Beoordelingen Hotel Grand Plaza (Beach)****

Grand Plaza (Beach)****
619 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Grand Plaza (Beach)****
Touristic Promenade, P.O. Box 376, ET-10058, Hurghada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Plaza (Beach)**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Plaza (Beach)**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Grand Plaza (Beach) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 619 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Plaza (Beach)**** in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Plaza (Beach)****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Grand Plaza (Beach)**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 587 vakantiefoto's van Hotel Grand Plaza (Beach)**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Grand Plaza (Beach)**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Grand Plaza (Beach)**** met andere accommodaties in Hurghada.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

597 beoordelingen over Grand Plaza (Beach)****

619 beoordelingen
7,6
7,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Mei 2014
"Helaas!"vertalen
reges
8,0

15-06-2014 Voor de tweede keer geweest naar Grand Plaza.De eerste keer was 2011 en er is sindsdien niets beter geworden, laat staan het gaat meer bergafwaarts met dit hotel.Het eten is verre van goed, het hotel zit vol met mensen uit het oostblok, sorry dat ik ze noem. De touroperator kan deze vakantieplek beter uit haar assortiment halen, doe je niemand een vreugd mee!

Met partner, Mei 2014
"Aanrader"vertalen
Pam
7,0

16-06-2014 De ligging van het hotel is ideaal, direct aan het strand hoewel er voor de uitslapers meestal geen bedje meer is. Ook de Cleopatra Bazaar is dichtbij het hotel en leuk om souvenirs te kopen aangezien hier een vaste prijs is. Naast de bazaar heb je Big Brother 2 waar je lekker kan eten en drinken voor Egyptische prijzen. Het centrum van Hurghada, Senzo Mall en New Marina zijn allemaal ook niet ver weg en leuk om een keer te bezoeken.

De service was over het algemeen goed, het eten wat minder. Nogal eentonig en de vloek van de Farao heeft bij ons ook een rolletje gespeeld. Animatie is ook niet heel erg boeiend hoewel het voor kinderen altijd een leuke show is.

We hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen bij aankomst jammer genoeg een andere kamer, maar na een klein overleg konden we verplaatst worden naar een kamer met zeezicht en de kamer (en schoonmaak) was meer dan perfect.

Met oudere kinderen, Okt. 2013
"Mooie plek!"vertalen
Mika
9,0

31-10-2013 Zitten nu in Grand Plaza ondanks de negatieve berichten Egypte ( had ook mijn twijfels) maar echt helemaal niks te merken van dit alles! Je kan ook gewoon rustig over straat ( zat toeristen)! ook alleen als vrouw. Eten heerlijk mensen en service erg vriendelijk ! Tip ga snorkel of duiktrip doen bij Marco is buiten te vinden rechts op het strand Grand Plaza, veilig en echt geweldig en super leuk personeel mooie plekjes en veel minder druk dan andere boten en... Goedkoper!!schoonheidssalon ( coiffeur op 3e verd) in hotel ook super en erg vriendelijk, doen echt hun best voor weinig.... Gewoon naar Egypte gaan ondanks negatieve berichten!!

Met oudere kinderen, Okt. 2013
"Lekker hotel lekker plekje"vertalen
Adriaan
9,0

31-10-2013 Ondanks slechte berichten Egypte genieten wij toch gewoon van een weekje Grand Pkaza, je merkt hier niks van onrust, echt helemaal niks! Lekker eten en super vriendelijk personeel en niks is ze teveel, met Marco wezen duiken( tentje zit buiten op het strand) is veel leuker en goedkoper dan bij organisatie! Echt aanrader voor lekkere vakantie!

Met partner, Sept. 2013
"Fijne vakantie gehad! "vertalen
Ai-Ying
7,0

01-10-2013 Ik heb samen met mijn vriend eind september 2 weken in het Grand Plaza Hotel verbeleven. Ik had een reservering gemaakt in het Resort maar we zijn overgeplaatst naar het hotel doordat het zo rustig was. Het hotel heeft een goede ligging aan het strand een erg mooie baai! er verbleven op dat moment heel veel egyptische gezinnen wat ik persoonlijk niet erg vind maar je kon merken dat het eten op hun gericht was, alleen maar beef en kip en geen ander vlees dat vond ik zelf minder om dat 2 weken te hebben. maar ik denk dat dit komt doordat er alleen maar egyptenaren waren. Het hotel zelf was erg mooi en schoon vooral het zwembad en de kamers waren heel goed! Ook de service van de barmannen etc waren erg goed! ik heb twee erg leuke weken gehad en ondanks het nieuws over hurghada:: In hurghada is het erg rustig en zoals altijd een top vakantie die je er kan hebben! Niks gemerkt van de onrust!

Met vrienden, Juli 2013
"Mooi hotel , maar gaan niet meer terug!"vertalen
Jurrien M
6,0

07-08-2013 Het is een mooi hotel/resort! De ligging is prima, mooi uitzicht en de taxi's staan voor het hotel (wel goede prijs afspraken maken 20 pond is voldoende! ) Verder is het personeel vriendelijk.

De kamers worden goed schoon gemaakt.

De Animatie mag veel beter , elke dag beetje dezelfde dingen die te doen zijn. Wel toffe mensen die de animatie verzorgen.

Het eten is matig ! (weinig variatie)

Op de laatste dag moet je om 12:00 uit checken en dan heb je ook geen recht meer op All in (beetje jammer!)

Verder worden er leuke dingen aangeboden om te doen zoals snorkelen, Quad rijden etc zeker een aanrader!

Kortom leuk voor 1 keer.

Met partner, 2013
"Mooi hotel, maar komen niet terug"vertalen
Priscilla
7,0

24-07-2013 Hotel was erg mooi. De mensen zijn aardig als je ze maar continu fooien geeft. Om deze reden gaan we zeker niet terug. Op het strandpersoneel houdt zeld alle bedjes bezet met de handdoeken van het hotel (handdoekenservice doen zij ook) zodat het lijkt alsof zij hun stinkende best doen een bedje voor je te scoren voor GELD. Als je de weg vraagt in de omgeving wordt het handje alweer opgehouden, heel de dag door lopen ze voorbij om van alles te verkopen. Dit vonden wij dus erg vervelend. Het eten was iedere dag kip en rijst. Niets bijzonders dus. Op de dag van vertrek mag je al geen gebruik meer maken van all in!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Goed Hotel met Vriendelijk Personeel"vertalen
Rachel van Kooten
7,0

11-08-2013 Het hotel is gelegen aan een soort boulevard met meerdere hotels op de 'strip'. Leuk om 's avonds een drankje bij 'big brother' op het terras te drinken. Het hotel heeft een zwembad wat uitkijkt op de zee. Het personeel was altijd vriendelijk en gastvrij. De service was prima. Suite kamer is ruim met een mooi uitzicht op de tuin. Eten is gevarieerd. Geen culinarire hoogstandjes, maar prima te eten en voldoende keuze. Eten ging niet vervelen, terwijl we toch 15 dagen in het hotel waren. Drankjes geserveerd bij de zwembad bar waren vaak niet koud, dit is eigenlijk het enige puntje van kritiek. Prijs/kwaliteit was prima.

Met partner, Juli 2013
"Absoluut de moeite waard"vertalen
Frank
8,0

03-08-2013 Prima mooi en gezellig zijn de kernwoorden. Zeer vriendelijk personeel. Ook zonder het geven van fooi. Ober op de laatste dag fooi gegeven maar wel 15 dagen topbediening gehad van de beste man. Gozertje van handdoekenservice legde iedere morgen netjes de handdoeken klaar aan het zwembad. Dit voor een fooitje van €7,- voor 2 weken. Het eten is zeker niet slecht. Vis kip hamburger lever pasta en veel groenten. Persoonlijk vind ik gaan uit eten veel gezelliger. Dit hebben we van de 15 dagen maar 5x gedaan wat aangeeft dat er in het hotel voor ieder wat wils is. Verkopers die excursies proberen te slijten duidelijk uitleggen als je dit niet wilt. Vervolgens kwamen ze alleen nog even een praatje maken iedere dag zonder verder aan te dringen. Ontbijt en lunch zijn in dit hotel ook prima geregeld. Voor ons geen klachten.

Met partner, Juli 2013
"Zeker de moeite waard"vertalen
Frank
8,0

03-08-2013 Mooi gezellig hotel. Wat betreft eten: dit is een kwestie van smaak. Italiaans en ook Mexicaans buffet gehad daarnaast regelmatig kip of vis ook wel eens lever gehad. Qua groenten veel keuze. Persoonlijk eet ik zelf liever buiten de deur omdat het alleen al gezelliger is. Zoals hieronder beschreven over fooien: ja ook ik geef de badhandoeken service een fooitje. In totaal €7,00 hieraan gespendeerd op 15 dagen maar dan wisten we in ieder geval wel dat we de bedjes hadden die we wilden. Zij blij wij blij. Ook op de kamer wel af en toe een fooitje achter gelaten. Dit zal op deze 15 dagen mss € 10,- zijn geweest. Door dit fooitje verschenen er de leukste creaties van handdoeken op bed. Kamer was simpelweg prima. Hotel ligt op 10 minuten lopen van een aantal winkeltjes en barretjes. Voor hurghada centrum moet je toch echt wel de taxi nemen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?