Beoordelingen Hotel Hilton Hurghada Resort****

Hilton Hurghada Resort****
138 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Hilton Hurghada Resort****
Hurghada Bay - Safaga Main Road, n/a, Hurghada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Hurghada Resort**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Hurghada Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Hilton Hurghada Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 138 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Hurghada Resort**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Hurghada Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Hilton Hurghada Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Hotel Hilton Hurghada Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Hilton Hurghada Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Hilton Hurghada Resort**** met andere accommodaties in Hurghada.
Even geduld a.u.b.

6,4
7,1
6,9
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2012
"Mooie ligging en op het eerste gezicht mooie accom"vertalen
R, Roderik
1,0
5,0
7,0

20-10-2012 Inderdaad zoals eerdere recensies aangaven blijken de russen en in ons geval ook dronken engelsen hier de hoofdrol te spelen. Is erg jammer want een beetje stijl zou wel passen bij de naam Hilton

met vrienden, Jan. 2012
"Geweldig!!"vertalen
hanneke
7,0

18-1-2012 mooi hotel, mooie kamers, alles schoon, goede service, elke dag schone zachte handdoeken en strandlakens, het eten was geweldig, elke avond iets anders. we hebben echt genoten.

met partner, Dec. 2011
"Nooit meer"vertalen
N. van Dee
3,0

30-12-2011 Wij waren 21-12 tot 29-12 in het hilton hotel, het hotel is 15 jaar oud, alles is 15 jaar oud in de kamers, badkamers, 8 dagen dezelfde cd gehoord aan het zwembad, iedere 40 minuten, geen animatieteam, voor kinderen niets tedoen, wij waren zo'n 15 keer in egypte, div. hotels, prima, het eten ver beneden pijl, plakje kaas/boterhamworst bij het ontbijt, s'avonds nog slechter, duidelijk een uitgeknepen butget, het spa/sauna 20$ peruur, het personeel zeer vriendelijk, beleefd, in het fitniscentrum werd mij de toegang geweigerd, had geen trainingskleding aan vond de medewerker, niet de juiste schoenen, had absoluut sportschoenen aan, nette kleding, na mijn beklag bij de manager was het wel goed, de fitnisruimte klein met enkele apparaten, kerstavond gegeten in een aparte ruimte, was redelijk voor 50 euro exstra, waren 15 mensen dus slecht georganiseerd, bij het betalen van mijn hotelrekening wilde men geen 1,50 muntgeld aannemen wel veel muntgeld teruggeven.

met jonge kinderen, Dec. 2010
"Toppie echt de moeite waard!"vertalen
M,T,J,J
9,0

2-1-2011 Wij zijn de week voor kerst met de hele familie heerlijk een weekje in hilton resort geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad.
We hebben zelf al heel wat van de wereld gezien en in veel hotels geweest, daarom vind ik het niet eerlijk wat er soms hieronder geschreven word.
Het hotel is mooi, kamers zijn ruim en schoon, eten is heerlijk en keuze genoeg en voor ons was de ligging juist super. mooi aan een baai, prive-strand genoeg bedjes en alles netjes verzorgd en buiten het hotel loopt je gelijk de boulevard met leuke winkeltjes op. Het klopt dat het als je naar het centrum wilt de taxi moet nemen.
Het personeel is juist heel vriendelijk en behulpzaam geef ze af en toe een tip.
Zolang je hun met respect behandeld krijg je dit ook dik en dubbel terug.
Zijn ze niet zo vriendelijk voor je geweest tjaaaa..............
Het enige nadeel vond ik zelf dat het toch wel een keten is waar veel russen naar toe gaan.

met een groep, Sept. 2010
"Goed, maar niet geweldig"vertalen
Gert
7,0

19-9-2010 Dit hotel draagt de naam Hilton, maar daar houdt de binding met die keten ook op...
Het personeel is niet spectaculair gemotiveerd om het zacht uit te drukken. Enkel de persoon die je ontvangt "Fathi" is enorm vriendelijk en behulpzaam. De mensen aan de bars en in de bediening laten zich meermaals op een zucht betrappen. Nochtans werden er geen extreme dingen aan hun gevraagd... Een cola en een cola light... Geen drama als je het mij vraagt!
Ook de faciliteiten zijn aan herstellingen toe. De voegen van het zwembad komen los, de badkamer van onze kamer was helemaal dramatisch... Alles was erin opgelapt met slecht gespoten silicone! Zelfs gaten in het bad werden met siliconen gestopt!
Voorts was dit hotel ingenomen door Russen...

Ik zou dit hotel zeker en vast niet aanraden, laat je niet verleiden door de naam Hilton want de teleurstelling zal des te groter zijn! ;-)

met een groep, Sept. 2010
"Dit nooit meer dank u"vertalen
fransdeflits
7,0

10-9-2010 hilton is een hotel voor de russen Aan de balie doen ze precies of ze verstaan u niet buiten fatti de man die u begroet. rusland dit nooit meer

met partner
"Heerlijk genoten! maar geen 2e keer meer"vertalen
Chantal

2-6-2010 (8-2008)
We kwamen er aan en het was precies als de foto's..
We hebben het heerlijk naar ons zin gehad.. maar het zit helemaal aan het uiteinde van de boulevard. Dat vond ik heel erg jammer aangezien ik het jaar ervoor ook in egypte was geweest en midden op de boulevard zat. nu moesten we verplicht met een taxi om bij winkeltjes in de buurt te komen. Ik ga graag naar egypte.. maar niet meer hier naartoe.

met oudere kinderen
"Gewoon fijn en goed hotel"vertalen
Philippe Huinen
9,0

9-5-2010 van 01/05 tm 08/05/2010 in Hilton geweest. Is een prima Hotel. Als je het hier niet leuk vindt ligt het aan jezelf. Kamers wat verouderd maar prima bedden en sanitair ok. Service is super ook zonder fooi. Klantvriendelijkheid een 10. Personeel doet alles om het naar je zin te maken van bewaking tot poetsers prima. Mijn zoon één dag ziek, werd gelijk gemist aan diner en hup 3 soorten soep en broodjes naar de kamer. Het eten is goed. Veel Egyptische gerechten, keuze, warm en schoon. Als je het eten niet goed vind ben je een echte zeur. Strand prima in orde, leuk strandtentje.Hurghada city is 10 km verder op, voor 5 euro een taxi erheen. De boulevard bij het Hotel is prima, leuke bar aanwezig met zeer lage prijzen. ( 4 flessen bier, cola en waterpijp) voor 8 euro. wij hebben een prima vakantie gehad. Gaan volgend jaar met vertrouwen terug.

met partner
"Vakantie 2007 - 2008"vertalen
Michel
8,0

9-12-2009 Prima hotel. Nette schone kamers en vriendelijk personeel.

Jammer dat de mensheid alle koraal blijft slopen maar dit is niet aan het Hilton te wijten.

Het eten is niet slecht maar kan verbetering gebruiken.

Mooi strand, schoon en net zwembad en met een goede instelling ook wel plezier in de avond of bij het strand.

Prachtige tochten op zee met geweldige duikmogelijkheden, Excursies per quad of gewoon lekker luieren op het strand? Dit verblijf was zeker beter dan een eerder verblijf in Turkije!!!

All-in verdient betere uitleg door de aanbieders zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Wel aan te raden.

Prijs - kwaliteit= Niet geheel in lijn.

met een groep
"Eten en hygiëne ondermaats"vertalen
Herman
5,0
2,0
7,0

30-11-2009 Vooral het eten was ondermaats, bv.koude pitta, grote bakken die uren opwarmden. Je glas plakte aan de vuile tafels en de vliegen moest je wegslaan, iemand van de groep kreeg vlooienbeten.
Zeker geen Hiltonkwaliteit

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?