Hotel Grand Seas Resort Hostmark ****

Grand Seas Resort Hostmark

44 reviews over Hotel Grand Seas Resort Hostmark in het Nederlands

goed hotel

crisje, 18-1-2014

hotel heeft alles wat je nodig hebt maar buiten het hotel is weinig te doen
Gereisd met vrienden in maart 2013

Heerlijk hotel

Jan , 16-4-2013

Prachtige accomodatie het is ook vrij groot. Onze kamer ligt bijna aan het einde van het complex, dat is best een stuk lopen. De kamers zijn ruim en hebben goede bedden. Opmerkelijk is dat de kamers worden schoon gehouden door mannen en die doen dat goed. Het eten is lekker.Er is een mooi zwembad bij het hotel met goed aangelegde tuinen. De service is uitstekend, zelfs bij het zwembad wordt alles bij je gebracht wat je maar besteld. Men is ook heel vriendelijk. Het ligt wel ver van het centrum van Hurghada.
Gereisd met vrienden in april 2008

Verwondering

Leon Ruijters, 2-11-2012

Als afsluiting van een rondreis door Egypte drie dagen op dit resort geweest. Om uit te rusten aan zee en om te kunnen snorkelen is de locatie prima. Verwacht er niet meer van; naast de zee zijn er alleen andere resorts en de woestijn. In opzet best een goed resort. Onze kamers waren goed; direct aan zee en schoon. Het eten is een buffet en van kwaliteit matig tot redelijk. De all inclusive drank is op Egyptisch niveau. (Stadionbier en vieze wijn; op zich snap ik dat wel anders liggen de overvloedig aanwezige Russen voor de middag onder tafel).

Het bedienend personeel in het restaurant is overwegend verbazingwekkend slecht. Bier in wijnglazen, wijn in limonadeglazen etc. Bot en grof naar vrouwen toe, arrogant naar mannen en fooiengeil. Bovendien te vies om aan te pakken.

Zorg dat je om half vijf binnen bent; dan gaan ze insecticiden sprayen. Kom ook niet in de buurt van sproeiinstallaties. Water is op die locatie vast erg schaars maar het sproeiwater? dat ruikt naar..... POEP.

Leon

Gereisd met vrienden in januari 2012

Geweldig hotel!

wendy, 4-9-2012

Onder de indruk van alle slechte verhalen op deze site gingen we richting dit hotel. Waar al deze verhalen vandaan komen, geen idee, hebben jullie het over hetzelfde hotel?

Het is een prachtig hotel, zeer grote kamers, goed onderhouden en worden dagelijks schoongemaakt. Mooi zwembad en ook op het eten is niks aan te merken!

Wij hebben hier een ontzettend fijne week gehad!

Gereisd met partner in augustus 2012

Vreselijk.. Drama vakantie..

kim stolting, 13-8-2012

Prijsvechter geboekt. Eerste 2 dagen geprobeerd niet te storen aan de slechte service en kwaliteit, denkende 'kom aan, je heb een aanbieding geboekt'. Op de 3e dag barste de bom! Vertraging bij aankomst, geen drankjes, niets meer. Flesje water kopen werd erg moeilijk over gedaan, maar noodzaak ivm medicijn gebruik. Kamers ruim, badkamer YAK! Douchegordijn. Elektriciteitsprobleem, tot 6x per nacht valt de airco uit, en daardoor is het pinautomaat kapot in de lobby. Verschillende meldingen van gemaakt bij de receptie, maar geen oplossing. Personeel is zeer slecht. Klantonvriendelijk, en behoorlijk asociaal. Net als de Russen, staan kinderen te wachten op wat te drinken, en gewoon bestellen zonder op de beurt te wachten. Eten is zeer slecht. Leuke opmaak, maar vaak lauw tot koud en van zeer slechte kwaliteit. Op dag 3 ziek op bed gelegen, we wisten niet meer waar te zoeken. Host is op zn vrije dag naar het hotel gereden voor de medicatie. Dat is dan wel een TOP service van TourOperator

Super week gehad!!!!

Polman, 3-8-2012

Zo net weer terug van een weekje grand seas hostmark hurgada. Wat een geweldige week gehad. Heerlijk weer en een super hotel. De kamer was heel schoon en dat werd iedere dag bij gehouden. Het eten was heerlijk en de obers waren heel behulpzaam en hardwerkend. Verder een super mooi zwembad erg groot en schoon. Paar keer aan zee gelegen, maar sommige dagen is het water erg laag. We zijn met een boot reis meegeweest en dit was echt geweldig onderweg gingen we snorkelen en daarna naar een wit strand met helder blauw zee water. De mannen zijn opdringerig vooral naar vrouwen toe maarja dat weet je van dat soort landen. Verder zijn we heerlijk tot rust gekomen en alles was goed geregeld. Een tip geen henna tattoo nemen op het strand want deze blijft ongv. 2 dagen zitten ipv 2 maanden en ze doen het met zwarte henna ipv bruine dus gevaarlijk. Let ook goed op als je afspraken maakt voor een massage want ze maken afspraken en komen ze niet na. Verder heel tevreden over alles top week gehad!
Gereisd met partner in juli 2012

voor weinig en prima zon-weekje

e hoekstra, 28-7-2012

Wij zijn met 3 grote kinderen (21,18 en 14) een weekje in de zon geweest. Hotel is niets mis mee, ietwat verouderd, maar de kamers elke dag super schoon!!! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. zwembadrand idd kapot, maar heerlijk koel water, dit in tegenstelling tot de zee, die erg warm is omdat het zo ondiep is.

Ontbijt is goed maar lunch en diner slecht...wel veel variëteit maar echt niet

lekker En wij zijn niet veeleisend, maar dit was vaak niet te eten.

Vanwege de russen zou ik er nooit weer heen gaan. Personeel is er ook flauw van en er zijn zelfs hotels die russen weigeren. Het animatie team organiseert erg veel (aerobic, dans buiten, gym, waterpolo) maar vraagt de hele dag deelname en als je daar geen zin aan hebt verveeld dat gauw!!!

Kortom voor weinig geld ( dagtopper 500 euro pp) hebben wij toch een heerlijk weekje gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Lekker tot rust gekomen!

D., 27-7-2012

Het is een mooi hotel! We zijn er 10 dagen verbleven op basis van half pension. Dit is een aanrader! Het drinken zit er niet bij in, maar als je eenmaal kennis hebt gemaakt met de obers, krijg je veel gratis.

Prijs kwaliteit vergelijking is goed! Iedere dag worden de kamers (zeer goed) schoongemaakt en zijn er nieuwe handdoeken. Het hotel ligt een eindje van Hurghada af, maar met de taxi ben je er binnen 10 minuten! Dit betekend, dat het om het hotel lekker rustig is. Het eten is goed (vooral het ontbijt!), het wisselt per dag en er is iedere keer vers brood. Ook is het personeel erg vriendelijk. Ze doen graag iets voor je en doen dit ook goede en vrolijke manier.

Gereisd met partner in juli 2012

Grote kamers en slecht eten

Marja, 22-7-2012

De kamers zijn erg groot, wel verouderd, maar worden goed schoon gemaakt. Het strand is heerlijk vertoeven, je kunt een heel eind de zee inlopen. De strandbedjes en kussens zijn aan vervanging toe. Het zwembad is groot, raak de rand niet aan, deze is gekit en dan komt er bruine smurrie uit.

De bar is beneden peil, plastic bekertjes en lauw drinken. Het eten is ronduit vies te noemen. Het brood smorgens is zo hard, van armoede brood geroosterd, de omeletjes zijn wel goed en de ter plekke gesneden kaas ook. Middag en avondeten, daar is alleen de pasta ter plekke klaar gemaakt te eten en de toetjes zijn vaak wel smaakvol.

Vanwege de goedkope weekknaller bij touroperator, was het acceptabel. Maar het hotel is vergane glorie. Ook raar is dat op de dag van vertrek na de lunch de all.in formule ophoudt, terwijl we wel de kamer bij geboekt hadden, kosten tot 20.00 uur 35,00 euro.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Met 6 personen

ria , 20-7-2012

het hotel grand seas zelf ging wel. We hadden een hele mooie kamer

Het ontbijt en lunch was wel goed alleen het avondeten was erg slecht

Het personeel in de bar mogen ze wel eens klant vriendelijk curses geven

de rest van het peroneel ging wel

Wat ons heel erg tegen viel was dat er geen huisrief was er waren helemaal geen vissen en daar gingen we ook voor ,naar dit hotel gaan we zeker niet meer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Seas Resort Hostmark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Seas Resort Hostmark in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Seas Resort Hostmark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Seas Resort Hostmark scoort een 7.04 uit 10 op basis van 74 reviews.