Hotel Marlin Inn ****

Hotel Marlin Inn
Marlin Inn
7,7

81 reviews over Hotel Marlin Inn in het Nederlands

mooi hotel in het nieuwe gedeelte van de stad

Laurence, 2-4-2014

hotel is direct aan het strand gelegen. Wij hadden een kamer tussen het hoofdgebouw en het strand in. De airco deed het uitstekend.

Het eten was jammer genoeg niet goed... maar er zijn in de nabije omgeving voldoende restaurants aanwezig voor weinig centen. Eventueel voor de lastige eters onder u is er een McD op zeer korte afstand

Gereisd met partner in juni 2005

geen superdeluxe, maar aangenaam hotel

Harry, 30-12-2013

Reeds 2 keer zeer goedkoop via last minute geboekt.

Niet meer zo jong hotel, maar netjes en verzorgd. Eten is er lekker en gevarieerd. Vooral de desserts zijn heerlijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Enige minpunt was het kamerpersoneel ondanks de fooien die achterliet. Steeds iets te kort: toiletpapier niet aangevuld, doosje met tissues leeg, een handdoek te weinig, zeep dat was weggenomen en niet terug vervangen, shampoo leeg... Na 3 dagen liet ik dan ook geen fooien meer liggen. Veel Russen aanwezig maar nooit problemen. Strand onmiddelijk achter het hotel en proper. Een excursie naar Paradise Island + snorkelen (boeken op het strand via Fabio): een aanrader. Kleine supermarktjes vind je overal en het is er spotgoedkoop. Voeding en drinken meenemen naar het hotel is verboden, maar als je het niet al te opvallend doet... Verder naar het centrum is er voldoende gelegenheid om te eten en/of te drinken aan zeer democratische prijzen.

Gereisd alleenreizend in mei 2005

mooie lokatie

gebaro, 28-9-2011

midden in het moderne centrum van hurghada dichtbij het vliegveld ook er prettig en direct aan zee gelegen.

Eten en drinken prima wel veel russen.

Gereisd met partner in augustus 2007

geweldig hotel

c.glerum, 10-11-2010

prachtig hotel eten zeer goed voor herhaling vatbaar weet alleen niet bij welk reisburo ik moet boeken
Gereisd met vrienden in juni 2006

wel aardig

lennartdeij, 25-8-2010

ontzettend slecht weer in augustus, dus wat doe je dan, dan boek je eeen last minute. Zo goedkoop waren we nog nooit weggeweest. Voor nog geen 300,- pp een weekje halfpension. Voor dat geld verwacht je niet al te veel ,maar het viel me niks tegen. Eenvoudig, dat wel, maar wel aardig en behulpzaam personeel. Lekker privestrandje. Zwembad wel slecht onderhouden, maar daar verder geen gebruik van gemaakt.

Niet voor herhaling, maar voor deze prijs zinde om het niet te doen;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

leuk hotel klein strand

lavatera, 16-11-2009

merlin inn hotel ligt aan einde van een lange straat....mooie boulevard en leuke winkels in omgevind en terasjes.

Het hotel is prima...eten is uit de kunst en zeer uitgebreid ontbijt buffet..

minpunt vind ik het enorm kleine strand en als je zee in gaat sta je meteen erg diep wat ik voor kleine kinderen niet zo geweldig vind...

Gereisd met vrienden in november 2005

Leuke afsluiting van onze vakantie...

Linda, 16-8-2009

Hier een week verbleven na rondreis Egypte.

eerste avond kwamen we pas 's nachts aan en toch werd er speciaal voor ons nog eten geserveerd!

De tweede avond bij het leeg laten lopen van het bad, kwam het water via het putje omhoog, resultaat onze kamer stond blank en alle spullen nat. Nadat we na het eten terug in de kamer kwamen waren al onze kleding gewassen en gedroogd en stond er een fruitmand! Goede service dus! Vooral de dames en heren van de schoonmaak erg netjes en behulpzaam!

Wij zijn geen moelijke eters, maar hebben in Egypte weinig gegeten wat ons smaakte. Wij waren blij met de Mc Donalds in de straat. Op het pleintje voor het hotel een klein tentje met heerlijke kaneelbroodjes!

Verder kamers wat gehorig maar verder niets op aan te merken.

Heerlijk privestrand met een leuk eettentje.

absoluut een aanrader..

Gereisd met partner in november 2005

Al jaren heerlijke vakanties.

Inge, 21-12-2008

Hotel waar we al jaren komen. Personeel is supervriendelijk en proberen wensen graag tegemoet te zien. Heerlijke ligging (niet in het drukke centrum en niet in de woestijn bij de dure resorts). Kamers zijn keurig en ook de bungalowtjes zijn erg leuk. Strand is privé en er zijn comfortabele ligbedden. Al jaren een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Girly, 12-5-2008

Prima hotel!Mooie lobby, lekker eten, vriendelijk personeel.Je loopt zo in je bikini naar het prachtige prive-strand,werd vorstelijk behandeld.Winkelcentra,eetgeledenheden etc bij hotel.Met busje kun je naar het centrum van Hurghada.Tip!Er zijn mooie excursies die je kunt maken (heb zelf prachtig koraal en dolfijnen gezien), maar boek ze niet bij het hotel, maar bij winkeltjes in de omgeving en ding af.Kan 10 euro pp schelen.Nog een tip, een kleine fooi kan er al voor zorgen dat het personeel (zowel in als buiten het hotel) meer dan hun best voor je wilt doen.
Gereisd familie in juli 2007

k.van voorst, 21-4-2008

prachtig hotel

wij kregen omdat we een familie waren

en ze wilde ons niet allemaal apart zetten een grote woning voor ons allemaal

dit was toppie het regelen van excursies is ook top geregeld door het hotel je kan er snorkelen enz de mensen waren super vriendelijk

heb het heel erg naar me zin gehad

eten was heerlijk

genoeg te kiezen echt top

Gereisd familie in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marlin Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marlin Inn in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marlin Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marlin Inn scoort een 7.65 uit 10 op basis van 83 reviews.