuurlijk. de service meer dan een 10 op 10 als je het mij vraagt. dikke pluim voor het personeel. Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prima keuze voor een leuke prijs!

Hommersom, 6-6-2016

Wij hebben een heerlijke week gehad op Beach Albatros. De kamer deed idd wat gedateerd aan de bedden waren prima en de kamer was erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk.

Het eten in de restaurants was voor Nederlandse begrippen voldoende. Het ontbijt was erg lekker. Prima broodjes en yoghurt.

De zwembaden zijn prachtig. Toen wij er waren (laatste week van mei) waren er bedjes in overvloed.Het strand is keurig schoon .

Kortom wij zijn lekker uitgerust en komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada scoort een 8.42 uit 10 op basis van 638 reviews.