Hotel Jungle Aqua Park ****

8,9

658 reviews over Hotel Jungle Aqua Park in het Nederlands

Prachtige Accommodatie, personeel supervriendelijk

Robert b, 15-9-2017

Wi-Fi is bizar slecht.. je gaat niet op vakantie om te internetten maar af en toe thuisfront even op hoogte stellen is wel fijn, maar dat ging amper, voor prijs van het hotel moet dat beter zijn.

Voor rest, superveilig.

Personeel bizar vriendelijk en eten ook prima geen klagen!

Gereisd met partner in september 2017

Het was weer fantastisch

Bvanbeek, 8-9-2017

Super goed park en erg leuk voor de kinderen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer

f, 31-8-2017

zwembaden waren goed, eten slecht
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig genoten

Corina, 29-8-2017

Super zwembaden waar bij het aquapark altijd wel een plekje te vinden was.

Ondanks het niet reserveren beleid toch nog mensen die zelfs savonds al handdoekje leggen of de poolboy betalen om het voor hen te doen. Het personeel is overal even vriendelijk ook zonder dat je ze geld toestopt.

De kamers zijn ruim en schoon. We kregen elke dag een andere handdoek verassing op bed en er stond ruim water, Fanta, Coca cola en pakken appelsap in onze minibar. We kregen ook een paar keer een bord met fruit.

De restaurants zijn prima veel keuze maar je moet wel van restaurant naar restaurant voor een volledige maaltijd. Kwaliteit van het eten is goed. Le Marche is vegetarisch en had vaak heerlijke loempia's, moussaka en lasagne L'asiatique had heerlijke kip tandoori en vaak verse sushi. Het mango ijs is een echte aanrader. Ontbijt was ook super goed. Elke dag een glaasje nesquik met koude melk. De koffie was er ook heerlijk. Ocean Breeze zeer aan te raden bij de receptiebar. En als je van kokos houdt probeer dan ook eens de panda bij de colonies bar.

De wifi was inderdaad slecht maar op het vliegveld een datakaartje kopen en je kunt vooruit. Je kunt er alleen niet mee bellen en sms'en dus neem een reserve telefoon mee die als hotspot kan fungeren.

Overdag rijd een pendelbus naar het strand van Dana Beach. Een echte aanrader maar koop wel bij Cleopatra strandschoenen. (fixed price maar wel het goedkoopst € 3,- per paar) Een snorkelmasker/duikbril erg aan te raden want de riffen aan het einde van de baai zijn prachtig en je kunt er een groot gedeelte nog gewoon staan als je over de zandbank door de zee ernaartoe loopt. Veel stenen en schelpen voor een flink stuk de zee in dus die schoentjes zijn geen overbodige luxe. Ook niet in het aquapark waar de stenen gloeiend heet zijn en de matten zijn heel ruw dus je loopt heel je voeten kapot als je geen waterschoentjes hebt.

Savonds rijdt er een treintje (niet teveel van voorstellen zit snel vol) van de gorilla bij de ingang naar Cleopatra bazaar en Senzo Mall gratis. Savonds is het prima te doen om terug te lopen vanaf de bazaar is ongeveer 10-15 minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie accommodatie ook met kleine kinderen

Ilona, 27-8-2017

Genoeg variatie in het eten en drinken, alles was tip top in orde.

Wel slechte wifi overal. Schoonmakers deden goed hun best.. Zelfs flesjes water en sinas kregen we in onze kamer/koelkast.

De vloer van het grote kinderzwembad was lek, er zaten overal dikke bobbels in wat wel gevaarlijk was. Bij het zwembad goede controle van de badmeesters.

Voor dat het zn groot park is mis ik wel een mooie grote speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Super verblijf gehad

Robbin, 22-8-2017

Super locatie, hele aardige mensen, genoeg zwembaden voor je alleen. Doe de schoonmaker een euro en hij tovert elke dag een leuke verassing op bed. Wifi is wel heel slecht
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig resort!

Evelynr, 22-8-2017

Na 6 jaar terug gekomen in de Jungle. Het is er nog steeds super. Mooie kamer gescheiden door schuifdeur. Mooi eigen zwembad voor paar bungalows met lifegard. Eten in verschillende restaurants altijd wel iets lekkers te vinden. Het aquapark is een paradijs voor kids waar ze gerust alleen naar toe kunnen omdat er zoveel controle is. Bij groot zwembad altijd wel een plaatsje te krijgen. In de avond plaatsen waar je heerlijke koffie ed kan krijgen. Elke avond een show door animatie. Ook heerlijk terug komers diner gehad bij aquapark met show. Loopt in avond bij huisjes veel bewaking rond. Super veilig gevoel gehad 15 dagen lang.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

We willen terug!

Marieke, 12-8-2017

Wat een geweldige vakantie achter de rug! Wij gaan zeker nog een keer terug. Geweldig waterpark, schone zwembaden, fijn huisje direct aan het zwembad, personeel is ontzettend vriendelijk. Geen negatief woord te schrijven. Ik raad het park iedereen aan!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mas en mien, 9-8-2017

Geweldig, je zit in een hotel, maar door de laagbouw (allemaal huisjes) heb je dat idee helemaal niet. Maakt het gelijk een stuk knusser qua uitstraling.

Zwembaden en glijbanen in 1 woord super, was ook fijn dat je daar door afdak, niet hele dag in brandende zon stond.

Personeel ontzettend vriendelijk, niets was ze teveel.

Eten; voor iedereen wel wat wils. Zelfs een beetje op de Europeanen ingesteld.

Schoon en terrein werd ook netjes onderhouden, je ziet er bij wijze van spreken nog geen blaadje liggen.

Is een gratis taxi / busje naar stadje. Staan ook taxi's buiten het resort, brengen je voor habbekrats ook overal naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

al 3x op rij GEWELDIGE VAKANTIE!

Sanne, 8-8-2017

Fantastisch resort! We komen er elk jaar terug. Mooie schone huisjes, erg verzorgd & erg ruim! Giga waterpark, wat voor iedereen geweldig is jong en oud. Ik ben een moeilijke eter en wordt vaak ziek in all-in hotels, dit is het enige resort waar ik nog niet ziek ben geweest en het eten lust!! Er is zoveel keus uit de 7 verschillende restaurants. Heerlijke koffiebar, soort starbucks.

Personeel is ook onwijs vriendelijk en werken allemaal keihard. Verder als je een excursie wilt boeken, doe dit dan zeker bij Mido! Elk jaar boeken we bij hem onze excursies. Hij loopt rond met een wit shirt en vaak een wit hoedje.

Wij gaan altijd rond februari/maart. Dat is een heerlijke tijd, niet te druk en heerlijke temperatuur! Voor gasten die elk jaar terug komen, organiseren ze een speciale avond, zodat je je echt speciale gast voelt.

Volgend jaar komen wij zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jungle Aqua Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungle Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungle Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jungle Aqua Park scoort een 8.87 uit 10 op basis van 731 reviews.