Hotel Pickalbatros Albatros Palace *****

Hotel Pickalbatros Albatros Palace
Pickalbatros Albatros Palace
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pickalbatros Albatros Palace bij:

28 tips over Pickalbatros Albatros Palace

Claire, 13-11-2015
Avondje naar de Marina down town is super leuk
Michelle, 5-5-2015
Zeker de moeite om te boeken, week zon, relax heerlijk.
Aylin, 12-12-2014
Snorkelen was erg leuk om te doen!

Danique, 28-8-2014

Het orange cafe is een leuke aanrader om eens naartoe te gaan. Dit cafe is van een nederlands stel, en ligt op ongeveer 15 minuutjes rijden van palace af. Hier worden alle voetbalwedstrijden live uitgezonden, en kun je kroketten en frikandellen eten!!

Vraag bij de taxi van het hotel naar het orange cafe, en ze brengen en halen je voor 12 euro.

anitanr1, 19-8-2014
top hotel als je het niet zo nauw neemt met eten of rus bent,die eten alles
Ferry, 21-6-2014
Door de woestijn met een quad

Linda Brijs, 14-2-2014

- verse jus 'd orangebar

- goede koffie

- lekkere crêpes bij zwembad

- mooi huisrif, neem je snorkel mee!!

- genoeg bedjes bij zwembad en strand

Cindy Zandbergen, 20-1-2014
De eerst volgende keer dat wij weer gaan proberen wij een kamer aan het strand deel te boeken. Erg luxe en het rustigste gedeelte.
rene en malou, 16-8-2013
Neem de dolfijnen huis excursie! En giftun
vrouwtje_verheij, 30-7-2013

Boven naast de receptie de Duits en de Mexicaanse restaurant zijn lekker rustig in vergelijking bij de andere met het plein. Er is vrijwel altijd wel een plekje, of komt net vrij!

Laat je geen zilver aansmeren bij het winkeltje in het hotel, dit is alleen maar een zilverlaagje om een verzinkte ring of andersom!!

Erom heen niets te beleven, stadje is maar 1 hoofdstraat. We werden gewaarschuwd om ons kind in de gaten te houden!!! Allemaal hetzelfde en in het resort heb je hetzelfde voor minder.