Hotel Hilton Hurghada Resort ****

7,9

135 reviews over Hotel Hilton Hurghada Resort in het Nederlands

Geen 5 sterren waard

W.Zegers, 6-8-2017

prachtig resort, daar valt niet op af te dingen, zwembaden mooi verzorgd,mooi strand met voldoende ligbedjes die allemaal in orde waren, de kamers netjes, en bij problemen zoals wij hadden met de stroomvoorziening werd er snel iemand gestuurd.

vriendelijk personeel.

wat absoluut voor ons minder was, het eten lauw tot koud geserveerd al kwam het net uit de keuken, wij hebben allemaal buikloop gehad en ook de mensen die wij spraken;

het bier werd getapt in een warm glas meerdere malen zodat het niet koud was om te drinken.

de animatie was ook niet echt spectaculair en je moest erg ver lopen om er te komen.

wat ik jammer vond is dat je in de avond nergens buiten iets kon drinken alleen in de lobby die zo erg gekoeld werd met airco,s dat het soms gewoon koud was binnen.

opvallend dat wij de enige Nederlanders waren.

het weer maakt veel goed erg warm lekker gezwommen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Absoluut geen 5 sterren waard

Tecla Jansen-Koper, 21-9-2014

Omdat wij de enige Hollanders waren tussen de Russen,chinezen en Italianen werden we goed verzorgd door de bediening. Het eten was niet ruim gesorteerd en de eetzaal was te klein om iedereen te kunnen voorzien. De WiFi was zogenaamd gratis in de lobby maar bij uitchecken mochten we 42 euro betalen,voor ?? Hadden iets meer van een luxe kamer verwacht,en omdat de airco te koud stond(zeker een paar keer aangegeven)kwamen we beide met een flinke verkoudheid thuis. Door het warme weer en het vriendelijke personeel hebben we een prettige week gehad,maar zal het niet aanbevelen bij vrienden.
Gereisd anders in september 2014

Keurig complex

barnhorn, 22-12-2013

Redelijk hotel met ruime kamers en grote balkons. strand ligt langs een soort kleine baai niet een heel groot strand. De tuin is netjes en er is in de avond redelijk wat vermaak.
Gereisd zakelijk in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Hurghada Resort bij:

Mooie ligging en op het eerste gezicht mooie accom

R, Roderik, 20-10-2012

Inderdaad zoals eerdere recensies aangaven blijken de russen en in ons geval ook dronken engelsen hier de hoofdrol te spelen. Is erg jammer want een beetje stijl zou wel passen bij de naam Hilton
Gereisd met partner in januari 2012

Eens gezien maar dat was het ook

marinusbramsen, 10-8-2012

Mooi resort om te zien alles keurig bij gehouden.

Alleen je vakantie bestaad uit dit resort.

Buiten het resort is er weinig tot niks.

Het eten wordt je op de duur echt beu.

Gereisd met partner in september 2007

geweldig!!

hanneke, 18-1-2012

mooi hotel, mooie kamers, alles schoon, goede service, elke dag schone zachte handdoeken en strandlakens, het eten was geweldig, elke avond iets anders. we hebben echt genoten.
Gereisd met vrienden in januari 2012

nooit meer

N. van Dee, 30-12-2011

Wij waren 21-12 tot 29-12 in het hilton hotel, het hotel is 15 jaar oud, alles is 15 jaar oud in de kamers, badkamers, 8 dagen dezelfde cd gehoord aan het zwembad, iedere 40 minuten, geen animatieteam, voor kinderen niets tedoen, wij waren zo'n 15 keer in egypte, div. hotels, prima, het eten ver beneden pijl, plakje kaas/boterhamworst bij het ontbijt, s'avonds nog slechter, duidelijk een uitgeknepen butget, het spa/sauna 20$ peruur, het personeel zeer vriendelijk, beleefd, in het fitniscentrum werd mij de toegang geweigerd, had geen trainingskleding aan vond de medewerker, niet de juiste schoenen, had absoluut sportschoenen aan, nette kleding, na mijn beklag bij de manager was het wel goed, de fitnisruimte klein met enkele apparaten, kerstavond gegeten in een aparte ruimte, was redelijk voor 50 euro exstra, waren 15 mensen dus slecht georganiseerd, bij het betalen van mijn hotelrekening wilde men geen 1,50 muntgeld aannemen wel veel muntgeld teruggeven.
Gereisd met partner in december 2011

Allemaal aan de diarree.

Conny, 3-8-2011

Een groep van 12 waarvan 11 aan de ...... juist.Een rondreis gehad nergens geen problemen maar daar was het raak.Had van een Hilton meer verwacht.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Lekker om even helemaal niets te doen

Stefan , 9-5-2011

Het hotel is prima. Vriendelijk personeel en voor de maatstaven van Egypte ook schoon. De kamer was eenvoudig, maar voldeed volledig. Jammer dat er geen kleine koelkast op de kamer stond. Met name het strand en de onderwaterwereld was zeer de moeite waard. De bevolking in Egypte is erg opdringerig. Hoewel dit ongetwijfeld "cultuur" zal zijn, hebben wij dit als minder prettig ervaren.
Gereisd met partner in september 2003

ziek thuis gekomen

simone, 15-4-2011

hotel ziet er mooi uit, kamers zijn ruim en uitzich is mooi, schimmel in de badkamer, aan vervanging toe, service echt nop, eten koud, klef, en ben voor het eerst in mijn leven met zware buikklachten thuis gekomen, hele hotel was aan de diarree! mensen zelfs naar het ziekenhuis voor opname met uitdrogingsverschijnselen, dus ideaal als je wilt afvallen... de kilo`s vliegen er af!

was ik in mijn geval niet zo blij mee...bij thuis komst bleek ik een parasiet opgelopen te hebben via voedsel, zware medicatie was nodig.

restaurant op het complex wat er niet bij hoort was wel super eten, warm, vers, en vooral ook veel heerlijke lokale gerechten.

zwembad groot en schoon, alcoholische dranken duur en niet orrigineel,

hurghada is 1 grote bouwput, niks aan, strand is triest, als je de zee in wil moet je eerst over de keien, het is maar net wat je zoekt, maar voor mij was het niks.

oja, de zogenaamde kamelen lederen tassen die men verkoopt in een winkel aan de voorzijde, zijn geen echt leder

Gereisd met partner in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Hurghada Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Hurghada Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Hurghada Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Hurghada Resort scoort een 7.94 uit 10 op basis van 142 reviews.