Hotel Festival Le Jardin Resort ****

Hotel Festival Le Jardin Resort
Festival Le Jardin Resort
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Festival Le Jardin Resort bij:

374 reviews over Hotel Festival Le Jardin Resort in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad

Nora, 30-12-2015

Weekje verbleven in dit hotel. En alles was echt top! Zeker een aanrader! Personeel is vriendelijk. Genoeg stoelen om aan zwembad of strand te liggen. Veel keuze van eten.

Kom zeker nog terug.

Gereisd anders in november 2015
Festival Le Jardin Resort, Hotel Manager, 31-12-2015

Dear Nora!

We are very happy that you enjoyed your stay in the hotel.We hope to welcome you back very soon!

Best regards,

Perfect, fantastisch

Emmy, 11-11-2015

Vorig jaar (november 2014) voor het eerst aldaar geweest en dat was zo fantastisch dat wij dit jaar (begin oktober) weer terug zijn gegaan. De kamers zijn goed en schoon; het personeel is uitermate vriendelijk; het eten is veelzijdig en ronduit heerlijk; de tuin is een uitgebreid park met daarachter het strand met uitstekende ligbedden; 2 zwembaden met 'poolbars'; in de tuin diverse drink- en/of eetgelegenheden afgezien van de diverse restaurants (enkelen á la carte) in het hotel zèlf. Het 'Guest Service Centre' is uitermate efficiënt, professioneel en behulpzaam mochten er problemen zijn, men spreekt bij het GSC diverse westerse talen. De hygiëne is goed want wij hebben nimmer problemen gehad met het eten. Er is politiebewaking en een detectiepoortje bij de hoofdingang maar wij hebben ons nimmer onveilig gevoeld, ook niet buiten het resort. Een enorme aanrader ook al omdat het daar dagelijks zonnig is bij een perfecte temperatuur. Veel plezier aldaar, Emmy & partner (Nederland).
Gereisd met partner in oktober 2015

Dear Emmy,

We are very happy that you enjoyed your stay in the hotel.

We hope to welcome you back very soon!

Wat een heel slecht resort!

Andre van der Plas, 15-9-2015

Zeer verouderd resort .

Zeer slecht schoongehouden.

Eten was lauw en rauw en ongevarieerd.

Zwembaden waren absloluut niet schoon.

Onderbezetting aan personeel.

Kamers waren niet schoon.

Warme bier aan de bars of het was weer eens op.

Vip party daar is een flop.

We hebben er 4 dagen gezeten en een zeer slechte ervaring opgedaan .gelukkig zijn we door onze reisorganistatie overgeplaatst naar een tophotel !!.festival is een low budget hotel voor vervelende russen

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Dear Mr. Andre van der Plas,

We are sorry to hear that your holiday experience was not as you expected it to be. The feedback from our guests is very important for us and helps us to understand where we are performing to a high standard and the areas where we are in need for improvement.

Please be advised your comments have been passed to the management team and will be reviewed accordingly.

We do hope that despite your comments we will have the pleasure to welcome you once again in the near future to show you our improvements.

geweldig

judith smith, 31-8-2015

vriendelijk personeel gasten uit west Europa kunnen ontbijten lunchen en dineren op een rustige verdieping alwaar een mooi en lekker buffet staat uitgestald. je hebt daar geen last van drukte en opdringerige mensen. ook werd er 1x in de week een speciale avond georganiseerd voor west europese gasten. Daarbij werd alles uit de kast gehaald om het de gasten naar de zin te maken.

Tevens kun je gebruik maken van een handdoeken service.

wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

Dear Guest,

Thank you for taking your time and posting review about Festival Le Jardin Resort. We are very happy that you enjoyed your stay in the hotel. We hope to welcome you back very soon!

Super

Lara, 14-8-2015

de kamer was ruim, schoon en netjes. Elke dag kregen we schonen handdoeken en werd het bed netjes opgemaakt. Al het personeel was vriendelijk en beleefd. We hebben er een goeie ervaring aan over gehouden!
Gereisd met partner in augustus 2015

Dear Lara,

Ik wou dat ik hier kon wonen

vivikedehondt, 25-4-2015

Na dat ik in Riviera zo verwend was, dacht ik om eens Le Jardin te proberen, heb er absoluut geen spijt van, nu wordt het moeijlijk kiezen tussen de twee hotels. Receptie is zeer verwelkomend en vriendelijk. Kamer ws perfekt gekuisd en met allerloei versiersels gedaan met handdoeken. Eten was goed, en voor iedere keuze wat, Guest Service Center, die alles voor je willen doen, en perfekte service aanbieden. En weer Islam de Manager die iedere dag es langskomt , om in het Nederlands een praatje te doen, en allerlei extra's aanbiedt. Hij zorgt ervoor dat ik me een koninkin voelde, weer eens mijn vakantie gemaakt, Islam.

Bedankt.

Binnen 2 weken kom ik weer.

Gereisd met vrienden in april 2015
Guest Service Center Manager, Hotel Manager, 4-5-2015

Onze lieve Vivike

Eerst en vooral willen we jou heel graag bedanken, in naam van Festival Le Jardin, personeel en management, voor de tijd dat u genomen heeft om uw positieve reactie op te schrijven.

Het deed ons ook een plezier u hier als gaste te hebben.

Hopelijk kunnen we u zeer binnenkort verwelkomen, dat u het allerbeste van ons gastvrijheid kunt genieten.

Een hotel met zijn eigen charme!

Martin van Teylingen, 13-4-2015

Festival Le Jardin is een wat verouderd hotel wat nog wel steeds zijn charme heeft weten te houden. Verwacht hier geen super luxe, maar ook geen onhygiënische boel. Het hotel heeft een drietal zwembaden, waarvan er een extra verwarmd en mocht je nog meer zoeken, loop je zo het strand op en de rode zee in.

Het eten is ok en het restaurant prima. Maar hetgeen wat mij alles is opgevallen is de gezelligheid en de behulpzaamheid van het personeel! We hebben een aantal uitstekende dagen gehad, vooral ook door de flexibiliteit van het personeel. (Mocht iemand hier ooit naar terug gaan, doe de groeten aan Mado Reda en hij zorgt voor een fantastische vakantie)

De prijs is ok, vergeleken met wat je krijgt. Er is genoeg in het hotel te doen, maar zeker ook in de buurt. Wij hebben zelfs een dagtrip naar Cairo en Luxor gemaakt, wat misschien wat heftig is om allebei te doen, maar zeker wel mogelijk :)

Gereisd met vrienden in maart 2015
Guest Service Center Manager, Hotel Manager, 14-4-2015

Beste Mr. Martin,

In name van het personeel en management van Festival Le Jardin Resort, wil ik u heel graag bedanken, voor de keuze van ons hotel, en vooral voor de tijd dat u genomen heeft om uw commentaar te posten.

Alles wat u gemeld heeft, is besproken geweest met het manageent team.

We zijn blij dat u tevreden was en hopen zo snel mogelijk weer te zien, dat het uiterste van ons gastvrijheid kunt genieten.

Geweldige vakantie gehad!

G. Katuin, 2-3-2015

Dit hotel is een absolute aanrader. Wij zijn in februari voor de eerste keer heen geweest en we zijn echt in de watten gelegd door het personeel. We kwamen niets te kort en het personeel is ontzettend vriendelijk. We werden nog een keer extra uitgenodigd om gratis in het exclusieve restaurant te eten.

De kamers zijn school en de bedden zijn goed. Mijn moeder heeft rug en nek problemen, maar absoluut geen last gehad door de bedden.

Het zwembad is schoon en de tuin absoluut prachtig. Ongeveer 80% is Russisch en 20% Duitsers/Nederlanders, maar van de Russen hebben wij geen last gehad.

Dit was onze elfde keer in Egypte en dit dat één van de beste hotels waar we zijn geweest.

Eten is voor ieder wat wils, wij konden gewoon niet kiezen. Als je speciale wensen hebt, is niets ze te gek en ze regelen het voor je. Het eten is warm en de koks werken netjes met handschoenen aan en mutsjes op.

Absolute aanrader!

Gereisd anders in februari 2015
Islam Shehata, Hotel Manager, 4-3-2015

Beste Juffrouw G. Katuin,

Eerst en vooral willen wij u bedanken in naam van Festival Le Jardin, personeel en management, voor de tijd dat u genomen heeft, om uw mening op een internet review aan te kondigen.

Wij zijn zeer gelukkig dat u van uwe vakantie genoten heeft. Al uw positieve opmerkingen zijn gemeld aan de management team.

Hopelijk kunnen we jullie binnenkort nogeens pamperen in ons Resort.

Guest Service Center Manager

Isabelle , 19-2-2015

Goed hotel. Guest service zeer goed!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Guest Service Center Manager, Hotel Manager, 21-2-2015

Beste Juffrouw Isabelle,

Heel graag wil ik u bedanken voor de tijd dat u genomen heeft om uw feedback te geven in naam van Festival Le Jardin, personeel en management.

Het zou ons genoegen doen dat u ons nogmaals bezoekt, dat u van onze gastvrijheid op het meest kunt genieten.

Prima vakantie gehad.

Johan Groot, 11-2-2015

Bij aankomst, 's avonds in het hotel ging er het een en ander mis. Geen eten meer, een niet goed schoongemaakte kamer die nodig aan een opknapbeurt toe was en de hele nacht luidruchtige Russen op de gang. Na overleg met de reisleidster de volgende ochtend hierover een klacht bij het management ingediend. Onze klacht werd serieus opgepakt. We kregen een mooie gerenoveerde kamer boven in het hotel met een prachtig uitzicht en hier geen last meer van Russische herrie. Verder werden we in de watten gelegd. Veel persoonlijke aandacht vanuit de leiding van het hotel en we hebben een aantal keren heerlijke gegeten in een van de à la carte restaurants. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed. Gevarieerd en goed van temperatuur. De tuin om het hotel is prachtig en ziet er goed verzorgd uit. Het gebouw op zich is verouderd en een opknapbeurt zou niet overbodig zijn. Jammer dat er zoveel Russen waren.
Gereisd met partner in januari 2015
Guest Service Center Manager, Hotel Manager, 21-2-2015

Beste Mr Johan en Mevr Jetty,

In naam van Festival Le Jardin, Personeel en Management dank ik u heel graag voor de tijd dat u genomen heeft om ons hotel te oordelen.

Graag laat ik jullie ook weten dat het een genoegen was om jullie in ons hotel te verwennen.

Hopelijk zien we jullie nogmaals in Festival Le Jardin kortelings dat u nog meer kan verwend worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Festival Le Jardin Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Festival Le Jardin Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Festival Le Jardin Resort scoort een 7.59 uit 10 op basis van 443 reviews.