6,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Panorama Hurghada**** bij :

139 reviews over Hotel Panorama Hurghada in het Nederlands

Dit nooit meer

Lisa , 4-1-2015

Wij zijn net terug van ons verblijft in Panorama Bungalows Hurghada. Voor ons nooit meer! Dit hotel richt zich echt op de Russische bezoekers. Het eten smaakte allemaal hetzelfde, droog, geen variatie en weinig keuze. Wij hebben 2 avonden gegeten in het hotel en verder buiten de deur gegeten. Alleen de lunch bij de beachbar en het zwembad zijn goed. Dit terwijl wij geen moeilijke eters zijn. De alcoholische dranken ruiken naar spiritus en zijn echt niet lekker. Wij zaten in een bungalow deze zijn gezien het uitzicht geweldig en je zit hier rustig, geen last van de harde muziek van het animatieteam. De kamers zijn schoon, maar achterstallig qua onderhoud. Zo hangt het douchegordijn een halve meter boven de grond, scheuren in de muren en vieze douchekop + putje. Het water uit de douche was altijd lauw. Het personeel is erg opdringerig. Op het strand wordt je lastig gevallen met massages wanneer je ligt te zonnen.
Gereisd met partner in december 2014

Top vakantie

Yvonne Zwinkels, 14-12-2014

Panorama bungalow resort in Hurgada heeft hier een hoop slechte resenties staan allemaal van 2 jaar terug of langer. wij waren de eerste Nederlandse gasten weer sinds 2 jaar en hebben een top vakantie gehad. ze hebben zich blijkbaar heel erg goed verbeterd! Het resort ziet er mooi uit en de ligging aan het strand is heerlijk! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en ook is er een leuk animatie team voor jong en oud. Echt een aanrader voor iedereen die van zon, zee en gezelligheid houd!
Gereisd met partner in november 2014

ronduit smerig

patricia_kraayenbos, 2-10-2012

wat een gezellige 5 dagen had moeten worden werden 5 dagen drama, wat een smerig hotel, geen helder glas te vinden bij het ontbijt, elke dag hetzelfde eten, toiletten te ranzig voor woorden, poepende vogels boven het buffet, stoelen in het restaurant waar je aan vast bleef plakken, app verre van schoon, gelukkig hadden we een vriendelijke hostess en was een overplaatsing mogelijk maar omdat dat ons een hele dag zou kosten en we er maar 4 daar waren hebben we geprobeerd er het beste van te maken maar dat ging niet lukken. Het hotel bestaat uit alleen maar russen, waar zelfs het personeel een pas op de plaats moet maken. de laatste dag had de hostess een late checkout foor free geregeld maar op het moment dat het zo laat was moesten we betalen, het personeel ging in discussie met de bij ons staande russen waardoor we ons volledig onveilig voelde en hebben toen gelijk de hostess gesmst en er melding van gemaakt, het advies die dag al onze kostbaarheden bij ons te houden .
Gereisd met vrienden in september 2012

Niet heen gaan!

Merel v Dooren, 2-9-2012

Ik en mijn zus zijn naar hotel panorama gegaan voor 500 euro all inclusief. Wij dachten het goed voor elkaar te hebben. maar het eten is ZEEER slecht! De service ook, ik heb wel 10 keer naar de receptie moeten bellen voor ze iets doen en dan gaat het nog fout. Het zwembad personeel is alleen aardig en behulpzaam. Er zit ook een irritante spa op het ressort maar ze raken je veel aan om je naar binnen te lokken en denk dat ze alles mogen zeggen. Ze kijken je bijna uit je bikini. Dit wil je niet in een ressort als je lekker op vakantie bent. Egypte is wel een mooi land! Ze hebben ons verteld dat dit door de recessie komt. al het goede personeel is opgestapt en in de stad gaan werken en al het slechte personeel blijft er werken omdat ze personeel te kort hebben. We hebben voedselvergiftiging gehad. Ze zeggen dat de tonnen water spa wat er is maar ze vullen die stiekem met kraan water waar wij ook weer ziek van worden. Buiten het ressort is Egypte super!
Gereisd familie in juni 2012

Slechte wat ik ooit heb meegemaakt...

Ronald, 9-8-2012

- Eten zeer slecht en niet warm

- Stuk stokbrood van de vorige dag wordt bij volgende ontbijt weer geserveerd

- Tekort een soepkommen, lepels en glazen, bier krijg je daarom vaak in kleine plastic wegwerp bekers

- Flessen cola, fanta en sprite staan warm klaar, je wordt niet geserveerd voor drank. Als je wijn of bier wilt moet je dit zelf in de bar boven halen

- Extra restaurant is niet geopend

- Zwembad wordt niet goed schoongemaakt

- Openbare ruimtes niet schoon - toiletten echt smerig

- Water voor de watercoolers op de gang wordt niet in gesealde flessen aangeleverd.

- Mini bar op kamer wordt niet goed nagevuld (eigen rekening!)

- Contactpersoon van touroperator doet valse beloftes

- Kamers zijn OK

Ik ga hier nooit meer heen, Maar dit hotel is maximaal 2 sterren, absoluut geen 4.

Gereisd familie in juli 2012

Heel erg jammer

dagmarholm, 5-8-2012

Wij zijn voor een week in dit hotel geweest. We waren blij dat we gekozen hebben voor een aanbieding, want het originele bedrag was het niet waard geweest. Helaas is één van ons ziek geworden door vuile borden en water.

De kamers waren op zich netjes, buiten de badkamer. Deze werd ook op herhaaldelijk verzoek niet schoongemaakt.

Elke maandag werd er couscous geserveerd, wat bijzonder lekker gemaakt werd! Jammer genoeg voor de rest met name patat en pizza, wat door het overige toeristische bezoek buiten opgegeten, ook werd meegenomen in broekzakken en tassen.

In het hotel wordt aangegeven dat een lange broek verplicht is tijdens het diner. Dit geldt niet voor Oost Europese bezoekers: een string bikini scheen ook te voldoen.

De toiletten in de lobby zijn walgelijk en worden nooit schoongemaakt, zelfs het schoonmaak personeel vindt dit smerig.

Een bezoekje aan de parfumerie op het resort is wel de moeite waard, Mohammed is erg aardig (wel oppassen voor oplichting).

ik niet meer

S & E, 27-7-2012

We zijn net terug van wat een fijne vakantie moest worden.

We hadden een dubbel bed gevraagd en 2 apparte bedden gekregen.

Eten was niet te eten en ook al het drinken was lauw, warm of heet, dus ook niet te drinken. Het winkeltje aan het hotel heeft dus aans ons goed verdiend.

Alles maar dan ook alles was afgestemd of russen en de plaatselijke bevolking die daar op vakantie kwamen, eten, animatie( deze trok ook op niks, elke dag hetzelfde en ze spraken zelfs geen fantoenslijk engels, en deden echt geen moeite om mensen mee te krijgen bij de activiteiten.)

Maar het ergste was toen we netjes aan het aanschijven aan het buffet was er een oude dame die geraspte kaas nam, tot hier allemaal nog niks aan de hand, maar toen ze 3 scheppen had opgeschept en de 4de schep gewoon in haar mond stak en de lepen gewoonweg terug in de pot stak had ik echt gedaan met eten

Nederlanders, niet doen!

Saskia, 25-7-2012

Allereerste recensie van mij, het is nodig! Wij zijn niet kieskeurig, passen ons makkelijk aan, maar dit hotel slaat ALLES.

Eten: slecht gegaard of juist aangebrand, salades lauw en uitgedroogd. Diegenen die we hebben gesproken zijn of daar ziek geweest, beland in het ziekenhuis of werd ziek en zit ziek thuis ( waaronder wij). De reisleider Hussein ( GEEN NL) vertelde ons dat het niet aan het hotel lag, maar dat het eten hier gewoon anders is. Nadat we met een aantal uit eten zijn geweest en ook een buffet hebben mogen nuttigen op Mahmya ( bounty eiland) wisten wij wel beter!

Drinken: Staat met flessen gewoon op het aanrecht. Cola Fanta en Sprite. That's it en staat daar dus warm te worden met 40 graden en geen airco alleen wat waaiers. Je kan kiezen voor ijs, maar dat vertrouwden wij ook niet meer. Het water is hier natuurlijk niet drinkbaar.

Zwembad:Ziet er mooi uit, maar het water is echt VIES en lauw.

Strand: Heerlijk, wel met waterschoentjes!

Animatie: Russisch

Blijf er WEG AUB

Peter, 22-7-2012

Wij zijn al paar keer naar egypte geweest en altijd goede ervaringen gehad,

maar dit hotel is niet te doen geloof mij maar!!!! teveel om op te noemen, we zijn bijde ziek terug gekeerd van de reis, kort opgenoemd: hotel zeer verouderd met vele gebreken aan zoals de AIRCO, op vele plaatsen muren, vloeren vuil en vies!!!!!!!! eten en drinken (eten slecht, drinken warm!).

wij zijn van 30/06/12 tot 07/07/12 geweest.

Gereisd met partner in juni 2012

slecht voor je gezondheid

fam.meijndert, 18-7-2012

Wij zijn net terug van een vakantie in dit resort. We trokken op met nog een NL gezin. In totaal 7 personen. Vanaf de tweede dag kwamen de kwalen. Het bestek en borden worden zeer slecht afgewassen, waardoor mijn een persoon in het ziekenhuis kwam: uitdroging en voedselvergiftiging. Russen en Egyptenaren worden overal in resort voorgetrokken. Mini bar: duurt gem. 10 minuten voor je bediend wordt. Water wat overal in blauwe flessen wordt aangeboden is standaard warm. Ga zo maar door. Wij zijn halverwege vertrokken naar Tia resort Makadi bay. Daar was alles echt super. Panorama? Noooooit meer.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama Hurghada in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama Hurghada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama Hurghada scoort een 6.69 uit 10 op basis van 151 reviews.