Appartement Fantastica

9,5

33 reviews over Appartement Fantastica in het Nederlands

Geweldige ontspannen vakantie

Nien, 19-8-2017

Prachtige, goed onderhouden villa met onderverdeelde appartementen. Wij zaten in het appartement aan de kant van het zwembad. 2 ruime slaapkamers en 2 badkamers waarvan 1 an suite. Ruime keuken en woonkamer met prachtig uitzicht over de tuin. Op het dakterras en bij het zwembad gebruik van ligbedden. Er lag bij aankomst handdoeken en badhanddoeken klaar. Je ken van te voren ook vragen of er wat boodschappen in de koelkast kunnen staan. Deze stonden dan ook klaar! Het zwembad is heerlijk; 31 graden! Een oase van rust. Een kleine wandeling naar zee waar je met waterschoenen in kan en kan snorkelen bij een prachtig rif. Lekker uit eten bij de Marina, met de boot snorkelen en een woestijn tocht is echt aan te raden.

Ook voor een klein kindje was er speelgoed en een campingbedje.

Wij hebben genoten van de rust bij de villa en gezelligheid in het centrum wat binnen 20 minuten te bereiken is dmv taxi of busje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk genoten!

Bram, 12-8-2017

Veel ruimte, rust, privacy, lekker zwemmen en genieten van de mooie tuinen en plekjes die de villa te bieden heeft. Zo maar een paar steekwoorden die bij ons opkomen. De eigenaren hebben zichtbaar hun best gedaan om het je naar zin te maken. Ook tijdens het verblijf staan ze constant voor je klaar. Voor de kids ligt er voldoende speelgoed, films, het zwembad natuurlijk en voor wie het fijn vindt een paar super lieve katten. Ook de huismeester staat paraat voor de meest geringe verzoeken. We konden er onze kleren wassen wat heerlijk was... geen vuile was mee terug. Volop excursiemogelijkheden en vervoer mbt taxi of huurauto aanwezig voor de tripjes naar de vele bezienswaardigheden.

Wij hopen zeker terug te gaan!

Phia en Kees en Hemden, bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch mooi appartement.

jp, 17-10-2016

Voor wie een vakantie wil en alle drukte wil vermijden moet zekers hier naar toe gaan. Wij hebben een hele fijne week daar mogen verblijven. We gingen voor de rust en die hebben we zeker gehad daar. Geweldige plek met veel privacy en een super mooi appartement. We hebben er volop genoten van zowel het mooie weer en het mooie zwembad. We hadden het geluk dat de andere appartementen niet verhuurd waren en dus het hele zwembad en mooie tuin voor ons alleen hadden. De huismeester Hemden was er wel maar die zag je bijna niet maar met vragen kun je altijd bij hem terecht en helpt hij je aan alle kanten. Helaas waren Phia en haar man er niet toen wij daar waren, die hebben we dus helaas niet persoonlijk ontmoet. Maar via de app toch veel met elkaar gesproken en ook Phia helpt je met alles en maakt het zo toch wel erg plezierig om daar te zijn. Ze kunnen je heel veel vertellen over Hurghada en weten precies waar je moet zijn voor de dagelijkse dingen. Wat ook fijn was dat er een taxi is op het vliegveld die je daar op haalt en weer terug brengt. Dus al met al een geweldig appartement en hopelijk komen de toeristen weer snel terug naar Egypte het land en vooral de vriendelijke bevolking verdient dit echt. Dus laat je niet tegdn houden door wat de media allemaal zegt en schrijft want er is echt niks aan de hand de daar. Nogmaals dank je wel Phia voor alles.
Gereisd met partner in augustus 2016

Een perfecte verblijfsadres in Hurghada!

Schreurs, 15-8-2016

Super mooi, gastvrijheid, mooie omgeving en de villa is perfect!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

ideaal !!!!

Ton, 13-7-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in villa fantastica mede door de goeie sevice en vriendelijke eigenaars,( hollanders ) een vakantie om nooit meer te vergeten, zei helpen waar nodig geven heel goed advies over excursies en hebben in ieder appartement een schrift liggen waar alles instaat van waar je lekker kunt eten en goeie excursies kunt boeken allemaal heel goedkoop vergeleken bij reisorganisaties, wij gaan zeker terug komen in deze villa. Bij deze danken wij kees en phia voor de goede zorgen ;) tot een volgende keer.
Gereisd met partner in december 2015

tis goed en klant vriendelijk

h van rossem, 12-7-2016

vindt alles goed geen klachten
Gereisd met vrienden in december 2014

Geweldig verbijf in villa fantastica

Dena, 11-7-2016

Deze villa/appartement heeft alles wat je je maar kan bedenken,

Geweldig zwembad, heerlijke tuin, chicha corner waar je ook lekker kan bbq en of gourmetten en dat allemaal lekker buiten.

Voor de kleintjes is er volop speelgoed aanwezig in combinatie met zwembad heb je geen kind meer aan.

De villa heeft meerdere appartementen voor gezin of een hele groep,

Op het dak is het ook heerlijk vertoeven er staan ook ligbedjes en stoelen er is een bad plus ook 2 douches en 2 toiletten er is ook een wasmachine aanwezig wat wij ideaal vonden hoefden we niet veel kleding mee te nemen op de heenweg zodat we op de terug weg meer ruimte hadden voor de inkopen die we gedaan hebben.

de villa lig op 15 min van het centrum af,heerlijk rustig,de eigenaars hebben een map liggen waar de telefoon nummers instaan van goeie taxichaufeurs en verschillende restaurants waar je goed (en koop) kan eten. Phia en kees Hartstikke bedankt voor de gast vrijheid...wij gaan snel terug komen.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Fantastisch!

Sinout, 4-11-2015

Villa Fantastica is mooier dan vorige keer! Een prachtige locatie voor een mooie vakantie!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Groene oase gewoon fantastisch

Heidi de Smet, 5-10-2015

Wij gaan al sinds 14 jaren op vakantie in Egypte en met name in Hurghada. Nu wilden wij eens iets anders weg van al dat toerisme en het all inclusief. Zo vonden wij Villa Fantastica!! Mijn man Hennie en ik heb drie super weken gehad! Een groene oase van rust. Het appartement was groot en van alle gemak voorzien. Het zwembad, tuin en dakterras waren geweldig!

Een groene oase in de woestijn. Wij hebben genoten van de gesprekken met Phia en Kees, zij zijn de perfecte gastgevers! Zij zijn altijd in de weer zodat het je aan niets ontbreekt. Dan is er natuurlijk ook nog Hemden de huismeester, ook hij is altijd in de weer daarmee je het aan niets ontbreekt! Zolang het mogelijk is zullen wij onze vakanties hier doorbrengen!!

Gereisd met partner in september 2015

Voor herhaling vatbaar.

Fam Kett, 3-5-2015

Wij kwamen op het vliegveld van Hurghada aan en buiten werden we al opgewacht door de taxichauffeur, die tevens ook excursies doet een geweldige man, Bij de villa / appartement aangekomen stond hemden ons al op te wachten met open armen zo'n lieve man staat altijd voor je klaar wanneer je hem nodig hebt of alleen een praatje mee wilt maken.

Wij hebben ons kostelijk vermaakt in de villa en er omheen het is heel ruim van opzet en heerlijk rustig, niet het geschreeuw van andere toeristen of dat je met een handdoek voor dag en dauw op moet staan om een bedje bij het zwembad te reserveren Ideaal.

Ik weet waar we de volgende keer weer boeken als we naar Egypte gaan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fantastica in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fantastica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fantastica scoort een 9.48 uit 10 op basis van 34 reviews.