Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°18°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lillyland Beach Club voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Lillyland Beach Club in het Nederlands

goede prijs kwaliteitsverhouding

Kristin Van Damme
6-8-2013

Geboekt met touroperator - alles pico-bello in orde. Groot en uitgebreid complex - direct aan het strand gelegen - keuze uit zwembaden (met glijbanen) - altijd strandzetels vrij 's morgens - behoorlijke kamer, de badkamer is wel aan vernieuwing toe - alles echter proper onderhouden. Meerdere restaurants - uitgebreide keuze van eten - veel afwisseling. Belgen en Nederlanders worden bijzonder gewaardeerd, wat niet kan gezegd worden van de vele Russen in het hotel. Met een kleine fooi bereik je veel en het personeel deed er alles aan om ons in de watten te leggen. Buiten het hotel voldoende winkeltjes, op 10 min. met een busje naar het Hard Rock Cafe.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Fantastische plek

J. Onstenk
4-8-2013

Hotel Lillyland Beach Club Hurghada Egypte. Zeer goed hotel voor Egyptische begrippen. Ga je op vakantie naar Afrika, dan weet je dat hotel wat verouderd kan zijn. Maar alles is schoon en in goede conditie. Het personeel is geweldig. Laat je de mensen in hun waarde en ben je begripvol naar hun, dan krijg je heel veel voor elkaar. Mijn schoonvader is diabetisch en moest een aangepast dieet hebben. Werd zonder schroom geregeld. Wij zij er behandeld als waren we Farao's. Grote familiesuite gekregen, wat niet geboekt was. Eten was goed. Drinken op het strand bv werd altijd gebracht, hoefden wij nooit te halen. En van Russen hadden wij daarom geen last van. De bedienden zelf waren blij met West-Europeanen. Ja natuurlijk heb je klagers ook uit Nederland en daar heb ik één advies voor blijf gewoon lekker thuis en vermaak je zelf rundum hause. Heb je altijd goed voedsel kun je zelf je slaapkamer schoonmaken. Wij hebben de vakantie van ons leven meegemaakt en gaan gewoon weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuk hotel!

Anouska
14-6-2013

We zijn eind mei naar dit hotel geweest. Het hotel heeft een enorm mooie tuin, minpunt is dat het een groot terrein is en je dus behoorlijke stukken moet lopen. Het personeel is super vriendelijk als jij ook vriendelijk bent. We kregen bijna altijd glazen ipv plastic bekertjes. Verder was het eten best goed voor Egypte. Het was warm en elke dag werd er buiten het restaurant allemaal vers eten bereid waar je bij stond. Mamdoug van touroperator was ook geweldig! Mamdoug spreekt nederlands en zorgt ervoor dat alles goed geregeld wordt!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Nooit meer

Madelin
12-6-2013

We hebben nog nooit in zo'n rampzalig hotel verbleven. Wetende dat je van Egypte niet zoveel mag verwachten is dit hotel voor Egyptische normen maar twee sterren waard. Koude gerechten zijn niet gekoeld warme niet verhit, mieren en glas in het eten, servies smerig en stuk kamers smerig en slecht onderhouden. Park slecht onderhouden, gaten in de wegen slechte verlichting. Zwembaden smerig strandbedden kapot etc etc etc etc etc etc

Gereisd met partner in juni 2013

in een woord slecht

r mast
8-6-2013

het eten gericht op russen,van ellende maar patat,rijst en wat salade gegeten.werd op op me vingers getikt ,dat ik 2 lege flessen van een halve lt wilde gaan vullen met water ,dat scheen niet te mogen,maar die k.trussen komen met4flessn van 1,5 lt 0m te vullewn en daar wordt niks van gezegd,nee mensen voor ons geen lillyland meer ,want die 4 sterrewn, zijn niet meer waard dan 2 sterren.

Gereisd met partner in mei 2013

Mooi, groot resort met goede sfeer!

Anna
15-5-2013

We zijn afelopen week naar dit hotel geweest met het hele gezin en hebben het prima naar onze zin gehad. Okee, de kamers zijn wat verouderd, maar een goed bed en elke dag werd de kamer schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken. Het eten was prima, natuurlijk heb je het na een week wel gezien, maar dat heb ik altijd met buitenlands eten. We aten voornamelijk in het hoofdrestaurant, we zijn 1 x naar de pizzeria geweest, viel zwaar tegen, er was maar 1 soort pizza! Het is een mooi groot resort met veel voorzieningen, 2 zwembaden, een aquapark, een speeltuin enz. Er waren vooral Russen, maar daar hadden we totaal geen last van. Het personeel werd helemaal blij als je zei dat je nederlander was en je werd extra verwend met bijv. een schaal verse watermeloen. Ook en pluspunt, direct naast de poort zat een klein winkelcentrum waar je rustig kunt winkelen zonder te worden lastig gevallen. Enige minpunt is dat je voor de cappuccino moet betalen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer Lillyland Egypte

Mieke Theunisse
1-8-2011

Waar ik al bang voor was vantevoren, het eten was zeeer slecht, om de paar dagen was er buiten eten dat ging nog net maar ook niet iedere keer. We hadden het management hier al een paar keer op aangsproken maar volgens hen was het eten internationaal, dus goed zeiden ze. Het personeel deed hartstikke z'n best waren ook erg vriendelijk voor je. Ook haalden we een keer bij de lunch een groot stuk karton uit de soepketel, de kok die erachter stond haalde zijn schouders op alsof dat normaal was. Als we er om vroegen kregen we een bakje friet voor de kinderen. Die werd dan gehaald bij de buren. De dag erop lag er voor iedereen friet maar die was niet te vreten, nog rauw zelfs dat kunnen ze niet friet bakken. Alleen het main restaurant was open, er was nog een bbq-vis restaurant maar dat moest je betalen. We hadden bijna allemaaal buikloop gehad.Kamers oke, wel oud maar goed te doen, ook een goed bed. Drinken uit plastic bekertje als je geluk had uit een glas maar die waren niet zo schoon.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Was 1 maal nooit weer

A van den Berg
16-1-2011

De service was prima en het personeel vriendelijk, alleen de verkopers in het winkelcentra waren verschrikkelijk en proberen je van alles te verkopen voor veel geld. Eten was waardeloos ben van schrik maar de Mac Donalds opgezocht in het centrum. En alles gericht op de russen verschrikkelijk en dat je zegt je komt van Holland proberen ze je alles dubbel zo duur te verkopen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

russische zuipschuur

kees tittel
14-11-2010

Gedumpt werden we hier na een overboeking (Met slechts ca 20 personen van Arabia Beach, waar we al 6 keer geweest waren en goed is). Het restaurant is een veredelde voetbalkantine, die alleen voor niet Russen is (gelukkig) Want die waren al om 10 uur ladderzat. Verder klopte het all-inn totaal niet. Voor veel moest bijbetaald worden. Eten slecht, Kamers vuil met mieren van ca 15 mm. Terrein slecht, alles veraf, onbeschoft personeel. Konden na 3 dagen gelukkig terug naar Nederland ~!!

Gereisd met partner in november 2010

Russische vreet en drankschuur

fam. Tittel
14-11-2010

Doordat Arabia Beach overboekt was, werden we met z'n dertienen gedropt in een russische eet en zuip schuur. Oud, vieze kamers met een mierenplaag, De mieren waren ca 15 mm groot. All-in werd daar vertaald in dieverse bijbetalingen, Zelfs flesjes water moet men betalen, na 23 uur moest alles betaald worden. Zeer hobblige wegen, wel golfkarrentaxi, die niet stopten om mensen op te pikken. Alles voor mensen die enige loop problemen hebben zeer slecht. Personeel onbeschoft !! We hebben het 3 dagen uitgehouden en zijn toen gevlucht naar Nederland. In een woord waardeloos

Gereisd met partner in november 2010

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenBrasilian, Fast food, Internationaal, Italiaans, Oosters

• WifiGratis
  • Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lillyland Beach Club in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lillyland Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.