Aparthotel Elysees ****

Aparthotel Elysees
Elysees
6,3

43 reviews over Aparthotel Elysees in het Nederlands

Mooie kamers, mooie strandlocatie, slecht hotel

Maarten, 5-8-2012

Na een nijlcruise heb ik hier nog 2 dagen in dit hotel gezeten. Van te voren hadden wij al fooi gegeven aan de reisleider voor al het personeel. Echter werden onze koffers niet naar de kamer gebracht. De kamer was groot en nieuw en zag er goed en schoon uit. De bediening was verder erg chagrijnig. Zodra je het zwembad zacht in sprong ipv de trap te nemen werd er al boos gekeken en om je kamernummer gevraagd...

Aan het strand heeft het hotel een 'dreambeach'. Dit zag er wel mooi uit en hier kan je lekker liggen, eten, drinken en zwemmen. Ook aan het zwembad kan je heerlijk ontspannen en drinken.

Verder had Hurghada een probleem met diesel, waardoor er vaak geen water en geen airco was, omdat alle machines hier blijkbaar op diesel draaien.

Wij moesten om 12 uitchecken, maar zouden pas om 6 uur opgehaald worden. Het bandje wordt doorgeknipt, de koffers worden in openbare gangen gedumpt en je mag het dan verder uitzoeken. Service hoef je niet meer te verwachten.

Gereisd met partner in juli 2012

dit nooit meer

charly, 2-8-2012

hotel is zeer slecht iets voor zeer oude mensen,jonge mensen kunnen er niet genieten en worden af gesnouwd,vragen voor alles geld ook als je all inn hebt,wordt gestolen op de kamer,slechte service.raad het niemand nog aan .tijdens de ramadan nog slechter .geen waardering voor de europianen.

ook geen animatie in het hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Slecht eten en zeer achterdochtig personeel.

buijtenhek, 28-5-2012

Slecht eten en zeer achterdochtig personeel.
Gereisd met partner in mei 2012

Nooit meer!

Yvonne, 4-5-2012

Na een Nijlcruise kwamen we voor de resterende 3 dagen in dit hotel. We hadden voor die dagen all-inclusive bijgeboekt.Hadden we dat maar nooit gedaan. Eten is van een hoog gaarkeuken-gehalte;bakken met bloemkool, wortelen en glazige aardappelen. We zijn iedere avond uit eten gegaan.

Verder had je het idee dat je aan de Zwarte Zee zat ipv de Rode, want er verblijven alleen Russen.

Als je een kamer in het hoofdgebouw hebt, vanaf nr 1000, is die groot en mooi. De kamers met de 500-nummers moet je niet hebben.

Gereisd met partner in april 2012

Prime prijs kwaliteitverhouding

Jansen, 10-4-2012

elysees in hurghada is een middelgroot hotel met een privestrand aan de overkant van de straat. Medewerkers zijn een stuk vriendelijke als ze in de gaten hebben dat je geen Rus bent.

All inclusive is erg beperkt. Kamers groot en schoon. De airco gaat snachts op fan over.

Gereisd alleenreizend in maart 2012

viel tegen

r_boekelaar, 9-4-2012

Voor en na een nijlcruise verbleven we in dit hotel. ( 1 nacht) Kamers zeer ruim, prima bedden en aardig schoon. Buurt is niet echt fantastisch, veel nieuwe onafgebouwde hotels. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten matig. Volledig ingesteld op de Russen, die lawaaiierig ( 's nachts)en constant dronken zijn. Wodka en rum zijn all-inclusive, maar de witte wijn moet je betalen.
Gereisd met vrienden in maart 2012

Prima prijs/kwaliteit

Alex, 3-2-2012

Voor en na een nijlcruise hebben we hier verbleven. De eerste dag dat we hier verbleven hebben we ons aan het eten gewaagd, waardoor we zeker wisten hier geen all inclusive te willen. Eten was vreselijk en daar er voldoende mogelijkheid was elders te eten hebben we voor die optie gekozen.

We zaten (gelukkig) in een zeer rustige periode waardoor er buiten onze groep en een kudde Russen eigenlijk zeer weinig te doen was. Ik denk dat wanneer het drukker zou worden dit geen fijn hotel zou zijn. De kamers zijn heerlijk ruim, voorzien van koelkast, flatscreen en meer dan genoeg stopcontacten. Twee twijfelaars (in ons geval althans) waar we heerlijk op geslapen hebben. Eigenlijk qua bed het beste hotel dat we ooit hebben gezien.

Ligging is goed, niet te druk, niet te rustig. Supermarktje om de hoek is bijzonder goedkoop, maar hou hem in de gaten (Zal niet door het hotel worden aangeraden vanwege geloof (koptisch -- islam). Alles bij elkaar in eind januari een prachtige plaats om te zijn.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Geweldige tijd gehad!

Joyce, 19-12-2011

Zeer aardig personeel, werken erg hard om het naar je zin te maken. Wij zaten in het nieuwe gedeelte en hadden geen op-aanmerkingen. Tja, je moet niet denken dat je in Nederland zit natuurlijk. Het enige was dat het eten wat eenzijdig was maar wat er was was wel goed. Dreambeach is schoon en netjes. We werden bij aankomst al meteen goed opgevangen! Dus van al de negatieve verhalen hebben wij helemaal NIETS meegekregen! We gaan zelfs weer terug!
Gereisd met partner in december 2011

minimale all inclusief

silvia, 11-9-2011

Als je daar aankomt moet je alles zelf uitzoeken want er zijn maar bepaalde plekken waar je gratis drinken kunt halen. Voor het eten moet je in de rij staan. Ze kunnen de capaciteit van mensen niet aan. Bij het avondeten is het zo druk dat als je drinken bestelt ze heel onvriendelijk zijn. Bij de dreambeach is het beter. Je moet vroeg zijn voor een bedje bij het strand want anders lig je in het zand. Iedereen kan naar dit strand komen en niet alleen mensen van het hotel.
Gereisd met partner in september 2011

Ruime kamers en schoon!

MO, 11-8-2011

Prima hotel! Kamers zijn echt super ingericht en je hebt zelfs een koelkast! Zwembad was niet erg groot, maar heerlijk voor de verkoeling. Het strand bereik je door een weg over te steken, 2 minuten lopen ongeveer. Een massage daar is echt aan te raden! Met de taxi kun je de stad in en kost maar €2. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Elysees bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Elysees in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Elysees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Elysees scoort een 6.32 uit 10 op basis van 47 reviews.