Hotel Hurghada Coral Beach ****

Hurghada Coral Beach

23 reviews over Hotel Hurghada Coral Beach in het Nederlands

Heerlijk hotel

Roland van der Kleij, 8-12-2011

Mooie ruime kamers. Wij hadden er en met uitzicht op zee en vanuit bed kun je genieten van het panorama. Netjes schoongemaakt en eten voor een 4* hotel heel behoorlijk. Keuze niet enorm groot, maar wel goed van kwaliteit. Veel Russen, maar totaal geen last van. Ver van Hurghada, maar voor wie rust zoekt is het een prima locatie. In de supermarkt op het terrein kun je voor redelijke prijzen wijn en andere drank kopen, zodat je ook op je terras kunt genieten. Mooi strand met een huisrif en uniek in Egypte een klein naaktstrandje. Voor ons een absolute plus.
Gereisd met partner in november 2011

Schitterend Hotel

elro, 13-10-2011

Hotel Coral Beach Rotana is een heel goed hotel waar het eten fantastisch is.

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel we hebben het heel erg naar onze zin gehad. Heerlijk rustig hotel grote kamers en heerlijk gegeten. Elke avond een ander thema we hebben verschillende nederlanders uit andere hotels gesproken die echt slecht eten en vieze kamers hadden. Nu op hotel Coral Beach Rotana hebben wij geen commentaar. Wel veel russen maar daar heb je geen last van die gedragen zich daar voorbeeldig. Alleen de animatie 's avonds mag wel meer variatie hebben voor de ouderen en niet zo lang door gaan voor de kinderen dat wordt op een gegeven moment wel vervelend. Ook hebben ze een heel mooi huisrif aan het strand waar je heerlijk kan snorkelen en veel mooie vissen ziet. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. een super vakantie gehad.

Elly

Gereisd met partner in januari 2011

Groot hotel, maar wel een aantal minpuntjes ...

Stéphanie, 4-9-2011

Ik ben hier samen met mijn vriend 12 dagen naartoe geweest. De kamers waren helaas niet goed schoon, er lagen overal haren en andere viezigheid op de grond. Voor de rest is er 's avonds helemaal niks te doen. Er is elke avond een kindershow, op een gegeven moment heb je dat ook wel allemaal gezien. Voor mijn vriend en mij was er gewoon helemaal niks te doen. Wel is er een heel mooi koraalrif vlak bij het hotel. Het strand lijkt heel dichtbij, maar je moet evengoed ruim een kwartier er naartoe lopen. Voor de rest was het personeel heel aardig, en goed gekleed. Alleen er was 1 ober, die je drankjes bracht en vervolgens bleef staan bij je tafel in de hoop dat je hem fooi geeft. Mijn vriend en ik zouden voor de tweede keer niet naar dit hotel gaan ...
Gereisd met partner in augustus 2011

super hotel

desmedt anja, 9-7-2011

wij verbleven de eerste week van juli in coral beach hotel,super,zeker om te gaan snorkelen met boot,gewoon prachtig,het eten elke dag verrassend anders,heel mooi gepressenteerd,zwembad zeer hygienisch en leuke bar,ook s'avonds altijd iets te doen,muziek,biljart,waterpijp roken enz.kamers zeer groot en ieder een leuke terras.de mensen daar zijn heel vriendelijk,en helpen waar ze kunnen.een dikke proficiat voor dit hotel,het was een van onze beste reizen.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Super hotel, super locatie, voor herhaling vatbaar

Tilly, 16-3-2011

We hadden een combinatie van een strandvakantie Hurghada / Nijlcruise Luxor. Hadden geen idee in welk hotel we terecht zouden komen maar dat werd het Coral Beach. De kamers waren fantastisch. Je zou zo met 4 personen in een 2-persoonskamer kunnen verblijven. Alles wat je nodig had was er. Het personeel was heel vriendelijk en je werd op je wenken bediend. Het enige minpuntje was dat je 's avonds na het diner geen wijntje meer kon bestellen, al hadden we all-inclusive. Wilde je dat wel dan werd het in rekening gebracht. Na de Nijlcruise, op een oud cruiseschip, was het een verademing om weer terug te komen in het Coral Beach. Alles weer schoon en ruim, een heerlijk strand, zelfs een naaktstrand voor de liefhebber, geen gebedel meer wat we hadden als we aanlegden in plaatsen tijdens de cruise. De reisleider was leuk en deed zijn best om ons het e.e.a. bij te brengen. We waren een "mooi groep". Kortom verblijf in Coral Beach voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in december 2010

misschien gaan we nog eens terug

henk, 16-3-2011

wij hebben er 3 dagen voor en na een nijlcruise verbleven. in vergelijking met die oude gammele boot was dit de hemel. (goedkoopste nijlcruise/strandvakantie van touroperator) beide keren een heel mooie kamer gehad,supergroot met twee tweepersoons bedden,een bankstel, een zithoek,flatscreen tv,nette badkamer enz. eten was goed en genoeg,aardige bediening.op het strand was een leuke verrassing (voor ons dan), er was een stukje afgeschermd voor naturisten.een paar wig-wams van riet met een lage afscheiding er omheen. in egypte wordt/mag nog veel gerookt worden(gelukkig niet in de eetzaal),wel in de leukste bar helaas. er wordt verder nog hard gewerkt om het allemaal mooier en beter te maken, vooral in het winterseisoen denk ik. de andere + en - puntjes hebben anderen al verteld.
Gereisd met partner in december 2010

Prima Hotel en lekker snorkelen

Gijs, 5-2-2011

Heerlijk hotel hier hebben we een week gezeten na een perfecte nijlcruise. De huisjes zijn ruim opgezet en worden ook goed schoon gehouden. Elke dag een fles water, goed voor tanden poetsen en medicijnen. Eten was elke dag weer anders en het personeel was zeer vriendelijk en bleef dat ook na dat de eerste ongeregeldheden on Cairo waren geweest. Wij hebben onze vakantie nog kunnen uitzitten en vlogen op 29 jan. weer naar Amsterdam. Het huisrif is werkelijk perfect, daar hebben we elke dag gesorkeld, en de mooiste vissen gezien.

Ook is aan te raden de tocht naar het dolfijnenhuis. Dan zwem je tussen de dolfijnen.Maar ja ik weet niet hoe het in de nabije toekomst gaat, maar het was daar prima vertoeven. Oja Fam. Buitenhuis, volgende keer lekker thuisblijven aan de boerenkool met worst.

Gereisd met partner in januari 2011

Prima hotel, met een heerlijk huisrif

geeveewee, 4-2-2011

Gereisd met partner in januari 2011

goed hotel - ver van centrum

anja, 23-1-2011

goed hotel hele mooie schone kamers en een prachtige badkamer

vriendelijk personeel en goed eten

nadeel klein zwembad maar er wordt een heel nieuw zwembad gebouwd.

mooi strand met ligbedjes en beachbar

nadeel is dat het heel ver van het centrum en de winkeltjes ligt en een taxi nemen kost toch steeds weer geld

er rijdt ook een busje maar dat is heel snel volgeboekt

Gereisd met vrienden in januari 2011

Bijna perfect!

Marcel, 22-1-2011

Ligging: - Met een super groot koraalrif waar je heerlijk gratis kan snorkelen (wel mee nemen)

- Heel rustig, 1 verdiepings appartementen, dus alles gelijkvloers (dus niemand boven en onder je)

Eten: Je hebt een paar themaavonden, prima kwaliteit, alleen zoals altijd bij AI vaak hetzelfde (gewoon niet alles in 1x eten, doe je thuis toch ook niet)

Kamers: Gerenoveerd, niet 100% schoon maar dat heb je overal in Egypte, prima bedden

Gereisd met vrienden in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hurghada Coral Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hurghada Coral Beach in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hurghada Coral Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hurghada Coral Beach scoort een 7.98 uit 10 op basis van 45 reviews.