7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alia Beach Resort**** bij :

2 reviews over Hotel Alia Beach Resort in het Nederlands

Leuk hotel

renske, 14-1-2011

maar niet bijzonder. maar dat ligt meer aan het feit dat ik geen egypte fan ben. opdringerige mensen, hotelmedewerkers die je vanalles proberen te verkopen, irritante russen etc. wel mooi weer en mooie snorkel/duik gelegenheid
Gereisd met vrienden in november 2010

DOEN !! echt leuk ivm prijs !

jeanine, 13-9-2010

Prima vakantie gehad met kids van 14,12,7.

Ik ben ziek geweest, zgn vloek vd farao. Oorzaak lag beslist niet aan hotel. Advies: ga in Egypte naar een apotheek, binnen 2 dagen ben je met de juiste medicijnen weer ok.

Verzorging door hotel prima! Apart eten voor op de eigen kamer. ( wel even aanvragen bij receptie).

Behandel het personeel zoals je zelf behandeld wilt worden, netjes met een glimlach en een fooitje ( 5 tot 10 egyptische pond= gem. 1 euro) en je wordt ook super aardig verzorgd. Logisch toch..

Tja, het eten... als je appelmoes, kroket en fricandellen wilt, ga dan naar Zandvoort en niet naar Egypte maar als je open staat voor een andere cultuur met eigen gebruiken, eten enz dan is Ali Baba een prima bestemming

Strand is prima, zeer dichtbij, zelfs tot ver in zee niet diep.

Je kunt van faciliteiten van naastgelegen jasmine en alladin gebruik maken, hebben we niet gedaan, waren we "te lui"voor.

Handdoekservice prima, plek aan pool ook altijd wel te vinden.

Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alia Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alia Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alia Beach Resort scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.