8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jaz Aquamarine Resort***** bij :

370 reviews over Hotel Jaz Aquamarine Resort in het Nederlands

3de maal,aqua marine

Kathy, 16-8-2017

Voor de derde maal dit hotel.

De kamer was prima. Onze houusekeeper heeft ons 14 dagen in de watten gelegd!

De zwembaden in 1 woord geweldig! Toen we toen kwamen werd er aan handdoekenrace gedaan. Gasten die net voor ze gingen slapen hun handdoekje gingen leggen. Dit hebben we gemeld en er werd iets aangedaan. De dag nadien mochten er maar vanaf 8 u handdoeken gelegd worden. Alles ervoor werd weggenomen. Schitterende oplossing.

Jammer dat we maar na 1 week doorhadden dat er Nederlands talige kinderclub was. Touroperator moet dit melden en de host islam ook !

En dan het eten de eerste week prima, hotel was geen 100% bezet en t was lekker. De tweede week wat was dat , koud alle dagen hetzelfde. Dit waren we niet gewoon. Gelukkig 2 maal in de asian kunnen eten. Dit is het beste restaurant van het ganse domein. De ninos was er enorm op achteruit gegaan. Jammer want vorige zomer en in novelbet was het top.

Over de vriendelijkheid van het personeel niets dan lof !

Wij Belgen kunnen daar veel van leren!

Mij kinderen van 13 en 10 hebben met de animatie een prachtige vakantie gehad

Gereisd familie in augustus 2017

Zeker een aanrader

Luna, 6-8-2017

Een super hotel de zee was wel vaak eb maar aan de andere kant ongeveer 20 meter verder richting het andere hotel ook super mooi koraal( wel handig als je waterschoenen hebt) het eten was over het algemeen goed alleen s'avonds had er wel wat meer variatie mogen zijn! Ook was er een rare manier van indeling van het restaurant, mensen stonden in de rij en vervolgens kregen ze een tafel aangewezen. Personeel is super vriendelijk alleen veel mensen die je spa en andere dingen aan smeren bij het zwembad. Wij hebben een super ervaring met het hotel, en zouden er zeker nog een keer naar toe kunnen gaan!
Gereisd familie in juli 2017

nooit meer, 3 ster hotel

Remon sami, 5-8-2017

Wij hebben een mooie vakantie gehad in een redelijk hotel maar voor Nederlandse begrippen eerder een 3-sterren hotel.

Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud Hier wordt niets aan gedaan ((elektra/Arco).

Kamers zijn ruim als 2 persoon kamer maar als familie kamer is krap, kinderbeden zijn voor kinderen van 5 tot 8 jaar en niet voor tieners erg klein & korte beden.

Met 15 Zwembaden waar 11 voor iedereen (4 voor kinderen) heb je genoeg ruimte in Zwembaden, badhanddoeken wordt gedeeld 08:00 ,08:15 geen plaats meer rond de Zwembaden. zeer gore wc's bij het zwembad

Zee is zeer slecht 2 kilometer kun je erin lopen en sta je nog steeds maar 5 cm met je voeten in het water, Waterschoenen zeker raadzaam

Er zijn Jacuzzi aan het strand maar voor 25 euro.

Er waren op het moment dat wij er zaten veel Russen en Polen, deze waren netjes geen ruzies

Maar was ook veel Arabieren met burkini in de zwembaden.

Het eten was ondermaats, bijna Iedere dag hetzelfde eten

Geen optie voor de kinderen maar alleen fretjes & hamburger

4 à la carte restaurants die lastig te reserveren zijn, snackbars rond de zwembad hebben hotdog & pizza (1 keer word gemaakt & leg in glazenkast de rest van dag om zelf te halen)

helaas de tweede dag hadden wij allemaal al diarree & buikkrampen.

Gereisd familie in juli 2017

Eens maar nooit meer!

Kok, 9-7-2017

Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud. Hier wordt niets aan gedaan. Kamers zijn ruim, deze worden wel goed bijgehouden. Zwembaden zijn vies. Worden ook niet goed bijgehouden. Het eten is absoluut geen 5 sterren waard. Buffet voor de kindjes was zelfs een aantal keer koud. Direct iets van gezegd.. Sorry sorry.. Maar ijskoude runderhamburgers en pasta gaat er bij mij niet in. Borden en kommen smerig. Ook bij de buffetten erg vies. We hebben 15 dagen met buikkrampen en diarree gelopen..Koffiezetapparaat heeft al weken geen poetsdoek gezien. Lopen allemaal vrouwen rond omte vragen hoe het gaat, vervolgens doe je je beklag en ze doen er niets mee.

Animatie is slecht. Veelste weinig mensen voor z'n groot resort. Er zou per 1 juli nederlandstalige animatie zijn, niet dus! Mini disco is binnen. Bloedheet is niet te doen. Al met al zeker geen 2e keer. Als je een goed hotel wilt ga dan naar jaz aqua viva. Iets duurder maar zeker wel waard voor je geld.

Gereisd familie in juni 2017

Vakantie!

C. Posthuma, 18-6-2017

Jaz aquamarin is een ruim opgezet hotel met een enorme diversiteit aan zwembaden. Voor iedereen wat wils. Een perfecte ligging aan het strand ! De badmeesters zijn de hele dag druk om alle Kids goed in de gaten te houden en bedieningspersoneel legt je in de watten. De zee is een favoriete plek voor kitesurfers, voor ons heerlijk de hele dag een perfect briesje bij de hoge temperaturen. Je loopt dr zee helaas niet zo in voor afkoeling, daarvoor is het te ondiep. Buffet in grote restaurant was prima! De kinderen konden de hele dag door genieten van het ruime aanbod aan het strand van hotdog tot warme wafels tot hamburgers met friet tot slushpuppy en popcorn en ijs! Perfect familie hotel zeker voor Egyptische begrippen.
Gereisd familie in mei 2017

Prachtig resort.

Rob, 13-6-2017

Net 3 dagen thuis. Prachtig mooi resort met schitterend aangelegde tuinen.Wij hadden een swim up room, zeker een aanrader. Personeel erg vriendelijk. Elke dag schoonmaker in de kamer, leg een euro op je kussen en je vindt de mooiste creaties op je bed. Eetzaal erg groot en massaal. Loop even wat verder en ga naar de eetzaal de Four Corner. Deze is kleinschalig, heerlijk rustig en prachtig aangekleed. Eten is hier heet zoals het hoort te zijn. Enige nadeel is het strand. Voor dat je met je knieen in het water staat, moet je wel 150 meter lopen. Het water staat nml altijd erg laag voor het resort. Een aanrader om te gaan snorkelen is een boottrip te maken welke je kan bespreken bij de duikschool op het strand. Dan krijg je echt een onvergetelijke dag.
Gereisd met partner in juni 2017

Wat een top hotel!

Esther, 9-5-2017

Wij kwamen voor de 8e keer in Egypte, maar dit was het mooiste hotel waar wij geweest zijn. Super schoon en heel vriendelijk personeel. Mooie glijbanen en hele schone zwembaden. Het eten was heel goed en er was veel variatie. Top animatie voor de kinderen. Hotel was ongeveer 60% gevuld. Wij kwamen in de nacht om 3 uur in het hotel aan helaas was het derde bed in de kamer niet aanwezig dat moest nog even snel geregeld worden. Maar die stond er met een half uur. Dat was het enige wat negatief was.
Gereisd familie in mei 2017

Alles wat je nodig hebt op een prachtig resort

Shirly Jongkoen, 8-5-2017

Bijna 1 week thuis, en we hebben echt heimwee! De 3de keer is ons weer prima bevallen ! Hier en daar zijn ze bezig het 1 en ander op te knappen, helemaal top Het kan zo alleen maar beter worden. De bediening ontzettend vriendelijk. En het animatie team is Geweldig! Youssef Mamadu Henda Leo en de andere, ze geven zoveel meer beleving aan je vakantie! Voor ieder wat wils, rust, activiteiten, welness sporten Noem het maar op en leer je de "verkopers" aan t strand (soms) zwembad kennen merk je dat het hele vriendelijke mensen zijn die ook hun centjes bij elkaar proberen te krijgen. En vergeet geeen banaantje aan Oscar (de kameel) te geven ! Er is genoeg over dit resort te vertellen maar zelf ervaren is zoveel beter ;-) Wij zijn er volgend jaar iig weer !
Gereisd familie in april 2017

Groot mooi resort

Bogers, 5-5-2017

Het resort is ontzettend groot, heeft 15 (!) zwembaden. Was heel goed onderhouden en prachtig aangelegd. Het aquapark was in twee delen gesplitst en lag aan het strand. Strand zelf was niet denderend. Eten was niet echt 5 sterren waard: niet veel afwisseling, regelmatig was het koud en vaak waren de bakken leeg. Jammer was ook dat er met verschillende maten gemeten werd. Wat voor ons gold, gold niet voor de Egyptenaren die daar, net als wij, op vakantie waren. Bijv. Bij de relax pool moest het stil zijn, mocht er geen muziek aan, mocht je niet met een balletje overgooien of met een luchtbed/band in het water. Geen enkel probleem want het was een relax pool. Echter twee dagen later hadden de Egyptenaren hun plek gevonden bij de relax pool en leek het veranderd in een kinderbad, met gegil, ballen, luchtbedden, waterpistolen ed.. Ook in het restaurant hadden de Egyptenaren voorrang op de andere gasten wat regelmatig tot irritaties leidde. Het animatie team, met name Henda, was super! Iedere dag actief en de avondshows waren geweldig! Een avond was er een dansshow en die was van een zeer hoog niveau. De mensen van de bediening in het restaurant en de verschillende bars waren super vriendelijk en zeer behulpzaam.
Gereisd familie in april 2017

Geweldige vakantie gehad!

Iris Abspoel, 5-5-2017

Heerlijk eten, mooie zwembaden al met al een onvergetelijke vakantie gehad, zeker een aanrader!
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Aquamarine Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Aquamarine Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jaz Aquamarine Resort scoort een 8.69 uit 10 op basis van 419 reviews.