8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Plaza (Beach)**** bij :

616 reviews over Hotel Grand Plaza (Beach) in het Nederlands

Heerlijk hotel met relaxte sfeer

Natasja, 30-7-2017

Heerlijk hotel! Schoon en ruim met super aardig personeel. Eten normaal maar smaakte prima.Water en koffie/ thee op de kamer. Kamers schoon en ruim.Kinderen hebben zich top vermaak. Enige nadeel was na uitt checken de all in over was. Kregen wel een lunchbon . Voor ons een aanrader!!
Gereisd familie in juli 2017

Super vakantie met top eten en top service!

swertofamily, 20-7-2017

11 dagen in Grand Plaza Hotel. (04/07 - 14/07) Niet het nieuwste of meest moderne hotel, maar zéér goed onderhouden. Pas laat aangekomen (+/- 22.00h) zeer vriendelijk onthaal, kamers zoals verwacht, onmiddellijk lekker kunnen eten en kennis gemaakt met de zeer vriendelijke en gastvrije restaurantmanager. Eén van de keycards werkte niet naar behoren (kan altijd gebeuren), maar onmiddellijk een oplossing. De rest van de vakantie zijn we door iedereen in de watten gelegd en in het bijzonder door de jongens van de "Bar de Paris", Ahmed en Hatem. Zonder iets van ons te verwachten waren deze jongens van in het begin super tof en erop gericht om ons de meest geweldige service ooit te bieden! Hebben we ook zéker gekregen. Ook altijd een vriendelijk woordje of een praatje met de rest van het personeel, in het bijzonder de bell-boy Sayed met zijn positieve uitstraling en vriendelijkheid! Aangezien wij steeds graag op het terras wilden dineren, in tegenstelling tot de meeste gasten, heeft de restaurantmanager er altijd voor gezorgd dat we een speciaal mooi gedekte tafel aangeboden kregen. Ook weer een leuke extra! Het eten was ook steeds super vers en zeer gevarieerd. Zeer lekker. We hebben genoten! Snorkeltrip vanuit het hotel gedaan. Zéér goed geregeld! Ook met de hotel-taxiservice naar de Marina geweest. Opnieuw zeer goed en veilig. Samengevat: super hotel, super service, super eten, super, super, super :-) Wij komen zéker terug! Bedankt iedereen!

Steve, Dina, Elias en Ian

Gereisd familie in juli 2017

Eten is drama (1)

Yoshi, 13-8-2015

Zal hier duidelijk onze mening geven over een aantal zaken.

- Het hotel zelf:

Wat niet duidelijk staat op touroperator is dat Grand Plaza bestaat uit 2 hotels: het hotel aan het strand en het resort aan de overkant van de straat. Aan de resort kant zijn 2 mooie zwembaden met poolbars. Let op!! Hier is de hele dag door GEEN animatie. Aan de kant van het hotel heb je de animatie (shows) en het strand met eigen (dood en grijs) koraalrif. Je kunt aan beide kanten drinken halen maar mag alleen aan je eigen kant eten.

- Zwembad:

Heerlijk rustig waar je niet om 7 uur eruit hoeft om je handdoekje neer te leggen. Aan de resort kant heb je 3 leuke glijbanen. En 2 baden met poolbar. Om de zwembaden is het mooi groen.

Gereisd met partner in juli 2015

Wij hebben een goede leuke relax vakantie gehad!

Goede relax vakantie!, 27-7-2015

We zijn twee weken geleden teruggekomen van een heerlijke vakantie van acht dagen. Kamers waren mooi ruim en schoon. Elke dag worden de kamers schoongemaakt. Zwembaden waren super! Schoon en lekker temperatuur.

Mij was voordat we gingen het verschil tussen Grand Plaza Resort en Grand Plaza Hotel niet duidelijk. UiGrand Plaza Resort is o.a. voorzien van het ontbijt-, lunch- en diner buffet, een zwembad met glijbanen. Grand Plaza Hotel is voorzien van animatie, zee/strand, zwembad. Wij zaten in Grand Plaza Resort. Dat betekent dat je een rustig straatje moet oversteken voor Grand Plaza Hotel voor als je bijvoorbeeld naar de zee wilde. Geen enkel probleem. Je kunt gebruik maken van beide complexen.

Wij hebben gesnorkeld (echte aanrader) en een quad safari in de woestijn gedaan (kameel rijden bij inbegrepen). Dit kun je het beste regelen buiten de reisorganisatie om. (Veel goedkoper en goed geregelde excursies)

Het eten was inderdaad matig, maar ik had altijd iets wat ik luste, dus prima!

Gereisd met partner in juli 2015

In één woord Geweldig!

Anton, 21-6-2015

Vannacht teruggekomen van 8 dagen Hurghada en verbleven in het Hotel Grand Plaza Resort (Beach). Ik heb de vele recensies gelezen die mensen geschreven hebben en dan wordt je min of meer toch afgeschrikt! Wat alleen jammer is dat zij er niet bij vermelden wat ze ervoor betalen. Kijk het hotel is voor 8 dagen geen €1.000,- waard. Maar voor hetgeen mensen ervoor betalen inclusief wij dus, krijg je er een geweldige vakantie voor. Echt een heel goed hotel, mooie ruime kamers met bijna altijd een mooi uitzicht! Deze kamers worden elke dag goed schoongemaakt! De zwembaden zijn echt groot en zeer goed onderhouden. Het strand is gewoon geweldig, echt een hele mooie zandstrand met een langzaam aflopende zee. Natuurlijk kom je er ook russen tegen maargoed lastig zijn ze niet en vergeet niet zij hebben ook vakantie! Ik vind het hotel een echte aanrader voor iedereen!! Laat je aub niet van de wijs brengen door negatieve reviews van mensen! Wil je voor niet teveel geld een geweldige zonvakantie
Gereisd met partner in juni 2015

leuk hotel

Wendy, 25-5-2015

Dit was onze 7e keer Hurghada.

Grand plaza is een leuk hotel waar wij helemaal tot rust zijn gekomen.

Wij hadden een kamer met uitzicht op zee, ik kan niet anders zeggen dat deze kamers echt top zijn, niks op aan te merken.

Er zijn erg veel Russen aanwezig, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad. Zelfs met sommige een leuke tijd gehad.

Het strand en het zwembad zijn erg mooi en erg schoon.

De bar in het zwembad is ideaal om met de warme temperaturen aan te zitten en wat te drinken.

Het eten is helaas erg slecht. Nu weten wij dat je niet kan verwachten hetzelfde eten als in NL te krijgen maar dit was echt niet lekker.

De service van het personeel is ook beduidend minder dan in de andere hotels waar wij gezeten hebben.

Al met al hebben wij een erg leuke vakantie gehad maar wij zullen niet terug keren naar Grand plaza.

Gereisd met partner in mei 2015

Helaas!

Tan, 15-5-2015

Ligging van het hotel perfect! Eten vreselijk, smaakt nergens na weinig variatie. Service alleen goed als je russisch sprekt! 90% van de gasten zijn Russen . Opdrinerigen mensen op straat! Overal de lucht van kakkerlakken spray! Leuke peek om te snorkelen , bezoek aan Sahara en pyramids inCairo! Echte aanrader!! Wij komen zeker een keertje te rug maar wel in een andere hotel!!!
Gereisd familie in mei 2015

Aanrader

Pam, 16-6-2014

De ligging van het hotel is ideaal, direct aan het strand hoewel er voor de uitslapers meestal geen bedje meer is. Ook de Cleopatra Bazaar is dichtbij het hotel en leuk om souvenirs te kopen aangezien hier een vaste prijs is. Naast de bazaar heb je Big Brother 2 waar je lekker kan eten en drinken voor Egyptische prijzen. Het centrum van Hurghada, Senzo Mall en New Marina zijn allemaal ook niet ver weg en leuk om een keer te bezoeken.

De service was over het algemeen goed, het eten wat minder. Nogal eentonig en de vloek van de Farao heeft bij ons ook een rolletje gespeeld. Animatie is ook niet heel erg boeiend hoewel het voor kinderen altijd een leuke show is.

We hadden een kamer met zeezicht geboekt en kregen bij aankomst jammer genoeg een andere kamer, maar na een klein overleg konden we verplaatst worden naar een kamer met zeezicht en de kamer (en schoonmaak) was meer dan perfect.

Gereisd met partner in mei 2014

Helaas!

reges, 15-6-2014

Voor de tweede keer geweest naar Grand Plaza.De eerste keer was 2011 en er is sindsdien niets beter geworden, laat staan het gaat meer bergafwaarts met dit hotel.Het eten is verre van goed, het hotel zit vol met mensen uit het oostblok, sorry dat ik ze noem. De touroperator kan deze vakantieplek beter uit haar assortiment halen, doe je niemand een vreugd mee!
Gereisd met partner in mei 2014

Lekker hotel lekker plekje

Adriaan, 31-10-2013

Ondanks slechte berichten Egypte genieten wij toch gewoon van een weekje Grand Pkaza, je merkt hier niks van onrust, echt helemaal niks! Lekker eten en super vriendelijk personeel en niks is ze teveel, met Marco wezen duiken( tentje zit buiten op het strand) is veel leuker en goedkoper dan bij organisatie! Echt aanrader voor lekkere vakantie!
Gereisd familie in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Plaza (Beach) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Plaza (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Plaza (Beach) scoort een 8.22 uit 10 op basis van 660 reviews.