Hotel Arabia Azur Beach Resort ****

8,4

757 reviews over Hotel Arabia Azur Beach Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar ❤

Tineke van gasteren, 5-10-2017

Het is een heeel goed resort .ze zijn echt super vriendelijk en altijd in voor een praatje. Zelfs het eten is lekker .voor ieder is er wel wat.
Gereisd met vrienden in september 2017

Een prima hotel.

Jolanda, 27-9-2017

Het was voor ons de eerste keer hier. Een prima hotel. Goed eten. Elke dag verschillend. Ontzettend vriendelijk personeel. Schone kamers.

De kamers en ook het hotel zijn wel eens aan een nieuw likje verf toe.

Maar dat doet aan het comfort niets af.

Ik zou zeker teruggaan naar dit hotel als ik terugga naar Egypte.

eentonig

t'seyen-ielegems, 23-9-2017

met de gedachte van maar 4 sterren waren we op veel voorbereid maar het werd toch een tegenvaller.het eten was eentonig,1soort rundsvlees 1soort vis en 1of2 soorten kip,2soorten pasta en pizza en meer dan de helft van de gasten hadden diarree. de kamers waren oud maar wel proper en de kelners waren zeer gedienstig.de mensen die er komen zijn er die een vriendschap hebben opgebouwd en daarom steeds terug gaan.ons zien ze niet meer in hurghada en zeker niet in dit hotel

Goed hotel

Anita, 17-9-2017

Een goed hotel op een prachtige locatie. Mooie schone ruime kamers . Goede airco. De bedden waren wel hard , maar na dit aan gegeven te hebben bij het schoonmaak personeel, werd er een zacht matras boven op het andere matras gelegd waardoor we goed geslapen hebben. De minibar op de kamer werd goed bijgevuld. Af en toe leuke figuurtjes op bed gekregen , gemaakt van onze baddoeken. De badkamer was schoon. Je moet wel in bad gaan staan om te kunnen douchen en op drukke tijden was er bijna geen water.

Ontbijt was heel goed. Het avond eten was goed maar wel veel gekruid zodat het niet geschikt is voor mensen die daar minder goed tegen kunnen. Middagbuffet maakten wij geen gebruik van en kunnen hier dan ook niets van zeggen.

Mooi en groot zwembad en mooie lagoon met genoeg bedjes om te kunnen liggen. 's Middags de snack bij het zwembad was ook lekker en elke dag anders.

Het personeel was vriendelijk en probeerde het de gasten naar de zin te maken. Niets was hen te veel.

heerlijke vakantie

gulickx, 26-8-2017

ben weer met mijn vrouw en zoontje geweest naar arabia azur het was gewoon heerlijk het personeel liep de zolen onder de schoenen uit voor je de kamers waren netjes en elke dag was er een figuur van handoeken voor de kleine en bedden en kamers opgeruimd en de bar gevuld het eten was elke avond anders en heerlijk en qwa vermaak was er ook genoeg te doen daarom krijgt dit hotel van ons een 10
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Tamara Houtman, 26-8-2017

2e x dit hotel geweest. Eten beter dan vorig jaar. Sommige kamers hebben een bedbank. Geschikt voor 2 volw. 1kind. Koelkast wordt dagelijks gevuld met fris en water. Wel wat lokalen aanwezig. Zijn niet even vriendelijk. Maar personeel is zeker wel vriendelijk. Zijn ook niet blij met het gedrag van hun landgenoten. Laat de was doen via de wasserette. Niet duur wel schoon. Excursie kun je regelen via de jongens van het hotel. Leuk animatieteam aanwezig voor jong en oud. Geef eens een tippie. Krijg je veel voor elkaar. Al met al een top hotel met een mooi rif om te snorkelen. Zijn 3 weken geweest. En wil je eens wat anders eten. Ga dan eens naar de marina. Lekker eten voor weinig geld. Wij gaan volgend jaar weer!!! Er zijn echt veeeeelllll slechtere hotels in Hurghada. Vergeet niet... je zit in Egypte

Heeelijk hotel

Fleur De Coninck, 26-8-2017

Arabia Azur is een hotel waar we elke keer het gevoel hebben van thuiskomen. Al voor de 11 de keer bezocht keer op keer super !!! De 12de, 13de en 30ste keer staat ook te wachten ☺️ Het eten is heel gevarieerd voor ieder wat wils! Prachtig huisrif en een leuk animatieteam met elke dag leuke activiteiten. Wil je een leuke en mooie vakantie ga naar Arabia Azur!!!!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Reeds 11 maal en we gaan nog terugkomen

wouter de coninck, 26-8-2017

Dit jaar reeds voor 10e (april) en 11e (juli) geweest. Dit is prijs/kwaliteit een topper. Maar ja er zijn altijd muggenzifters. Wil je beter dan moet je naar een "ultra de luxe" hotel gaan en ben je zowiezo een paar honderd euros meer kwijt. In dit hotel zie je telkenmale klanten terug die hier al eerder ware, families met twintig tot dertig en zelfs meer returns komt je heel vaak tegen. Dit is voor ons en nog vele gasten een tweede thuis hoor. Het personeel probeert het u telkenmale aangenaam te verrassen. Binnen enkele weken gaan we terug voor de 12e maal en 13 en 14 staan ook reeds op de kalender in 2018.

Eens maar nooit meer

Fam de Kuijer -van der Sluijs, 20-8-2017

Met hoge verwachtingen hierheen gegaan maar wat een teleurstelling.

Wij hebben al heel wat hotels van binnen gezien maar dit slaat alles.

Onze zoon kreeg een opklapbed met houten plank en een tuinkussen erop, er zijn wel goede één persoonsbedden maar die staan bij de lokale bevolking op de kamer en wij kregen dus maar een tuinkussen erbij.

Na 3 dagen maar opgegeven en onze zoon resterende dagen bij ons in bed geslapen.

Overvloed aan lokale bevolking die ronduit onbeschoft en brutaal zijn en zich ernstig misdragen, zowel tegen andere gasten als hotelpersoneel en waar helemaal niks aan gedaan wordt.

Die mogen hun kamer simpelweg afbreken, borden met eten in de gang en tuin gooien en ik mag nog geen kopje chocomel meenemen vanuit de lobby naar het ontbijt.

Rotzooi die de lokale bevolking maakte lag er de volgende dag nog.

Eten eentonig, vaak hetzelfde (eten is of kip of beef, om en om), rauwkost uitgedroogd, rundvlees zo doorbakken dat het in je strot blijft steken, 3x rauwe kip op ons bord gehad!!

Eten aan de pier bij het snorkelrif nog het beste.

Neem geen omelet bij t ontbijt want die drijft in t vet.

Vele borden en plastic drinkglazen aan de randen kapot. Zelfs plastic bekers bij het avondeten.

Kijk ook eens voor de gein in de spoelkeuken, daar wordt ook je drinken ingeschonken, te ranzig voor woorden.

Wij weten nu ook waarom er vaak nog etensresten op de "schone" borden zaten.

Rob Geus kan zich hier uitleven.

"Schone" borden worden door personeel onder hun armen met zweet gedrenkte plekken naar het buffet gebracht, eet smakelijk!

Te weinig plek bij avondeten en geen begeleiding hierin. Etensresten van de vorige gasten lagen nog op tafelkleed die niet verschoont word, dit meerdere avonden achter elkaar.

Band bij diner niet om aan te horen zo vals.

Entertainment van laag niveau en kinderachting. tenzij je van dagelijks stoelendans houd.

Waar zijn de mensen die Arabia een 10 geven hiervoor geweest?

Voor een beloning doet de vaste kliek kennelijk alles!

Iedereen die zegt dat dit hotel schoon is, zet je bril af en bekijk dan eens de restaurants waar de vettigheid van 10 jaar geleden nog te vinden is en bekijk je kamer eens goed.

Schoonmaken zonder poetsdoek en schoonmaakmiddelen op je kar heb ik nog nooit gezien.

Af en toe een natte smerige dweil over de vloer heen, de rest ligt onder het kleed op de kamer.

En 5 kamers in een half uur, knap.

Personeel eens wat vaker schone shirts aantrekken, waren ranzig en met zweetplekken.

Ik snap het volkomen dat de hotels het toerisme terug ziet lopen.

Enige pluspunt is het snorkelrif voor de deur.

Gereisd met partner in juli 2017

Top Hotel

monique, 6-8-2017

Een leuk hotel met vriendelijk personeel, is er iets aan de hand het wordt direct opgelost. Een mooi koraalrif voor het hotel, Mooie schone kamers. Altijd wel een strandstoel te vinden. Eten is prima en genoeg. Het hotel doet er alles aan om de gasten een goede vakantie te laten hebben. Volgende keer ga ik zeker weer naar dit hotel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arabia Azur Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabia Azur Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabia Azur Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arabia Azur Beach Resort scoort een 8.35 uit 10 op basis van 792 reviews.