Hotel Jaz Aquamarine Resort *****

Jaz Aquamarine Resort
8,7

62 tips over Jaz Aquamarine Resort

alain666, 12-7-2016
kleingeld meenemen, ondanks all-in moet er veel fooien gegeven worden om iets gedaan te krijgen bvb fles water op de kamer
steefan_dekeyser, 8-11-2015

de a la carte restaurants tijdig boeken, ze zijn rap volboekt

kamerreeksen "1000" volgens ons te vermijden, deze liggen dicht bij de disco en hier is tot vrij laat muziek te horen. wij zaten in kamers " 6000" en deze ligging was voor ons prima

INsaiGN, 10-8-2015

- Taxi van het hotel. Iets duurder maar wel veilig en beter.

- Nestea apparaat bij de strandtentjes. Heerlijk verfrissend !

- Teppanyaki; Weliswaar tegen betaling maar echt waar voor je geld !

- Cocktail Florida. Deze is zonder alcohol en met name overdag erg verfrissend.

- Zorg dat je het park leert kennen. Het is echt groot en wij vonden sommige dingen pas in de laatste dagen (Jacuzzi bijv.)

- Wordt vrienden met het personeel. Ze doen alles voor je als je af en toe wat kleingeld schuift

Nick, 29-6-2015
Neem de taxichauffeur van het hotel, Shazly Mostafa.
Dago, 16-4-2015
Wil je naar een hamman ga dan naar Hurghada, deze is goedkoper en luxer dan in het hotel. De a la carte restaurants moet je van te voren boeken. Doe dit s`morgens vroeg of na 24.00uur, dan heb je de meeste kans. Vooral het visrestaurant vonden wij grote klasse. En dit zonder bijbetalen!! De kosten voor het visum zijn inmiddels ook opgelopen naar €28,--
dewijn, 15-4-2015
we konden geen uitstappen doen alleen in hurghada. .we hadden de zelfde kamer als de laatste maal .op het einde van het domein.aan zee .en aan de glijbanen zeker goed je moest maar twee meter over het gras en je was aan het zwembad .nr 4055 wel ver wandelen .je kan mee gaan met onder zee boot .sinbad submarine. voor mensen die de schoonheid van de zee willen zien en niet nat willen worden +-22 meter diep zeker zijn geld waard .

Hans en Kitty van den Broek, 10-12-2014
Vele mogelijkheden voor uitstapjes zoals boottrips om dolfijnen te spotten, te snorkelen (prachtig) of om in de woestijn op een quad of kameel een trip te maken met de lokale bevolking.
peter vanhaecke, 16-11-2014
geef de obers wat drinkgeld en je word gediend gelijk een koning
Amber, 10-10-2014
Boek de Dolphin tour via Arke! Goede begeleiding van het personeel op de boot die ervoor zorgen dat je eerste duik onvergetelijk wordt! De Badawye tour die ook te boeken is via Arke is ook echt een dikke aanrader! Van Quad rijden tot kameel rijden, alles zit erop en eraan en zal ervoor zorgen dat je een onvergetelijke dag krijgt!
Marlijn_t, 30-9-2014

voordeelkamer was uitstekend. Vlakbij zee en zwembad.

er staat dat het hoofd restaurant om 19:00 uur open gaat, maar dat is 18:30 uur, zo is het minder druk.