Hotel Golden 5 Emerald Resort *****

6,5

22 reviews over Hotel Golden 5 Emerald Resort in het Nederlands

Geen aanrader!

Luc Zuur, 14-1-2013

Russen bederven dit compex.
Gereisd met partner in december 2012

Prima resort

Claassen, 22-8-2010

Prachtig, schoon en luxe hotel. het eten was gewoon goed, de verhalen hieronder golden niet voor onze week. Misschien heeft het geholpen. Uit eten echter is goedkoop en lekker dus doe vooral beiden. Hotel ligt wel afgezonderd van het Egyptische leven, hiervoor moet je een taxi nemen maar die zijn goedkoop. Het resort zelf heeft binnen vijf minuten, zee, aquapark, zwembad en parasailing, eigen koraalrifje, speedbootjes. Eigenlijk niets te klagen, vriendelijk mensen vooral wanneer duidelijk werd dat wij uit Holland kwamen. Veel Russen maar hier geen last van echter contact met hen maken lukt ook niet echt. Nadeel is wel dat er overal herrie is of muziek of de airco's. HIer moet je wel tegen kunnen. Verder Quad safari en twee dagen gedoken. Beiden erg aan te raden al is de Quad safari wel erg touristisch (met veertig lui op motor door woestijn crossen naar bedoeiinen dorp), overigens is dit wel voor hen een manier om geld te verdienen maar het is wel op randje maar wel genoten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Nog geen drie sterren waard!!!!!

Noortje, 16-7-2010

Net terug van een rondreis: van Makadi Bay (hotel Prima life = TOP), naar Cairo (ook goed), naar dit verschrikkelijke rothotel. Al het negatieve hieronder klopt.

Plus:

- hele dag zonder water (geen toiletgebruik en douche mogelijk) omdat men het zwembad bijvulde (echt!).

- we sliepen niet op een bed/boxspring maar op iets hards, wat na inspectie een spaanplaatplank met een dun SG40 matrasje bleek te zijn.

- maar het meest geërgeerd hebben wij ons aan de houding van het personeel: zij doen alsof je minderwaardig bent,door eigen schuld in een gevangenis zit en maar hebt te accepteren dat je in dit 'super'hotel bent terechtgekomen.

KORTOM: NOOIT DOEN!!!!!

(wij hebben acht dagen rondgerezen en hebben daardoor vergelijkingsmateriaal: de staat van het hotel en de houding van het personeel hebben niets met Egypte te maken, dit is gewoon een echt slecht hotel)

Gereisd anders in juli 2010

wat een cool hotel

milo, 16-4-2010

heerlijk eten!!

iedereen zeurt maar wat maar het was wel lkkr.

alles was in 1 woord perfect

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Never nooit meer

S. en R., 1-10-2009

Ik ben samen met mijn vriend geweest, we zouden 15 dagen gaan.. Na 5 dagen hebben we een ander hotel genomen..

Voordat we gingen hadden we de beoordelingen over het slechte eten wel gelezen maar wij dachten: we verwachten er niet teveel van en dan zal het wel meevallen.. Nou, dus niet..

Ik ben 12 dagen lang ziek geweest, eenmaal van hotel gewisseld waar het eten wel super was (Sonesta Pharaoh) maar voor mij mocht dat niet meer helpen..

Wat wel een aanrader is, is de trip naar Giftun Island waar je geweldig kunt snorkelen en evt dolfijnen kunt zien! Dit was het leukste van de hele vakantie

Gereisd met partner in oktober 2009

Echt nooit meer...

Wendy, 29-9-2009

Het het was wel mooi, de zwembaden ook, het strand prachtig, het personeel vriendelijk.....

Maar het eten..... VERSCHRIKKELIJK!!! Echt 3 kilo afgevallen, diaree en opstipatie en gratis bij.. Het avondeten is een ramp... altijd koud en altijd hetzelfde en echt niet lekker.. volgens mij aremn ze altijd op wat er de dag ervoor nog over was.. En het ontbijt was ook matig.. de bakten eiren waardoor het hele restaurant in de blauwe walm zat, droog wit brood en dezelfde arme gerechten als de avond ervoor.. vaak vieze tafels en geen zitplaatsen:S

Ook alleeeeeen maar russen!! (waarvan de dames bijna allemaal meteen de wallen op kunnen en de heren naar een drank-kliniek;) ) Maargoed, echt geen leuk volk zeg maar...

Verder hadden we wel een geweldige kamer en t personeel was erg vriendelijk.. (we waren dan ook wel met 2 jonge meiden samen, dus dan doen ze ook alles voor je) Maar ik ga ik hier NOOIT meer naar terug.. Dus ik zal hem anderen ook wel afraden...

Gereisd met vrienden in september 2009

dit nooit meer!!!!!

vakantie pech, 10-9-2009

Het hotel ziet er op het eerste gezicht mooi uit.

We zijn hier onder gebracht door air berlin omdat ons vliegtuig niet vloog.

Het personeel probeert zoveel mogelijk geld aan je te verdienen door van je onwetendheid misbruik te maken.

Van het eten in dit hotel zijn we ziek geweest. Rond uit slecht eten.

Gereisd met partner in september 2009

verschrikkelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nathalie, 30-8-2009

ik zit er nu 28/8 aangekomen en wil hier gillend weg als u de keus heb BOEK DIT HOTEL NIET tenzij u graag met 85%rus zit in een hotel met zeer slecht eten men wordt hier ziek aan delopende band all-incl ja behalve heel veel je vraagt cola en krijgt coca cola en hup 3 dollar aub nu bet op strand met zn twee op 1 bedje alles vol komt er een man (lijkt op ober ) met fruit wij denken o leuk uuuu nee dus betalen nu wij van neee kijk bandje allincl NO FRESS YOU PAY NOW heel aardig maar bedankt dan maar niet pfff enzv alles naar vies en onvriendelijk en neee ik niet zo van voor het eerst hier in hurgada hoor kom hier nu voor de 3 de maal en mijn adv is boek voor /in Arabia beach of festival jardin echte toppers jaja ook daar de rus wel aan wezig maar personeel blijft egyptenaar (staat voor vriendelijk )

en het eten heerlijk warm gewoon je drankjes als water en cola en sinas gratis

Gereisd met vrienden in augustus 2009

voor herhaling vatbaar

angela, 30-8-2009

we zijn er 8 dagen geweest, maar het valt allemaal wel mee wat iedereen heeft vermeld. stroomuitval heb je overal weleens een keer, thuis ook!!

eten was inderdaad niet goed, beter dat je in de stad wat eet, en daar is het goed te doen. de russen zijn er wel veel, maar dit is een nummer 1 plek voor de russen in egypte, dus als je goed had geinformeerd wist je dit.kamers werden zeer uitstekend schoongemaakt,en de baas komt zelfs inspectie doen. sonde van het eten, maar mijn gemiddeld punt word echt een 8,5!!

Gereisd met partner in augustus 2009

Prachtig resort, alleen geen goed eten.

Naomi van Nieuwmegen, 1-8-2009

Mijn vriend en ik zijn van 3 tot 8 juli in het resort verbleven. Het was geweldig mooi. Alleen het eten was heel koud en we werden er heel ziek van, zo ziek dat we eerder terug moesten naar Nederland.

De service was echt perfect super aardige mensen. Alleen jammer van het eten.

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden 5 Emerald Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden 5 Emerald Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden 5 Emerald Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden 5 Emerald Resort scoort een 6.5 uit 10 op basis van 23 reviews.