Hotel El Tabia ***

2,4

Onvoldoende

7 reviews over Hotel El Tabia in het Nederlands

peeters, 18-12-2007

ook wij hadden voor moonvaley gekozen en kwamen hier terecht het was een vies hotel eten was slecht veel geluidsoverlast schone handoeken kon je naar dromen en wc papier kennen ze er niet ook t personeel is er heel onvriendelijk ook weten wij dat iedereen die voor moonvaley via

touroperator boekt hier terecht komt. kijk uit wat je doet en waar je boekt

Gereisd familie in november 2007

Elizabeth en Timo, 14-12-2007

Wij hadden Moon Valley geboekt maar helaas zijn we bij El tabia gedropt. Dit hotel is echt heel smerig! De vloer hebben wij zelf gedweild omdat we er echt niet op wilden lopen. We kregen geen schone handoeken en schoon beddengoed. En als je kamer 205 krijgt aangeboden, accepteer het niet, want tot zeker 2 uur snachts is het echt een herrie van de muziektent beneden. Dat was echt niet normaal! Op slechte avonden hoorden we ook de muziek van het restaurant, het zwembad en de beachbar. Na veel klagen werd deze een heel klein beetje zachter gezet. Ontbijt is matig.

1 compliment wil ik wel geven en dat is hun beachbar, deze is mooi met gezellige zitjes op het strand.

Gereisd met partner in december 2007

m,j,g van Asperdt, 2-12-2007

ben net terug, heb nog nooit zo iets vies en slechts meegemaakt, totaal geen service en zeer onvriendelijk personeel, na 3 dagen in luxor terug te komen op m'n kamer stonden de vieze glazen er nog en er was geen water, dus geen douche enz, bah bah bah, geen goed woord over el tabia!!!!
Gereisd met vrienden in december 2007

Haafwee S.L.B, 30-11-2007

De kamers zijn smerig, oud en alles is er kapot en verwaarloosd. Het personeel doet niets aan klachten en er wordt nooit schoon gemaakt. Beddengoed en handdoeken blijven een week voor er gewisseld wordt.
    Gereisd met partner in november 2007

Richard, 30-11-2007

Indien je via Corendon Moon Valley boekt kom je zo goed als zeker in het El Tabia hotel terrecht.

Het hotel is zeer en zeer vies, de kamers worden niet schoongemaakt, handdoeken niet verschoont etc. alleen indien je er specifiek om vraagt.

De reden waarom je niet in Moon valley komt is omdat Corendon hun rekeningen niet beatlen richting Moon Valley (bron de eigenaar van Moon Valley). DUS DIT HOTEL NIET ACCEPTEREN!!!!

Gereisd met vrienden in november 2007

Emilie en Arend Slot, 28-11-2007

Mensen niet doen! Dit hotel hadden we niet geboekt. Het hotel ernaast: Moon Valley leek op de foto's van Internet geweldig. Op het vliegveld bleek al gauw dat we daar dus niet naar toe zouden gaan. Overigens ging bijna niemand uit onze goed gevulde bus naar de plek die zij hadden gereserveerd. Hier is het zóóó smerig. We zijn geschrokken van de viezigheid. Aan de voorkant leek het kasteel wel wat. Nadat ons twee andere kamers werd aangeboden,zijn we gevlucht naar het Zak Hotel iets verderop. Zelfde aantal sterren. Het zwembadwater was schoon, meubilair nog heel, tuinen goed onderhouden. Het eten was redelijk saai, maar in de stad is genoeg gelegenheid om lekker én goedkoop te eten. Aanrader: Starfish Restaurant. De ware reden van de overboeking? Russen!
    Gereisd met partner in november 2007

Irma, 2-11-2007

2 weken hier gezeten met kamer en ontbijt.Het hotel ligt dicht bij het centrum.Het ontbijt was minimaal.... kamers schoon. Ik heb hier maar 16 euro per nacht betaald! Eten kan je overal, lekker en goedkoop. Soms is het goedkoper om vlucht en hotel apart te boeken. Met een taxi kan je voor 10 euro van vliegveld naar centrum gebracht worden.
    Gereisd alleenreizend in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Tabia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Tabia in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Tabia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Tabia scoort een 2.43 uit 10 op basis van 7 reviews.